Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Space Jam & Flip

  1. #1

    Space Jam & Flip

    Elikkäs tällanen uus härpäke tulossa, ei mitään infoa vielä muutako että on tulossa, periaatteessa laite, joka lykätää driptipin tilalle ja tankki täytetää pelkällä pohjanesteellä ja tonne laitteeseen tulee makukapseli josta sitte tulee se maku joka ei kuulemma voi vuotaa ollenkaan?

    Maun vahvuutta voi myös nettisivun mukaan säätää.

    Space Jam & FLIP

     
     
  2. #2
    Reivi
    Vieras
    Innovaationa tässä on ilmeisesti uusi keino rahastaa höyryttelijöitä? Toki jos noita makukapseleita voi itse täytellä miten haluaa, niin ok, onhan tässä yritystä keksiä pyörä uudelleen.

     
     
  3. #3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Innovaationa tässä on ilmeisesti uusi keino rahastaa höyryttelijöitä? Toki jos noita makukapseleita voi itse täytellä miten haluaa, niin ok, onhan tässä yritystä keksiä pyörä uudelleen.
    Tämä kyllä, toisaalta jos toimii nii voi olla aika helppo tapa vaihtaa makuja ja uskoisin että noi pystyy täyttää itekki, ainaki joku yrittää ja onnistuu varmasti :P

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Wahva epäwarmuus kalwaa aiwoja tällaisten kanssa, ja en nyt henkeä pidättelisi tämän suhteen... Toki, saattaa olla että olen väärässä (ikinä ollut vielä missään asiassa, koskaan)
    No ei, odotellaan ainakin osittain mielenkiinnolla ensikokemuksia

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Uskottavuus meni, kun sivulla on kuva hymyilevästä miehestä ja naisesta, ikäänkuin noiden kanssa säätäminen olisi normaalista säätämisestä helpompaa, vaikka siihen on lisätty säätämistä - Ostoskanava-efekti. Sitä tarvii vaan tuotteet, jotka ei muuten myy, eli jotka on epäkäytännöllisiä tai typeriä, tai jotka lupaa 6-packin.
    Katotaan vahvistaako tää säännön.

    Sillä kuvan muijalla on muuten aivan älyttömät kannut.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  6. #6
    Sillä kuvan muijalla on muuten aivan älyttömät kannut.
    itse keskityin lähinnä tähän, sillä kyseinen tuote ei ajatuksia liiemmin herättäyt

     
     
  7. #7
    Elikkä uutta tietoa kehiin: Siihen saa muittenkin valmistajien makukapseleita ku Space Jamin. Ja mitä redditiin on uskominen, nii toi on kehitetty ohittamaan FDA:n rajoitukset nesteiden kanssa, eli jos laki menee läpi, jenkeissä ei saa enää käyttää makunesteitä, vaan pelkästään mautonta niksapohjaa, ja toi lisää sen maun siihen.

    FLIP | Home

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •