Sivu 1 / 44 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #1
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Miesten vuoro

    Täällä foorumilla on nyt syksyn saapuessa, iltojen pimetessä ja hormonien jyllätessä tullut enemmän ja vähemmän katkeraa joikua kauniimmasta sukupuolesta, joka tekee elämästä helvettiä, tai ainakin sietämätöntä, mutta ei ilmankaan kehtaisi olla. Vai kehtaisiko?
    Paljon on puhetta ollut, vaan toimintaa ei nimeksikään, jotta katkerat ukot ja vähä vetreemmät mutta yhtälailla kyrpiintyneet nuorukaiset kokoontuisivat saman katon alle kilvan keskustelemaan parisuhteen, ja etenkin sen naisosapuolen, erikoisuuksista. Jos mokomaa nyt ei ihan heti järjestetä, taikka järjestetään muttet voi osallistua, niin turistaan nyt ainakin täällä interwebsissä anonyymisti niinko mitkäkin velliperseet. Ei vaines...
    Mutta sen piremmittä puheitta, nytten se on miesten vuoro, ja sana on vapaa. Eikun urku auki, jos joku mättää, ja jos ei mätä, niin kyllä se hetken päästä vituiksi menee!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #2
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Nimenomaan. Ja tuo tasa-arvon väärinkäyttö. Jos sen verukkeella mies kelpaa koti-isäksi ja tekemään kotitöitä, samalla kortilla nainen voi kantaa ite ne vitun ostoksensa ja tehdä "miesten työt." Paljo mieluummin olisin iteki keitelly makaroonia tuossa yks päivä ku yrittäny ruuvata naulakkoa seinään, joka on tehty varmaan paperimassasta, naulakkoa, jonka emäntä onnistu irrottamaan alun pitäenkin. Ja sitten se meuhkaaminen kotitöistä! Tuut kotiin pari tuntia ennen eukkoa, teet niska limassa töitä, imuroit, tiskaat, korjaat pojan ja emännän sotkut ja samalla sekunnilla kun istut sohvalle, ovi aukee ja heti alkaa paasaus että "TAASKO OOT VAAN KOKO PÄIVÄN ISTUNU SIINÄ PIERESKELEMÄSSÄ ETKÄ MITÄÄN OO TAASKAAN TEHNY JAJAJAJA"

    Ja tämä kukkajuttu... "Sä et koskaan osta mulle kukkia!" -> ostan kukkia -> "Mitä pahaa sä NYT oot tehny!" -> Okei, en osta kukkia enää -> "Ai sä et enää rakasta mua, niinkö!"
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #3
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ensin siivotaan yhdes ja sitte sä keräät koiranpaskat ja leikkaat nurmikon, voisit kyllä tiskata ja imuroida valmiiksi ku mä oon töissä... Kyllähän ei toi enää nii haittaa mutta kun reissuhommissa paino 7pv x 16h ja kun kotia tuli niin eka kommentti oli nurmikko ja koiran paska nii prkl että otti aivoon mutta kun on miesten hommaa, on olemassa yhteisiä hommia ja miesten hommia. Kukkia on tullu ostettua 2 kertaa tässä 7v aikana ja akka ostanu mulle kerran läpällä kun oli kulunut 5v siitä kun viimeksi kukkia ostin. Mun päähän (äitee laihian läheltä) ei mahdu miksi ostaa jotain joka maksaa 20-50€ ja kuolee viikossa ja vaikka on tiedossa etten mä osta kukkia niin silti pitää siitä aina välillä kilahtaa. Ei muuta tänään

     
     
  4. #4
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tämä teksti oli aivan loistava, muistan kun sen tuuppasit tänne joskus. Pitäis varmaan esitellä emännälle, mutta ei kertoa mistä se tuli...
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #5
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tuon voin kyllä näin yhden avioliiton läpikäyneenä allekirjoittaa.
    Halutaan, että mies muuttuu ja sitten häivytään "kun sä oot niin erilainen kuin silloin kun alettiin seurustella"..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Ja samalla hetkellä kun miehestä on tullut se "kunnon mies" aletaan haaveilla siitä prätkällä kaahaavasta partaturvasta joka ottaa pyöränsä päällä sen seitsemällä tavalla.
    Hmm... Pitääkin hommata se prätkä pikkuhiljaa, turpakarvoja on jo.

     
     
  6. #6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    " sellanen kaveri joka mietti liikaa miksi kaikki on väärin."
    Älä perhana vieköön kirjoita tuota menneessä aikamuodossa, sulla vaikuttaa kuitenkin olevan suoraselkänen asenne ja kyllä niitä sävyjä aina on jostain löytynyt.
    Mä heivaan itteni punkkaan ja toivotan hyviä oitä:

    "Aamu suoristi miehen selän, rauta taipui tahdon voimalla"

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari Olmi's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    311
    Asiallista tekstiä kaleppolta...! Kavereiden kanssa on kyllä tullu puhuttua tästä paljon, ihan samat vinkeet on jokaisen akalla, kun taas äijilläkin. Ajatusmaailmat ovat miehillä ja naisilla niin erilaiset että huh huh... Se on kyllä kumma että vaimo saa yhdellä lauseella mut kiihtymään nollasta sataan alta sekunnissa, vaikka olen omasta mielestä aika rauhallinen tyyppi.
    Monta kertaa on tullu sanottua että jos ei kelpaa niin ala vetää... Kuitenkin se tuossa vielä pyörii ja naputtaa samoista asioista... Teet mitä tahansa, niin ei riitä... On se perrr...! UGH!

     
     
  8. #8
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #9
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Sanonpahan vain että yleistämisen leveli on aika korkealla, jos muutaman epäonnistuneen parisuhteen perusteella linjataan näin Eihän noi naiset helppoja eläimiä ole, mutta molemmista se on kiinni loppupeleissä. Yleensä, onhan niitä poikkeuksiakin. Jos taas sattuu elämään poikkeustapauksen kanssa joka tekee toisen elämästä helvettiä, kuka täysjärkinen ottaa sen paskan kiltisti niskaan tänään ja huomenna uudestaan?

    Sori, tää nyt ei oikein tainnut sopia miesten vuoron teemaan

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Henkonen's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    213
    Mitenkä se meni onnellisuuden suhteen, "Onnellisuus on sitä kun ei vituta ihan niin paljon joka päivä" ^^
    I see my vision burn, I feel my memories fade with time
    But I'm too young to worry

    These streets we travel on will undergo our same lost past

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari Henkonen's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    213
    Toukokuussa kaiken piti olla hyvin ja sain höyryttelynkin loppumaan ni eikö vuitti yks rupea kikkailemaan.. siitä se alamäki alkoi ja nyt ollaankin eri osoitteissa, puhuttiin et ainakin nyt jonkin aikaa erillään ja toivoen tulevaisuudessa olis perhe ehyenä
    I see my vision burn, I feel my memories fade with time
    But I'm too young to worry

    These streets we travel on will undergo our same lost past

     
     
  12. #12
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Menee niin vituiksi että tämä on vain pääasiassa pahan olon purkamista tänne. En mä naisia vihaa, mutta en mä niitten kanssa kauhean hyvin tule toimeenkaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #13
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Itse harvemmin kiinnitän huomiota narinaan ja tuohon "kouluttamiseen".
    Jos teen jotain väärin, niin saa rouva tehdä tuota x-asiaa sen jälkeen. Eipä tartte valittaa että on väärin tehty.
    Nalkutus on loppunut monesti kun on kysynyt että kuunteleeko se itse mitä sanoo?


    Jollei kelpaa se mitä ja miten teen, niin tehkööt itse.

    Ei meillä ole jaoteltu miesten/naisten töitä. Useammin jopa vaimo vie autoa huoltoon kuin minä. Todettu että saa parempaa palvelua näin

    Joka tapauksessa luokittelen emännän kusipääksi. Tietää sen myös itse ja on kuulema ylpeä siitä
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  14. #14
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Hei, moniko teistä kuohituista ja kaltoin kohdelluista olis kiinnostunu tästä Miesten vuorosta? Täältä tuo iso mökki pe ja la, luovutus sunnuntaina, niin ei olisi paha. Hinnasto
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #15
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Meillä tuli 34v vaimon kanssa yhteistä taivalta, missä mä meen. Muuten viime lauantaina, mihin mä meen. Johonkin??

     
     
  16. #16
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Tämäkin harrastus pitäisi lopettaa kun tämä on turhaa. Sanon että en enää juo, polta enkä harrasta seksiä, pitääkö viimeinenkin nautinto hylätä. Jäätävä hiljaisuus. Ja pitkä.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  17. #17
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Tämäkin harrastus pitäisi lopettaa kun tämä on turhaa. Sanon että en enää juo, polta enkä harrasta seksiä, pitääkö viimeinenkin nautinto hylätä. Jäätävä hiljaisuus. Ja pitkä.
    Tiukkaa tekstiä

     
     
  18. #18
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    On tuo Hojo auki ainakin pari seuraavaa viikonloppua, ja mut tunnetaan siellä+muutenkin loistavalla paikalla. Eipä tuolla mökissä oo makuupaikkoja ku neljälle, mutta kuusi ainakin sopii jos ottaa patjaa tjsp mukaan, tai nukkuu miehekkäästi sylikkäin.

    Joko soitan ja varaan?

    Edit. Typo
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #19
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #20
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Jos ei kuitenkaan hempeilemään ruveta, mutta halukkaat ilmoittautukoot viikon aikana ja toivotaan että ei oo varattu.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Sivu 1 / 44 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •