Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 57

Aihe: Kanger Protank Mini II

  1. #21
    Esmokelta tuli juurikin irtotippinen, mikä oli yllätys. Odotin kiinteätippistä. Vähän ehkä olisin jopa semmosen ennemmin halunnutkin. Tässä ei oikeen tunnu mikään tippi pysyvän tukevasti kiinni, jatkuvasti pyörivät ja kolisevat.

    Ihan jees laitos, mutta nestetilavuuden ollessa mitä on, niin saa jatkuvasti olla täyttelemässä. :P
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Ok. Harmi vaan että teiltä on tilapäisesti loppu kyseinen clearo. JA oletan että nyt PUHUTAAN tästä versiosta jonka kuvan postasin edellissivulle enkä tuosta pyöreämmästä. Pyöreämpi vaihdettavalla tipillä löytyy yllinkyllin. Ei mulla palavaa tarvetta ole saada tuota Mini II:n versiota jossa on irroitettava drip tip(löytyy jo Mini II kiinteä) ja Mini II:Stakin on kahta eri versiota joissa drip tip:n kiinnitys on erilainen. Oisko ollut Mini II v3 ja Mini II v2.

    Protankkia parempaan en oo törmännyt joten sanoisin protank mini II:sta aivan loistavaksi. HMM Protank II vaihdettavalla drip tip:llä ei ole tuottanut mitään ongelmia tipin kanssa. Toivon mukaan sait vaan sunnuntaikappaleen ;P
    mutta siis sä oot saanu väärän tuotteen jos tuotekuvauksessa on eri versio ja jotain hyvitystä pitäisi saada JOS siis et ole tyytyväinen siihen. Mä sain startsmogista erittäin mukavat hyvitykset vastaavasta tilanteesta paitsi että sain kiinteän vaihdettavan tilalle.

    Oon myös ihmetellyt että miksi, oi miksi tilataan aina kirkkaalla värittömällä persoonattomalla lasilla olevia varastoon. Ei maksa paljoa ottaa varastoon eri värisiä laseja kauppaan.
    Viimeksi muokannut iXeuS; 11.10.13 kello 19:31.

     
     
  3. #23
    Tuo esmokelta tällä viikolla tullut on ainakin sellainen pyöreämmin muotoiltu versio. Kauppias itse voi toki varmistaa että onko noita kantikkaamman mallisiakin varastossa. :P
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  4. #24
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Meidän version driptip on tehty juuri vanhan kiinteän tipin muotoon, eli siitä ei välttämättä edes huomaa, että se on irrotettava.

    Kyllähän nuo eri versiot maksaa varastoon juuri niin monta kertaisesti, kuin eri värejä on. Meidän toimitusmäärillä ei yksinkertaisesti ole mahdollista, että ruvetaan jokaiseen tilaukseen vaihtamaan erivärinen lasi, kyllä se täytyy olla valmiiksi oikean värinen.

    Vapautin juuri verkkokaupan saldoille viimeiset pari bulkkilaatikkoa saldoille, eri parikymmentä vapaana.

     
     
  5. #25
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Ok. Ei kun ihan yleisesti vaan miettinyt että miksei noita vaihtolaseja ole myynnissä eri värisinä(en ehkä odottanut että kauppias ottaa varastoon 100kpl punaisia protankkeja ja 100 kirkkaita jne. tai että vaihtaa lasit jokaiseen ) eikä sen puolen 95%:ssa kaupoissa ole vaihtolasekaan jos vaikka rikkoutuu. Mielestäni se että voi vaihtaa lisälasin/pohjapalan jos vanha lohkeaa/menee kierteet on protankin yksi olennaisimmista pointeista helppohoitoisuuden jälkeen vaikka osat tuntuukin olevan tosi kestäviä. Lasi maksaa 2-3€ ja uusi clearo ~18€.

     
     
  6. #26
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Meiltä kyllä saa osia kun ottaa aspaan yhteyttä ja tankki meiltä ostettu

     
     
  7. #27
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Saisikos noihin lasitankkeihin värillisiä wrappeja kotomaasta? Saisi mieleisen värin eikä tarvisi kauppiaankaan pitää joka jumalan lasia varastossa?
    KGO & Twist

     
     
  8. #28
    Kuinka tyhjäks voi tankkia polttaa? Nyt alkanu maistuu semmone pieni kärähtäny sivumaku vaikka tankki ois täynnä. Tankki on aika uus ja kai se vastus kärähtäny? Oon välil tehny sillee, ku oon pessy ton ni laittanu nesteet ja menny heti polttaa pitäs kai antaa imeytyy? Lieneekö tämä ongelma vai se, että poltan tankin suht tyhjii? :/ En mä tiiä.
    Viimeksi muokannut Mike01; 13.10.13 kello 17:29.


     
     
  9. #29
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Mä oon käyttäny nesteen lähestulkoon kokonaan loppuun ilman suurempia ongelmia. Kannattaa tarkkailla kuinka kovin vääntää sen tankin kiinni siihen pohjapalaan(jossa on vastus kiinni). Muutaman kerran saanu ihan urakalla imeä 4-5 kertaa ilman "sytyttämistä" jotta nestettä olisi imeytynyt tarpeeksi. Kiertää hiukan löysemmälle vaan. Kumitutin poisto on myös yksi vaihtoehto tai toisen makuwickin poisto.

     
     
  10. #30
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Kaippa se täytyy lähtee tukemaan paikallista tiimaria tai Biltemaa ja käydä hakemassa jotain kalvoa jolla saisi tuon värin muutettua. Rupee kyrsimään kun joka päivä katsoo samaa kirkasta lasia vaikka kaunis onkin.

     
     
  11. #31
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Vaihdoinpa sitten tehdasatoon vanhojen kahden makuwickin tilalle yhden puuvilla wickin. En voi enempää suitsuttaa kuin että aivan mahtava ratkaisu. Ei tuu olemaan vakio makuwickejä enää missään vaiheessa, sen tiedän. Oli ongelmia tukkeutumisen kanssa joidenkin nesteiden kanssa ja tällä puuvilla-makuwickillä homma skulaa. Tosi varmatoiminen eikä oo tullu yhtään mitään räkimistä, tulvintaa, kuivaimuja yms. En tiennytkään että joku clearo voi käydä näin varmatoimisesti ja sen kuulee jo äänestäkin, todella tasainen saundi ja makumaailmakin nousi pykälän ylöspäin. Varsinkin kun noiden makuwickien teko puuvillasta on niin pirun yksinkertasta. 3vuotiaskin pystyisi siihen .

     
     
  12. #32
    Mistäs löysit kemikaalivapaata puuvillaa? Mitä kaupassa oon kattellut puolimielenkiinnosta niin kaikki näyttäs olevan valkaistua ja muuten myrkytettyä.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  13. #33
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Siis normaalia pumpulia(puuvillavanu) käyttänyt. Keittänyt sitä vaan ekana 20-30 minuuttia. Lähtee ainakin iso osa myrkyistä veke.

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Erittäin toimiva laitos mielestäni. Setuppeja en itse tee, ainakaan vielä, mutta hyvät höyryt irtoaa egon kanssa 1,8 ohmisilla atopäillä. Toimii jopa paremmin kun isoveljensä, jos multa kysytään. Tosin saa olla täyttelemässä jatkuvasti.

     
     
  15. #35
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    41
    Mistä saisi kyseisen tankin HALVALLA ?

     
     
  16. #36
    Höyrähtänyt Laserlaku's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    10
    Ostin kys. laitoksen n. 1,5kk sitten ja olen kyllä ollu tyytyväinen kunnes tilasin Ecigwizardilta uuden eGo 650 K-sarjan akun. Kiva oli huomata että se sovitin mikä tuli Protank mini 2 mukana ei sovi tähän akkuun.. Ei kiristy kunnolla ja jää heilumaan. Entinen akku oli Ecigwizardin starter kitissä tullu eGo 650 ja se kyllä sopi hyvin sen sovittimen kanssa. Mikä ero näillä akuilla sitten on? Saisko jostain tilattua uuden sovittimen jotta pääsis käyttämään uutta akkua?

     
     
  17. #37
    Mitenkäs toi atojen tuunailu vastuslangalla ja silicalla onnistuu, onko jollain kokemuksia? Haluisin kokeilla kun sorminäppäryyttä löytyy ja ei tarvitsisi olla ostamassa kokoajan uusia atoja. Vv-egon nokassa tuota käyttelen eli jännite säädettävissä 3.2-4.8v. Osaako joku suositella minkä paksuista silicaa ja mitä vastuslankaa? Katsoin hyväksi laittaa viestin tänne enkä tuonne rebuildable lankaan kun tämän tankin atoja ei ole tuunattavaksi varsinaisesti tarkotettu

     
     
  18. #38
    Puffilta 3mm silicaa ja 0.25 kanthalia. Kaksinkerroin silica niin pitäs olla vuotamaton. Sitten saksilla se alapään tiiviste poikki niin ei tule kumin käryä.

     
     
  19. #39
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Noita ohjeita löytyy ympäri foorumia mutta itse suosittelisin microcoilia pumpulilla. Ostoskoriin siis 0.25 tai 0.30 kanthalia ja lähikaupasta pumpulia, niillä selviää

    Tubesta löytyy tuohon ihan yksityiskohtaisetkin ohjeet.

     
     
  20. #40
    Kiitos molemmille vastaajille! Mites sipsipussi sen kumihomman leikkaaminen tapahtuu? En löytänyt nopealla haulla mitään kuvaa/videoo miten se tehdään, osaan purkaa aton kyllä, mutta mistä kohtaa tiiviste tulisi leikata? Ja osaako joku sanoa mikä ero käytännössä on silicalla ja pumpulilla? Esim kumpi on pitkäikäisempi, kummasta, parempi maku ym.?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •