Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 22 / 22

Aihe: Sikarin makua?

  1. #21
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Itselläni joskus HOL nesteet tukkivat laitteet melko nopeaan. Ratkaisuksi lähtisin ensimmäisenä hakemaan korjattavaa atoa joko meshillä (nopea kuivapolttaa) tai sitten jotain pumpuli/silica atoa (moni pitää helpompana vastuksen tekemistä). Korjattava dripperi olisi varmaan helpoin lähteä liikenteeseen jos muuten ei kokemusta ole rba maailmasta.

    Muuten ketjun aiheeseen liittyen joku kehui Copsan cohiban steeppiä että olisi hyvä sikarimaku.

    Ööh, melkein ymmärsin tai siis en. Kovin montaa linkkiä ratkaisuun enntästä löytänyt. Voisitko hieman tarkentaa. Kiitos.

    mä oon oikeasti aikas tumpelo näiden kanssa ja tarvitsisin sellaiset poliisiohjeet

     
     
  2. #22
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vipu Näytä viesti
    Ööh, melkein ymmärsin tai siis en. Kovin montaa linkkiä ratkaisuun enntästä löytänyt. Voisitko hieman tarkentaa. Kiitos.

    mä oon oikeasti aikas tumpelo näiden kanssa ja tarvitsisin sellaiset poliisiohjeet
    Aihealue on, öh sanotaanko näin varovasti erittäin laaja. Ohjeita kyllä löytyy myös paljon täältäkin kun vaan jaksaa hieman etsiä.


    Tuossa on hyvä lanka mistä voit kysyä suosituksia porukalta, mikä olisi hyvä rba laite aloittelijalle. Itse en suoraansanottuna osaa edes suositella mitään.

    http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...minulle-9.html


    Tuossa on hyvä video, vaikkakin vanha, mutta perusidea selviää hyvin.

    https://www.youtube.com/watch?v=wx3WhZT5SRo


    Rohkeasti vaan kyselemään tuolta aloittelijapuolelta, porukka kyllä auttaa varmasti mielellään. Youtubesta kannattaa myös katsella videoita, niistä saa melkoisen paljon näkemystä.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •