Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 46

Aihe: uuni tuore sauhuttelija esittäytyy

  1. #1

    uuni tuore sauhuttelija esittäytyy

    Morjenttes tännekin.
    Pari päivää selaillut nettiä villisti ympäriinsä etsien kysymyksiä sähkösavukkeista ja johan mä olen ihan sekaisin.
    Olen moneen kertaan jo tupakoinnin lopettanut,
    mutta aina ulkoillessa kuitenkin tartus siihen savukkeeseen ja nyt tämän vkl aikana ostin ihka ensimmäisen sähkösavukkeen.
    Josko tämä olisi se tapa pysyä erossa nikotiinista ja sen tuomasta olosta ulkoilujen päätteeksi.
    Tein oston ihmeemmin miettimättä eräältä huoltoasemalta ja onnistuin törmäämään jo ongelmaan HA.
    Ostamani kapistus on Raikas Sähkösavuke, johon tuli 2 methol-kapselia (tai miksi sitä nyt kutsutaankaan).
    Paketti sanoi, että kyseiseen laitteeseen saa muutamia muitakin makuja, mutta MISTÄ?
    Teikö mä nyt jo heti alkuun niin väärän ostoksen kun olla ja voi?
    Olen lueskellut monia ketjuja läpi ja joka paikassa kerrotaan olevan paljon eri makuja ja varaosia ja nesteitä jne jne.
    Jossain myös luki että tähän minun kyseiseen kapistukseen menisi joku 510 malli/kierre mikä lie.

    Jos mä haluaisin nyt vaikka 2 erimakua tuohon mun kapistukseen niin mitä mä tarviin.
    Nesteitä ja jonkun mihin sitä tungetaan? Miten niihin tungetaan lisää nestettä?
    onko mulla olevassa savukkeessa mahdollisuus täyttää kapseleita, vai onko ne vaan ns kertakäyttöiset jotka viskotaan roskiin.
    On kyllä niin loistava alotuspaketti pakkaus josta ei ilmene mitään apuja.

    Anteeksi ja kiitos jos joku viitsii mulle kertoa apuja miten mä saan uusia makuja tuohon kapineeseen.

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Elä osta makuja siihen. Osta uusi aloituspakkaus vaikka puff.fi:stä ja nesteitä voit tilata esim Sähkötupakka- ja nikotiinineste -kauppa suomenkielellä | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa Electronic cigarette and e-liquid supplier to the world - Ecigwizard.
    Noista ei oo oikeen mihinkään, noista mitä saa huoltoasemilta jne.

     
     
  3. #3
    Kiitos vastauksesta, mutta tuo vaikuttaa kivalle kädessä ilman erimallisia suulakkaita ja nappeja =)
    Hetken aattelin tuota käyttää, kun ostos on tehty, jos vain tuohon saisi muita makuja (niikuin pitäisi saada ja joku muu mallikin passaa?)
    Varmasti jonkun ajan päästä tulee tarve tilata parempi, siinä vaiheessa otan neuvosta vaarin. vai miten se sanottiinkaan.

     
     
  4. #4
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    tuossa on ainakin 510-kierteisiä kartoja
    Boge 510 2,0ohm LR std 40mm kartomisaattori

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Nuohan ei oo esitäytettyjä kartoja, eli siis joudut ostamaan makunesteet mukaan.

     
     
  6. #6
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Nikotiinillisiä nesteitä joudut tilaamaan ulkomailta. Finnvapea kannattaa selailla.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  7. #7
    KAtselin noita kartoja (uus sana) ja tajusinkin että noi pitää täyttää itse. Ok. Joo heti paljon viisaampi olo.
    JA koitan pysyä nikotiinillisista erossa, joten koitan vaan pitäytyä mauissa niin pitälle kun voi.
    Lähinnä mun viimeaikainen polttelu on ollut sosiaalinen tapa ja se tietty liike ja tunne kädessä pidellä tupakkia.
    Tästä syystä aattelin että sähkösavuke olis ok mulle.

     
     
  8. #8
    Voisko joku valasta jos mikä savuke olis sellanen joka kestäis yhden päivän per lataus?

     
     
  9. #9

     
     
  10. #10
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    eGo-eVod SMOK Winder XL 1100mAh STEEL vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,3V-4,8V

    e: Semmoset röökinkokoset ei oikeasti kestä ku just yhen pari "tupakkahetkeä", niissä on se akkukapasiteetti vaan niin huono.

     
     
  11. #11
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhupää Näytä viesti
    Voisko joku valasta jos mikä savuke olis sellanen joka kestäis yhden päivän per lataus?
    aivan kuten kännykätkin, riippuu käytön määrästä kestääkö akku päivän vai ei. Kannattaa katsella ego- malleja ja 1000mah akun koolla.
    Kun et nikotiiniä halua, niin lähes kaikilla suomalaisilla kauppiailla on nikotiinittömiä nesteitä valikoimissa. Kaupat-osiosta löytyy.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  12. #12
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei välttämättä riitä 1100mAh koko päiväksi, mulla ainakin loppui akku viimeistään 21.00 maissa. Varsinkin jos on tupakointia lopettamassa niin sitä on höyryke suussa jatkuvasti.

    e: Jahas, tässä oliki nikotiiniton vaihtoehto kyseessä... Hyvin saattaa riittää 1100mAh.

     
     
  13. #13
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  14. #14
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ei välttämättä riitä 1100mAh koko päiväksi, mulla ainakin loppui akku viimeistään 21.00 maissa. Varsinkin jos on tupakointia lopettamassa niin sitä on höyryke suussa jatkuvasti.

    e: Jahas, tässä oliki nikotiiniton vaihtoehto kyseessä... Hyvin saattaa riittää 1100mAh.
    Onks mun egon akuissa jotain vikaa kun ne kestää kolme päivää ihan pokkana, ei niissä kyllä mitään säätöä oo, ihan perus egoja Finnvapelta. Ja poltan kuin korsteeni, onko nämä nyt jotain erikoistapauksia. Siis 900 MaH, kuvittelin, et tää on ihan normaalia ??
    Sorry kuvittelin ett puhutaan normi akuista.

     
     
  15. #15
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kun alotin vapoilun niin mulla kesti 900mah ego akku 2 päivää helposti vaikka se oli koko ajan suussa.

     
     
  16. #16
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    kestäähän ne 900:tkin päiväkausia jos niitä akkuja on useampia ja vuoron perään imeskelee

     
     
  17. #17
    Hui, kuinka paljon on tarjontaa näissä savukemalleissa jne. Makuja kyllä löytyy just sellasia kun haluunkin.
    Mulla vaan näyttää ilmaantuvan ongelma muotoilussa kun katselen noita aloituspakkauksia.
    Joo =) Ihan kamalan pitkä savuke ei saa olla ja mielellään se sais jäädä paksuudeltaakin 12mm sisälle.
    Värinä olis kiva joku muu kun musta ja pitäs olla mahdollisimman vähän eriasioita joita ruuvata paikoilleen.
    Ilmenee varmaan jo kumpaa sukupuolta mä olen.
    Villisti veikkaan että itselle riittäisi se akkukapasiteetti siihen max 1100mAh

     
     
  18. #18
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kanger EVOD Aloituspaketti | esmoke.fi

    Tuossa ois niitä tyttöjenkin värejä ja kaks akkua niin vois toista käyttää kun toinen latautuu. Ei vaan oo tällä hetkellä varastossa.

    SMOK eGo-C Winder 650mAh PINKKI vv-mod akku

    Tuossa ois pinkkiä mutta 650mAh. Tietenkin jos tilaat kaks tuommoista niin voi toinen olla laturissa aina kun toista käyttää. Paksuus tosin 14mm mutta ei niitä oikein ohuempia saa, ellei sitten jotain surkeaa 510-kierteillä varustettua automaattiakkua.

     
     
  19. #19
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    kestäähän ne 900:tkin päiväkausia jos niitä akkuja on useampia ja vuoron perään imeskelee
    No HeHeH puhittiin yhestä samasta akusta, sillonkun helmikuussa aloitin oli kaks egoo 900 MaH kesti kaks päivää+suurimman osa kolmatta ennenkuin piti vaihtaa. Poltin siihen asti abaut 60 sätkää vrk myönnän sekakäyttäja, sähköpiipun ohell 20 sätkää, mut mulle se oli voitto. Arvatkaa vaan oliko kallista. OLI !! Kauheeta jos mun akut on kestänyt liian kauan

     
     
  20. #20
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    650mah riittää kans aika pitkälle, aloitusaikoina kun menee nestettä pari milliä per päivä niin se kestää sen päivän luultavasti.
    900mah alkaa olla ainaki itellä se kipuraja pituudessa.
    Vaimokkeelle ostin tämmösen ja tykkäs, eGo-CE4+ Lady -aloituspaketti P1 manuaali 900mAh
    Tosin se veteli sitä sen verran vähän että kesti helposti 4-5 päivää
    Tosta 12mm paksuudesta kannattaa joustaa, ego akut on 14mm.

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •