Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 86

Aihe: mielipiteitä finnvapen nesteistä

  1. #41
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    23
    Tervalaku kolahti itelle kans, ku nyrkki keskelle klyyvaria. Mutta Chew It:iä maistellessa tuntui siltä, kun ei olisi saanut henkeä. Hiukan liian sitrusmainen omaan makuun.

     
     
  2. #42
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    20
    Tervalakut, lakunarut, nallet & Ry4:set toimi ainakin omille makunystyröille hyvin, tosin Ry4 taisi olla suht tuoretta... pienen kypsyttelyn jälkeen lähti kunnon maut irti.

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Ainoa FV neste tähän mennessä "Vihreä Mallu" 18mg. Todella voimakas lakritsan maku (en tykkää lakusta) ainakin alkuun.. toivottavasti katoaa ajan myötä. Kokemuksia?

     
     
  4. #44
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Onko mulla mennyt jossain ohi vai onko FV aina ollu noita 30ml puteleita? Joskus himotti tilata mutta en löytänyt kun kymppejä niin jäi sitten tilaamatta...
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  5. #45
    Alussa tuli sieltä tilailtua nesteitä paljonkin mutta nyt itse kokkaillu. Ei kyllä ikinä mitään lakritsanmakua ollu Vihreessä mallussa..joku sekoilu pulloissa??? Pistä viestiä menemään niin hoitavat varmasti asian Vai oliko tankissa vanhoja mehuja??

    On ainakin muistaakseni ollut näitä Malluja ainakin 30ml puteleissa mitä joskus tilaillu. Hyvä kauppa eikä moitteen sanaa. Aina tullu tilaukset niin kuin pitää ja voin suositella

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja savustaja Näytä viesti
    Alussa tuli sieltä tilailtua nesteitä paljonkin mutta nyt itse kokkaillu. Ei kyllä ikinä mitään lakritsanmakua ollu Vihreessä mallussa..joku sekoilu pulloissa??? Pistä viestiä menemään niin hoitavat varmasti asian Vai oliko tankissa vanhoja mehuja??
    Ei vanhoja jäämiä tankissa.. en omista mitään muuta lakuun viittaavaakaan nestettä. Pullon kyljessä "Minty USA Mix". Maistatin veljellä myös tota ja sanoi samaa (polttaa analogista tosin, mutta maistoi vahvan lakritsin kyllä). Nyt ~2 viikon seisotuksen jälkeen (korkki auki) edelleen sama lakun tuoksu päälimmäisenä.

     
     
  7. #47
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Helium Näytä viesti
    Ainoa FV neste tähän mennessä "Vihreä Mallu" 18mg. Todella voimakas lakritsan maku (en tykkää lakusta) ainakin alkuun.. toivottavasti katoaa ajan myötä. Kokemuksia?
    Itseki nyt testaillut tota aloituspaketin mukana tullutta Minty USA Mixia ja mietin että mikä ihme tuo sivumaku oli... Ensin ajattelin että se maistuu jotenkin palaneelta mutta nyt tämän luettoani tajusin sen olevan lakritsainen maku. En kyllä itse hirveämmin tykkää, jää hätävarapulloksi jos muuta ei vaan löydy.

     
     
  8. #48
    Mintya itse tilaillu 30ml pulloissa joskus ja aina ehtaa tavaraa..Palautetta firmaan ja homma toimii. Mintulta pelkästään toi mulla on maistunu vaikka kokkaillu sekotettuna tupakanmakuunkin Ja muuten maistuu ihan hel...in ok

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja savustaja Näytä viesti
    Mintya itse tilaillu 30ml pulloissa joskus ja aina ehtaa tavaraa..Palautetta firmaan ja homma toimii. Mintulta pelkästään toi mulla on maistunu vaikka kokkaillu sekotettuna tupakanmakuunkin Ja muuten maistuu ihan hel...in ok
    Pitäne laittaa tota seuraavaan tilaukseen

     
     
  10. #50
    Tervalaku parasta,ei liian makea.

     
     
  11. #51
    Tekisi mieli tilata tuota nallea, tervalakua ja lakunarua, mutta höyryttelen 6mg ja 9mg aineita.
    joten kyselenkin siis, että saisiko noita jollain vähän lantrattua miedommiksi ja kärsiikö maku pahasti?
    Olen aika noob näissä asioissa joten anteeksi jo nyt kysymystäni!

     
     
  12. #52
    FV pätkis/chocolate mint on maistunut itselle hyvin. Käytän valmiita nesteitä koska en jaksa ruveta itse läträämään. 10ml ja 12mg puteli kestää hyvinkin kauan, kun ei välillä ole edes laitetta mukana.

     
     
  13. #53
    Finnvapen vaniljaa 12mg höyrytellyt nyt ton pari viikkoa ja hyvin on maistunut. Maku ei mikään supervahva ja kurkkutuntuma selvästi esimerkiksi 12mg Atmos Labin omenaa pienempi mutta hyvä juttu juuri minulle. Astmaatikkona aamuisin kaikki muut nesteet raastaa keuhkoja nimittäin todella paljon mutta Finnvapen vaniljaa pystyy höyryttelemään ihan hyvin kunnes keuhkot taas tottuu päivän mittaan jolloin voi taas vaihtaa muihin nesteisiin.

    Höyryä tulee myös kivasti, varsinkin Vapeonlyn CE5-S:ssä. Eiköhän tätäkin tule tilattua jossain vaiheessa taas lisää


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  14. #54
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    FinnVapen 18mg sun-cured tobacco maistuu ainakin mun vehkeellä palaneelle oksakasalle.

     
     
  15. #55
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    3
    Myös itse "Vihreää Mallua" kokeilleena, voin kyllä sanoa että jos mikään rööki maistuisi tuolta kukaan ei polttaisi. Suuri pettymys, maistuu vain joltain palaneelta kumilta ja lakulta...

     
     
  16. #56
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lakua on nyt tullut höyryteltyä ja omaan suuhun se maistuu ihan hyvälle. En tosin ole muiden suulla sitä maistanutkaan. Eihän tuo toki mitään pandan lakua ole, vaan hieman ehkä enemmän salmiakin suuntaan, kuitenkaan olematta salmiakki.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  17. #57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Balle83 Näytä viesti
    Myös itse "Vihreää Mallua" kokeilleena, voin kyllä sanoa että jos mikään rööki maistuisi tuolta kukaan ei polttaisi. Suuri pettymys, maistuu vain joltain palaneelta kumilta ja lakulta...
    Uskallan väittää, että palaneen kumin maku tulee kyllä jostain muusta kuin nesteestä...

    Olisi muuten kiva tietää aina, millä "vehkeellä" maistelut on tehty.
    Viimeksi muokannut FinnVape; 18.02.14 kello 13:52.

     
     
  18. #58
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    FinnVapen 18mg sun-cured tobacco maistuu ainakin mun vehkeellä palaneelle oksakasalle.
    Ei perkele, luin että "oksasahalle".
    Pikkironkeloija


     
     
  19. #59
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Uskallan väittää, että palaneen kumin maku tulee kyllä jostain muusta kuin nesteestä...

    Olisi muuten kiva tietää aina, millä "vehkeellä" maistelut on tehty.
    Innokin iClear 16 + joku muu clearo. Tulos oli molemmilla sama, jokin voimakas maku sieltä tulee esiin.

    Edit: Onko se sitten se lakritsa....

     
     
  20. #60
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    4
    Ato kulunu.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •