Sivu 1 / 11 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 214

Aihe: Game over laite?

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044

    Game over laite?

    Vapottelu tuntuu olevan monelle välineurheilua, aina pitää saada uusinta uutta ja erikoista. Etsitään sitä täydelliset höyryt tuottavaa laitetta, setuppia tai putkea. Kuinka moni on löytänyt sen Game Over laitteensa? Ja mikä se on?

    Minä olen sen löytänyt, sen nimi on I-Chybrid. Pienillä viilauksilla tästä saa mahtavan laitteen.
    Mistä tiedän että se on The laite? Ei kiinnosta enään ostaa uusia laitteita, vaikka näkee kuinka mahtavia höyrypilviä jotkut tuottaa niin ei vaan kiinnosta koska tää antaa sen mitä tarvitsen.
    Kaikissa edellisissä laitteissa on aina joku mättänyt, millon liian painava, milloin ei näytä hyvältä jne pikkujuttuja.
    Tää täyttää kaikki mun vapottelu tarpeeni. Mitkään muut setit ei oo käsissä viihtyny kun tän sain, oli pakko jopa ostaa toinen samanlainen.
    Olen myös myynyt pois suurimman osan putkista ja atoista mitä aikaisemmin käytin, niille vaan ei löydy käyttöä enään.

     
     
  2. #2
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    mulla on tämä silver dog. en tiedä tarvisinko oikeesti mitään tää toimii ku unelma on hyvän näköinen,kaikki just mitä tartten mutta silti kyl mä tuun ostamaan vieläkin erinlaisia laitteita ihan vaan kokeilemisen ilosta

     
     
  3. #3
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Nemesishän se on, mutta kakkosputken haluan vielä kun muut olen myynyt ja sellainen onkin jo kiikarissa. Saa sentään oman putken KF litelle joka kulkee mukana paremmin kuin gennyt.

     
     
  4. #4
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    GUS tele ja Somnium. Paitsi on tuossa pari AGIa omavalmiste putkissa kun noita suosikkilitkujakin on kolme.
    Tilauksessa nemekopio Fasttecilta, mutta kun toimitusvauhti on tunnettua tällä hetkellä niin voisin maksaa muutaman taalan lisää ja ottaa i chybridin tilalle jos se niin hyvä on.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Misteri on ainoa laite mitä vielä kiinnostaisi kokeilla.

     
     
  6. #6
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Nemesishän se on, mutta kakkosputken haluan vielä kun muut olen myynyt ja sellainen onkin jo kiikarissa. Saa sentään oman putken KF litelle joka kulkee mukana paremmin kuin gennyt.
    miten paremmin? silver dogi pyöriny repussa ja taskussa miten päin vaan eikä yhtäkään vuotoa

     
     
  7. #7
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Mun mielestä game over- laitteesta voidaan alkaa puhumaan vasta siinä vaiheessa kun sitä on eksklusiivisesti käytetty jotain 6-12kk. Joku laite voi päivän tai kuukauden fiilistelyn perusteella tuntua siltä että mitäpä muuta tässä enää tarvii mutta sitten kun olet vuoden vapotellut sillä samalla kombolla haikailematta muiden perään, on suhde jo hyvällä pohjalla
    Olishan noita komboja löytynyt moniakin mutta sitten lueskelee foorumia ja löytää jonkin uuden hienon jutun ja sitä pitää kokeilla ja sitten vanhasta kombosta löytyykin joku asia joka voisi olla paremmin, ja taas mennään...

    Toisaalta, tää välineiden kehittyminen ja laitekokeiluhan on yksi tämän harrastuksen pointeista

     
     
  8. #8
    Mulla on ykkös vaihtoehtona swan+h-atty, noi vaan tuntuu toimivan hyvin yhdessä, caravela on tulossa maaliskuussa, mutta se lienee samanlainen kuin swan, jos jotain pitäisi hommata niin toinen h-atty olisi listalla ykkös vaihtoehtona, näiden jälkeen ei ole tarvinnut enään listoja tuijotella, kun tuntuu että ne ykkösjutut on jo löytynyt, swan putkena toimii hiton hienosti ja h-atty antaa mahtavasti höyryä ja makua, sen takia voi nyt jotain pirkkaakin kokeilla kun suosikit on jo löytynyt , ja loppusanoiksi vielä että kaiffari+poldiac yhdistelmä duuni laitteena tosi hyvä, nätti kombo ja ei vuoda.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  9. #9

     
     
  10. #10
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Game overia on vaikea sanoa, koska koko ajan laitteet kehittyy...mutta tällä hetkellä se on Mister. Tiedä sitten tekeekö VelJon uuden laitteen, mikä olis yhtä ellei jopa parempi. Toisaalta tiedä myöskään sitä millainen tuo tuleva Silver Fox on...aika jännältä kuitenkin kuulostaa. Mä uskon, että lopullista laitetta ei ole, koska tavarat kehittyy niin valtavalla tahdilla, että aina tulee löytymään parempi laite. Silver Fox aka ultrasonic vaporizer...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    mister ollu käytössä yksinään siitä asti ku sen tokasta erästä ostin, oisko ollu touko- vai kesäkuussa?. jossai reissussa ollu varalla gus+protank. aga ja bogejaki vielä löytyy mut eipä noille oo tarvetta

     
     
  12. #12
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Jokainen hankkimani modi ollut päivän tai pari se The Laite.. mutta, kuukausia on tullut käytettyä Buzz Pro, EA Modia, PiColibri ja tottakai Provaria.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ai sellainenkin on?
    Tämä Aeron bf on aikas vahva haastaja .7 bf-RDA:lla. Helppo kasata setuppi, pieni droppi ja 10 ml pottu.
    Mister sitten se toinen.
    Imo game over-laitteen pitäisi oikeastaan olla suljettu systeemi, eli hybridi, koska aina löytyy parempaa putkea tahi höyrystintä.
    KGO & Twist

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari jeezus's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    213
    Hmm, ei kyllä edes haussa game-over-laitteita, mukava vaihdella tyyliä välillä. Toimivimmat kombot itselle nemesis+h-atty, roller + taifun gt, f20+gkmf20.

    Trick tippi kyllä game over drip tip itselle. Pitää tilata toinenkin. =)
    Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    105
    Mister. Tankilla reissussa ja drippaillen himassa.

     
     
  16. #16
    tällä hetkellä en luovu 2xbolt ja protankeista hahahahahah miksi? reilu vuosi sitten tuli ostettua bolt kit ja vuoden toimi ainoana laitteena boge nokassa 24/7/365 kunnes ostin paholais dct tankin joka aiheutti oikkarin js sulatti liitännät. tuli hommattua korjaus vehkeet ja samalla huomasin että tännehän mahtuu 18650(saman kokoinen kuin sentinel 18650) katkastulla jousella. tämän takia rakastan bolttia uuden napin ja 510 liittimen saa noin 2 euroa kipale,on kevyt,pieni ja napin paikka. eli jos runko pysyy kunnossa parilla eurolla saa uudet sisuskalut.
    nemesis klooni on uusi rakkauteni eilisestä lähtien ja tuntuu että toinen lisää tai aito joskus ja siirrytään enemmän nesteiden löytämiseen. kicki hankintalistalla ja genesis harkintalistalla mutta protankit on kyllä niin hyviä ja yksinkertaisia että tuntuu tällä hetkellä turhalta ruveta päätä vaivamaan ja rahaa laittamaan. ehkä sitten kun kyllästyn protankkeihin mutta en mitään syytä näe miksi näin tapahtuisi. tärkeimmät asiat itselle on että laitteet kestää,toimii, miellyttävä käyttää, voi korjata helposti ja simple but smart.

     
     
  17. #17
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Kyllä se mulle tuo diablo taitaa toistaiseksi olla. Mitään uutta en ole edes harkinnut (paitsi toista kappaletta) sen jälkeen kun tuon kätösiini sain. Lukitusrengas nyt mun mielestä olis kiva jos olisi saman paksuinen muun putken kanssa mutta tuo on niin pieni asia ettei siitä edes jaksa nillittää. Tää vaan soi ja soi, toimii niin pirun hyvin. Vähän on käynyt mielessä jonkun chybridin hankkiminen vara-/kännilaitteeksi mutten taida uskaltaa jos se on muka niin hyvä mitä sanotaan, rupeaa vielä harmittamaan.

     
     
  18. #18
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Nyt vähän vaikuttais siltä että tää Nemesis + Kayfun Lite combo ois vieny mut mennessään. Swani vielä tulossa ja sitten vielä joku dnaboksi ni ei tarvii enää mitään.

     
     
  19. #19
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kyllähän niille höyrystimet olla pitää?
    Vai Lite kaikkiin?
    KGO & Twist

     
     
  20. #20
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Toinen ylimääränen Lite löytyy kyllä Jos vielä joku sitten tulevaisuudessa sille boksille

     
     
Sivu 1 / 11 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •