Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 76 / 76

Aihe: DCT-tankit toimivat vai samaa säätöä kun clearot?

  1. #61
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Kaikki sopivan mittaset käy..

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Liian pitkätkin käy, mutta näyttää hölmöltä.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  3. #63
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roki Näytä viesti
    Liian pitkätkin käy, mutta näyttää hölmöltä.
    Makuasia.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #64
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Tosiaan itse aloitin tämän höyryttelyn klearoilla ja vasta nyt olen tutustunut näihin kartotankkeihin enemmän. Olen todella tyytyväinen makuun, höyryn määrään ja lämpöön. Kurkkutuntuma hieman kovempi kuin klearoilla. Kyllä nämä kartotankit minulla työkäytössä paikkansa ovat ansainneet.

     
     
  5. #65
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    60
    Joo eli nyt on ollu kartot kaks päivää käytössä ja enempää ei vois olla tyytyväisempi ja siitä kiitos kuuluu foorumille ja sen käyttäjille jotka ovat vastailleet (joskus tyhmempiikin) kysymyksiini! Ite pöhistelen siis Smokin DC 1.5ohmisella ja normi DCT tankilla(6ml) + Lavatube 2.1T. Joten nyt kun on saanut hyvän höyrystimen kondikseen niin kysynkin että kumpaakos te suosittelette ton lavatuben kanssa että käyttääkö mielummin 1.5ohmisia vai esim 3.0ohmisia? Vaikuttaako mitenkään höyryn määrään ym? Olen lukenut että VV-modeille olis parempi olla isompi ohmisia kartoja ettei heti palaisi loppuun..? Pitääkö paikkaansa?

     
     
  6. #66
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Yksiohmisilla joo, mutta noista 2 tai 3 ohmin dualeista ei oikein saa kaikkea irti kuudella voltilla.
    KGO & Twist

     
     
  7. #67
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    27
    Itselläni menikin juuri niin päin että aloitin kartoilla ja siirryin clearoihin. Paremmat höyryt ja maut saa minusta kunnollisella dual coil clearolla. Makuasiahan tämäkin tuntuu olevan.

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    108
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Tällä olen itse aloitellut karto urani ja tyytyväinen olen vieläkin

    510 PYREX DCT-tankki SMOK 6ml lasiputkella

    Näitä kaveriksi

    Smok 510 Dual Coil 1,5ohm 50mm kartomisaattori laipalla DCT-tankkiin 1kpl/2kpl/5kpl

    1 Vaihtoehto on IMO paras DCT, Lumi XL. Jos vain löydät jostain.
    Osaiskohan joku TAAS neuvoo? Mulla on tuollanen samanlainen setti käytössä ja noissa kartoissa nuo reiät on valmiina mutta aivan liian korkealla verrattuna esim ihan perius muoviseen dct tankkiin jossa reiät on ihan siellä tankin ala laidassa.

    Voinko tedä uudet reiät tuohon valmiiks reiitettyyn vai pitääkö taas tilata uudet? kun näyttää että tankkiin jää monta milliä nestettä kun pinta laskee niin reiät tulee näkyviin.

     
     
  9. #69
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lomamies Näytä viesti
    Osaiskohan joku TAAS neuvoo? Mulla on tuollanen samanlainen setti käytössä ja noissa kartoissa nuo reiät on valmiina mutta aivan liian korkealla verrattuna esim ihan perius muoviseen dct tankkiin jossa reiät on ihan siellä tankin ala laidassa.

    Voinko tedä uudet reiät tuohon valmiiks reiitettyyn vai pitääkö taas tilata uudet? kun näyttää että tankkiin jää monta milliä nestettä kun pinta laskee niin reiät tulee näkyviin.
    Kyllä voit tehdä lisää reikiä sopivalle korkeudelle, ei tarvitse ostaa erikseen uusia.

     
     
  10. #70
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    108
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Kyllä voit tehdä lisää reikiä sopivalle korkeudelle, ei tarvitse ostaa erikseen uusia.
    EIkä ne siis ala sitten kurlaamaan? Teenkö 1 vai 2 reikää?

     
     
  11. #71
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    DCT-tankit toimivat vai samaa säätöä kun clearot?

    Jos puhkaiset keskiputken, niin joo, mutta muuten huomattavasti varmempi vuotoja vastaan, kuin esimerkiksi klearot, koska vanufilleri sitoo nestettä.
    Toki samat lainalaisuudet pätevät, eli tarpeeksi liru valuu läpi ja paksu ei ehdi imeytyä sekä liian tiukka imuvastus puskee nesteen läpi.
    KGO & Twist

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    108
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Jos puhkaiset keskiputken, niin joo, mutta muuten huomattavasti varmempi vuotoja vastaan, kuin esimerkiksi klearot, koska vanufilleri sitoo nestettä.
    Toki samat lainalaisuudet pätevät, eli tarpeeksi liru valuu läpi ja paksu ei ehdi imeytyä sekä liian tiukka imuvastus puskee nesteen läpi.
    Toki asia on näin. tein parit reiät alemmas ja alko taas nestettä päästä kartoon. pitäs vaan jotenki löytää sopiva kohta mahdollisimman alas. en oo saanu ees kunnolla purettua tuota smokin pyrex tankkia kun pääty käpit on niin tiukassa. oon koittanu vaikka millä irrottaa niitä mutta ei niin ei

     
     
  13. #73
    Ne päätttkäputhän ei edes irtoa? Siis smokin pyrex tankissa vai muistanko ihan väärin.
    e: taisin juoda väärästä pullosta päätttkäputhän = päätykäpit

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    108
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Ne päätttkäputhän ei edes irtoa? Siis smokin pyrex tankissa vai muistanko ihan väärin.
    Sib77 revikassa ainaki tankki on osissa.
    https://www.youtube.com/watch?v=CPqYjGBNETY

     
     
  15. #75
    Smokin DCT tankin mukana tuli joku kumirinkula mukana erikseen. Mikäs tämän käyttötarkotus on, meneekö kartoon sisälle vai? Aloittelija olen.

     
     
  16. #76
    Vieläkö näillä kartoilla on tulevaisuutta? Itse välillä näillä vieläkin ajelen ja tykkään.

     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •