Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 64 / 64

Aihe: Paluu nykyajalle - apuja laitehankinnassa 150 euron budjetilla

  1. #61
    Hah, no big deal Onhan tässä uus makumaailma edessä, mukava päästä kokeilemaan kaikkea. Oksennusta ja WOAAH -elämyksiä edessä. Tilasin nesteet tänään toscanamall.comista, valitsin TNT Express EU kuljetuksen (24€). Oon kyllä vaikuttunut puljun nopeudesta:

    klo 14:04 tein tilauksen
    klo 14:31 tilaus käsittelyssä
    klo 15:02 shipped ja tarcking nro ja muut mailiin.
    58 minuuttia ja tilaus oli jo matkalla, eli otaksun että toi luvattu 1 päivän toimitusaikaa pitää paikkansa.

     
     
  2. #62
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    eikä yhdys sanoja ?
    hienohommajaonneajatkolle

     
     
  3. #63
    Aika päivittää omat mieltymykset ja ylistää jengiä ketkä jaksoivat auttaa! Kiitos on nykyjään entistä suurempi

    Kaikki tavara toiminut täysin moitteetta ja paremmasta tietämättömänä voin sanoa että kyllä sain vähintään sitä mitä odotin. Vamo V3 + ProTank 2 (nykyään myös ProTank3) = höyryää niin perkuleesti ja oon täysin ällikällä lyöty tämän akkukestosta ton AW 18650 akun kanssa, kestää kestää ja kestää! Samoin kun protankkien helppoudesta, tankin kun pistää kutakuinkin täyteen voi höyrytellä mainiosti pari päivää aivan täysillä! Vaikkakin oon pistäny merkille (suattaapi olla omassa päässä) että eri valmistajien litkut jostain syystä tuntuu kestävän hieman kauempin kun toiset. Vermilion Riveriä kun tunkee tankkiin niin luulee tietävänsä mikä on loppumaton luonnonvara makuja on tullu jo kokeiltua kolmatta kymmentä, harvinaisen paljon löytyy epämiellyttäviä litkuja mutta aiai aina kun osuu joku uus hyvä kohdalle niin on hymy niiiin leveä! Nyt jo himottelis ostaa Vamon ja Winderin kaveriksi jotain kallista ja kiiltävää, vaikkei näissä pienintäkään moitittavaa ole ollut. Minkäs tekee, kunnon välineharrastaja kun olen ja tää on löytäny paikan sydämestä ja keuhkoista = lisääääää!!

    Mutta joo, ei tässä postauksessa sen kummempaa ideaa. Olen saatanan iloinen että tuli höyryttely taas alotettua, taakse ei ole katsomista.
    -cc

     
     
  4. #64
    Höyryttelijä Meme's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    43
    Kaiken noiden tärkeiden lisäksi lisäisin 5ml neularuiskun ja pari tyhjää putelia. Sillä ruiskulla saa clearon täytettyä sottaamatta ja niihin tyhjiin pulloihin saa loput nesteet jos clearossa tulee joku vika keskenkaiken ja nesteet täytyy saada talteen. Tai haluaa tehdä sottaamatta omia makukoktaileja.
    Lisäisin myös pienen talttapäisen ruuvarin, topsipuikkoja ja pinsetit. Kertakäyttöhanskatkaan oo varmaan pahasta jos puljaa PG nesteiden kanssa ja on herkkä iho
    Kaikkee pitää kokeilla paitti omaa äitiä ja kansantansseja

     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •