Sivu 5 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 133

Aihe: Kadonneen RY4:n metsästys

  1. #81

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Oonkohan nyt käsittänyt jotain väärin :-[ siis onko toi ry4 vain mixaukseen tarkotettu? Tilasin genesikseltä ry4 8mg ja 24mg tänään tuli postista kauhea hinku päästä maistamaan erittäin paljon puhuttua ry4:sta ja hyi helvetti :'( mikä pettymys maistuu jollekkin erittäin teolliselle tavaralle. kaiken lisäksi toinen pulloista lähes tyhjä ja paketti haisee aivan ****** pahalle :'(

     
     
  2. #82

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teemu84 Näytä viesti
    Oonkohan nyt käsittänyt jotain väärin :-[ siis onko toi ry4 vain mixaukseen tarkotettu? Tilasin genesikseltä ry4 8mg ja 24mg tänään tuli postista kauhea hinku päästä maistamaan erittäin paljon puhuttua ry4:sta ja hyi helvetti :'( mikä pettymys maistuu jollekkin erittäin teolliselle tavaralle. kaiken lisäksi toinen pulloista lähes tyhjä ja paketti haisee aivan ****** pahalle :'(
    Jos niissä ilmotetaan nikotiinimäärät, niin ne on valmiita käyttönesteitä.

     
     
  3. #83
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Hui saatana mitä paskaa.Peleonilta ja Totally Vaporilta RY4 ja maisu kummatkin kuin kissan oksennus.Surkeeta paskaa myyvät.Vihje millä saa käyttöön on 1/3 osa Libertyn Menthol sensation+30ml:aan 20 tippaa sitruunamakua+piparminttu maustetta 10 tippaa.Nyt ei mene 60ml hukkaan onneksi.

     
     
  4. #84

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Hui saatana mitä paskaa.Peleonilta ja Totally Vaporilta RY4 ja maisu kummatkin kuin kissan oksennus.Surkeeta paskaa myyvät.Vihje millä saa käyttöön on 1/3 osa Libertyn Menthol sensation+30ml:aan 20 tippaa sitruunamakua+piparminttu maustetta 10 tippaa.Nyt ei mene 60ml hukkaan onneksi.
    Mentholi on muuten yleensäkin mainio neste pelastamaan huonoja tupakkamakuja. Ja tuleepa perehdyttyä noihin sekoitteluihin jos ei raaski vetää nestettä pöntöstä alas.

     
     
  5. #85
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys


    Tykkäsin WizMix RY4:stä, se oli mun suosikki allday-vape. Nyt tilasin 200ml satsin sitä ja sehän on pas*aa!

    Onko muilla kokemuksia laatuvaihteluista nuissa, vai onko resepti mennyt roskiin?

    V*aa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #86
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Re: Kadonneen RY4:n metsästys

    Ensimmäinen kokemus WizMix RY4:sta oli viikko sitten. Enpä ole kovin monia höyryjä siitä kartosta pystynyt vetämään, pistävä ja jotenkin kirvelevä maku.

    Olisko siellä tosiaan mennyt jotain pieleen erän valmistuksessa?

     
     
  7. #87

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Tykkäsin WizMix RY4:stä, se oli mun suosikki allday-vape. Nyt tilasin 200ml satsin sitä ja sehän on pas*aa!

    Onko muilla kokemuksia laatuvaihteluista nuissa, vai onko resepti mennyt roskiin?

    V*aa.
    Tilasin myös 100ml velholta sen jälkeen, kun sitä vihdoinkin tuli varastoon. Maussa on tosiaan eroa aiempaan ja tästä puuttuu se jokin mikä aiemmin teki siitä oman top 5 nesteen. Ei ole samaa mitä viime vuoden syksyllä ja viime vuoden puolella tulleet.

    Eikai velho ite pullota näitäkin ja käy samat mitä jagerbombin kans, joka on nykyään pelkkä anis neste Tai sitten kyse on pelkästä dekangin erien laatuvaihteluista.

    On tämä kuitenkin ihan ok ja samaten jagerbomb, mutta jotain maussa on muuttunut eli ei oo samaa ja yhtähyvää mitä aiemmin.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  8. #88

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Tiedän että sama virsi, mutta voisiko olla nesteen iästä johtuvaa?
    Edellinen pullo ollut sekoitus satsin viimeisiä, ja tämä uus olis suoraan sekotuksesta lyöty pakettiin?

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  9. #89
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Re: Kadonneen RY4:n metsästys

    Ainakin tuon on helppo antaa kypsyä...

     
     
  10. #90
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Sillan toisella puolella.
    Viestit
    15

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Mulle kävi Wizmixin kanssa vähän samoin kun ilmeisesti muillakin tässä ketjussa, ostin 10ml:n pullon maistiaisiksi ja totesin varsin hyväks.

    Kun 50ml:n pullo tuli postissa, tavara oli varsin kitkerää, liuottimeen vivahtavaa ja pääasiassa pelkältä pähkinältä maistuvaa. Onneksi pöydällä lojua Inaweran makuaineita ja lorautin 10ml:n sekaan 4 tippaa karamellia ja 4 tippaa vaniljaa ja maku pehmeni huomattavasti. Itse asiassa se maistuu juuri nyt aivan loistavalta. Pehmensi kuivuutta ja toi esiin hieman makeutta, kuitenkin niin ettei karamelli tai vanilja maistu päälisin puolin ollenkaan.

    Ehkä se johtuu nesteen iästä, joten toistaiseksi sekoittelen pieniin määriin noita yllämainittuja mausteita.

     
     
  11. #91
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Minähän menin ja kysyin Wizardilta RY4:sta. Aaron vastasi, että ovat toimittaneet luokkaa 2000 pulloa tuosta erästä ja minä olen ensimmäinen joka valittaa... pyysi lähettämään takaisin jos olen sitä mieltä että on pilalla.

    En viitti neljän punnan takia voimistella, annetaan kypsyä ja jos ei parane niin viemäriin!

     
     
  12. #92

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Tykkäsin WizMix RY4:stä, se oli mun suosikki allday-vape. Nyt tilasin 200ml satsin sitä ja sehän on pas*aa!
    Samma på här. Tilasin 50ml ja samassa satsissa SD4, ja kumpainenkin on erilaista, mihin olin tottunut ja aikaisemmin saanut. Tiiä sitten missä vika ? Täytynee antaa kypsyä, jos vaikka siinä vika.

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Aika hurjan makusta toi wizmixin ry4 :-X Onneksi Tribeca + muut halot on jo ulkomaan terminaalissa.

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  14. #94
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    En tiedä mille pitäisi maistua,mutta Peleonin ja Liertyn sekä Velhon maistaneena paras on Freedom Smoken RY4

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Tossa wizmixissä on joku tosi kummallinen pistävä maku ??? (pitäiskö sen olla se "makeus" siinä?)

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  16. #96
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys


    Joko tämä welhon susi eräkin muuttuu vanhetessaan, mutta olen jo tottunut tähän nyt, ei ollenkaan niin pahaa kuin aluksi. Makeutta tai toffeeta ei edelleenkään havaittavissa, mutta kyllä tätä höyryttää ihan hyvin nyt, nikkisten poistoon.

    Mitään en ole tähän sotkenut, en viitsi pilata hyviä nesteitä huonompiin, vaan totuttelen huonon makuun.

    Ja siis ennen tätä erää oli welhon RY4 mun suosikki all-day vape. En tiedä miten jatkossa...

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #97
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Re: Kadonneen RY4:n metsästys

    Kannattaisko tuosta muidenkin kysellä Aaronilta? Ei kuulemma yhtään valitusta tuosta erästä ja 2000 pulloa myyty.

     
     
  18. #98
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Welho kun näyttää myyvän FreedomSmoken RY-4 onko yhtä tummaa ja täyteläistä??Minun Jenkeistä tullut näyttää tältä ja 50/50 sekoitus myös
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...59727532_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...46413229_n.jpg

     
     
  19. #99
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Aamulla tipahti ekaa kertaa FSUSA RY4 welholta postilootaan. Yleensä ryynänen on maistunut, joten kartotankkiin vaan. Mutta... tässä maistuu vaan joku metallinen sivumaku + 6 tuntia kahvinkeittimessä hautunut kahvi. Tarviiko tätä nestettä kypsyttää ennenkuin pelittää?

     
     
  20. #100

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Tämä hiukan ot. Mulla peleonilta ostettu RY3 maistu ihan metallille, öyh.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •