Sivu 2 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 94

Aihe: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

  1. #21
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    84

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Aikanaan kerrostalossa asuin, ei häirinnyt. Aikanaan 2x 2 vuotta tupakoimatta, ei häirinnyt. Nyt 4 vkoa tupakoimattomana ei häiritsisi! Ei jymmärrä, jos jotakuta häiritsee.. tuuli vie..
    "If you can't buy it, you can make it!"

     
     
  2. #22
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei häiritse mutta ymmärrän hyvin jos tupakoimatonta häiritsee.

     
     
  3. #23
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei missään nimessä häiritse ja olisipa aika kaksinaismoralismia alkaa tuomitsemaan tai kieltämään toisten tupakointia entisinä tupakoitsijoina
    Aina voi ehdottaa lopetuskeinoja mutta myöskin aina voisi myös ymmärtää entisenä tupakoitsijana miksi monilla tupakoinnin lopetus ei joistain syistä onnistu ja siten käyvät parvekkeella tai muualla sauhuamassa kuin me monet aiemmin.
    Annetaan monien sauhuta ja annetaan monien höyrytä tasapuolisesti

     
     
  4. #24
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    32

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei häiritse lähellä kessuttelijat. Melko yli menee mielestäni se, että vastapäätä asuva reilu kolmekymppinen eukko russuttaa, kun analoginen palaa omalla takapihallani. Enpä ole tosin antanut pahemmin häiritä tämän russutuksenkaan, noita mielensä pahoittajia on nykyään 13 tusinassa ja jos alkaisi heidän pillinsä mukaan tanssia, niin makaisin päiväni sikiöasennossa sängyn alla pimeässä.

     
     
  5. #25
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    14

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Eipä ole vielä ainakaan häirinnyt, jotenkin nykyisin tulee se kuva ettei mikään saisi missään tilanteessa kerrostalossa näkyä/kuulua/haista naapureille.
    Miksi asua kerrostalossa jos kaikki on noin häiritsevää.

     
     
  6. #26
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    22

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Silloin kun vielä kerrostalossa asuin niin poltin analogisia itsekin, mutta vaikka vapottelun myötä hajuaisti onkin parantunut ja tupakanhajun haistaa paremmin, niin eipä tuo häiritse. Kyllä maailmaan erilaisia hajuja mahtuu.

    Ja jos joku on luonteeltaan mielensäpahoittaja, niin löytyy myös muitakin asumismuotoja, kuin kerrostalo. Itse halusin omaa rauhaa ja päätäntävaltaa oman asunnnon suhteen niin valintani oli okt.

     
     
  7. #27
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Häiritsee aivan stanasti, kun töistä tullessa näen tuolla kilometrin päässä kotoa, lähimmän kerrostalon parvekkeella, jonkun tupakalla.

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Siinähän vetelevät tupakkejaan parvekkeella, ei haittaa vaikka haju vähän sisälle tulisikin. Kunhan eivät sisällä polta. Liian hyvin muistan kilttinä ihmisenä vieläkin sen "etsinpä partsilta sellaisen paikan josta savu ei pääse naapurin ikkunaan" -rumban.

    Antaa palaa vaan jos siltä tuntuu.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  9. #29

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Sähkötupakkaan siirtymisen jälkeen mua häiritsee s****nasti parveketupakointi, ku haisee NIIN h****tin pahalta ku haju ja makuaisti ovat palautuneet takaisin analoogisen jälkeen!

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Oma vaponautinto siinä kieltämättä kärsii, mutta minkäs teet Höyryttelen sitten paremmin sisällä tai isseksein pihalla 8)

     
     
  11. #31
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Minulla ja monilla muilla e-höyryttelyyn siirtyneillä tupakoivien savut eivät ole häirinneet ei sitten mitenkään. Antaa heidän savuta kuin tahtovat kuin me monet aiemmin halusimme. Monet meistä joudumme valitettavasti yhä käymään tupakkipaikoilla höyryttelemässä kuin ennen tupakoidessa. Annetaan tupakoiville se vapaus mitä me toivoimme ennen = ei aleta provosoimaan tupakointia kuin joku ASH-järjestö mistä koituu vahinkoa niin tupakoitsijoille kuin höyryttelijöihin
    Yllätys on ollut enemmänkin se kuinka pahalle tupakoivat ja heidän hengityksensä haisevat! "Olenko minäkin haissut samalle?"
    Tottakai olen, mutta en haise enää. Ehkäpä tuoksun jollekin mustikalle, mansikalle, vaniljalle ja vihdoinkin myös salmiakille...

     
     
  12. #32
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Mua häiritsee tupakan savu ja haju. Minua häiritsee myös bussissa itkevät lapset, naapurin (mukava sellainen) kotibileet, kun itse yritän nukkua ja moni muu asia. Edellä mainitut asiat eivät kuitenkaan johda minkäänlaiseen reaktioon asian muuttamiseksi. Koska olen yksi seitsämästä miljardista ihmisestä, on minulla sekä oikeus tunnistaa oma mukavuusalueeni, että suvaita muille heidän käytöksensä tiettyyn pisteeseen asti.

    En aivan ymmärrä miten sen, onko joskus itse polttanut vai ei, pitäisi vaikuttaa siihen häiritseekö joku asia.

    Eniten tupakointi häiritsee kaveriporukassa, jossa istutaan iltaa tiiviisti suljetussa tilassa, jossa 10 vetää röökiä. Siinä tulee jossain vaiheessa oikeasti huono olo. Ja siinä ei ole kyse mistään jeesustelusta.

     
     
  13. #33

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Kaikista pahin tupakasta valittajahan on entinen tupakoitsija. Meikäläistä ei ainakaan haittaa, vaikka joku parvekkeella röökiä imaileekin. Ei toi haju niin ällöttävältä nokkaan haise, vaikka ei se erityisen hyvä hajukaan enää oo. Sen verran oon sentään alkanu tupakan hajua ja savua vieroksumaan, että baareissa en röökikoppeihin enää mielelläni mene, mut onneks aina pääsee pihalle höyryttelemään jos sisällä ei sitä sallita.

     
     
  14. #34

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?


     
     
  15. #35
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    4

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kyllä se nyt häiritsee kun on lopettanu tupakoinnin. Voitas sopia niin että kielletään parveketupakointi ja sen sijalle nikotiinipitoisten nesteiden myynti ja valmistusta ei rajoitettaisi mitenkään.
    kyllä häiritsee - ja kun me tehdään linjasaanerauksia eli putkiremontteja www.rasa.fi ja kun menee kämppään, jossa joku vanhempi henkilö on sauhutellut jonku 25 vuotta - niin voin kertoa että se on järkyttävä katku. Eli sauhutellut siis sisällä - voitte kuvitella miten kaikki haisee.. Viemärin "tuoksukin" on parempi.. heh-heh..

     
     
  16. #36

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    On se nyt ihan kamalaa ja vielä se viinanjuontikin, eivät edes tarjoa. Mutta kuitenkin, poltelkoot vapaasti.

     
     
  17. #37
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    4

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    On se nyt ihan kamalaa ja vielä se viinanjuontikin, eivät edes tarjoa. Mutta kuitenkin, poltelkoot vapaasti.
    no joo - omathan ovat keuhkonsa. mutta kyllä itse nyt tajuaa sen "nirppanokkien" nyrpistelyn jos vaikka kadulla poltteli auton vieressä ja joku hienohelma käveli ohi ja laittoi käden suun ja nenän eteen. ei se oikeasti ole kovin miellyttävää se tupakinhaju ja savu, saatikka piippu tms. Mutta en ala kyllä kellekään saarnaan - voin joskus hieman kertoa e-savukkeesta- mutta saarnaan en ala

     
     
  18. #38
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    No eipä häiritse kun ei nykyään ole edes parveketta mutta jo sattuisin joskus taas kerrostaloon muuttamaan niin epäilen että paremmaksi muuttunut hajuaistini tulisi siihen jotenkin reagoimaan ..luulenpa että tuskinpa se haittaisi mutta ymmärrän kyllä niitä jotka eivät ole koskaan itse tupakoineet ja se heitä häiritsee..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  19. #39
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei häiritse. Asun muuten uudella asuinalueella, missä polttaminen on kiellettyä alueella julkisissa paikoissa (mitä ikinä tarkoittaakaan) ja varsinkin huoneistoissa ja parvekkeilla. Silti täällä kaikki näköjään polttaa missä vain.

     
     
  20. #40

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei häiritse. Ihmiset polttavat osa sisällä, vaikka kaikilla on parvekkeet. Eikä tässä talossa nyt niin paljoo ole tupakoitsijoita onneksi
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •