Sivu 11 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 507

Aihe: Aloittelijan ensitunnelmat

  1. #201
    Tervakeuhko Neon Tiger's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    4
    Noniin tässä aloittelin ennen joulua tuolla 16mg vanilja nesteellä. Neste oli oikein hyvä katkaisemaan analogisen tupakan kierteen. Vahva neste teki myös lopettamisesta varsin kivuttoman. Ensi purkin loputtua sain hätävaraksi kaverilta 5mg nesteen 1-2pv sitten. Alkuun tunsin aika selkeitä vieroitusoireita analogisista tupakoista, mutta alkukärsimysten jälkeen tähän nesteeseen on onneksi tottunut. Edelleen korostan sitä, että en MISSÄÄN tapauksessa halua sytyttää yhtä ainoatakaan analogista tässä lyhyessä elämässä. Mua nyt hieman kuumottaa tuleva reissu Floridaan.

    Haluaisin ehdottomasti olla savuton koko loman ajan ilman hirveitä nikotiinivieroitus oireita. Vähän jänskättää, että kehtaako tätä sähkötupakkaa ottaa edes koko lennolle koneeseen. Pelkään sen aiheuttavan turhaa huomiota tarkastuspisteissä kentällä. Onhan nämä laitteet monelle virkailijallekkin varmasti sangen kummallisia kapistuksia. Nesteistä puhumattakaan. Inhoan kiusallisia tilanteita. Kattonut, että jos vasta Floridan päässä kävisi etsimässä käsiin paikallisesta puodista sähkötupakin reissun ajaksi. Jonkun perus kapistuksen ja nestettä loman ajaksi.

     
     
  2. #202
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    73
    Eipä noita lentokenttävirkailijoita liiemmin kiinnosta minkälainen sähkövempain sulla on mukana. Ne kysyy jos ei ymmärrä ja kun niille kertoo et sähkösavuke, ni ne totee että menes nyt siitä. Lennolle menoa ei kannata jännittää ja ota vapautunein mielin se sitten käsimatkatavaroihin mukaan. Saksassa kerran virkailijat testas ettei oo huumausaineita, kun oli nestepullo mukana joten niitäkin voi lain sallimissa rajoissa kantaa käsimatkatavaroina.

     
     
  3. #203
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Jos sulla ei mitään oikeasti härömpää komboa ole, niin ei välttämättä tule mitään ihmeempää kommellusta. Itselläni Vamo+Knagerin Mega meni tarkastuksista läpi niin että viuhahti, tosin lennotkin ovat olleen Euroopan sisäisiä.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  4. #204
    Tervakeuhko Neon Tiger's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    4
    Mullon tällanen Emow Kanger Mega. Hyvin perinteinen, mutta tehokas sähkötupakka. Ok, kyllä mun on tämä otettava mukaan niin ei tarvitse stressata tämmöisiä ylimääräisiä lomalla Musta tuntuu, että taitaisin pärjätä jopa tällä 5mg nesteellä tulevaisuudessakin. Pudottamisessa tuli kieltämättä himpun kovat niksat aluksi, mutta tasottunut aika hyvin.. Kauanko teillä kesti sähkötupakin aloittamisen jälkeen, ennenkuin analoginen tupakki jäi lopullisesti pois mielestä? Mulla on vaan kasvanut kuvotus päivä päivältä vahvemmaksi sitä kohtaan..

     
     
  5. #205
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Ekan höyrypäivän jälkeen meni joku 3kk ennenkuin pummin työkaverilta analogisen 'maistiaiseksi' ja stögikseenhän se lensi lähes välittömästi. Itselläni tämä oli alunperinkin tupakin korvikkeeksi mutta nyt on niksatkin tippuneet ihan mukavasti tuonne 2-6mg.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  6. #206
    Analogisesta tupakasta irtautumisessa tuli muuten ihan jäätävät fyysiset vieroitusoireet n. 1vrk ajaksi. Meni yöunet, oli jos jonkinmoisia tuntemuksia. Oikeastaan olin revetä kappaleiksi koko mies. Ja olen sentään polttanut lähes nikotiinitonta analogista. En ymmärrä miksi nikotiinista ja nikotiiniriippuvuudesta edes puhutaan, kun selvästikään tupakkaan ei jää kiinni nikotiinin vuoksi eikä edes kaikki vieroitusoireet ole nikotiiniviekkareita. Voit polttaa nikotiinitonta tupakkaa, mutta paskanmarjat pääse tupakasta eroon. Tämän faktan vuoksi tupakkayhtiötkin myyvät nikotiinitonta. Kukkuu. Tottahan siellä tiedetään, että sitä voi kaikin mokomin poltella, ja asiakassuhde tupakkayhtiöihin on taattu siitä huolimatta. Nikotiini ei ole se juttu, mutta esim lehtijutuissa se on aina se nikotiini.

    Itse asiaan. Olo on mahtava, nyt kun en kuukauteen ole käynyt juomassa, enkä siis sortunut tupakkaan kertaakaan. Olen lopettanut tupakanpolton niin monta kertaa, että tiedän e-savuun siirtymisen vastaavan savuttomuutta ainakin kokemuksen tasolla. Siitinelo on vilkastunut. Hampaat valkaistuu päivä päivältä. Hajuaisti on liiankin hyvä, alkaa omatkin pierut haitata. On kevyt hengittää. Iho alkoi silminnähden paranemaan viikon jälkeen lopettamisesta ja paraneminen jatkuu tasaisesti. Masennukseen taipuvaisena ihmisenä huomaan alttiuden häviävän, on energisempi olo, kaikki hoksottimet ja aistit terävämpänä. Vatsan oireilu närästyksestä ummetukseen kaikki hävinnyt. Testosteronitasot luultavasti nousussa, kun partaa pukkaa kuin viimeistä päivää. Tupakan aiheuttama krooninen nenänieluntulehdus parantui heti ensimmäisinä päivinä 50%:sti ja menee koko ajan parempaan. Nikotiini taitaa vielä hieman ärsyttää ja hidastaa paranemista, kuitenkin parempaan kokoajan. Maailma näyttää erilaiselle, kun kaiken elämän päälle lankeava pöhnä ja tukkoisuus on poissa. Vertaisin tätä siihen mille maailma näyttää päivällä huonosti nukutun yön jälkeen ja päivällä hyvin nukutun yön jälkeen.

    Noin

     
     
  7. #207
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Neon Tiger Näytä viesti
    Noniin tässä aloittelin ennen joulua tuolla 16mg vanilja nesteellä. Neste oli oikein hyvä katkaisemaan analogisen tupakan kierteen. Vahva neste teki myös lopettamisesta varsin kivuttoman. Ensi purkin loputtua sain hätävaraksi kaverilta 5mg nesteen 1-2pv sitten. Alkuun tunsin aika selkeitä vieroitusoireita analogisista tupakoista, mutta alkukärsimysten jälkeen tähän nesteeseen on onneksi tottunut. Edelleen korostan sitä, että en MISSÄÄN tapauksessa halua sytyttää yhtä ainoatakaan analogista tässä lyhyessä elämässä. Mua nyt hieman kuumottaa tuleva reissu Floridaan.

    Haluaisin ehdottomasti olla savuton koko loman ajan ilman hirveitä nikotiinivieroitus oireita. Vähän jänskättää, että kehtaako tätä sähkötupakkaa ottaa edes koko lennolle koneeseen. Pelkään sen aiheuttavan turhaa huomiota tarkastuspisteissä kentällä. Onhan nämä laitteet monelle virkailijallekkin varmasti sangen kummallisia kapistuksia. Nesteistä puhumattakaan. Inhoan kiusallisia tilanteita. Kattonut, että jos vasta Floridan päässä kävisi etsimässä käsiin paikallisesta puodista sähkötupakin reissun ajaksi. Jonkun perus kapistuksen ja nestettä loman ajaksi.
    Juuri loka-marraskuussa Espanjassa käyty ja löin suoraa vempaimet turvatarkastuksessa päälimmäiseksi ja ei kukaan edes kiinnittäny huomiota ja repussa vara-atopäät sekä akku. Litkut omissa purkeissaa minigrip pussissa. Mitään ylimäärästä huomiota en saanut vaik iteki jännäsin.


    iStick 30w+Subtank mini, Vamo V6+Lemo Drop

     
     
  8. #208
    Help me mitä mä een tuli eka ton höyrynkehittäjän loppuminen käten ja kun purin ton vehkeen tuli epämääräinen kasa kamaa ulos ja kun mä yritin pistää uuden tilalle niin eipä tule enää höyryä ulos ja tanne ei näköän saa kuvaa siirrettyä kuin jostain sivulta mulla on pöydällä pieni pumpulitukko rautalangan pätkä jotain muovi holkkeja saattaa olla tosta uudestatommonen ohut ehkä muovinen putki jossa on joku johto ympärillä muutava muovi pusla ja jotain metalli osia joissa on kierteet mitä hittoa ei tää pitäny olla näin vaikeeta mi ten tänne saa kuvan

     
     
  9. #209
    joopapati joo olisin tarvinnut apua ton höyryn kehittäjän vaihdossa olis kuva mitä jäi jäljelle viesti meni bitti taivaaseen ja kuvan liittämisestä ei ole tietoakaan no palataan analoogiseen se toimii kun panee tulta toiseen päähän kiitti moi joo tää mun viesti ilmmantuikin tohon ihan yllättäen että sori
    Viimeksi muokannut demo52; 05.01.15 kello 04:59. Syy: virhe

     
     
  10. #210
    Onko korkki ollut auki? Viestiesi sisältö meni itseltä täysin ohi.

    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  11. #211
    Avaan vähän omaa kokemusta noista nikotiinimääristä. Alun suositukset oli 18mg, jolla siis aloitin. Yritin 2 ekaa viikkoa nauttia höyrystä kun kurkkuun kävi kipeästi joka ikinen kerta ja nenä ja keuhkot oli ihan tukossa. Sitten vaihdoin 12mg tilalle ja alkoi jo maistamaankin jotain. Tukkoisuus lähti ja höyryttely oli ihan kivaa. Sitten kuitenkin alkoi kaipaamaan sitä kurkkutuntumaa, ei toki niin hirveää kuin 18mg oli, mutta edes jotain. Ajattelin, että kyllä ne keuhkot ja kurkku tottuu "kohta" siihen niksamäärään ja vetelin menemään. lähes 6 viikkoa takana nyt 12mg ja 10mg litkuja ja vitutus ihan hirvee!! 6ml kartotankkeja meni päivässä kaksi ja parhaillaan istick:n akku meni päivässä. Vitutti kun ei tuntunut missään, mutta ilmeisesti nikotiinia sain sen verran kuitenkin etten retkahtanut. Pari iltaa sitten lisäsin omiin litkuihin niksaa niin, että sain n~16mg niksaa niihin ja vitutus loppui Nyt menee puoli tankkia päivässä 3.3v ja stickin akku kestää melkeen 3 päivää. Nyt ei vituta, nesteet maistuu siltä kuin kuuluu ja kännissä riittää kun lisää voltteja. Tällaista täällä siis.

     
     
  12. #212
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    hausjävi
    Viestit
    21
    itse aloitin 6mg ja tällä hetkellä imuttelen 8-12mg

     
     
  13. #213
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    alussa 12mg, nyt vähän päivästä riippuen 4-8mg. Joulupyhät tosin meni täysin niksattomilla, eikä tehnyt edes tiukkaa. Litkuja höyrystyy noin 5-10ml päivätahdilla, singlecoililla ja 10-15 watin tehoilla.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  14. #214
    Minä tilasin aloitukseen kaikki nesteet mitä sai 24mg:nä ja nyt niitä joutuu laimentamaan 0mg tavaralla vanilia ja kahvi kun ei muuta ole. lyöpi pään aika jumiin, jos vartinkin höyryttää 24mg:tä... Kivaa hommaahan tää on, kun voi sisällä olla.

     
     
  15. #215
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    16
    Joo, mulla reilun 42v tupakointitausta. Lääkäri kehotti, tai oikeemmin käski luopumaan tupakasta, kun tuo astma ja keuhkoahtauma alkoivat kehittyä vakavampaan suuntaan. Oon kyllä yrittänyt reseptilääkkeellä, laastarilla, akupunktiotakin kokeiltiin, ei vaan toimineet.
    Sitten itse höyryttelyyn: Koin ihmetyksen kun siirryin näihin höyryvermeisiin, en ikuna olis uskonut miten helppoa oli tavalliset tupakat jättää! Ei niin pienintäkään tupakan himoa tai viekkareita. Aloitin höyryttelyt 12mg nikotiinia sisältävällä mentholinesteellä. Eka 10mg:n pullo kesti n. 4pv. Nykysin menee 18mg perinteistä tupakkaa nimellään kantavaa litkua, pullo kestää n. viikon. Ok, voihan olla, että viekkareita tulee kun nikotiinipitoisuus nykyisestä laskee, mut siitä huolimatta höyryttely on mun juttuni.

    Tilauksessa on Fasteciltä Mini Protank 3 Style Bottom Dual Coil Clearomizer ja muutama sitrushedelmä maku. Saa nähdä miten äijän käy kun tarkoitus on sekoitella tiivistenesteistä ja nikotiinista hiukan laimeempia niksoja.

    Nyt virallisesti uskallan julkisesti ilmoittaa siirtyneeni höyryttelijäksi ja jos mikään mahti/valtiovalta tätä minulta riistä, niin aion höyrytellä lopunikääni. Olo on niin paljon parempi, haista ja maistan aivan eritavalla mitä ennen höyryttelyä.
    Viimeksi muokannut Vecculi53; 31.01.15 kello 21:50. Syy: pientä korjausta

     
     
  16. #216
    Ja kun pysyt höyryissä puhallat sen spirometrin solmuun vuoden päästä testeissä, niin saa tohtoori ihmeteltävää.

    Totta se on, Iltapuluista ja muusta paskapuheesta huolimatta, tämä toimii. Mistään viekkareista ei tarvii kärsiä, kun tiputtelet hissukseen nikotiinipitoisuutta. Höyryn nikotiinihan ei tee muuta kuin vähän supistaa verisuonia, eli keuhkojen paranemisprosessi alkanut jo, kunhan vaan pysyt valitsemallasi tiellä.

    Tervetuloa forkalle. Täällä on muitakin kunnolla tervattuja tovereita.

     
     
  17. #217
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vecculi53 Näytä viesti
    Ok, voihan olla, että viekkareita tulee kun nikotiinipitoisuus nykyisestä laskee, mut siitä huolimatta höyryttely on mun juttuni.
    Älä missään nimessä lähde tiputtamaan liian nopeasti, muuten alkaa tehdä taas norttia mieli. Itse olen n. kahdessa vuodessa päässyt 18mg > 3mg, eli hitaasti kannattaa edetä.

     
     
  18. #218
    Koko viikonloppu ilman "analogista" Ei paha. Kiitos foorumista, näitä juttuja on kiva lukea ja hakea inspiraatiota.

     
     
  19. #219
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Pari tuntia ilman analogista, tästä se lähtee..

     
     
  20. #220
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Juuri äsken about viidennellä höyryröökireisulla, tuntui siltä että nestettä olisi ikäänkuin pulmahtanut clearosta kielelle onko se mahdollista imutinko liikaa ?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •