Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 131

Aihe: Darran turinat

  1. #21
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    En tiedä että onko syysflunssaa vaiko mitä,mutta ego2:lta samplena tullut "Candy Drop" aromi ei kyllä ainakaan 5% sekoitussuhteella maistu mielestäni millekkään, ja sain siitä vielä päänsärkyä..
    Veikkaan että syysflunssan piikkiin menee kun turpa vuoti räkää herätessä enempi ku laki sallii..
    Jokatapauksessa, kyseinen aromi saa minun kirjoissani tuomion: ei jatkoon.
    Nyt lähden postittamaan _S_:lle huoltoon evic control headiani, mukana pari ylläriäkin, toisaalta ei ne mitään ylläreitä enään ole kun menin jo kertomaan YV:ssä.

     
     
  2. #22
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Tommost tänää

    darran evic.jpg'

    E: lähtee kotia heti ei viihtyny kuin 10min täällä

     
     
  3. #23
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Jee!
    Kiitoksia tosi paljon!

    Multa on nyt karannut mopo käsistä, eilen lähdin viihteelle ja nyt istun jatkoilla hesarilla, KALLION MESTARISSA kaljoittelemassa frendin kanssa.
    Mainitsen tämän ihan sen takia että täällä SAA HÖYRYTELLÄ.
    Llisään tuonne listaan kun kotiudun, ei tällä kännykällä jaksa.

     
     
  4. #24
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Kiva kun pro tank 2:sta niksat aivan lopussa, kohta pukkaa palaneen makua.
    Hitto kun unohdin niksat kotiin, enhän mä ajatellut että reissu vähän venähtää...

    Hyvä syy mennä kohta kotia tai poltan kaverilta punaista.. grrr..

     
     
  5. #25
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Kuvasarja vol 2

    5min korjaus (ainoa kuka tämän kuvan tajuaa on minä & Darra )

    Onnellinen aloittelija kiittää Darra sinua TODELLA paljon (lupasi muistaa sinua iltarukouksessaan )

    korjattu lambo.jpg

    Tulee itsellekin hyvä fiilis kun saa lahjoittaa ja näkee toisen reaktion <3 tämän takia jaksan taas eteenpäin

     
     
  6. #26
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    @_S_:
    Mikäs oli vikana?
    Toivottavasti menee hyvään kotiin!

     
     
  7. #27
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Vika normi eli keskitappi irti tinauksista + eriste täynnä e-nestettä
    Korjaus puhdistus ja keskitapin kolvaus

    Tuubi lähti tänään viimisen röökin polttaneelle sankarille aloitus modiksi ja kiitti sinua sydämmellisesti
    Eli lahjoituksena meni eteenpäin

    E: toivottavasti toi Evic:kin korjaus kelpaa sulle (pyyhi näyttöä vähän kun saapuu sulle) ja maistuu
    Viimeksi muokannut _S_; 18.09.13 kello 20:51.

     
     
  8. #28
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Noniin..
    Nyt on sitten ensimmäinen microcoil+pumpuli setup valmis.
    Paitsi ettei tuo ole microcoilia nähnytkään, protank vastustila on aika ahdas mun nakkisormilleni..
    Eka check, toimiiko vastus, kyllä, paljonko ohmit... 0.6ohm... yes! ...
    pumpuli kosteaksi, kiinni protankkiin ja mekaanisen nokkaan... mitä helvettiä.. eihän täältä mitään tule...
    protank kiinni eviciin.. vastus 2.5ohm :/
    eli testiajoa evicillä siis...
    kyllähän tämä toimii, mutta höyryjen/maun paremmuutta verrattuna mihin tahansa silicaan en kyllä toistaiseksi ainakaan allekirjoita.
    täytyy tehdä uusi pumpuli setup vaikka johonkin dripperiin myöhemmin, missä on enempi työstö tilaa, koska tähän setuppiin
    on kyllä ainakin mahdoton vaihtaa pumpuli etteikö joutuisi tekemään koko setuppia uusiksi.
    lisää kommenttia tästä aiheesta myöhemmin.
    over'n'out.

     
     
  9. #29
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Tuli kyllä tuosta mun pumpuli wickistä aivan liian iso ohminen, mutta ensi kerralla sitten..
    Tuntui kyllä että silicalla pukkasi samalla atolla+nesteellä (1.7ohm vastus tosin) parempaa kurkkutuntumaa..
    Ja muutenkin oli kyllä maku silicalla parempaa, mutta tuo mun pumpuli setup olikin aivan persiistä, ei tuo huonoa materiaalia ole.
    Piti tehdä vaijeriwick rsst:n mutta kun talosta ei löydy sopivia saksipihtiä katkomaan vaijeria niin ei väkisin..
    Puffilta lähti tänään tilaukseen Fogger V2 sekä varalle ylimääräinen lasiputki siihen...
    JOS vaikka tuo nyt sitten vihdoin ja viimein olisi sellainen ato että pitäisi meikäläisen vähän aikaa tyytyväisenä...
    Siihenhän voi puuhata vaikka mistä setupin, itse lähden kyllä varmastikkin ensin silicalla liikenteeseen (kokeiltuani ensin valmiin mesh-setupin,jos se on ok niin saapi olla hetken aikaa..) , ja sitten kokeilen kaikki läpi että mikä on se paras omaan makuun..
    Joku täällä foorumilla totesi hyvin, olisiko ollut Rotary että e-savukkeetko muka halvempaa, ja paskat ...
    Olen kyllä samoilla linjoilla,en jaksa edes ajatella paljonko on mennyt rahaa, mutta säästöä on varmastit tullut jos ajattelee
    että olisin polttanut sen 1-2 askia päivässä punaista mallua (kännissä jopa 3-4 askia) ..
    Jeespoks, palaillaan.
    Viimeksi muokannut Darra; 23.09.13 kello 21:42.

     
     
  10. #30
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Noniin, tänään sain vihdoin ja viimein foggerin hyppysiini..
    Kommentoinkin jo aton omaan ketjuun mutta kerrataan nyt vielä vähän...
    ihan ensimmäiseksi pesua ja puhdistusta, ja kammio auki että näin valmiina olleen mesh setupin..
    olin jo varma sen nähdessäni ettei se voi toimia..
    nesteet sisään, eihän se toiminutkaan.. nesteet eivät yksinkertaisesti kulkeneet vastukselle, pelkkää palaneen makua
    vaikka avasin vielä koko aton ja kastelin koko mesh pätkän kunnolla e-nesteellä..
    tässä vaiheessa fiilikset olivat rehellisesti sanoen
    "ei vittu minkä paskan taas ostin, ei enään ainuttakaan kinkki atoa"
    ja olin valmis pistämään tämän myyntiin polkuhintaan, mutta ajattelin että kokeillaanpas nyt silicalla vielä..
    nyt tämä toimii oikeasti erinomaisesti, makukin rupee pikkuhiljaa löytymään kun kolmatta (!) tankillista tässä höyryttelen.
    tuo lasitankin laatu kyllä epäilyttää paljon, ei taida kyllä ihan pyrexia olla niinkuin aton ketjussa veikattiinkin..
    On tämä mun mielestä ihan käyttökelpoinen ato, mutta kysyy kyllä hermoja jonkin verran että saa sen yhden toimivan setupin tehtyä.
    oman setuppini tein...
    2x 2mm silicaa, siihen 0.2 kanthalia 4/5 kieppiä --> 1.8 ohm, vielä yksi pätkä 2mm silicaa siihen päälle makulangaksi niin loppui tulviminen kokonaan.
    kammion ja hatun välissä olleen tiivisteen poistin kokonaan, ja hattua ei ihan täysin kiinni, vaan puolikierrosta auki.
    täytössä kannattaa pyörittää ilmareiät kiinni, tai muutoin tulvii melko varmasti.
    ei pidä atokaan enään sellaista "darth vader" ääntä, mitä se piti mesh pätkän kanssa... nyt pelittää oikein hyvin.
    Me likes.

    edit:
    silicana FT:ltä tullutta 2mm silicaa, joka on mielestäni parasta silicaa mitä olen kinkeiltä ikinä testannut.

     
     
  11. #31
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Neljäs päivä meneillään ihan pääsääntöisesti Fogger v2:lla höyrytellen.
    Ensimmäinen silica setuppini oli ihan ok, paitsi että välillä tuntui olevan jotain wickaus ongelmia kun pukkasi palaneen makua.
    Viime yönä väänsin pumpuli setupin, ja on kyllä aivan loistava, ei mitään ongelmia!
    Jahka tuo tankki tyhjenee, niin seuraavaksi isken sisään vpg+ vanilla for pipeä (12mg) jota juuri pikakypsytin mikrossa..
    Mulla on tullut ihan vakioksi kypsyttää nesteet mikron kautta, ja viimeistään seuraavana päivänä jo maistelen.
    Missä ikinä astiassa sitten kypsytätkään (ei muovinen,ellei kestä mikro käyttöä!) niin kannattaa laittaa jokin tiivis kansi siihen päälle,
    jotta nesteen haihtuvuus olisi minimaalinen..
    mm.. vanilla for pipe on kyllä mielestäni PARAS inan aromi.. (Kiitti Yaku )
    Höyryttelemisiin..

     
     
  12. #32
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    noniin, huomenna pääsee fogger "liikenne" testiin, aion höyrytellä sillä ainoastaan kuten olen höyrytellytkin nyt joka päivä kotioloissa.
    luonnollisesti otan sen backup aton ja modin povariin mukaan, on sen verran iso "rosvo" tasku takissa.
    tänään tein uuden pumpuli setupin, ja kun olin kiinnittämässä lankoja tappeihin niin pumpulipa sanoi naps kun tapit oli kiinni..
    totesin että jaahas... kokeillaas nyt sitten tälläistä ratkaisua...
    iskin kipon täyteen pumpulia, ja hyvin tuo näyttää pelaavan, höyryä tulee ehkä vähän vähempi mutta maku on kyllä ihan kohdallaan.
    en olisi kyllä ikinä uskonut että tuo pumpuli on oikeasti noinkin toimiva ratkaisu, kun sitä täällä forkalla hehkutettiin ensimmäisen kerran..

    edit:
    tuli muuten ihan paska la vastus, johan sieltä rupesi pukkaamaan kärähtäneen makua..
    teen uuden jahka on saunottu.

    ..parin tunnin jälkeen..
    nom nom nom
    Viimeksi muokannut Darra; 30.09.13 kello 22:49.

     
     
  13. #33
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Tänään esittelen yhdelle frendille vähän sähkötupakoita.
    On se muutamat kerrat ottanut imaisut kapakissa meikäläisen modista.
    Viestitti juuri ettei ole polttanut vähään aikaan ollenkaan, mutta että on kovat nikkikset.
    Täytyy päästää toinen tuskistaan ja viedä mukana joku ego twist ja siihen vaikkapa kangerin t3s klera niin pääsee höyryttelemään. :P
    Tiedän kyllä sen tunteen kun ottaa häppää ja nikkikset iskee heti.
    Aikoinaan kun lopetin röökaamisen sillä ihme lääkkeellä, mikähän sen nimi nyt olikan.. helvetin kallis kuitenkin.. hmm.. zyban?
    se kyllä tosiaan toimi, mutta oli tilanteita duunissa että jos oli pinna kireällä (harvemmin) niin kyllä rupesi vähän tekemään mieli röökiä..
    Mutta se että kun otti kippoa... silloin kyllä teki AINA mieli ja poltinkin muutaman... senpä takia en juonutkaan pitkään aikaan...
    sitten loppui zyban "lääkitys" ja sen kerran kun vedin ekat lärvit niin johan oli punainen mallu rintataskussa ja siitä se sitten taas lähti..
    Mutta onneksi apuun löytyi reilu vuosi sitten nerokas keksintö nimeltään sähkötupakka.
    Kyllä oli mahtavaa kun sai ekan kerran ego-akun ja jonkun ce4 clearon siihen ja huomasi että tämähän toimii ja lopetin röökaamisen.
    Sitä ennen olin monet kerrat yrittänyt lopettaa vuoden aikana jollain paska 510-klooneilla mihin ei käynyt edes 510-liitännäiset atot kuten kartot..
    (sellaisia tupakan kokoisia pikku tikkuja, oiskohan akku ollut jotain 90mAh.. :P )

    Höyryttelemisiin..

     
     
  14. #34
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Noniin...
    Nakkasin kaverille ego twistin (vision spinner 1300mAh itseasiassa..) ja pari tavallista ego akkua, t3s kleran + 3 vaihtopäätä, ja vähän nesteitä..
    Kovin oli tyytyväinen ja diggasi.
    Siinä sitä sitten höyryteltiin molemmat koko illan.
    fogger pelitti moitteetta paitsi että kyllästyin nesteeseen mitä sen tankissa oli, ja höyryttelin loppuillan pro tank 2:lla. :P
    Tänään puuhasin aikani kuluksi uudet setupitkin siihen, tällä kertaa puffin hienoa 2/3mm silicaa kaksinkerroin ja 0.25 kanthalia.. 1.5ohm..
    höyryä piisaa jälleen mutta maku on ehkä vähän kateissa, tai ehkä vain johtuu tuosta mun omasta virginia sekoituksesta..
    nyt nukkuluuruu ja aamulla reippaana kuntosalille.
    öytä

     
     
  15. #35
    Jep jep
    Tässä tämä kaveri. Vähän yli viikon höyrytellyt ja diggaan niin s****nasti
    Kiitti, Darra, myös DCT:stä ja nesteistä, jotka tossa hiljattain nakkasit. Pelittää tosi hyvin ja mmmm... mikä maku!
    ... ja oppitunnista. Tästä se lähtee...

    Mun on ihan PAKKO saada oma. Muuten mä tuun hullux

     
     
  16. #36
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Se helpottaa huomattavasti kun on kaveri joka auttaa alkuun
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #37
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Defter Näytä viesti
    Mun on ihan PAKKO saada oma. Muuten mä tuun hullux
    Sullahan on jo, enkös mä lahjoittanut ne sulle...
    voidaan tietty katsella yhdessä sulle "parempaa" kun tulen ensi viikolla stadiin..

    asiasta kolmanteen...
    tuossa kun kaveri innostui kartotankeista, niin ajattelin kaivaa tuon agr+:n taas esiin...
    normaali 40mm karton kanssa se tuntuu nyt taas vaihteeksi toimivan, pientä kurlausta on havaittavissa täytön jälkeen mutta toimii..
    isommilla 50mm kartoilla en saa tuota kyllä toimimaan sitten mitenkään...
    tämä ilta saa mennä kartotankilla kun en jaksa ruveta tekemään nyt uutta setuppia foggeriin... :P

     
     
  18. #38
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    No nyt on pari päivää höyrytelty taas pitkästä aikaa kartotankilla...
    nimittäin agr+:lla..
    käytän pientä tankkia ja normaaleja 40mm kartoja, sillä 50mm ei yksinkertaisesti toimi mulla ilman jatkuvaa kurlausta yms.
    tosin, tämän agr:n kanssa on kyllä yksi ikuisuus ongelma tuo kurlaus ja satunnainen kuseksiminen, kerran,kaks olen saanut
    puhaltaa karton tyhjäksi, mutta sen jälkeen on kyllä toiminut moitteetta, me likes, muttei tätä mukana voi kannella ilman "pyyhkeitä".
    Silica vehkeenä mulla on ollut about ihan täysin käytössä pelkästään fogger v2, ja en voi muuta kuin edelleen hehkuttaa että
    on kyllä hintaluokkansa ylivoimaisesti PARAS silica laite.

    vielä kun joskus keksisin mikä se mysteeri noissa 50mm kartoissa+tankeissa on että ne kurlaa AINA.
    Jos tiedät vastauksen, ilmoita siitä allekirjoittaneelle.


    edit:
    olen myös pudottanut nesteiden vahvuudet 18mg ---> 12mg ja saanut todeta sellaisen myönteisen asian
    että ajoittainen päänsärky on hellittänyt.
    oli liian vahvat niksat suhteessa siihen kuinka paljon höyryttelen.
    ja mä höyryttelen PALJON.
    jos istun koneen ääressä niin ihan about nonstop.

     
     
  19. #39
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Ihmeiden aika ei ole ohi!
    Nimittäin..
    Olen valmis nostamaan kissan pöydälle, ja väittämään että AGR+ on paras kartotankki mitä tiedän.
    (Vielä viikko sitten olin valmis lahjoittamaan tämän kaverille, vara lasiputkineen..)
    Ja tämä täysin sen ansiota että on tuo karton lukitus (ei tarvitse laipallisia),pohjatäyttö mahdollisuus tulvimatta, karton vaihto lennossa (ilman sotkuja) vaikka nesteet olisivat tankissa.
    Tämä oli pitkään mulla laatikossa kun totesin että paska mikä paska, jatkuvien kurlausten ja vuotojen takia, kunnes joitakin päiviä sitten päätin antaa vielä viimeisen mahdollisuuden tälle.
    Tosin, isommilla XL kartoilla tämä tekee sitä mulla vieläkin (syystä tuntemattomasta, mutta kaikki XL kartot ovat tätä mulla aina tehneet,siis kurlausta.. tod.näk. vain käyttäjässä vika), mutta normaali 40mm kartoilla (mitä vain tässä käytänkin..) on nyt toiminut 3 päivää kuin unelma.
    Toisen täytön jälkeen alkoi kurlaus, mutta siihen auttoi kun puhalsi ylimääräiset nesteet (eli koko karton tyhjäksi) ulos kartosta.
    Sen jälkeen ei ole kurlannut ja tässä on mennyt ainakin 5 tankillista..
    Yksi asia mikä mua tän tankin kanssa vaivaa on se, että tuntuu että tämä söisi paljon nopeammalla tahdilla nestettä, kuin normi muovi karto tankki.
    Asiahan olisi helposti selitettävissä sillä, JOS tämä vuotaisi, mutta kun ei vuoda enään..
    Noh ihan sama, me likes me likes.

    Foggerilla olen edelleen höyrytellyt siitä lähtien kun se puffilta tuli, on itselläni syrjäyttänyt kaikki muut n. +-10 silica vermettä tyystin.
    Fiilikset on edelleen samanlaiset, kun dreamistä veti ekan kerran höyryt toimivalla setupilla.

     
     
  20. #40
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Nyt tulee kyllä höyryttelemiseen liittyvää niin offtopic mutta kun....
    ei ole edes lasku humalaa kerennyt iskemään niin tulee jo päänsärkyä espanjalaisesta punkusta! (..mä harjoittelen talvea varten..)
    nyt vaihtui kyllä juoma olueen! (yks, vain yks... ok... yks...)

     
     
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •