Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 102

Aihe: Paypal - Ohjeet, kysymykset, ongelmat jne.

  1. #61
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    paypal maksut?

    Ei sitä korttia edes tarvi linkittää, riittää, että maksaa questina. Joutuu toki näpyttelemään korttitiedot joka kerta.
    Tiedä sitten mikä noista kolmesta on se tietoturvallisin tapa, mutta ainakaan ei Visa-lasku yllätä, kun pelaa tilillä olevalla valuutalla.
    KGO & Twist

     
     
  2. #62
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: paypal maksut?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ei sitä korttia edes tarvi linkittää, riittää, että maksaa questina. Joutuu toki näpyttelemään korttitiedot joka kerta.
    Tiedä sitten mikä noista kolmesta on se tietoturvallisin tapa, mutta ainakaan ei Visa-lasku yllätä, kun pelaa tilillä olevalla valuutalla.
    Electronin jos linkittää niin eipä sillä muita kuin tilillä olevia rahoja pääse käyttämään. Helpoin tapa ainakin omasta mielestäni on juurikin electronin liittäminen paypaliin. Ostokset hoituu parilla hiirenklikkauksella turvallisesti

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: paypal maksut?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ei sitä korttia edes tarvi linkittää, riittää, että maksaa questina. Joutuu toki näpyttelemään korttitiedot joka kerta.
    Tiedä sitten mikä noista kolmesta on se tietoturvallisin tapa, mutta ainakaan ei Visa-lasku yllätä, kun pelaa tilillä olevalla valuutalla.
    itse pelaan aina sen verran varman päälle, että en tilaa ikänä mitään ellei ole oikeasti tilillä rahaa =) eli en anna paukkua yli varojen



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  4. #64
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: paypal maksut?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja djtimse Näytä viesti
    itse pelaan aina sen verran varman päälle, että en tilaa ikänä mitään ellei ole oikeasti tilillä rahaa =) eli en anna paukkua yli varojen
    Jos käytät electronia niin et edes voisi tilata yli tilin katteen vaikka haluaisitkin O0

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: paypal maksut?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Jos käytät electronia niin et edes voisi tilata yli tilin katteen vaikka haluaisitkin O0
    hyvä



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  6. #66
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    paypal maksut?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo
    Electronin jos linkittää niin eipä sillä muita kuin tilillä olevia rahoja pääse käyttämään. Helpoin tapa ainakin omasta mielestäni on juurikin electronin liittäminen paypaliin. Ostokset hoituu parilla hiirenklikkauksella turvallisesti
    No tässä vähäsen juuri piileekin sellainen pieni vaaranpaikka, kun on helppoo.
    Korttitietoja syöttäessä voi se järkikin ehtiä mukaan.
    KGO & Twist

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: paypal maksut?

    Jos ton kortin linkkaamisen haluu tehdä extra turvalliseksi, voi kortin käyttörajoja muuttaa verkkopankissa aina tarvittavan ostoksen suuruiseksi ja muuten pitää rajan nollassa. Saa sen järjenkin mukaan siihen shoppailuun ja on silti turvallista, nopeeta ja helppoa :P

     
     
  8. #68
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542

    Vs: PayPal korttimaksut.

    Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että jos joku onnistuuu hakkeroitumaan mun PayPal-tilille niin siinähän menee. Kyllähän "luottokunta" tai vastaava korvaa tuollaiset menetykset. Ja itse kyllä pidän PayPalia aika pomminvarmana maksutapana. Ainakin huomattavasti varmempana kuin maksaa suoraan Visa-kortin tiedoilla. Riittää mulle.
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

     
     
  9. #69
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: PayPal korttimaksut.

    Paypal kokemus: Tuli maksuvaatimus tai kehotus joistain amerikkalaisten vapaapainijoiden t-paidoista ( joita en todellakaan ollu tilannu, ainakaan tällä kropalla)- pitkälle yli 100 $ ja niin se vaan näpsähti tililtä vaikka ei ollu katetta. Ei kun valittamaan: Paypal palautti rahat käytännössä heti valituksen ja selvityksen saatuaan, tai siis seuraavana päivänä, syytä moiseen sekaannukseen en koskaan saanut. Pankki ( Op ) myös palautti tilin ylityksestä koituneen huomautusmaksun. ( kyseessä siis normaali tili+electron, ei mitään luottoa ). Että tämmöstä. Kuitenkin palvelu pelas kiitettävästi eikä horjuttanut yhtään luottamusta Paypaliin, päinvastoin.

     
     
  10. #70
    Höyrykonkari HK's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    108

    PayPal korttimaksut.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika
    Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että jos joku onnistuuu hakkeroitumaan mun PayPal-tilille niin siinähän menee. Kyllähän "luottokunta" tai vastaava korvaa tuollaiset menetykset. Ja itse kyllä pidän PayPalia aika pomminvarmana maksutapana. Ainakin huomattavasti varmempana kuin maksaa suoraan Visa-kortin tiedoilla. Riittää mulle.
    Ite kyllä samaa mieltä... Varmaan satoja ostoja tehny paypalin kautta ja rahoja saanu ehkä sen 10 kertaa takas eli aina ku on ollu aihetta... Joskus jossain kortilla maksanu suoraan ja mun mielestä paljon vaikeempi ollu saada rahoja takas... Joskus jääny vissii jotain saamattaki.

     
     
  11. #71
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Säkylä
    Viestit
    46

    Vs: PayPal korttimaksut.

    Maksoin invoicella paypalissa ohi ebayn ja unohtu pistää viestikenttään täydelliset osoitetiedot.

    Please provide your contact phone for courier and full address for delivery, lukee kuitissa eli mihin ne lähettää kuuluu?


     
     
  12. #72
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: PayPal korttimaksut.

    Myyjälle, jotta se voi laittaa sen puhelinnumeron ja osotteen kuriirifirmalle (jos ei ole Paypalin tietoihin syötettynä).. Tosin monet tuotakin haluaa, vaikka tulis normi postilla, jolloin eivät kyllä mitään soittele.

     
     
  13. #73
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Säkylä
    Viestit
    46

    Vs: PayPal korttimaksut.

    Myyjältä tuli tuo sama teksti niin ymmärsin vaan et pitäis kuriirille lähettää ne ja kun kuriirista ei tiedä mikä se on.

     
     
  14. #74
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: PayPal korttimaksut.

    Et varmaan tiedä mikä kuriiri on kyseessä, kun myyjä pakkaa ja postittaa kamat, niin se tarvii silloin sen sun osotteen ja puhelinnumeron.. :

     
     
  15. #75

    PAYPAL matalana [RESOLVED]

    https://www.x.com/content/update-2-m...e-payments-pro

    Live Site Status Update

    ORIGINAL NOTIFICATION: We are experiencing a system issue which may be affecting Express Checkout, PayPal APIs, Virtual Terminal, and Website Payments Pro Payflow Edition (PayPal Payments Pro in US) on the Live Site. We will send an update with additional details within the next 15-30 minutes.
    Sent Jan 27, 11:15 PM PST by SA


    Start time: Jan 27, 11:04 PM PST (Jan 28, 7:04 AM GMT)
    Estimated time for resolution: TBD

    At this time, there is no alternative work-around.

    If you have questions, contact PayPal Merchant Technical Services by filing a ticket; refer to PP-LIVE-3008.

    UPDATE 1: We are experiencing an ongoing system issue which may be affecting Express Checkout, PayPal APIs, Virtual Terminal, and Website Payments Pro Payflow Edition (PayPal Payments Pro in US) on the Live Site.

    Merchants may encounter 10001 - Internal error when processing API calls. We are working towards resolving the issue.
    Sent Jan 27, 11:50 PM PST by SA

    UPDATE 2: Our technical teams are continuing to actively troubleshoot the issue.

    Please also note that users may not see recent transactions in the Account History. We will provide an update as soon as the issue is resolved.
    Sent Jan 28, 12:46 AM PST by SA

    Update 2: Major Impact to Express Checkout, PayPal APIs, Virtual Terminal, and Website Payments Pro Payflow Edition (PayPal Payments Pro in US) - Jan 27
    Site or Service Name: PayPal Live Site | Last Update: Jan 28, 2:48 AM CST

    Service or Site Name:
    PayPal Live Site
    Eli Paypal matalana.
    Maksumetodin käyttäminen ei suositeltua Downtimen aikana.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  16. #76

    Vs: PAYPAL matalana

    RESOLVED: This issue has been resolved as of Jan 28, 1:50 AM PST (Jan 28, 9:50 AM GMT).

    10001 - Internal error encountered by APIs have stopped and transactions should now show correctly in Account History.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #77
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642

    Verkkomaksujen käyttöönotto Nordean verkkopankissa (mm. Paypal)

    1. Valitse vasemmasta reunasta "Kortit"
    PP01.jpg
    2. Valitse "Maarajaus ja internet-käyttö"

    PP02.jpg
    3. Klikkaa "Muuta käyttöalueita" painiketta
    PP03.jpg
    4. Valitse "Internet-käyttö sallittu" ja napsauta sen jälkeen "Tallenna"-painiketta
    PP04.jpg

    Nyt korttisi on valmis "linkitettäväksi" Paypal-tilisi kanssa
    Spoileri!



     
     
  18. #78
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    5
    osaako kukaan sanoa saako paypal:iin liittetyä useamman eri tilin samalle paypal tilille?? esim. oman ja emännän tilin??

     
     
  19. #79
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    6
    Muistaakseni ei. PayPal-tili on henkilökohtainen tili, ja liitetyn pankkitilin ja PayPaliin liitetyn sähköpostiosoitteen omistajan on oltava sama henkilö.

     
     
  20. #80
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulla on omat kortit + vaimon kortit samassa tilissä.
    Hyvin toimii ja näköjään oon verifioinukki tilit paypaliin.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •