Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Miitti-ketju

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Miitti-ketju

    Oikein ylläpidon luvalla avasin tällaisen ketjun.

    Ketjun tarkoituksena on koota yhteen kaikki höyryttelijöiden yritykset tavata toisiaan bittiavaruuden ulkopuolella. Tänne voi laittaa ehdotuksia niin isommista järjestetyistä tapahtumista, kuin vaikka ex tempore "olen menossa paikkaan X aikaan Y, saa tulla nykäisemään hihasta" -tyyppisiä ilmoituksia.

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: Miitti-ketju

    Onpas kiva uusi ketju, täytyykin heti kirjoittaa viesti.

    Mietin tuota Turku-miittiä ja sille sopivaa paikkaa. Kävin itse eilen Hunters Innissä ja kysyin saako höyrytellä. Paikan aina mukava baarimikotar kysyi ihmeessään, että onko hötryttely sitten jossain kielletty. En viitsinyt suoraan sanoa, että melkein joka paikassa. Hunters voisi olla ihan mukavan neutraali paikka tavata kanssahöyryttelijöitä. Olisin kuitenkin sen verran varovainen, että tiedustelisin etukäteen ennen mahdollista miittiä, että saako siellä sitten varmasti höyrytellä isommalla porukalla. Olisi ikävää, jos oltaisiin paikalla isommalla porukalla ja "peli puhallettaisiin poikki".

    Niin että olisiko näin alkuun sitä kiinnostusta? Katsellaan niitä aikatauluja sitten myöhemmin.

     
     
  3. #3
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Miitti-ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa Wu Näytä viesti
    Onpas kiva uusi ketju, täytyykin heti kirjoittaa viesti.

    Mietin tuota Turku-miittiä ja sille sopivaa paikkaa. Kävin itse eilen Hunters Innissä ja kysyin saako höyrytellä. Paikan aina mukava baarimikotar kysyi ihmeessään, että onko hötryttely sitten jossain kielletty. En viitsinyt suoraan sanoa, että melkein joka paikassa. Hunters voisi olla ihan mukavan neutraali paikka tavata kanssahöyryttelijöitä. Olisin kuitenkin sen verran varovainen, että tiedustelisin etukäteen ennen mahdollista miittiä, että saako siellä sitten varmasti höyrytellä isommalla porukalla. Olisi ikävää, jos oltaisiin paikalla isommalla porukalla ja "peli puhallettaisiin poikki".

    Niin että olisiko näin alkuun sitä kiinnostusta? Katsellaan niitä aikatauluja sitten myöhemmin.
    Tullaan kuhan aika sovitaan castle on toinen missä houdi poke joka ny vissiin omistaaki paikan antaa höyrytellä

     
     
  4. #4

    Vs: Miitti-ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa Wu Näytä viesti
    Onpas kiva uusi ketju, täytyykin heti kirjoittaa viesti.

    Mietin tuota Turku-miittiä ja sille sopivaa paikkaa. Kävin itse eilen Hunters Innissä ja kysyin saako höyrytellä. Paikan aina mukava baarimikotar kysyi ihmeessään, että onko hötryttely sitten jossain kielletty. En viitsinyt suoraan sanoa, että melkein joka paikassa. Hunters voisi olla ihan mukavan neutraali paikka tavata kanssahöyryttelijöitä. Olisin kuitenkin sen verran varovainen, että tiedustelisin etukäteen ennen mahdollista miittiä, että saako siellä sitten varmasti höyrytellä isommalla porukalla. Olisi ikävää, jos oltaisiin paikalla isommalla porukalla ja "peli puhallettaisiin poikki".

    Niin että olisiko näin alkuun sitä kiinnostusta? Katsellaan niitä aikatauluja sitten myöhemmin.
    Tullaan kuhan aika sovitaan castle on toinen missä houdi poke joka ny vissiin omistaaki paikan antaa höyrytellä
    Castlen poke on mainion poke mitä on vastaan tullu

    Aku #19 + Odysseus
    Jazz e-pipe + Penelope

     
     
  5. #5
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Miitti-ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja YellowPlague Näytä viesti
    Castlen poke on mainion poke mitä on vastaan tullu
    Tuli sanomaan kaverille että pitäiskö mennä kotiin nukkumaan ku alko mylly hyytymään nii herätteli ensin sivästi ja sen jälkeen odotti että jos jois vähän vettä että saa pönttöä vähän selvemmäks ennen ku lähee kotiin Ja stetsoni päässä pääsee aina sisään ja muistaakseen ilmatteeksikin

     
     
  6. #6
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Miitti-ketju

    Mä oon Tampereelta jo neljää höyrystäjää tavannutkin, mutta jonkunnäkönen miitti ois kyllä paikallaan. Ehdotuksia?
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •