Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 86 / 86

Aihe: mielipiteitä finnvapen nesteistä

  1. #81
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Sjoki
    Viestit
    51
    Toistaiseksi vain FinnVapen nesteitä testanneena olen tyytyväinen. Uskaltaako muita kokeilla, eikö nuo ole sieltä edullisesta päästä?

     
     
  2. #82
    Finnvapen nalle pisti kyllä laitteet koetukselle kun meinaa tukkia ihan upouudenkin atopään vain muutaman höyryttelysession jälkeen. Ei ole sen takia pystynyt käyttämään. Hyvää nestettä jos ei karstaisi niin pahasti. Tervalakua on tullut imailtua muutaman kuukautta päivittäin ja on kyllä ihan erinomainen neste kaikinpuolin. Varsinkin hinnan suhteen

     
     
  3. #83
    Höyryttelijä Pikku-MiCi's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    42
    Tänään taas 3kk tauon jälkeen olen Zenithissä Tervalakua kokeillut, ihan ok maku, mutta ei edelläänkään se mun juttu

     
     
  4. #84
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pikkuhannu Näytä viesti
    Toistaiseksi vain FinnVapen nesteitä testanneena olen tyytyväinen. Uskaltaako muita kokeilla, eikö nuo ole sieltä edullisesta päästä?
    No Finnvapella on kyllä ihan hyvä valikoima muitakin nesteitä, kuin omia. Sieltä vaan valkkaamaan sitä mikä mielenkiintoiselta vaikuttaa. Kyllähän samaan tilaukseen Finnvapen omatkin nesteet mahtuu
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  5. #85
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Omia kokemuksia / fiiliksiä Finnvapen nesteistä:
    Ry4 = Loistava tupakkimaku suoraan pullosta, viikon hengittelyllä vielä parempi. Lyhyen vapottelu-urani paras tupakkaneste! Itsellä ollut tämä jonkun aikaa duunissa "ADV" nesteenä, maistuu kahvin kanssa loistavalle (tähän joskus laittanu tankilliseen muutaman tipan Atmos Labin vaniljaa joukkoon, maistuu aika liikuttavan samalta kuin vanilja Cafe Cremet joskus)

    Lakritsa = Hyvää tämäkin. Alkuun olin melko täpinöissäni ja eka 10ml meni äkkiä, sit pieni taantuma varmaan johtuen tuosta nesteen makeudesta... Ja niinkuin pullossa luvataan tää maistuu lakritsille, ei mitään teollisia sivumakuja tms. Hyvää mutta ei todellakaan mikään ADV makeuden takia, herkutteluhetkiin.

    Vanilja = Tätä en käsitä... Joku esanssi puskee läpi melkoisesti Pikakypsytyksen ja viikon tuuletuksen jälkeen ei muutosta makuun, väri tosin muuttui totaalisesti, nyt neste on melkein mustaa. En tajua... Vanilja haisee kun nuuhkii mutta ei pahemin maistu.

    Big Bubble = Way too sweet for me!! Olen -80 luvun lapsia ja Hubba Bubba oli kova juttu kakarana, sitä en kyllä nesteestä löydä... Mutta ehkä jotain muuta MAKEAA purkkaa Tämä meni systerille joka tykkää enempi makeasta... Eli makean nälkään varmasti ok, ei ehkä kuitenkaan mun juttu.

    "Vihreä Mallu" = Tää on ihan hyvä mentholihöyry. En ikinä polttanut analogisia vihreitä vakituisesti koska ne maistuis "liian raikkailta" mut tää on just sopivan raikas. Samaa makua jossain pohjalla kuin Ry4 josta johtuen pienenpieni tunkkaisuus (joka sopii meikäläiselle). Varmaan tehdään samoihin pohjiin tämä ja RY4? Mutta siis joo, hyvänmakuinen Menthol. Sopii myös loistavasti sekoitteluun, itse välillä lätrännyt tätä Atmos Labin Green Applen sekä tuon FV:n lakritsin kanssa eikä muuten tule ollenkaan pahaa höyryteltävää

    Lakunaru = En tajua hypeä... Saan tästä joo kyllä sen legendaarisen lakunarun maun esiin mutta on tässä jotain erikoistakin, teollista, kenties jopa hiukan "muovinen" maku... Kypsytys ja tuuletus ei auttanut asiaan, Not my cup of Tea.

    Cappucino = Tästä yllätyin, täähän maistuu perhana Cappucinolta Muiden valmistajien kahvimakuja maistanut jotka maistuu yleensä vähemmän kahville mutta tää on hyvää!! Erittäin potentiaalinen ADV...

    Istick + Aspire ET-S, Vivi nova tai Protank 2 ollut laitteistona.

    Finnvapen nesteet on edullisia ja laatu on varmasti hintansa arvoista, hiukan ehkä ylikin. Pullot on loistavia, varsinkin nuo 30ml pehmeet pullot!
    Viimeksi muokannut ToMsTeR; 21.11.14 kello 08:40. Syy: Typot

     
     
  6. #86
    Atmoslabin vanilja oli ensimmäinen neste mitä maistoin noista atmoslabin nesteistä. Oli todella hyvää 9/10. Ehkä pikkasen liian vahvan makunen.
    Viimeksi muokannut Uziman; 08.04.17 kello 18:28.

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •