Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 56 / 56

Aihe: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

  1. #41
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    7

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Super salmiakki!

     
     
  2. #42

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Super salmiakki +1!

     
     
  3. #43

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Kyllähän tämä alkaa nyt selvältä peliltä näyttää.

    Selvät suosikit:
    Super Salmiakki pastillit 12p
    Apteekin Salmiakki 8p, ostettu jo pakettiin

    Nämä ovat tällä hetkellä jo alempaa välisarjaa:
    Fazer Salmiakki 3p
    Aito alkuperäinen Halvan salmiakki 3p

    Peli menetetty:
    Pantteri pastillit 1p
    Turkinpippuri 1p

    Vielä voi huomiseen antaa äänensä suosikkimaulleen. Sen jälkeen laitan paketin Skotlantiin maisteltavaksi ja avuksi uuden nesteen kehittelyyn.

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä red's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Itse teen salmiakkikossun keittämällä turkinpippureita ja lopuksi desi pepsiä sekaan viemään terävyyttä pois mausta. Turkinpippurilitkukin olis ihan siisti saada, perinteinen salmiakku kun ei omaan makuun ole =)
    Spoileri!

     
     
  5. #45
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Omasta mielestä toi apteekin salmiakki.. Ainoa ja oikea salmiakki

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Ilmeisesti ei kyse ole Apteekkarin salmiakkipastillista, valmistuttaja Oriola. On meinaan silkkaa lakritsia ja anista.

    Super salmiakki on kyllä hyvää, jo vuodesta -70, muistaakseni. Samalla makustellen vanhat autot irtsareita...

     
     
  7. #47

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja imuri Näytä viesti
    Ilmeisesti ei kyse ole Apteekkarin salmiakkipastillista, valmistuttaja Oriola. On meinaan silkkaa lakritsia ja anista.
    Kyseessä on Apteekin Salmiakki, jonka valmistaja on Haganol Oy, Lahti.

    Ainesosina näyttää olevan vehnäjauho, lakritsiuute, siirappi, salmiakki (ammoniumkloridi), vesi, suola ja väri (lääkehiili).

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Just, noitahan tirvastaan suuhun sellainen pikkulusikallinen ja suljetaan silmät. Asiallinen vaihtoehto.

     
     
  9. #49

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    No niin, julistetaan äänestys loppuneeksi ja kerrotaan "erittäin viralliset" lopputulokset. Samalla evätään valitusoikeus tähän päätökseen.

    Skotlantiin pääsevät suoraan äänienemmistöllä Super salmiakki ja Apteekin salmiakki.

    Ja koska olen höveli niin laitan maisteluun mukaan myös Fazerin salmiakin ja Halvan aidon alkuperäisen salmiakin. Tosin nämä kaksi lähtevät matkalle maininnalla että foorumimme enemmistö pitää noista kahdesta ensimmäisestä eniten ja niitä haluaisimme käyttää mallina uuden nesteen makuun.

    Kerron tänne tietoja kehitystyöstä sitä mukaa kun itsekin kuulen jotain.

     
     
  10. #50
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Siis Sinäkö, Jurotus, olit se ihana ihminen, jota minun tulee kiittää salmiakkimaun kehittämisestä. Kiitos, kiitos, ja iso kumarrus! Olen salmiakin vannoutunut ihailija ollut koko ikäni, ja kuinka ollakaan, pidän myös aniksen vastustamattomasta (kaikki eivät vaan voi sietää - tiedän) mausta. Mutta kuinka paljon olet muuten ollut tuotekehittelyssä mukana? Olen itse ollut höyryttelijä vasta vähän aikaa (n. 3 kk), mutta muutamia makuja jo kokeilleena ihmettelen, miten tässä salmiakkimaussa samoilla laitteilla imutellessa voi olla niin valtavan suuri ero höyryn määrässä muihin verrattuna. Onko Sinulla tietoa mokomasta? Tiedätkö, onko muita vastaavia litkuja (ei pahansuovassa mielessä), joita tulisi heti, siis heti ennen kuin muut kerkiävät, tilata varastoihin mittava määrä??? Onhan noita muitakin PG/VG-nesteitä, mutta ne vaan eivät toimi yhtä hyvin.

     
     
  11. #51

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Granny Näytä viesti
    Siis Sinäkö, Jurotus, olit se ihana ihminen, jota minun tulee kiittää salmiakkimaun kehittämisestä. Kiitos, kiitos, ja iso kumarrus! Olen salmiakin vannoutunut ihailija ollut koko ikäni, ja kuinka ollakaan, pidän myös aniksen vastustamattomasta (kaikki eivät vaan voi sietää - tiedän) mausta. Mutta kuinka paljon olet muuten ollut tuotekehittelyssä mukana? Olen itse ollut höyryttelijä vasta vähän aikaa (n. 3 kk), mutta muutamia makuja jo kokeilleena ihmettelen, miten tässä salmiakkimaussa samoilla laitteilla imutellessa voi olla niin valtavan suuri ero höyryn määrässä muihin verrattuna. Onko Sinulla tietoa mokomasta? Tiedätkö, onko muita vastaavia litkuja (ei pahansuovassa mielessä), joita tulisi heti, siis heti ennen kuin muut kerkiävät, tilata varastoihin mittava määrä??? Onhan noita muitakin PG/VG-nesteitä, mutta ne vaan eivät toimi yhtä hyvin.
    Hei Granny. Rehellisesti myönnän etten ole se ihana ihminen joka kehitteli salmiakkimakua, vaikka tietenkin haluaisinkin olla ja ottaa siitä kunniaa itselleni. Ensimmäisenä salmiakkimaun sai markkinoille EcigWizard, ja ennen kuin tiesin Velhon suunnitelmista keskustelin Paradise Vapen Jamesin kanssa asiasta ja hän halusi yrittää luoda salmiakkisen maun. Mallimaku häneltä puuttui ja lähetin hänelle foorumilaisten suosiollisella äänestysavulla muutaman mallirasian kansallisaarrettamme. Tällä hetkellä Jamesin täydellisen salmiakkimaun kehitys on siinä vaiheessa ettei oikeaa tarpeeksi suolaisen ja vahvan lakritsin makua sekoituksissa oikein tahdo löytyä, joten tämän kanssa odotellaan ja testataan vieläkin. Sen aikaa salmiakin ystävät höyryttelemme EcigWizardin salmiakkia, joka omasta mielestäni on hyvä neste, mutta jokin siitäkin puuttuu joka tekisi siitä minun makuuni täydellisen salmiakkinautinnon.

    Hyvien nesteiden maku on niin käyttäjästä kiinni, toisen suussa joku neste maistuu hyvältä ja toinen taas inhoaa samaa nestettä, joten jätän suosittelemasta sinulle mitään. Ainoastaan sen neuvon annan jos olet kahvien ystävä, unohda ne kaikki erikoiskahvit näissä nesteissä. Kokeilemalla se oma lempimaku sieltä nesteviidakosta löytyy. Varmasti reilusti toista sataa eri nestettä kokeilleena uskallan sanoa että suurimmasta osasta nesteitä en usko että kukaan osaisi sanoa ilman etikettiä millä maulla sitä myydään. Aika vähän niissä on puhtaita esikuvansa makuisia nesteitä, ja toki laitteet sekä volttimäärät vielä muuttavat makuja. Mutta toisaalta tässähän on kuitenkin vaan kyse tupakan korvikkeesta josta saa tarvittavan nikotiinin, eikä nyt puhuta mistään kellarissa säilytettävistä juhlallisista vuosikerta- ja keräilyviineistä.

     
     
  12. #52

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Jos tilailet Madvapesilta jotain, niin laita black licorice putelli mukaan matkaan. http://www.madvapes.com/Black-Licorice_p_2825.html ei ole hinnalla pilattu

     
     
  13. #53
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Kiitos ystävä, mutta taitaa olla finnaalissa. Jotain tällaista kyllä olin kaipaamassa. Ehkä toisen kerran.

     
     
  14. #54
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Kuule Jurotus - jos Sinulla on keskusteluyhteys siihen suuntaan, niin vinkkaappa heille, että suolaisuutta sais varmaan suomalaiseen makuun - ja miksei muunmaalaistenkin makuihin, jos hyvän päälle ymmärtävät (tai vaikka oppisivat ymmärtämään) - olla hieman lisää. Sitä lakritsisuutta vois vähän karsia. En nyt äkkiseltään keksi mitään muutakaan kanavaa kuin Sinut, vaikka et kunnian viittaa halunnutkaan harteillesi sovitella. Ehkäpä sovittelet sitten myöhemmin.... Tupakkamakujen ystäviä on varmasti paljon, samoin myös hedelmäisistä pitäviä. Mutta kun meitä vaan näkyy olevan niin kovin erilaisia ihmisiä.

     
     
  15. #55
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Kiitos Jurotus hyvistä kommenteista. Kyllä veikkaan, että kaikki me tupakasta eroon päässeet (ei voi olla minun kommenttini!!!!) - päässevät - (toivon todella, että lukeudun heihin jonain päivänä - alulla ollaan), olemme samaa mieltä siitä, että ihan sama onko vapotteluneste vuosikertaviinin veroista vaiko ei, sillä ei väliä. Nautiskellaan sillä mitä on saatavilla, juokoot vuosikertaviinejä ne jotka niistä perustavat. Perustaisin kyllä itsekin, mutta tämä vapottelu on vaan nyt se ykkösjuttu. Tämä taitaa olla se henkeni pelastaja. Jos joskus kykenen, katsotaan sitten vuosikertaviinejä.

     
     
  16. #56
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Paradise Vape UK, salmiakkimaku tekeillä

    Onko tästä salmiakkinesteestä kuulunut mitään? Mahtaako valmistua? En ainakaan tuolta Paradisen sivuilta löytänyt salmiakkia.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •