Sivu 2 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 507

Aihe: Aloittelijan ensitunnelmat

  1. #21
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    cigarillosia ei saa enää 24 mg:nä. Vaihtoehtona nöyrtyä ja laittaa hame päälle tai sitten ostaa 18mg ja lisätä itse niksoja.

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    41
    24mg:stä tippuu tosiaan äkkiä miedompaan, kun se tupakkamaisuus jää pois. Voi vedellä pihauksia silloin tällöin vaikkapa lehteä tai internettiä lukiessa, eikä tarvi välittää palamisen tahdista.
    Ja se saatanan haju. Haistoin hanskaa, jolla poltettu tupakkaa puoli vuotta sitten, hyi helvetti.

     
     
  3. #23
    Mä aloitin itse 18mg nesteillä, ensimmäisen 4 viikon aikana en muita käyttänytkään. Nyt on sitten vaihdos miedompiin menossa.
    Tällä hetkellä on niin, että aamuisin riittää hyvin joku 9-12mg, mutta päivän myötä sitten vaihtuu 18mg nesteisiin.
    Pikkuhiljaa tarkoitus käyttää varastossa olevat 18mg nesteet pois, enää en ole 12mg vahvempaa tilannutkaan.

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari Henkonen's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    213
    Minä aloitin 18mg nesteillä myös ja parin kuukauden jälkeen siirryin laimeampiin, mutta aikalailla siinä 12mg hujakoilla pysynyt
    I see my vision burn, I feel my memories fade with time
    But I'm too young to worry

    These streets we travel on will undergo our same lost past

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146
    24mg vaan, jos askin olet poltellut. Jää heti normirööki.

    Itse olen jäänyt tähän 12-18mg nesteisiin ja niitä höyryttelen lähes aina tietokoneella istuessani ja lukiessani kirjaa. Tervetuloa muuten tämän harrastuksen pariin. Ihan helvetin hauskaa ja helppoa, jos pysyy ns. normilaitteissa

     
     
  6. #26
    Höyryttelijä Ruiz's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    25
    Viikko on nyt höyrytelty Nestettä menee se 1,5ml/päivä ja oikeaa tupakkia vähän vaihtelevasti 5-10 päivässä. Aiemmin kului se askillinen, joten röökaaminen on vähentynyt kolmasosaan entisestä. Varmasti pienemmälläkin määrällä pärjäisi, mutta tietyissä sosiaalisissa tilanteissa poltan mieluummin analogista, kuin alan esitellä höyrykonettani. Eikä se aina kulje edes mukana. En taida olla ihan sinut laitteen kanssa Röökinkulutus on kuitenkin vähentynyt selvästi, ja siihen olen tyytyväinen.

     
     
  7. #27
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Kyllä se siitä kunhan uskaltaudut kaapista ulos

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ruiz Näytä viesti
    Viikko on nyt höyrytelty Nestettä menee se 1,5ml/päivä ja oikeaa tupakkia vähän vaihtelevasti 5-10 päivässä. Aiemmin kului se askillinen, joten röökaaminen on vähentynyt kolmasosaan entisestä. Varmasti pienemmälläkin määrällä pärjäisi, mutta tietyissä sosiaalisissa tilanteissa poltan mieluummin analogista, kuin alan esitellä höyrykonettani. Eikä se aina kulje edes mukana. En taida olla ihan sinut laitteen kanssa Röökinkulutus on kuitenkin vähentynyt selvästi, ja siihen olen tyytyväinen.
    Sama homma oli itsellä - kesti yllättävän pitkään, että pääsi sinuiksi laitteiden kanssa. Ensin ajattelin höyryttelyä pelkästään tupakankorvikkeena ja varsinkin kodin ulkopuolella oli vähän orpo olo näiden kapistusten kanssa. Jossain vaiheessa ajattelu kääntyi siihen suuntaan, että eihän tässä mitään röökaamista olla matkimassa tai muuten vaan leikkimässä. Tää on ihan oma juttunsa, jonka jotkut tajuaa ja toiset ei

     
     
  9. #29
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja trost Näytä viesti
    Sama homma oli itsellä - kesti yllättävän pitkään, että pääsi sinuiksi laitteiden kanssa. Ensin ajattelin höyryttelyä pelkästään tupakankorvikkeena ja varsinkin kodin ulkopuolella oli vähän orpo olo näiden kapistusten kanssa. Jossain vaiheessa ajattelu kääntyi siihen suuntaan, että eihän tässä mitään röökaamista olla matkimassa tai muuten vaan leikkimässä. Tää on ihan oma juttunsa, jonka jotkut tajuaa ja toiset ei
    Nonii! Nyt olet Asian ytimes! Pidä toi

     
     
  10. #30
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Kyllä tämä aika outo harrastus vielä on kun ihmiset tuijottaa vetäsee höyryt puikosta, mitä lie itse kukanenkin miettii...

     
     
  11. #31
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ite totuin suhteellisen nopeasti, sen jälkeen vaan huvitti se huomio mitä sai, suoraan verrannollinen laitteen kokoon.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #32
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Juu muistan kanssa pari v sitte 510:n kanssa (sinisellä ledillä). Ei viittiny mennä kessupaikalle eikä kessupaikan sivuun eikä sisälläkään voi höyrytä yleisesti. Nykyään höyryää kyllä ulkotiloissa suht paikasta riippumatta. Ja eiköhän monet jo tiä höyrykessusta.

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    ...ja sen myös huomasin, että sitten kun tulee laitteet tutuiksi ja höyryttely tuntuu itsestä mukavalta, niin kestää itsetunto kantaa noita vähän isompiakin putkia kylillä

    Iso osa ainakin tupakoitsijoista tuntuu tietävän harrastuksen, eikä noita ihmettelijöitä oo viime aikoina ihan hirveesti näkynyt. Mutta näitä älyttömiä "eiks toi oo vaarallista/laitonta/ihan hyödytöntä" kommentteja sitten riittääkin. Ja niille on myös tuo oma ketjunsa Onneks pystyy jo itse suhtautumaan huumorilla!

     
     
  14. #34
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    24
    Itse tilasin juuri Ego-T mallin(CE4)aloitustarjan ja 6 mg nesteet Sauhupuodista.
    Pieni pettymys oli koko sauhutteluun. Taisi odotukset taisi olla vähän korkeat.
    Savun tuotto on vähäistä eikä ole mitään vastaava tuntumaa kuin oikealla röökeillä. Ihan kuin vesihöyryä imuttelisi.
    Eli onko laitteet huonot vai nesteet liian laimeat?
    Kun noita eco akkujakin tuli hommattu 4 kpl ja clearoja 8 kpl niin ei viitsi roskiinkaan niitä heittää.

    Mitä suosittelette seuraavaksi?Uusia tankkeja (mikä malli) vai uudet nesteet?

     
     
  15. #35
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Sekä että, ikävä kyllä toi CE4 clearo on aika huono ja 6mg entiselle tupakoitsijalle aluksi ihan liian vähän. Akussa ei sinällään ole mitään vikaa mutta kannattaa kokeilla jotain toimivampaa clearoa (esim Kangerin eVod tai Protank mini) ja nestevahvuudeksi vaikka 12-18mg.

     
     
  16. #36
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Kannattaa varmaan ensin koittaa nestettä noilla tapon ehdottamilla vahvuuksilla niille clearoilla mitä sulla jo on. Jos ei vieläkään onnaa niin sitten noita toisia clearoja. Tuolla 6mg nesteellä pitää olla jo aikamoiset laitteet että niillä saa kunnon kurkkutuntuman. Voit myös kokeilla ottaa pidempiä höyryjä hitaammin kuin normaalista savukkeesta, muista myös käännellä välillä ylösalaisin niitä ce4 clearoja kun eivät ihan jaksa ilman sitä syöttää nestettä vastukselle. Kyllä se siitä lähtee

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Ja lisänä vielä, että jos on paljon polttanut niin 6mg nesteistä ei kyllä saa tarpeeksi nikotiinia, ellei ihan yhtä mittaa höyryttele. Myöhemmin kun kurkku tottuu ja elimistö tottuu, niin voi/kannattaa siirtyä pienempiin nikotiinimääriin.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  18. #38
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    24
    Kiitokset asiantuntevista vihjeistä. Niin ajattelinkin, että pitää vähintään tuplata vahvuus kun röökii (vihreä bonus) on mennyt vähintään 1 aski päivässä.
    Ajattelin noita nesteitä tilata savutonsuomi.com:sta kun on ilmainen toimitus ja käsittääkseni siellä on laatu nesteet.

    Clearojen osalta olen kyllä ihan pihalla. Erilaisia versioita on kymmeniä. Ihan sekaisin mistä pitäisi tilata ja mitä. Kriteeri on että helppo täyttää eikä vuoda.
    (että vaimokin osaisi käyttää).
    Tuolla samaisella sivulla on myynnissä CE8 SS Mesh Clearo olisko tää sopiva? Tai laittakaa jokin linkki mitä voisitte suositella?

     
     
  19. #39
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Kannattaa myös katsastaa ecigwizard ja finnvape jos haluaa vähän laajempaa nestevalikoimaa katsastaa Ja suosittelen ennemmin noita tapon mainitsemia clearoja koska niistä olen kuullut huomattavasti enemmän positiivistä + 1 evodi tääläkin matkustaa avokin autossa

     
     
  20. #40
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kanger ProTank II purettava clearomisaattori bottom coil 2,5ohm lasiputkella UUTUUS
    Kanger MINI ProTank II eGo -clearomisaattori bottom coil 2,2ohm lasiputkella UUTUUS
    Kanger eVod eGo clearomisaattori 1,8/2,5ohm bottom coil 1kpl/2kpl/5kpl

    ja vaihtopäitä noihin

    Kanger ProTank / MINI Protank atomisaattoripää 1,8/2,2/2,5ohm
    Kanger eVod eGo clearomisaattorin atomisaattoripää 1,8/2,5ohm

    Kaikki kolme näistä clearoista on enemmän kehuttuja, ja yleisesti käytössä. Otat sen joka parhaalta tuntuu. Atomisaattoripäitä runsaasti, niissä löytyy aina toisinaan maanantaikappaleita.

    edit. Tarkennus
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •