Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: pink spot - baileys coffee

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    24

    pink spot - baileys coffee

    Kahvimaut on itselle mieluisia joten tuli tätä tilattua. En kyllä voi suositella, maku jotenkin todella palanut ja outo vaikka olen kokeillut parillakin eri tankkiatolla + driptippaamalla. Taitaa jäädä höyryttelemättä koko pullo, tai sitten koitan pienissä erin sekoitella vaniljaan.

    En oikein erota tuosta mitään muuta kuin miedon baileysin maun joka sekin on jotenkin kärähtänyt. Maistuu ehkä kaukaisesti jopa tupakalle ? Myös höyry tuoksahtaa poikkeuksellisen paljon. onkos muilla tästä kokemuksia, onko mulle sattunut vain huono satsi vai mikälie ?

     
     
  2. #2
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: pink spot - baileys coffee


     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    Vs: pink spot - baileys coffee

    Oma kokemukseni on ihan päinvastanen ku ketjun aloittajalla. Baileyssin maku on ihan hullun voimakas ja itseasiassa ku menee ton hyllyn viereen missä noi litkun on, niin se tuoksuu koko setistä läpi. Ite tykkäsin tästä todella paljon. Ihan ehdottomasti yksi parhaista litkuista mitä oon kokeillut!

    10/10

     
     
  4. #4

    Vs: pink spot - baileys coffee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja salanimi Näytä viesti
    Oma kokemukseni on ihan päinvastanen ku ketjun aloittajalla. Baileyssin maku on ihan hullun voimakas ja itseasiassa ku menee ton hyllyn viereen missä noi litkun on, niin se tuoksuu koko setistä läpi. Ite tykkäsin tästä todella paljon. Ihan ehdottomasti yksi parhaista litkuista mitä oon kokeillut!

    10/10
    Ostin vahingossa peräti 30ml sitä ja tämä täytyy olla hunoin litku mitä IKINÄ olen kokeillut. Meinaa tulla yrjöt. Tyhmänä pistin sitä mun parhaaseen drippi-atoon ja nyt maku ei MILLÄÄN lähde irti siitä.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •