Sivu 3 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 290

Aihe: Paljon poltit röökiä ja millaisilla nestemäärillä nyt menet?

  1. #41
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Tuli poltettua vähintään aski vihreää Chesterfieldiä päivässä.. Liikenteessä tai iltaa istuessa meni helposti puoltoistakin askia.. Ekat pari viikkoa mulla kesti 1,5ml 12mg nestettä joskus lähemmäs neljäkin päivää.. Tosin saattoi johtua siitä että toivuin poskionteloleikkauksesta.. Nyt tällä viikolla on alkanut kulumaan väh milli 12mg:tä päivässä..


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  2. #42
    4-6ml/day yleensä 12mg nestettä.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  3. #43
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    4-6ml/päivä ja nesteet on 10-12mg.

    Tupakkaa meni aski päivässä ennen höyryttelyä.

    Ja noista kalliimmista nesteistä, vaikka maksaisi sen 20e/30ml nesteet ja vetää sen 4ml/päivä niin silti nestekustannukset on kuukaudessa luokkaa 80 euroa joka on huomattavasti vähemmän kuin aski päivässä tupakkaa.

    Itse ainakin tykkään noista premium nesteistä ja olen valmis niihin rahaa laittamaan. Ainoa mitä sekoitan itse tällä hetkellä on Jugo Diablo.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  4. #44
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    14
    Meni vajaa aski päivässä punasta Belmontia. Nestettä menee nyt noin 1,5 ml ja vahvuus tällä hetkellä 12-18 mg

     
     
  5. #45
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    20-30 sätkää meni päivässä ennenku löysin tämän ihanuuden, nyt menee about 1,5-2,5 riippuen oonko töissä vai vpllä - kayfunlite tankkia päivässä ja niksana about 2.5mg

    Pikkuhiljaa pikkuhiljaa...
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  6. #46
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Sätkätupakkaa parisenkymmentä per päivä ja sitä kesti sen 15 vuotta suunnilleen. Nyt vähän rapiat pari vuotta höyryttelyä ja nikotiinit laskenut tonne 12mg hujakoille. Sitä menee ehkä 3-5ml päivässä ja oluen äärellä enemmän. Paitsi että ei tule joka päivä välttämättä höyryteltyä laisinkaan, niin kuukausi tasolla arviolta 60-80ml.

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    46
    Mulla meni tupakkia tasasen tappavaan tahtiin kaks pallmallin vihriää toppaa viikossa, jos kuskiksi lähti viikonloppuna niin siihen vielä kaveriksi aina vähintään yks aski. Tapatupakointi on pahasta.

    Nykyään menee noin 3milliä 6mg nestettä päivässä, siittäkin varmaan puolet illalla tylsyyteen koneella istuessa. Aluksi vetelin Maxx Blendiä inaweralta, mutta nyt alkaa se maistuun liian savulta niin vaihoin inan wanilia nesteeseen (n.10% 50/50).

     
     
  8. #48
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Tasasesti aski tai reilu vihreetä chesterfieldiä päivässä tuli imailtua ja nyt on höyryt pudonnu sinne 6mg tasoihin ja päivästä riippuen 2-4ml menee lientä, riippuu kuinka jaksaa ulkona rampata kun ei sisällä harrasteta. Välillä löytyy uusia kivoja makuja joita tietysti ensin menee vähän reippaammalla kädellä mut ronkeli kun oon ja sellanen huippu adv vielä puuttuu niin saattaa selvitä hyvinki pienillä määrillä.

     
     
  9. #49
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Palmallin punasta maxiaski tai vähän päälle päivässä. Kaljalla huomattavasti enemmän. Kessuteltua tuli tuolta 5.lk ajoilta asti. Päivittäiseksi tupakoinniksi varmaan muuttui 7lk aikoihin. 2004 ennen inttiä olin polttamatta vajaan vuoden mutta intissä repsahti ja sen jälkeen paluuta ei ollut. Nestemäärät hieman epäselviä, kun tulee eri vehkeistä höyryteltyä, mutta 3-6ml päivästä riippuen aika lähellä totuutta. Nesteet aluksi 18mg, nyt 12-18mg.

    ...

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari DinD's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    107
    Toppa puoltoist per viikko, puoltoist vuat höyryllä ja 4-9ml 6pohjaan tehtyä diy litkua päiväst riippue. Sama ku röökin kans, pakko imeä koko aja. Jos toimeentus ja tekis 0 nestet ja imis puolet päiväst sitä.

     
     
  11. #51
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Noin aski meni röökiä päivässä. Nesteitä menee 4-6ml 10mg päivässä.
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  12. #52
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Noin 6ml / 12mg, riippuu vähän päivästä paljonko menee.

     
     
  13. #53
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Minulla meni reilu aski punaista mallua päivässä. Nyt olen höyrytellyt ilman analogista n. 1v 7kk. Mehua menee nykyään 5-7ml päivässä, vahvuudeltaan 6-10 millistä. Käytän ainoastaan enjuicen primo litkuja (hedelmä, limu makuja VG). Nuo ovat mielestäni parhaita ja maistuvat siltä mitä putelin kyljessä lukee.

     
     
  14. #54
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    20
    Selvinpäin: 1-aski keskivihreetä Pallmallia/vrk ja Kännissä 2-3-askia samaa shaibaa.
    Höyrytellessä menee nyt 12mg/ml nestettä n.6ml/vrk.

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Maxi meni chesterfieldin punasta päivässä. Nyt menee 5ml 12mg. Ja olo vaan paranee

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    15-20kpl valkoista mallua päivässä. höyrytellessä riitti noin 1ml tankki mutta rakentamani mesh-atot ovat ilmeisesti aika janoisia niin menee nykyään noin 1.5-2.0ml 12mg vahvuista nestettä päivässä. eVic kertoo että noin 200-250 puffia päivässä (3-5s). Jos se yksi rööki on noin 14 imaisua niin siihen laskettuna about 14-17 "röökiä". tuon perusteella nikotiinia tulisi kulutettua huomattavasti enemmän, melkein kolminkertainen määrä röökiin verrattuna. tällä hetkellä tosin on vähän tuollaista uutuuden viehätystä kun on modi ja voi rakennella noita atoja


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  17. #57
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    29
    Mulla meni röökiä siinä lopettamisvaiheessa aski sinistä päivässä.Siirryttyäni tähän sähkötupakkaan,niin tällä hetkellä yleisesti ottaen menee 18mg nestettä suunnilleen kans about 1.5 - 2.0ml päivässä.Välillä tuntuu menevän vähän enemmänkin.

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari jape_'s Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Jykylä
    Viestit
    112
    20-30 röökii päiväss meni westii ja nyt sit menee 1,6-2,5ml 18mg nestettä.

     
     
  19. #59
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Poltin keskimäärin 15kpl punasta.Nyt menee keskimäärin 32mg päivässä.

     
     
  20. #60
    Höyrykonkari Duke's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Naantali
    Viestit
    104
    Aski meni päivässä, nykyään nestettä noin 4ml.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •