Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 74

Aihe: Innokin iTaste VV/VW ver.3

  1. #21
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Ostin tämän työpaikkahöyryttelyä varten. Kulkee näppärästi reisitaskussa. Hintaisekseen kaikin puolin erittäin toimiva laite. Vaikka onkin vähän rimpulan oloinen, en ole tätä toistaiseksi saanut rikki. Kaksi Mini Protankkia tuhosin viikon aikana, joten nykyään käytän tämän kanssa eVodia. Iso reisitasku ja fyysinen työ vaikuttaa olevan huono yhdistelmä.

     
     
  2. #22
    Tipahti tunti sitten postista tämä laitos ja heti höyryttelemään. Kangerin T3s:n kanssa Atmos Labin Mandariinia, 4 voltin tulituksella ja rauhallisilla imuilla tulee oikein mukavasti höyryä ja makua. Laite tuntuu hyvältä kädessä, T3s-clearon kanssa on myös sopusuhtaisen oloinen kun clearo on suunnilleen saman paksuinen kuin itse akku. Testaillaan tätä nyt jonnin aikaa ja kerrotaan sitten jos jotain avauduttavaa tulee, EVODeja vois hankkia tälle kaveriksi...


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  3. #23
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Itellä ollut nyt jonkun 2 viikkoa käytössä. Ihan hyvä vehje,tosin akun kestävyyden kannalta ei tämän kanssa pitkää reissua kannata lähtee heittämään. Kyllä kait tällä nyt yhden juopotteluillan vetelee ilman latailuja. Eipä tuo kyllä iso homma ole,jos sujauttaa tuon usb-laturin taskuun kaverille lähtiessään.

     
     
  4. #24
    Mistä olette tilailleet, sauhuton.comissa hyvän hintanen mutta tuote ei saatavilla..tekisi mieli mahd. Nopeasti tilata mutta 44£ vähän liikaa. Paljon maksoitte omista laitteistanne?

     
     
  5. #25
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vihtorii Näytä viesti
    Mistä olette tilailleet, sauhuton.comissa hyvän hintanen mutta tuote ei saatavilla..tekisi mieli mahd. Nopeasti tilata mutta 44£ vähän liikaa. Paljon maksoitte omista laitteistanne?
    -> Innokin iTaste säädettävä uutusakku
    -> Innokin iTaste VV/VW 3.0 - Laitteet

    Todella hyvä vw tikku hintaisekseen nokalle esim evod,mini protank tjms

     
     
  6. #26
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Innokin iTaste säädettävä uutusakku
    Kai sitä varastossa on...?

    E: Ässä kerkes

     
     
  7. #27
    Huikeeta! Kiitos, itse surffailin jossain ihan muilla sivuilla, mahtavan asiallista jengiä täällä foorumilla!

     
     
  8. #28
    Tänään saapui postissa ja ei saa yhteyttä tohon mun Evodiin, kellään mitään vinkkiä miten pelittäisi? käytössä siis 1,8ohmiset atopäät ja kokeilin jo kahta erilaista ja ohmeja tarkistaessa laite ilmoittaa vain NON. Testasin vanhaa ce4 ja se vaikutti toimivan kun näytti 2,4 OHMIA

     
     
  9. #29
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Plussa ei saa kontaktia, akun päästä voit nostaa varovasti ylöspäin vaikka pienellä meisselillä. Tai sit vaihtoehtoisesti evodista vedät pinniä vähän ulospäin, varo ettet vedä kokonaan ulos.

     
     
  10. #30
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Plussa ei saa kontaktia, akun päästä voit nostaa varovasti ylöspäin vaikka pienellä meisselillä. Tai sit vaihtoehtoisesti evodista vedät pinniä vähän ulospäin, varo ettet vedä kokonaan ulos.
    Näin nyyppänä voisin kysästä että mikä se pinni mahtaa olla? ilmeisesti joku pohjassa oleva osa, oisko jotain videota, kuvia miten tämä tehdään?

     
     
  11. #31
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Ego/510-liittimen keskellä on se pyöreä napa jota ympäröi kumitiiviste, se on se osa jota pitää nostaa. Tai sitten evodin pohjassa se keskimmäinen osa jonka alla on myös kumitiiviste.

    E: Video, https://www.youtube.com/watch?v=kBbqaEMgesc

     
     
  12. #32
    Noniin nyt alkoi itaste pelittämään ja erittäin hyvät höyryt sain, kiitos avusta! Semmonen kyssäri että jos toi pinni irtoaa kokonaan tarkottaako se atomisattorin hajoamista?

     
     
  13. #33
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Eli vedit sitä Evodin pinniä alaspäin? Siellä on ne vastuslangan päät välissä. Toinen sen pinnin varressa ja toinen tiivisteen toisella puolella, runkoa vasten.
    Jos se pinni lähtee pois niin voit toki yrittää saada sen takaisin mutta voi olla aika hankala homma niin että langan päät pysyisivät paikallaan.
    Jos et saa pinniä takaisin niin ei kannata atomisaattoria heittää pois jos innostut niitä itse rakentamaan jossain vaiheessa...

     
     
  14. #34
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Eli vedit sitä Evodin pinniä alaspäin? Siellä on ne vastuslangan päät välissä. Toinen sen pinnin varressa ja toinen tiivisteen toisella puolella, runkoa vasten.
    Jos se pinni lähtee pois niin voit toki yrittää saada sen takaisin mutta voi olla aika hankala homma niin että langan päät pysyisivät paikallaan.
    Jos et saa pinniä takaisin niin ei kannata atomisaattoria heittää pois jos innostut niitä itse rakentamaan jossain vaiheessa...
    Juu tosta yhdestä irtoskin toi pinni niin aattelin availla ja tutkia miten se coili siellä istuu, jos vien tämän rakentelun pumpuliwickeistä coilien vaihtoon jossai vaiheessa

     
     
  15. #35
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    48
    Aika kehno akunkesto kyseisessä värkissä mielestäni on, noin 200 +/-20 pyssyä irtoaa täydestä akusta, tosin vetelen suht pitkiä henkosia mutta kuitenkin. Onko normaalia vaiko vikaantunut yksilö kenties?

     
     
  16. #36
    Nyt viikon ollut käytössä ja oon ollut erittäin tyytyväinen. Aspiren BDC pelaa erittäin hyvin vehkeen nokassa, akkukesto ihan ok ja tulittaa hyvin. Laitteen muovimainen olemuskaan ei ole haitannut. Ehdottomasti rahansa arvoinen peli, varsinkin kun sain ostettua lähes uuden laitteen käytettynä hyvään hintaan

    Ainut mikä on ollut edes jollain tavalla harmi on se että en saanut tohon ruuvattua koristekaulusta, tosin voipi olla että ne on koristekauluksen jengat mitkä on syynä.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Meninpä tilaamaan tällaisen. Evodeihin on tullut tykästyttyä, niin tämäpä vaikuttaisi just sopivalta niiden kanssa. Lisää juttua tulee, kunhan laite saapuu..

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Jokusen päivän olen itastea käyttänyt. Nyt sitten mietinkin, että pitäisköhän mun tilata toinen..

    Eli tyytyväinen olen ollut. Laite tuntuu aavistuksen muoviselta, mutta eipä tuo itseä häiritse, toimivuus on tärkeintä.
    Evodin kanssa tämä toimiikin hyvin, ei ole ollut mitään ongelmia. Tehoakin on omaan käyttöön riittävästi.
    Akunkesto on ihan ok, en mä tällä kuitenkaan latailematta päivää pärjää. Siksi taidan ostaa toisenkin.

    Oikeastaan mitään valittamista mulla ei tästä ole.

     
     
  19. #39
    Höyrykonkari Cres69's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Keuruu
    Viestit
    175
    Loisto vehje en muuta sano... Menee meinaan sub ohmeille... 0.8 dual caterpillarissa ja hyvin toimii. En tiiä kui alas ohmit saa mutta ainakin tohon 0.8 päästiin... Ainii kerran tein 0.4 ohmisen dualin mutta siihen ei enää jaksanu tykittää...

     
     
  20. #40
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Omanikin tulitti 0.7-ohmista mutta eipä sillä kuuhun mennä, rajoitin tosiaan 3.5 ampeeria.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •