Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 133

Aihe: Kadonneen RY4:n metsästys

  1. #21
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys


    En ole muita RY-nesteitä maistellut, mutta kyllä WizMix RY4 on mun lempparineste jatkuvassa käytössä. FSUSA JagerBomb maistuu saippualle sen mauttomuuteen verrattuna
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Olisko noissa jotain vaihtelua vai liekö ero maistajissa. Kuten ylempänä totesin, ainakin mun velhon pullossa on nimenoman joku hallitseva sivumaku, mitä noissa vanhoissa pakastetuissa pulloissa ei ole. Ei velho huono maku ole mun mielestä, mutta on tuossa ainakin mun makuun ihan selvä ero. Sokkotestissä erotan ongelmitta myös seokset, joissa on kolmannes velhoa originaalin seassa.

    Vertailinpa myös parin vuoden ikäistä pakastimesta löytynyttä Jantyn RY4-pulloa. Se on mielesstäni lähempänä tuota alkuperäistä, joskin kun se on ainakin osittain VG, on tuossakin selvä ero. Pitäisi kai tilata Peleoniltakin pullo vertailtavaksi. Äh, juuri kun mun edellinen tilaus lähti. No, maistetaan ensin sieltä tuleva koepullot.

    Olennaista ei kuitenkaan taida olla löytää juuri alkuperäistä vastavaa, vaan sellainen versio joka miellyttää nykyään tarjolla olevista.

     
     
  3. #23

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    tuli tänään joey ry 4 joten cartoon ja imua no helvetti tää on ihan hyvää,muistuttaa vanhaa aitoa ry4.
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  4. #24
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    5

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Itse tilailin velholta RY4 foorumin kehujen vuoksi ja uutena hengittelijänä oli todella suuri pettymys. Dual coil carton läpi maistuu hirveältä, jokin erikoinen sivumaku, joka tuntuu vieläkin maistuvan suussa (aamulla maistelin).

    Osaatteko sanoa auttaisikohan nikotiiniton mentholneste ja kuinka paljon sitä kannattaa ensimmäisellä kerralla laittaa sekaan? Muuten luultavasti lentää pullo roskiin.

     
     
  5. #25
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darwin 1 Näytä viesti
    tuli tänään joey ry 4 joten cartoon ja imua no helvetti tää on ihan hyvää,muistuttaa vanhaa aitoa ry4.
    Kuulostaa lupaavalta. Tuota lenee huomenissa 30ml näpeissä.

     
     
  6. #26
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 2245a Näytä viesti
    Itse tilailin velholta RY4 foorumin kehujen vuoksi ja uutena hengittelijänä oli todella suuri pettymys. Dual coil carton läpi maistuu hirveältä, jokin erikoinen sivumaku, joka tuntuu vieläkin maistuvan suussa (aamulla maistelin).

    Osaatteko sanoa auttaisikohan nikotiiniton mentholneste ja kuinka paljon sitä kannattaa ensimmäisellä kerralla laittaa sekaan? Muuten luultavasti lentää pullo roskiin.
    Nämähän on makuasioita. Itsellä menisi mikä tahansa menthol-neste roskiin, jos sellaisia erehtyisin jotenkin käsiini saamaan. Makuasioista ei voi kuin kiistellä!

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #27

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Makuasioista aina kannattaa aina kiistellä kun tietää aina olevansa oikeassa

     
     
  8. #28

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Makuasiat on kuin UrAnuksia.. Jokaisella on sellainen, mutta ei se tarkoita, että kaverin sellaisesta pitäisi tykätä.

    Btw LR:ssä kaikka maistuu pehmeämmältä (vs. Dualit) ainakin itsellä näin.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    134

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Onkohan itselle sattunut maanantaikappale tuosta RY4:stä vai onko miehessä vika? Kokeilin tuossa peleonilta tilaamaani 11mg PG:tä. Haju oli jo paha mutta ei siinä mitään onhan sen maun oltava loistava silti. Uuteen cartoon nesteet ja testi. Ensimmäisenä maistuu jokin mauste, mieleen tulee vain pippurisumute tai jokin mauste jota en nyt osaa tunnistaa. Kävin jo maustekaapilla haistelemassakin. Loppumaku on tosi tunkkainen ja sama mauste maistuu yhä ja mietin jo että nyt menee täysi pullo roskiin. Tunnin kuluttua uusi testi ja maku ei enää tunnu niin pahalta, mutta samalta pippurinläheiseltä mausteelta se maistuu yhä. Jotkut on puhuneet makeudesta, toiset kermaisuudesta, toffeesta tai vaniljasta, mutta tästä en löydä kyllä mitään näistä edes mielikuvitusta käyttämällä. En usko että laitteessa on vika, koska maku vastaa hajua melko hyvin. Voisiko olla että neste vaatii vain totuttelua normaalia enemmän?

    E: Lisätään vielä että itse neste on todella kirkasta, vähän kellertävän ruskeaa.

     
     
  10. #30
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Maustetupakilta se minusta maistuu. En kyllä löydä mitään makeutta, toffeeta tai karamellia noista. Tuollainen oriental spice mix.

     
     
  11. #31

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Tuli eilen postissa tännekkin ensimmäistä kertaa ecigwizardilta tuota Wizards Mix RY4 nestettä. Ennakko-odotukset olivat kovat mutta todellisuus karvas! Täytin tuoreen Bogen Low Resistance karton ja ekat imut maistuivat samalta kun ottaisi höyryt kuivasta vanusta... Niin ollen luulinkin sen täyttäneeni huonosti joten täytin lisää.. Ja makuhan ei muuttunut millään tavalla.

    Eli mun suuhun kyseinen neste maistuu palaneelta vanulta ja se maku ei lähtenyt suusta sitten millään. Pieni vivahde jotain toffeeta siinä on havaittavissa mutta kokonaisuudessaan maku oli niin hirvittävä että tämä 10ml pullo jää kyllä käyttämättä ja jää hyllylle varottavana esimerkkinä etten vaan vahingossakaan tilaa enää ainakaan samalta valmistajalta. Voi olla että joskus kokeilen jonkun pienen näytepakkauksen toiselta valmistajalta kun vaikea uskoa että tää voi oikeesti olla mun suuhun näin pahaa vaikka on yleisimmin kehuttu neste täällä!

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    134

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Tänään tein eilisen pettymyksen jälkeen uuden testin ja maku ei ole enää niin paha ollenkaan, mutta en kyllä hyväksikään kutsuisi. Tein myös sokkotestin kaverille ja sanoi ensimmäisenä että haisee makealle mutta makeaa makua ei löytänyt. Hajunsa kullakin. Nähtävästi vaatii vain useamman kerran totuttelun. Itsellä menee kyllä silti laatikon pohjalle pahan päivän varalle...

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Vapour worldista tilattu Dekangin 24mg RY4 intense 50/50 PG/VG maistui jälleenkerran suoraan paketista hirveälle,
    Kitkerä kemikaalin maku peitti kaiken muun allensa, ei makeudesta tietoakaan.
    Nyt pariviikkoa seisonut hyllyssä ja maku alkaa olla kohdillaan, kitkeryys kadonnut täysin ja makeus nostaa päätään.
    Aivan liian tuoreita mehuja myyvät :P

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  14. #34

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Ehkäpä pitää sitte itekki parin viikon jälkeen kokeilla et oliskos sika muuttunu helmeksi

     
     
  15. #35

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    ECigWizardin lähetys tuli eilen (vihdoin, jumalauta!) ja sen mukana 10ml FreedomSmoken RY4:sta ja 3ml RY5:sta suosituksien perusteella.

    Täytyy sanoa että molemmat näistä on kyllä aivan kamalaa schaibaa. Noista 11 mausta (genesis, peleon) mitä oon toistaiseksi tilannut ehdottomasti käyttökelvottomimmat maut mun suuhun. Ihan kuin Fernet Brancaa höyryttelisi, varsinkin toi RY5.

    Oon etsinyt nimenomaan hyvää TUPAKKAmakua, ja toi oli se mitä joku jossain suositteli. Ei tällä unicumfernetillä ole hyvällä huumorintajullakaan mitään tekemistä tupakan kanssa.

     
     
  16. #36

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    RY4 taitaa olla niin sanotusti menetetty tapaus. Vaikkakin valmistajilta löytyy suht hyviä tuotteita, ei sitä karamellia löydy mistään. Itse tosin olen huomannut että tupakkamaut maistuvat "oikeammilta" tankkimalleilla kuin cartoilla. Kai niitä sitten pitäisi verrata pelkällä drippauksella.

    Tuntuu siltä että nelosta tehdään vain sen takia että se on nelosta. Brändin takia.

     
     
  17. #37

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Ainakaan minä en onnistunut drippaamalla löytämään yhtään sen siedettävämpää makua tuosta WizMix:in RY4 nesteestä.. Tankkia en nyt edes viitsi enää kokeilla kun seurauksena on kuitenkin Ego-T:n aton peseminen jos sinne nestettä lirautan :.

     
     
  18. #38
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    58

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Odotin RY4:n olevan jotain suklaa/karamelli härpäkettä, mutta oma velholta tilattu purkki tuotti lähinnä pippurisia pösähdyksiä. Ei ollut oikein mun juttu tuollaisenaan, mutta kenties siihen voisi sotkea jotain toista litkua sekaan ja kokeilla uudelleen.

     
     
  19. #39
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    58

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    Pitihän tätä kokeilla vielä kerran uudella cartomizaattorilla. Nyt maku onkin enemmän niihin liköörikonvehteihin päin (eli ei vieläkään hyvä, mutta makuasia on makuasia). Jos ei tästä nesteestä ole muuta hyvää sanottavaa, niin sanotaan näin: RY4 on sellainen neste ettei sitä koskaan voi varmuudella tietää miltä se tällä kertaa sattuu maistumaan. Oma kokemus, eikä ole tullut vastaan muilla nesteillä ainakaan näin voimakkaasti makuerot esiin.

     
     
  20. #40
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Kadonneen RY4:n metsästys

    RY4:sta on tullut testattua L-F, FSUSA ja Genesiksen versioita.

    Liberty-Flights RY4 5/10 Tunkkaisen makuista kuraa, menettelee muihin nesteisiin sekoitettuna.
    Testattu: ProVari@6V HV5 ato.

    FSUSA RY4 8/10 Pähkinä, paahdettu kahvi, suklaa ja popkorni. Ei valittamista.
    Testattu: ProVari@6V HV5 ato.

    Genesis RY4 8,5/10 Tämä ollut mielestäni paras RY4 maku. Hiukan tupakkainen vanilja ja suklaa.
    Testattu: ProVari@5V Boge 3Ω carto.

     
     
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •