Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 46

Aihe: uuni tuore sauhuttelija esittäytyy

  1. #21
    Ok, mä voin joustaa paksuudessa =) Toi eGo Lady on aikas nätti. Otan tuon harkintaan.
    Tuolla ylempänä oleva Kanger EVOD pinkkinä olis se mitä mä haen. Mut sitä nyt ei oo saatavilla ja oliko se että siihen ei sais sit pinkkinä isompaa akkua.

     
     
  2. #22
    Mitenkäs tämä e-Roll ? En nyt hetkeen ole seuraillut, mutta ei sitä nyt ihan pystyyn ainakaan aluksi haukuttu. Hintaahan tolla kyllä on.

    En oikein tiedä mitä pitäisi tuumia tästä akkukestosta ihmisillä. Ensimmäinen 1100 mah twist oli mulla kyllä vähintään kerran päivässä latauksessa enkä todellakaan paljon höyrytellyt.

     
     
  3. #23
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sirkku Näytä viesti
    No HeHeH puhittiin yhestä samasta akusta, sillonkun helmikuussa aloitin oli kaks egoo 900 MaH kesti kaks päivää+suurimman osa kolmatta ennenkuin piti vaihtaa. Poltin siihen asti abaut 60 sätkää vrk myönnän sekakäyttäja, sähköpiipun ohell 20 sätkää, mut mulle se oli voitto. Arvatkaa vaan oliko kallista. OLI !! Kauheeta jos mun akut on kestänyt liian kauan
    ai no kyllä se varmaan sekakäytössä uusilla akuilla onnistuu. Taisi mullakin pitkälle toista päivää kestää 650mah egot silloin kun meni mallua aski siinä sivussa.

     
     
  4. #24
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhupää Näytä viesti
    Ok, mä voin joustaa paksuudessa =) Toi eGo Lady on aikas nätti. Otan tuon harkintaan.
    Tuolla ylempänä oleva Kanger EVOD pinkkinä olis se mitä mä haen. Mut sitä nyt ei oo saatavilla ja oliko se että siihen ei sais sit pinkkinä isompaa akkua.
    elektrosavulla on pinkkiä evodia aloitussettinä (2 akkua/2 clearoa)
    Kanger eVod aloituspaketti / Aloituspaketit - Muut aloituspakkaukset / Elektrosavu.fi

     
     
  5. #25
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    ai no kyllä se varmaan sekakäytössä uusilla akuilla onnistuu. Taisi mullakin pitkälle toista päivää kestää 650mah egot silloin kun meni mallua aski siinä sivussa.
    Kyll sen 650 mah pitäis kestää mutenki koko päivän, vaikkan et polttas yhtään tupakkaa.

     
     
  6. #26
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhupää Näytä viesti
    Ok, mä voin joustaa paksuudessa =) Toi eGo Lady on aikas nätti. Otan tuon harkintaan.
    Tuolla ylempänä oleva Kanger EVOD pinkkinä olis se mitä mä haen. Mut sitä nyt ei oo saatavilla ja oliko se että siihen ei sais sit pinkkinä isompaa akkua.
    Nätti mikä nätti, käy katsomassa startsmog sivuilla niillä aikaisemmin ihan hyviä nättejä aloituspakkaukksia ja halvempia. Tilausaika tosin pitempi mut tää oli ehdotus, saat isomman akun pari kappaletta härpäkkeitä.

     
     
  7. #27
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    no joo, fasttechilta saa samanlaisen setin 15 eurolla jos jaksaa pari viikkoa odotella honkkareista. Pinkkiä näyttää olevan niiltä tosin loppu.

    $19.81 EGO-EVOD 6-in-1 Rechargeable 900mAh Electronic Cigarettes Set - double e-cigarette / red + blue / 2.6? at FastTech - Worldwide Free Shipping

     
     
  8. #28

     
     
  9. #29
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhupää Näytä viesti
    Melkein ottasin seuraavan egon, niiden sivuilta toi CE4 kestää kyllä aikansa muttei ole vaihdettavaa atoo, Ja voihan siihen samalla tilata esim ce5 clearon johon on vaihdettavia atoja joita myös tilaukseen.

     
     
  10. #30
    Anteeks mut mikä on ato?

    ja tarkoitatko tätä
    http://www.startsmog.com/product/77/...o-wick-1100mah


     
     
  11. #31
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ottaisit vain sen EVOD-setin. Atomisaattori on se käytössä kuluva osa ja ne on erittäin helppo EVODiin vaihtaa. EVOD-clearo on vieläpä erittäin korkealle arvostettu niin sen kanssa ei tarvi tuskailla toisin kuin noiden CEx-mallien kanssa.

     
     
  12. #32
    sirkku
    Vieras

    puffin lady

    Samalta firmalta tilaisin pari lasista clearoa ja niihin ylimääräisiä atoja, vaikka 5 kpl pakkauksen. Ladyyn liittyen,Niin onhan se hyvän näköinen, mutta akut on huonoja, itellä kaks kappaletta, ja on kuin diskossa olis, manuaali nappi toimii silloin kun se haluaa, Ja muualta saat kahen kappaleen paketin ladyn hinnalla, ei se niin hyvän näköinen oo, liimatut kuoret lähtee irti, voihan ne liimata ite uudestaan, mut tolla hinnalla en lähtis leikkimään. Ja kaikilta Puffin asiakkailta taas buuaukset, kiitän ja kumarran etukäteen.

     
     
  13. #33
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhupää Näytä viesti
    Anteeks mut mikä on ato?

    ja tarkoitatko tätä
    eGo-CE5 1100mah no wick | STARTSMOG
    Tarkoitin ja jos ei ole budjetista kiinni niin pari mini pro tankkia, käy näille nesteille, jotka tuhoo tankkeja.

     
     
  14. #34
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    samasta tehtaasta ja samasta tuotantolinjasta ne puffin ego-akut tulevat kuin kaikkien muidenkin ego-akut. Ja kun kiinalaisten kanssa tekee kauppoja niin aina välillä pakosta tulee paskaakin hyllyyn

     
     
  15. #35
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ottaisit vain sen EVOD-setin. Atomisaattori on se käytössä kuluva osa ja ne on erittäin helppo EVODiin vaihtaa. EVOD-clearo on vieläpä erittäin korkealle arvostettu niin sen kanssa ei tarvi tuskailla toisin kuin noiden CEx-mallien kanssa.
    Mistä ihmeestä sä oot löytänyt toimivan evodin, mulla on kaks ja miten mitäänsanomattomia ne on, niissä nyt on vain kaikki ongelmat, mitä voi olla. Ainakin mun tapauksessa, mut kiva jos oot saanu loisto yksilöt

     
     
  16. #36
    anteeks mut mitä mini pro tankkeja sä tarkoitat ja mitkä tuhoo tankkeja?

     
     
  17. #37
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Meillä on neljä Evodia käytössä. Kurlaavat ainostaan kun vedelty liian tyhjiksi, toisinaan jonkin aikaa mauttomia. Tai niin on käyttäjäpalautetta vaimolta tullut.
    Kyllä mä tuommoista evod-setiä suosittelen ennemmin kuin mitään CE-mallin clearoa
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  18. #38
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sirkku Näytä viesti
    Mistä ihmeestä sä oot löytänyt toimivan evodin, mulla on kaks ja miten mitäänsanomattomia ne on, niissä nyt on vain kaikki ongelmat, mitä voi olla. Ainakin mun tapauksessa, mut kiva jos oot saanu loisto yksilöt
    Kaikki Evodit toimii ku antaa 10sek hellyyttä
    ostan edellee ne pois sulta jos ei kelpaa

    E:Ignorant puhuu tossa mun yllä juuri oikein
    täältäkin ääni Evodille alotussettiin (suoraan paketista toimii ihan hyvin)

    EE:tripleA:lle taas itse ajan mekaanisella on pakko antaa hellyyt niille vähä
    love is in the air u know

     
     
  19. #39
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    mulla on nyt 8-9 evodia käytössä. Vanhimmat toimineet ongelmitta alkuvuodesta asti. Vaihtopäitä mennyt kymmeniä. Ei mitään ongelmia yhdessäkään.

    edit: enkä anna hellyyttä...tosi kovia ne osa on saanut kokea.

     
     
  20. #40
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    mulla on nyt 8-9 evodia käytössä. Vanhimmat toimineet ongelmitta alkuvuodesta asti. Vaihtopäitä mennyt kymmeniä. Ei mitään ongelmia yhdessäkään.

    edit: enkä anna hellyyttä...tosi kovia ne osa on saanut kokea.
    Mä kun luulin että meillä on monta evodia
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •