Tulokset 1 - 19 / 19

Aihe: Black Mamba (Pink spot)

  1. #1

    Black Mamba (Pink spot)

    Valmistaja: Pink Spot Vapors
    Kotisivu: http://www.pinkspotsvapors.com/
    Hinta ostohetkellä: 9,71€ (10ml)
    Ostopaikka: http://www.ecigwizard.com
    Nikotiinipitoisuus: 18mg
    PG / VG: 50/50
    Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä

    _________________

    Tällainen tuli testattua, olen aloittanut sähkötupakoimisen vasta pari viikkoa sitten ja ensimmäinen tilaus,
    jossa liemet sisälsivät nikotiinia laskeutui postilaatikosta vasta Maanantai aamupäivällä.
    Mielestäni edustan siis tässä arvostelussa nimenomaan aloittelijaa ja siksi tämä voidaankin ottaa ammattilaisten
    makuhermojen omaavien keskuudessa pienellä varauksella.

    Mutta nyt itse asiaan.

    Itse pullo yllätti minut selkeydellään, hyvät varoitustekstit, selkästi ilmoitettu pullon sisältö, jopa varoitus saattaa sisältää pähkinää löytyy kyljestä,
    tämä oli minulle täysin yllätys, sillä nesteet jotka sain starttipaketin mukana (ego-t)
    eivät sisältäneet kun tekstin coffee,mint etc printattuna pullon kylkeen, eli itse sisältö jäi arvoitukseksi.

    Väripuolelta kuvailisin tätä kutsuvan näköiseksi, mutta ei kuitenkaan liian suorapuheinen vaikka mahdollisesti hiukan flirttailikin olemuksellaan.
    Eli suomennettuna kyseessä selkeän värinen, hiukan kellertävän oranssinen neste.

    Tuoksupuolella olikin seuraava mullistava uutuus, tämä on meinaan äärimmäisen makean ja kitkerän tuoksuinen, ja itse tuoksu tulee pullosta jo läpi.
    Jää myös mukavasti takin taskuun kummittelemaan ja odotankin hetkeä kun joku työkavereista tulee kysymään käytänkö parfyymia.

    Koostumus on äärimmäisen paksua ja helposti käsiteltävää, ei siis roisku puristaessa vaan valuu atomisaattoriin kuin raikas amatsoonin vesiputous.

    Sitten se vimeinen eli makupuoli ja tämä on nyt se jota on käsiteltävä varauksella. Minut yllätti nikotiinin vahvuus ja kurkkutuntuma,
    joka sai minut yskimään kuin ensimmäistä tupakkia olisi ollut polttamassa.
    Tähän kuitenkin tottui hetken päästä ja osasin jo jatkossa seuraavissa imuissa kunnioittaa vastustajaa ansaitsemallaan tavalla.

    Itse maussa eli höyryssä yhdistyi makeus, sekä kitkerä maku joka toi ensiksi mieleeni kylmän gini tonicin.
    Eli kuvailisinkin makua lyhyesti ja ytimekkäästi mielenkiintoisella tavalla ällöttävän makeaksi,
    mutta pistäväksi jossa jälkimaku ja höyryn tuotto hivelee suun sisältöä.

    maku 8/10
    kurkkuhitti 9/10
    niko 9/10 ( räjäyttää pään )
    höyry 9/10

    Eli tiivistettynä ensimmäinen kokeilu nikotiinillisiin nesteisiin ja itselleni hyvinkin onnistunut kokeilu.

    - Fukster


    [url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Kiitos tästä, lisää ihmeessä uusia kokemuksia tästä nesteestä kunhan makuaistisi normalisoituvat.
    Hyvä arvostelu, tosin kuva olis ollu kiva.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Pink Spot Vaporsin uusimpia makuja. Kyllä huomaa, että tekijä pariskunnalla on baarimikko tausta, sillä heidän kaikki mehut on "juotavan" hyviä.

    Black Mamba yllätti positiivisesti. Haju on aika mieto, mutta kutsuvan sitrushedelmäinen, joka aistii raikkaudesta.
    Höyrytettäessä ensi makuna tuntuu todellakin joku sitrushedelmä, ehkä limetti. Erittäin raikas maku, eikä yhtään tunkkainen.
    Oikeastaan tässä on saatettu yhdistää useampaa sitrushedelmää, koska muita makuja ei heti huomaakaan ja kun huomaa, niin on vaikea sanoa mitä ne ovat.

    Tässä on taas baarimikkopariskunnan taidonnäyte parhaimmillaan. Itsellä G-Spot menee hieman tämän edelle, mutta laatukamaa Black Mamba on todellakin. Sitrushedelmien makuun tykästyneille tämä on parhautta.

    Omat pisteet Black Mamballe:
    Maku 9,5/10
    Haju 9/10
    Höyry 9/10
    Kurkkutuntuma 9/10

    Yhteensä 9+


    Testattu eGo-T 1000mAh akulla ja SMOK Dual Coil cartolla.

    PS. Itsellä harva mehu pääsee edes yli 8 pisteen.

    EDIT: Nyt 6ml höyrytelleenä alkaa päämaku erottua tosiaankin päämauksi ja sitruuna jäänyt kakkosalalle. Eli päämakuna tässä on mustaviinimarja (mustaherukka).
    että semmoista...

     
     
  4. #4
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    kyllä ny harmittaa ku tuo kolahtaa postiluukusta sissään Kuulostaa aika hyvältä :P

     
     
  5. #5

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Nyt on hiukan lisää tullut testailtua ja toinen työviikko alkoi jälleen kerran black mamban kehissä.

    Täytyy kyllä edelleenkin painotuttaa tuota kurkkutuntumaa joka on tässä maussa aivan järjettömän kova.

    Polttein muita pink spotin tuotteita viikonlopun ainana, gg g-spottia , pina coladaa sekä baileys coffee ja kovin miedoilta
    mutta maukkailta maistuivat.

    Todennäköisesti tuo raju tuntuma tulee tuosta limestä/sitruksesta joka sieltä paukkuu

    [url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    5

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Vartti sitten toi postipate Black Mamban ja kaikkee muuta kivaa. Mukavan raikas maku, joku drinkki tulee tästä mieleen. Hyvä höyry ja hyvä hitti. Maku on kyllä mahtava, lime maistuu ja ehkä joku muu sitrus... Haju on raikas eikä tippaakaan "teollinen".
    Tykkään kovasti.

    maku 9,5/10
    haju 9/10
    kurkkuhitti 8/10
    höyry 9/10

    Mutta mikä on se drinkki mille tämä maistuu...
    -Snafu

     
     
  7. #7

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Hyvää läppää. Black Mamba on heittämällä minunkin TOP3 Cocktail makujen joukossa.

    1. Florida Citrus Explosion
    2. Black Mamba
    3. FSUSA Mojito
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Täytyy kyllä edelleenkin painotuttaa tuota kurkkutuntumaa joka on tässä maussa aivan järjettömän kova.
    Ei tässä oikeasti ole mikään kova kurkkuhitti ainakaan 18mg versiossa. Pikkuisen vaisu noinkin kovaksi nikotiinimääräksi, joka tiputti itsellä hieman pisteitä. Näin yleisesti ottaen hedelmämauissa tuntuu olevan hieman vaisumpi kurkkuhitti.

    Sulla taitaa vaan olla vielä kurkunpää sen verran sökönä röökauksesta. Kyllä se siitä tasottuu, kunhan pysyt erossa analogisista.
    että semmoista...

     
     
  9. #9

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Noita makuja kun höyryttelee niin kannattaisi laittaa myös laite ja lisäosat millä sitä makua on saanut irtoamaan kuvailemallaan fiiliksellä .Ainakin itse olen huomannut että erot on melkoiset välineitä vaihdellessa -

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    18

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Omaan suuhun tämä maistuu sulaneelta vadelmagrandilta sitruksilla höystettynä. Onneksi ei tosin yhtä makealta.
    Hyvä neste herkutteluhetkiin. Persoonallisen makunsa ja hintansa takia tätä tuskin tulee päivittäin höyryteltyä.

     
     
  11. #11
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Black Mamba (Pink spot)

    Pääsin maistamaan tätäki. Hyvvää on.. Aivan ku mojito ilman minttua.

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    58

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Hyvää on Tilasin muutaman 5ml putelin eri makuja testiin Libertyltä ja tämä on ehdottomasti sellainen jota tullaan tilaamaan jatkossa isommassa säiliössä lisää.

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    86

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Puteli kohta tyhjä, mistä muualta tätä saa kuin Libertyltä tai welholta ? :'(
    LAVA, DCT+KGO 1. VR Kentucty applewood
    ---------------------------------------------------------------

     
     
  14. #14

    Black Mamba (Pink spot)

    Ei mistään.

     
     
  15. #15

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Nyt heräs ittellä kyllä kysymys että onkohan mun maku hermot pilalla?
    Mutta tätä kun on tässä aamupäivän höyrytelly lava+boge lr + 4.0v niin mulla tulee kyllä hyvinkin mieleen tästä vielä sivumakuna kirsikka mikä tuo ton makeuden lisukkeen tähän. tiedä sitten sitä.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Black Mamba (Pink spot)

    Eriävä mielipide tämän mausta. Sibiä lainatakseni, ei (juurikaan) sitrusta, ei raikkautta, paskaa.
    Lähinnä maistuu muoville. Pitää kuitenkin vielä kokeilla esim magnumilla, nyt on ollut testilaitteena vivi nova @ 7,5W.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Ostitteko valmiin nesteen vai sekoittelitteko itse?
    Ja jos kokkailitte niin millä suhteilla? Mulle tuli juuri tiivistettä. Yliherkkyysoireiden vuoksi joudun kokkailemaan VG pohjaan.

     
     
  18. #18
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hirsipuutarhuri Näytä viesti
    Ostitteko valmiin nesteen vai sekoittelitteko itse?
    Ja jos kokkailitte niin millä suhteilla? Mulle tuli juuri tiivistettä. Yliherkkyysoireiden vuoksi joudun kokkailemaan VG pohjaan.
    Ei se Vg-pohjan käyttö joutumista ole, ite käytän sitä ilman allergioita koska vg on imo parempaa
    Mutta aromia se vaatii vähän enemmän. PSV.t olen sekoitellut vg-pohjaan 25% suhteella, 5ml tiivaria ja 15ml pohjaa. Toimii useimmille, joitain makuja saa tämän jälkeen laimentaa hieman..

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215

    Vs: Black Mamba (Pink spot)

    Ei nyt ehkä joutumista, mutta kaventaa harrastusta.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •