Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 63

Aihe: CE3 SMOKYMIZER

  1. #41
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Juu. Täytyy laittaa palasiksi jo koettaa liuotella sonnan maku pois. Kiitti.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  2. #42
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    50

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Palaneen maun voi kuivapolttaa pois. Lanka on palamatonta materiaalia joten voit hehkuttaa vastuslankaa ihan huoletta.

    Yhden olen purkanut mutta langan saaminen kunnolla ja ehjänä takaisin saaminen on lähes mahdotonta. Onnistuu parhaiten kun sen kostuttaa. Enää en noita viitsi purkaa.

    Olen puhdistanut nämä niin että ruuttaan muutamia ruiskullisia kuumaa vettä keskireiästä, ylähäältä alas ja alhaalta ylös. Tankiin olen myös laskenut kuumaa vettä muutamia ruiskullisia. Kuivatus vapaavalintaisella tavalla. Itse malttamattomana kuivaan nämä vastuslankaa lämmittämällä niin kauan kunnes se hehkuu iloisesti. Kuivumista voi tehostaa niin että välillä imee vesihöyryjä

     
     
  3. #43
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roku Näytä viesti

    Olen puhdistanut nämä niin että ruuttaan muutamia ruiskullisia kuumaa vettä keskireiästä, ylähäältä alas ja alhaalta ylös. Tankiin olen myös laskenut kuumaa vettä muutamia ruiskullisia. Kuivatus vapaavalintaisella tavalla. Itse malttamattomana kuivaan nämä vastuslankaa lämmittämällä niin kauan kunnes se hehkuu iloisesti. Kuivumista voi tehostaa niin että välillä imee vesihöyryjä
    Kiitti Roku, toi sun neuvo toimii. Hävisi pskan maku helpolla
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  4. #44
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Maanantaina sain näitä paketin testiin ja kolme niistä on jo tuhoutunu. Eka meni oikosulkuun, päivän toimi hyvin sitten päätin pestä sen vaihtaakseni makua, sekin meni hyvin mutta puolen tunnin höyryttelyn jälkeen oikosulku. Toinen alkoi vuotamaan ja kolmannen sain itse rikottua, kun lisäsin vähän neulalla nestettä kun oli laitteessa kiinni, niin sehän tuli toisesta päästä - oikosulku ja vuoto. Ei oo mua varten nämä :/

    Maku oli kyl aika hyvä, sillä vastukset ei kuihunu helposti.

     
     
  5. #45

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    ja kolmannen sain itse rikottua, kun lisäsin vähän neulalla nestettä kun oli laitteessa kiinni, niin sehän tuli toisesta päästä - oikosulku ja vuoto. Ei oo mua varten nämä :/

    Maku oli kyl aika hyvä, sillä vastukset ei kuihunu helposti.
    And this is where you fail. Se pitää se toinen pää sinetöidä sillä kortsulla kun täyttää. Muuten ilma menee täyttöreiästä sisään - neste valuu vapaasti sieltä alhaalta

     
     
  6. #46
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    ja kolmannen sain itse rikottua, kun lisäsin vähän neulalla nestettä kun oli laitteessa kiinni, niin sehän tuli toisesta päästä - oikosulku ja vuoto. Ei oo mua varten nämä :/

    Maku oli kyl aika hyvä, sillä vastukset ei kuihunu helposti.
    And this is where you fail. Se pitää se toinen pää sinetöidä sillä kortsulla kun täyttää. Muuten ilma menee täyttöreiästä sisään - neste valuu vapaasti sieltä alhaalta

    Kortsumenetelmällä ne kaikki kartot on täytetty, ei kai niissä muuten olisi yhdessäkään nesteet pysyny. Mutta viimeisen rikoin itse niinkuin sanoin, kun yritin ruiskuun jäänyttä 0.1ml tyhjentää smokyyn.

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Maanantaina sain näitä paketin testiin ja kolme niistä on jo tuhoutunu. Eka meni oikosulkuun, päivän toimi hyvin sitten päätin pestä sen vaihtaakseni makua, sekin meni hyvin mutta puolen tunnin höyryttelyn jälkeen oikosulku. Toinen alkoi vuotamaan ja kolmannen sain itse rikottua, kun lisäsin vähän neulalla nestettä kun oli laitteessa kiinni, niin sehän tuli toisesta päästä - oikosulku ja vuoto. Ei oo mua varten nämä :/

    Maku oli kyl aika hyvä, sillä vastukset ei kuihunu helposti.
    Miten tuo oikosulku ilmeni?

     
     
  8. #48
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Lainaus Alkuperäinen postaaja L18 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Maanantaina sain näitä paketin testiin ja kolme niistä on jo tuhoutunu. Eka meni oikosulkuun, päivän toimi hyvin sitten päätin pestä sen vaihtaakseni makua, sekin meni hyvin mutta puolen tunnin höyryttelyn jälkeen oikosulku. Toinen alkoi vuotamaan ja kolmannen sain itse rikottua, kun lisäsin vähän neulalla nestettä kun oli laitteessa kiinni, niin sehän tuli toisesta päästä - oikosulku ja vuoto. Ei oo mua varten nämä :/

    Maku oli kyl aika hyvä, sillä vastukset ei kuihunu helposti.
    Miten tuo oikosulku ilmeni?


    Provari päätteli että laite oli oikosulussa (heittää E1 errorin). Voipi olla että niitä olisi saanut kuntoon kuivattelemalla, mutta siinä kädet ja laitteet kun on nesteessä mun eka reaktio oli panna palikat roskiin. No pari mulla on noita vielä, testataan niillä lisää.

     
     
  9. #49
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Nyt pakasta vedettynä toinen CD3. Täyttö meni tavan mukaan siististi. Hetkeksi jätin setin seisomaan tuohon pöydälle ja tuloksena oli, että kusi alleen about koko säiliöllisen Pink Spottia. Pitää varmaan työntää näihin jotain ei-niin-hyvää nestettä kokeeksi, ja paremmat kamat vasta kun on todettu pitävän nesteet sisällä. Vtuttaa, mä kun kuitenkin niin tykkäsin CE3:n höyryntuotosta.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  10. #50
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Nyt pakasta vedettynä toinen CD3. Täyttö meni tavan mukaan siististi. Hetkeksi jätin setin seisomaan tuohon pöydälle ja tuloksena oli, että kusi alleen about koko säiliöllisen Pink Spottia. Pitää varmaan työntää näihin jotain ei-niin-hyvää nestettä kokeeksi, ja paremmat kamat vasta kun on todettu pitävän nesteet sisällä. Vtuttaa, mä kun kuitenkin niin tykkäsin CE3:n höyryntuotosta.
    Mulla on muutama nyt kierrossa. Just täyttelin DV Cafe Brasilianot uuteen, tulppa kiinni (nanoteknologiakin on siis tuttua!), ruuvasin akkuun ja koko systeemi nesteessä. Ei kuitenkaan tyhjentynyt kokonaan, mutta pesuhommiksi meni silti. Eikä aavistustakaan mistä tuo vuoto lopulta tuli.

    Höyryt on kyllä maukkaat ja vahvat, mutta tuskin näitä lisää tulee hankituksi.

     
     
  11. #51
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Hyvin toimivat kunhan on täytössä varovainen. Kertaus: Kortsu tiiviisti pohjaan ja mieluusti pitkällä neulalla täyttö pohjalle. Tappi paikoilleen ja kortsu pois. Ei ole ainaskaan vielä pissinyt.
    KGO & Twist

     
     
  12. #52
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    30

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    tässä joku suositus täyttöön


    edit: ei näkynyt kuva.. linkki on http://www.peleon.pl/1/pc3.jpg

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Hyviä kokemuksia myös minulla näistä hankin 5kpl paketin Yhdessä Echo V.V promosetin
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7833

    HYvät höyryt ja myös maut, olen käyttänyt vain saman maun kanssa, mites teillä kun olette vaihtaneet toiseen makuun onko pesu tai huolto hommia tarpeen tehdä, ja voiko näitä jotenkin huollella että kestäsivät pitempään ? Tarkoitan onko jotain uutta jota ei noissa edellisissä viesteissä ei olisi ollut


    Hiukan meni aikaa ensimmäisessä täytössä ja niin kun on jo todettu silikonitulppa pohjaan ja ruiskulla täyttäen niin ei vuoda, se pieni tulppa paikalleen (on vaikea laittaa kun tuo ikänäkö tuo oman vaikeuskertoimensa) ennen pohjatulpan poistamista. Kolme olen nyt ottanut käyttöön ja yksi hajosi parin täytön jälkeen kun alaosan kierteet irtosivat muoviputkesta, eli saa olla tarkkana ettei kiristä liian kireälle

    Kuinka kauan nämä ovat teillä kestäneet käytössä ?

    Yhdessä Echo V.V promosetin kanssa siinä oli mukana 5kpl ECHO cartomizers for 510/eGo
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7804
    jotka on mielestäni myös hyviä, helppo täyttää ja tavaraa mahtuu 2,3 ml ja maku on hyvä höyryä voisi olla hiukan ennemmän (alussa kun on täytetty ok sitten alkaa hiipumaan vaikka ei ole puolia nesteestä edes höyrytellyt)
    Sama kysymys näistäkin kuinka kauan ovat kestäneet ?

    Tuosa myös linkki tuohon promo settiin aika sopivan hintainen setti
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7872




    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  14. #54

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Onko nämä nyt samoja kuin tuo Peleonin CE3 eli tuo -http://peleon.pl/product.php?id_product=1283
    Noita tuli tuo viiden paketti ostettua, ja kiinnostaisi miten nuo on pelannut, onko ollut ongelmia?

    Itsellä nuo on parin päivän perusteella toiminut täydellisesti. Höyryä ja makua saa aivan järjettömästi, ei vuotoja ja täyttö helppoa tuolla ruiskulla ja neulalla.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  15. #55

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Health cabinin CE3:t on erilaisia. En tiedä toimaako yhtä hyvin. Noi CE3:t on ainakin mainioita.

     
     
  16. #56
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    30

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Itse tilasin muutama viikko sitten noita smokymizereita, mutta ne on hävinny johonkin matkalla.. katsoo jos peleoni laittaa uutta pakettia tulemaan, niin voi kertoa kokemuksia :

     
     
  17. #57

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Health cabinin CE3:t on erilaisia. En tiedä toimaako yhtä hyvin. Noi CE3:t on ainakin mainioita.
    Siis kummat CE3 on mainioita HC vai Peleonin?

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  18. #58
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    30

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Health cabinin CE3:t on erilaisia. En tiedä toimaako yhtä hyvin. Noi CE3:t on ainakin mainioita.
    Siis kummat CE3 on mainioita HC vai Peleonin?
    ecigwizardin CE3:sissa on erilainen täyttö, mitä peleonin. noissa (http://www.ecigwizard.com/shop/en/cl...aromisers.html) on sellanen tulppa mikä pitä irrottaa ja sitten sieltä sen "neulan" kanssa mehut sisälle, kun taas peleonin CE3:sissa se neula pitää tunkea silikonitiivisteen ja sen tankin välistä. HC:n CE3:t on samoja mitä ecigwizardilla.. Muuten ne taitaa olla aika samanlaisia.

     
     
  19. #59

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Health cabinin CE3:t on erilaisia. En tiedä toimaako yhtä hyvin. Noi CE3:t on ainakin mainioita.
    Siis kummat CE3 on mainioita HC vai Peleonin?
    Siis itselläni on vain noita health cabinin ja ne on bueno.

     
     
  20. #60
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: CE3 SMOKYMIZER

    Mullakin on noita healthcabinin malleja, ne on kyllä hyviä. Tosin yksi niistä oli jostain syystä oikosulussa heti uutena, ja egon akkuhan tästä ei pitänyt vaan sieltä hajosi elektroniikka.
    No, uudet kamat sisään niin sillähän sitä selvisi.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •