Sivu 3 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 507

Aihe: Aloittelijan ensitunnelmat

  1. #41
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Tuolta Kanger EVOD | esmoke.fi tai Kanger EVOD | esmoke.fi
    Noihin muutama vaihto ato samoilta sivuilta, niin ei kauheesti metsään mene.

     
     
  2. #42
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    24
    kiitos Barole, Taitaa olla Kanger messu näissä vehkeissä kun suositukset ovat tätä.?
    Hinnan puolesta laitan sitten Kanger eVod eGo tilaukseen. Toi Kanger ProTank II on aika kallis.

     
     
  3. #43
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja renkku Näytä viesti
    Taitaa olla Kanger messu näissä vehkeissä kun suositukset ovat tätä.?
    .
    tuo Kangertechin lanseeraama atopää nyt vaan sattuu olemaan ylivoimaisesti luotettavin tässä halpisclearo sarjassa.
    Ei siinä muuta.

     
     
  4. #44
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No en nyt menisi Aspireakaan tyrmäämään, vähemmän mä sitä inhoan kuin Kangerin bcc:tä.
    KGO & Twist

     
     
  5. #45
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    SMOKin uudet clearot itse asiassa käyttää samoja atopäitä ja ovat ainakin halvempia. Pitkäaikaisia käyttökokemuksia tosin näistä ei vielä ole.

    SMOK Aro Tank | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    SMOK Tumbler Tank | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

     
     
  6. #46
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    No en nyt menisi Aspireakaan tyrmäämään, vähemmän mä sitä inhoan kuin Kangerin bcc:tä.
    joo, ei vielä. Mutta eipä sitä uskalla tällä käyttökokemuksella vielä suositellakaan. CE-nelosetkin saattaa joskus sen päivän kaksi toimia hyvin.

     
     
  7. #47
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    24
    eihän tää ollutkaan niin vaikeeta kun osaa oikealta foorumilta kysyä. Itse näitä pähkäilin viikon verran ja hermot meinasi mennä.
    Laitan sitten raportia tulemaan kun uudet nesteet ja clearot tilattu.
    tribleA:"CE-nelosetkin saattaa joskus sen päivän kaksi toimia hyvin." tää huvitti, aika hyvin sanottu, mutta eihän nää noin huonoja ole
    Miksi näitä sitten aloittelijoille suositellaan?

     
     
  8. #48
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja renkku Näytä viesti
    eihän tää ollutkaan niin vaikeeta kun osaa oikealta foorumilta kysyä. Itse näitä pähkäilin viikon verran ja hermot meinasi mennä.
    Laitan sitten raportia tulemaan kun uudet nesteet ja clearot tilattu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja renkku Näytä viesti
    tribleA:"CE-nelosetkin saattaa joskus sen päivän kaksi toimia hyvin." tää huvitti, aika hyvin sanottu, mutta eihän nää noin huonoja ole
    Miksi näitä sitten aloittelijoille suositellaan?
    Ei niitä nykypäivänä oikein muut suosittele kuin kauppiaat, kait ne haluaa päästä varastosta eroon

     
     
  9. #49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja renkku Näytä viesti
    Miksi näitä sitten aloittelijoille suositellaan?
    Varmaan siksi, että niitä on varastot pullollaan ja ne on myyjän kannalta hyvä tuote verrattuna näihin muihin clearoihin mihin saa vaihdettavia atopäitä eurolla.

    E: Hö, taas ehittiin ensin.

     
     
  10. #50
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    niitä CE-nelosia starttipäkkeineen saa, tai ainakin sai vielä tovi sitten, bulkkiostoina ihan naurettavan halpaan hintaan kinukeista. Varastoista on toki päästävä eroon. Harmi vaan kun kauppiaat tekevät itselleenkin hallaa niitä edelleen myymällä vaikka paljon parempiakin olisi jo nyt tarjolla. Todella moni on noihin ce-4 aloituspaketteihin kuitenkin sortunut ja höyryttelyura on sen myötä usein loppunut todella lyhyeen.

     
     
  11. #51
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja renkku Näytä viesti
    mutta eihän nää noin huonoja ole
    se vielä, että clearojen toimivuus/toimimattomuus on todella pienistä asioista kiinni, ja kyllä noihin CE-clearoihinkin joskus sattuu ihan toimivia vahinkoyksilöitä. Yhden sellaisen olen minäkin kerran nähnyt ja olen kuullut huhuja ainakin kahdesta muustakin. Se omani taisi toimia 2-3 viikkoa suhteellisen ongelmitta.

     
     
  12. #52
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja renkku Näytä viesti
    eihän tää ollutkaan niin vaikeeta kun osaa oikealta foorumilta kysyä. Itse näitä pähkäilin viikon verran ja hermot meinasi mennä.
    Laitan sitten raportia tulemaan kun uudet nesteet ja clearot tilattu.
    tribleA:"CE-nelosetkin saattaa joskus sen päivän kaksi toimia hyvin." tää huvitti, aika hyvin sanottu, mutta eihän nää noin huonoja ole
    Miksi näitä sitten aloittelijoille suositellaan?
    Ei ne ce4 ihan onnetomia ole, osa on ihan OK se on valmistajasta kiinni, mulla on ainaki ollu useampi hyvä, kun on muistanut pestä ja kuivapolttaa, en kumarra evodeja, koska eivät toimi sen paremmin, mutta ce 5 eli purettavat on todellakin hyviä jos valmistaja on käyttänyt sitä paksumpaa silicaa, eikä mitään karhunlankaa.

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sirkku Näytä viesti
    Ei ne ce4 ihan onnetomia ole, osa on ihan OK se on valmistajasta kiinni, mulla on ainaki ollu useampi hyvä, kun on muistanut pestä ja kuivapolttaa, en kumarra evodeja, koska eivät toimi sen paremmin, mutta ce 5 eli purettavat on todellakin hyviä jos valmistaja on käyttänyt sitä paksumpaa silicaa, eikä mitään karhunlankaa.
    Komppaan sirkkua! Meidän taloudessa ce4:t on tähän mennessä toiminut paljon evodeja paremmin!

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja trost Näytä viesti
    Komppaan sirkkua!
    Kuten myös. Kyllä ne CE4:t oli sentäs askel ylöspäin eGoT-maailmasta (ainakin allekirjoittaneelle). Että ei ne nyt kaikista puutteistaan huolimatta ihan kuraa ole.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja trost Näytä viesti
    Meidän taloudessa ce4:t on tähän mennessä toiminut paljon evodeja paremmin!
    Tässä taloudessa ei. Kyllä tuo eVod on pelittäny täällä paljon paremmin, kuin CE4 (ja muut 1:n sukupolven clearot).

     
     
  15. #55
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarno Näytä viesti

    Kyllä tuo eVod on pelittäny täällä paljon paremmin, kuin CE4 (ja muut 1:n sukupolven clearot).
    Mulla kans muutaman päivän kokeilulla vaikuttaa jäävän käyttöön, niksamäärät tuntuu lähtevän tällä laskusuuntaan.

     
     
  16. #56
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarno Näytä viesti

    Tässä taloudessa ei. Kyllä tuo eVod on pelittäny täällä paljon paremmin, kuin CE4 (ja muut 1:n sukupolven clearot).
    Kohta vuoden verran näitten kanssa pelanneena ja foorumikeskustelua seuranneena sanoisin että 99% evodien ongelmista on ratkaistu vaihtamalla atopää tai kiristämällä jo sisällä olevaa atopäätä joka saattaa joskus löystyä täytön yhteydessä.

     
     
  17. #57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Kohta vuoden verran näitten kanssa pelanneena ja foorumikeskustelua seuranneena sanoisin että 99% evodien ongelmista on ratkaistu vaihtamalla atopää tai kiristämällä jo sisällä olevaa atopäätä joka saattaa joskus löystyä täytön yhteydessä.
    Näissä on semmonenkin mukava homma että, voi hieman säätää ja tutkia tota rakennetta. Näiden hinta on jo sitä luokkaa ettei tule tippa linssiin jos joku hajoo mutta jos taas onnistuu parantamaan toimintaa niin

     
     
  18. #58
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    totta. Jo pelkästään sillä kumitutin kääntämisellä tai makulankojen poistamisella VOI saada ihmeitä aikaan.

     
     
  19. #59
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    24
    nyt uudet Evod matkalla Puffista ja uusia nesteitäkin tilattu.
    Vaihtopäät vaan oli sieltä lopussa, mutta siihen liittyvä kysymys tulikin mieleen.
    Mihin noi eri ohm arvot vaikuttavat? Mikä olisi suositelta arvo ihan perus 1100 mAh Ego akulle?

     
     
  20. #60
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Noilla egon akuilla jos ajaa niin ns.matalaohmiset atopäät on "parempi" puskee vähän kovempaa.
    1.5-1.8ohm itse suosittelen egon akun kanssa käytettäväksi

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •