Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 28 / 28

Aihe: SMOK Aro Tank

  1. #21
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Niin joo, pyrexissä on metallitippi. Mulla on tässä muovisessa ihan muovitippi.

     
     
  2. #22
    Itselläni on työkoneessa tuo pyrex malli. Tässä on kolme ilmareikää ja imeminen tuntui samalta kuin vessapaperirullan läpi imisi. Laitoin umpeen yhden ilmareiän ja nyt peli tuntuu paremmalta.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sami1975 Näytä viesti
    Itselläni on työkoneessa tuo pyrex malli. Tässä on kolme ilmareikää ja imeminen tuntui samalta kuin vessapaperirullan läpi imisi. Laitoin umpeen yhden ilmareiän ja nyt peli tuntuu paremmalta.
    Juuh. Sellanen se on kyllä, mutta ittelläni tuo pyrexmalli on ollut puoli vuotta ja kyllä se vaan toimii. Ehkä jopa paremmin kuin Kangerin vastaava... ai niin Kangerilla EI ole vastaavaa (eVodin pyrex-/lasiversiota odotellessa). Ainoa mikä itseäni häiritsi oli ne mt3s-atopäät, jotka on laippaa vaille samat kuin protank-sarjalaiset...tana. Aina joutui tilaamaan eri atot, mutta nyt kun vääntää omat coilit, ei niitä atoja tarvi ostaa niin usein.

    Joka tapauksessa pyrex-singlecoil-vehkeeksi paras mitä itselläni on ollut...

     
     
  4. #24
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Eiks tähän sovi evodin atopää?

     
     
  5. #25
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Eiks tähän sovi evodin atopää?
    Niin kannattais varmaan lukea threadi läpi, ekalla sivullahan se lukee...

     
     
  6. #26
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humppis Näytä viesti
    Niin kannattais varmaan lukea threadi läpi, ekalla sivullahan se lukee...

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-steamedOne Näytä viesti
    Juuh. Sellanen se on kyllä, mutta ittelläni tuo pyrexmalli on ollut puoli vuotta ja kyllä se vaan toimii. Ehkä jopa paremmin kuin Kangerin vastaava... ai niin Kangerilla EI ole vastaavaa (eVodin pyrex-/lasiversiota odotellessa). Ainoa mikä itseäni häiritsi oli ne mt3s-atopäät, jotka on laippaa vaille samat kuin protank-sarjalaiset...tana. Aina joutui tilaamaan eri atot, mutta nyt kun vääntää omat coilit, ei niitä atoja tarvi ostaa niin usein.

    Joka tapauksessa pyrex-singlecoil-vehkeeksi paras mitä itselläni on ollut...
    Itse olen yllättynyt myös näistä SMOK:in tankeista ja niiden laadusta.
    Esim tuo SMOK Aro Pyrex on aivan vastaava kuin Kangerin MT3S jotka kummatkin on käytössä, jostain syystä tuo SMOK kurlaa vähemmän, johtuisiko SMOK:in atopäästä?
    No se selviää pian koska postissa on odottamsaa noita SMOK:in T3S tyyppisiä 1.8 ohmisia atopäitä lisää.
    Tulee myös SMOK pyrex Aro 2 (II) BCC glass tankkeja EVOD:ja varten, pitäisi sopia EVOD:in akkuun kuin nenä päähän (14mm halkaisija).
    Kaikkiin siis käy samat atopäät ja ovat halpoja niin Kangerina kuin SMOK:inkin valmistamina.
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hermanni Näytä viesti
    Itse olen yllättynyt myös näistä SMOK:in tankeista ja niiden laadusta.
    Esim tuo SMOK Aro Pyrex on aivan vastaava kuin Kangerin MT3S jotka kummatkin on käytössä, jostain syystä tuo SMOK kurlaa vähemmän, johtuisiko SMOK:in atopäästä?
    No se selviää pian koska postissa on odottamsaa noita SMOK:in T3S tyyppisiä 1.8 ohmisia atopäitä lisää.
    Tulee myös SMOK pyrex Aro 2 (II) BCC glass tankkeja EVOD:ja varten, pitäisi sopia EVOD:in akkuun kuin nenä päähän (14mm halkaisija).
    Kaikkiin siis käy samat atopäät ja ovat halpoja niin Kangerina kuin SMOK:inkin valmistamina.
    Kyllä noi Smokin tuotteet (atot ja modit) on ihan hyvälaatuisia olleet.

    Aro pyrexin etu on ainakin se, että se on lasia (pyrexiä), jota Kangerin MT3 ja sen sukulaiset eivät kai ole (paitsi glass-evod). Molemmat ovat tosin jo vanhaa teknologiaa, mutta kyllä itselläni on edelleenkin matkakäytössä Smokin Aro Pyreksi - tosin itse tehdyillä pumpulicoileilla (1.0-1.8 ohmia).

    Smokin omia atopäitä en ole ehtinyt edes käyttämään, koska olen siirtynyt Kayfun/Subtank/Atlantis/Mitänäitänyton -linjalle. 14mm -atoista en edes ole varma löytyykö jotain ns. "modernia" versiota, kun pienin Kangerin subtankkikin on jotain 18mm? No, ei sillä ole omasta mielestäni mitään väliä miltä joku yhdistelmä näyttää, kunhan se toimii.
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •