Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 28

Aihe: Sumutin tai spray

  1. #1

    Sumutin tai spray

    Telkkarissa mainostetaan tuota sumutinta jossa mehu spreijataan suoraan suuhun/kielelle. Ihan uusi juttu mutta Nicorette tuotemerkillä varmaankin todella arvokasta hommaa. DIY miehenä tilasin siis dx.comista pari parfyymiputelia ja kokeilemaan. Omaa nikkismehua pulloon ja hommahan toimii. Itse laitteet maksoivat muistaaksen euron kappale kotiin kuljetettuina ja tuolle 10ml nikkismehua en edes osaa laskea hintaa.


    Kuvassa vasemmalla kokonainen matkaputeli ja oikeammalla pullon osat. Pullo on 8cm korkea ja 1,5 cm paksu eli ei paha kannettava.

    Onko muilla testituloksia tai kokemuksia tästä sumuttelusta?
    Viimeksi muokannut Onninpoika; 25.09.13 kello 16:23.

     
     
  2. #2
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    En ehkä välttämättä lähtis tuommoisten kanssa leikkimään. Miksei niitä nesteitä voi vaan höyrytellä?

     
     
  3. #3
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Tämä on kyllä taas niitä kokeiluita mitkä skippaisin kokonaan ja suosittelisin samaa muille.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357
    Minkähän vahvusta toin kuuluis olla, voi olla höyryttelykelpoiset nesteet hiukkan vahvoja suoraan suuhun suihkittaviksi, eikös höyrytellessä elimistöön imeytynyt n. 10% nikotiinista? Lievät överit kun suhuttaa suoraan suuhun millin 18mg:sta nestettä

     
     
  5. #5
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    PG:llä ja VG:llä on haittavaikutuksia nieltynä aina päänsärystä ripuliin, ja nikotiini imeytyy ihan eri tavalla limakalvoilta ja ruoansulatuskanavasta ku höyrystettynä. Plus se ja tämä ja tuo. Ei mielellään näitä. :/
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #6
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Tota niin miksi Kyllähän jotkut nuuskaajat kokeili nesteitä talouspaperiin ja huulen alle, imeytyy kai se noinkin mutten ymmärrä ideaa? Kaikki mun nesteet maistuu ainakin pahalle kun niitä on joskus suuhun tullut drippaillessa ja höyrynä maistuvat hyvälle. Suosittelen pitämään höyrynesteet höyrynä ja jos tommosta haluaa niin ostaa sitten niitä siihen tarkoitettuja suihkimia tai purkkaa/nappia/inhalaattori/laastaria toimivat ihan hyvin jos tuokin toimii

     
     
  7. #7
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tuossa Nicoreten sprayssä yksi suihkautus suuhun on 1mg nikotiinia. Ainesosat:



    Ja haittavaikutuksia useampi kymmenen.

     
     
  8. #8
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    mä oon kuullu et tollasen 10ml pullon voi sujauttaa perseeseensä. et se kuulemma imeytyy sieltä tosi hyvin. yks pullo riittää vuodeksi. halpaa ja hauskaa.

    ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TEHKÖ KUTEN ALOITTAJA !!!!!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #9
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Niksapohjaa tamppoonii ja se perseesee ?

     
     
  10. #10
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Tollahan olis kätsy suihkia nesteet silmään, kun tippapullosta menee helposti ohi...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #11
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    mä oon kuullu et tollasen 10ml pullon voi sujauttaa perseeseensä. et se kuulemma imeytyy sieltä tosi hyvin. yks pullo riittää vuodeksi. halpaa ja hauskaa.
    Bottomfeederi?

     
     
  12. #12
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Pilli Mix'n'nMatch 100:sen puteliin ja soffalle kattomaan leffaa..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  13. #13
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vuos ja 5kk höyrynnyt aloittelija Sanoisin että pakko olla trolli mutta kuva kertoo toisen tarinan...

     
     
  14. #14
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mä kyl tykkään laittaa niksat silmätippoina itelle, paljon parempi kun toi sumuttelu.
    Ei oo ees haittavaikutuksii!!
    Paitsi ettei nää vähään aikaan..

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari Sirppi's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Orimattila
    Viestit
    247
    Puhallus EA:n dripwelliin->niksat silmille->profit


     
     
  16. #16
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Joo, hiukan toi neste kirvelee. Mä muuten käytän pakastintani uunina. Koska voin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #17
    Anteeksi loukkasin kokeilullani jotakuta. Homma sai siis alkunsa siitä kun se sumute näyttää telkkarin mainoksissa ihan ok jutulta. Olen siis mainoksen uhri kun kiinnostus heräsi. Osaan % laskun joten itsetuhon todennäköisyys on pieni.

    Poistan tuon valokuvan koska harmi tästä oli niin suuuri.

     
     
  18. #18
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    eihän tästä nyt mitään harmia ollut, melkeimpä päinvastoin. eipähän kukaan muu testaa samaa.
    eli kiitokset testaajalle.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  19. #19
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Tästä tuli mieleen se kerta kun vedin ruisleipää kaks kertaa henkeen parin minuutin sisällä

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146
    Hahahaahhahahah tämän täytyy olla eeppisintä sisältöä tällä foorumilla vähään aikaan : D

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •