Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Smokin 50 mm karto kurlaa

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    33

    Smokin 50 mm karto kurlaa

    Olen jo pitempään käyttänyt nuita Smokin 40 mm single coil cartoja. Hyvin ovat pelanneet.
    Tuli sitten tuo Smokin pyrex tankki laitettua ja aattelin samoja mutta pitempiä 50 mm. siihen ostaa.

    Nyt on jo toinen menossa, ensimmäinen kurlasi raivoisti. Ajattelin että susikappale tms. mutta mutta. Tämä toinenkin kurkaa samaan tahtiin.

    Ei kai tuo pituus voi aiheeseen vaikuttaa. Joyetehcin Modi 18650 akulla tuossa on pääasiassa ollut käytössä.

    Ei kai siinä mitään jos pitää toisia kartoja ostaa, tuli nuita vaan useampi ostettua kerralla...

     
     
  2. #2
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Vaikia sanua. Ennen vanhaan kun ne reijittetiin itse oli vain tapan sanua "Et vain osaa", mutta nyt kun ne on valmiita niin en todella osaa sanua.

    Itse ostin 60kpl reijittämättömiä Kiinasta 1½ vuotta sitten ja myin ne pois hyvin kun siirryin meshiin. Hyvin ne toimi aikansa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Onkos näissä tehdasreiät vai itsekö rei'itit?
    Tarkistappa, että se tankki on ehjä, itselläni alkoi Pyrex kurlata pudottuaan lattialle.
    KGO & Twist

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    33
    Tehdasreiät. Tankki on kyllä päällisinpuolin ehjä eikä ole pahemmin vielä tällejä saanut.
    Tulipahan vaan mieleet että jos sinne täyttäessä jääpi painetta tms niin sehän puskee lientä liikaa. En vaan tiiä vielä. Sama tekniikka täyttäessä ku nuilla muovitankeillakin.

     
     
  5. #5
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Aina se kartotankki vähäsen keskiputkeen nestettä pukkaa, kun se karto painetaan paikoilleen.
    Tarkkaileppa niitä ilmakuplia, nouseeko koko ajan?
    Imutekniikkaan ei varmaan tarvi enempää mennä, kun kerta kuitenkin ollut kartot pidempään käytössä, mutta kokeileppa, onko kuinka tiukka imu kun modissa kiinni ettei modi tukkisi ilmansaantia jolloin vedät koko ajan nestettä vastukselle.
    KGO & Twist

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    33
    Kappas vaan, tuota ilman saantia pitää testata. Ruuvasin twistin nokkaan ihan testimielessä.
    Aika jännää olisi kun nuissa muissa tankeissa huilaa ilma mutta tuossa Smokissa ei sitte?
    Testaamaan.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •