Tulokset 1 - 1 / 1

Aihe: PINK SPOT - COLA (18mg)

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    28

    PINK SPOT - COLA (18mg)

    PINK SPOT - COLA (18mg)

    Laitteisto:

    Innokin iTaste SVD + iClear30 clearomisaattori (2,2Ohm/4,7V)

    Ensipuraisu:

    Höyryntuotto hyvä. Erittäin karski kurkkutuntuma, todennäköisesti johtuen korkeasta PG-pitoisuudesta. PG/VG-tasoista ei mainintaa etiketissä. Myös nikotiinitasoltaan melko korkeaoktaaninen litku (18mg). Maku sitruunan ja kolan välimaastosta. Itse olin maistavinani myös melko avokätisen tujauksen kardemummaa. Makuna puolimakea, mutta helposti kurkkua kuivaava neste. Ei aivan jokaisen makunystyröille suunnattu, esim. itse en höyryttelisi tätä pitkin päivää.

    Kouluarvosana: 6 1/2

    Yhteenveto:

    Pidetään se kardemumma ainoastaan pullien mausteena, jookos.

    Etusivu uusiks:

    Pidempiaikainen makustelu tuotti tulosta, sillä päivän kypsyttely clearossa teki litkulle ihmeitä ja välillemme kehkeytyikin melkoinen ihastus. Kardemummamaisuus hälveni lähes kokonaan, kuten myös sitruunaisen hapan päällekäyvyys. Makuun lopulta tottui yllättävän nopeasti ja jo seuraavana päivänä tätä piti saada lisää - koukuttavaa kamaa siis! Aidot kolapähkinät pitävät sisällään useita vivahdekkaita makuja, joten kuvitellaan että tämäkin on aito luonnontuote ja vaatii "kypsytystä", vaikkei näin todellisuudessa olisikaan. TH on joka tapauksessa melkoista tykistystä omaan makuuni, juontunee suoraan tuosta nikotiinipitoisuudesta. Täytyy siis ottaa höyry hieman varovammin kitusiinsa. Tykkään, mukavan virkistävä tuttavuus!

    Uudelleenarviointi: 9+
    Viimeksi muokannut KorSteen1; 13.09.13 kello 22:50. Syy: Pidempiaikainen testaus
    Kiitos. Ja anteeksi. Mutta tuskin vielä hyvästi.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •