Sivu 11 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #201
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mulla kolmas menossa 10, 3 ja 12 vuotta eli oiskohan toi oikee ny löytyny Eipä tarvi paljoa selitellä mettä/kalareissuja, mökille sitä ei saa kirveelläkään... Täysin erilainen persoona mut silti asusteltu kimpassa jo 12 vuotta Monesti parempi lopettaa toimimaton parisuhde jos sitä ei puheella eikä teoilla saa kulkemaan samoja polkuja. Kyllä se toinenkin osapuoli jossain vaiheessa ymmärtää että toihan oli loppupeleissä hyvä ratkaisu. Exien kans oon ihan hyvissä väleissä, lapsia ei kylläkään mulla oo mut nykyisellä avokilla 2 joita oon kasvattanu kuin omia. Toinen vielä kotona mut lähtee vuoden vaihteessa inttiin. Kai mä oon onnistunu siinä hommassa kun aina kun on probleemaa niin ensimmäisenä ne kysyy multa neuvoa Pitihän toi nuorempi koijari nostaa seinälle kerran kun oli nuori vihainen teini mut se oli 1 kerta ja homma oli sillä selvä
    Zemppiä vaan kaikille parisuhdepaskassa rypeville, kyllä se päivä paistaa risukasaankin. Hommilla on tapana lutviutua. Joskus on parempi antaa monoa perseelle tai poistua takavasempaan...
    Mutkumutkumutku... :thumbdown:
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #202
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Niin 1 olut ja 1 lasi punkkua, muija meni just nukkumaannku menee huomenna töihin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #203
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Ny se myrkyn lykkäs! Akka yrittää lahjoa että saa tilata mun paypalilla tiivareita ja muuta vaposälää. Miten tällaset asiat tulis hoitaa? Auttakaa!!!

     
     
  4. #204
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Ny se myrkyn lykkäs! Akka yrittää lahjoa että saa tilata mun paypalilla tiivareita ja muuta vaposälää. Miten tällaset asiat tulis hoitaa? Auttakaa!!!
    Turhaan sä ny enää tommosia kyselet


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  5. #205
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Joo, ja sit saan kuulemma ostaa viel putken tänään paskomani kts:n tilalle. Joku piru täs on merrassa.

     
     
  6. #206
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

     
     
  7. #207
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Oisko helpompi kysyä suoraan, istutte varmaan vierekkän soffalla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #208
    Lopettakaa paskan osto ja suoraan mister tai muuta laatua niin säästyy rahat.

     
     
  9. #209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Ny se myrkyn lykkäs! Akka yrittää lahjoa että saa tilata mun paypalilla tiivareita ja muuta vaposälää. Miten tällaset asiat tulis hoitaa? Auttakaa!!!
    Anna tilata ihan kaikkee mitä tahtoo

     
     
  10. #210
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Oisko helpompi kysyä suoraan, istutte varmaan vierekkän soffalla
    Ei ees istuta. Ja jos mä tolta kysyn että mikä sil on mielessä ja miten mun tulis toimia ni luulekko että se mulle totuuden kertoo? Tää on kato ensimmäinen kerta mun elämässäni kun naisella on sama mielenkiinnon kohde. Ei oo tarttenu odotella aiemmin että ykskään mamma ois mulle kitaraa ollu tilaamassa tai sopivia aktiivimonitoreita valkannu

     
     
  11. #211
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Miesten viikon lahja isäinpäivänä
    Kukaan ei oo muuten maininnu että tämä viikkohan on miesten viikko
    Naisten viikosta hehkutetaan kuukausitolkulla etukäteen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #212
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528

    Miesten vuoro

    Tuli kettuversio julkastua ni tää kuuluu tänne..

    http://www.youtube.com/watch?v=nFPqNEHeca0

     
     
  13. #213
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tero Näytä viesti
    Tuli kettuversio julkastua ni tää kuuluu tänne..

    http://www.youtube.com/watch?v=nFPqNEHeca0
    Kevyttä repeämistä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #214
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Ikää mittarissa vasta 35, vaikka välillä tuntuu että on 60. Äitini sanoi että poika, vahvimmat meistä kantaa raskaimman taakan. Joskus sitä ajattelee että miksi minun täytyy kahlata läpi kaikki tämä paska, mutta toisaalta en olisi se mikä juuri nyt olen ilman näitä elämänkokemuksia. Monimutkaista, mutta elo olisi voinut olla helpompaakin.

     
     
  15. #215
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Ikää mittarissa vasta 35, vaikka välillä tuntuu että on 60. Äitini sanoi että poika, vahvimmat meistä kantaa raskaimman taakan. Joskus sitä ajattelee että miksi minun täytyy kahlata läpi kaikki tämä paska, mutta toisaalta en olisi se mikä juuri nyt olen ilman näitä elämänkokemuksia. Monimutkaista, mutta elo olisi voinut olla helpompaakin.
    Se mikä ei tapa, vahvistaa
    Vitun kliseinen sanonta mut pitää hyvin paikkaansa.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #216
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Se mikä ei tapa, vituttaa

     
     
  17. #217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Itse valitettavasti kuulun niihin ihmisiin ketkä kantaa kaiken saatanan paskalastin mitä vaan voi,mut mitäs tuosta, miulla on iso reppu ja sitä ei kukaan pakkaa niin täyteen kiviä ettenkö jaksais, ja vaikken jaksas niin pelkästään sillä pusketaan eteenpäin että periksantaminen on tappio ja niin vittumaisen luonteen on elämä antanut ja sitä vielä teroittanut että en anna periks, ja oon helvetin huono häviäjä, ja jossei muuten niin ihan vaan siks että muita vituttaa.

    Sitä voi istua hetken keräämässä voimia ja antaa muitten luulla et nyt se saatana hyyty, mutta mikään ei oo niin tyydyttävää kun nostaa reppu takasin harteille ja vittumainen virne päällä lähtee tarpomaan eteenpäin ja tuumata että "jahas,taas jaksaa".
    Voivoi, mihin juuri tämä asenne on minut nyt lyönyt... Mutta mitä muuta sitä voi tehdä, kun osa ihmisistä ei itse pysty omiakaan paskoja selvittämään.

     
     
  18. #218
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Ny se myrkyn lykkäs! Akka yrittää lahjoa että saa tilata mun paypalilla tiivareita ja muuta vaposälää. Miten tällaset asiat tulis hoitaa? Auttakaa!!!
    Heh mä tilailen muijan luottokortilla about kaikki vapokamat.

     
     
  19. #219
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Täysin yhteiset rahat niin ei oo tommosia "ongelmia". Meillä tää toimii täydellisesti, eikä tarvi riidellä rahasta ikinä.

    En ymmärrä miten jotkut parit elää niin että kummallakin puoliskolla on omat rahat.

     
     
  20. #220
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Täysin yhteiset rahat niin ei oo tommosia "ongelmia". Meillä tää toimii täydellisesti, eikä tarvi riidellä rahasta ikinä.

    En ymmärrä miten jotkut parit elää niin että kummallakin puoliskolla on omat rahat.
    Kyl meilläki rahat on yhteisiä, mut visa on mun

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •