Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 131

Aihe: Darran turinat

  1. #1
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470

    Darran turinat

    Laitetaanpa nyt tälläinen pystyyn...
    Pistelen tänne omia ajatuksiani "sähkötupakka" aiheeseen liittyvästä, ja ehkä jostain muustakin.
    Mielipiteeni ovat omiani, ei absoluuttinen totuus.
    Niistä saa, ja pitääkin keskustella ja väitellä.
    Tarkoituksena lähinnä seurata omaa elämääni näitten vermeiden ja nesteiden käytössä, ja miten, miksi ja milloin asiat muuttuvat.
    Kirjoitushetkellä allekirjoittanut käyttää 18-24MG nesteitä 3-6ml/päivä.
    Jatkuu......


    All spelling mistakes are my own and may only be d istributed under the GNU General Public License!
    Kaikki kirjoitusvirheet ovat minun omiani ja niitä saa jakaa ja levittää vain GNU General Public License alaisuudessa!

     
     
  2. #2
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Nyt on yhden asunnon tyhjennys, ja toinen täynnä...
    Ehkäpä vihdoinkin voisi löytyä muutaman viikon hässäkän jälkeen aikaa räplätä, ja testata vaijeri wickia..
    Tällä hetkellä käytössä Kanger Pro Tank 1 (kakkonen edelleen avaamattomassa paketissa mökillä) ja T3S.
    Näillä mennään, palvelevat minua oikein hyvin, me likes.

     
     
  3. #3
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hyvä idea Omassa topicissa saat paremmin esille omia mietteitä sekä kokemuksia, oma blogi->moon oikas sää oot vääräs
    Hjuumoria Tottakai kritiikki kuuluu asiaan mut omassa blogissa saat sen pidettyä kurissa. Itse siirtynyt pelkästään aiemmin haukkumani katiskaverkko-vehkeiden pariin. Olin aiemmin vannoutunut gg/silica-mies. Tuntuu välillä et pointti on siinä et ei ymmärretä sitä tosiasiaa että on kymmenittäin vaihtoehtoja ja jokaiselle ei vaan löydy sitä yhtä ja oikeaa, jos sellaisen joku kehittää niin on miljonääri aika äkkiä
    Olipas tääkin vitun tyhmä spämmäys
    Jokatapauksessa onnea turinoille
    Kiitos ja anteeks!
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #4
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Tein äsken tilauksen ego2:n...
    Toinen Kangerin pro tank 2 sieltä lähtee tulemaan, ja....
    Smok Kick Clone (editoitu jälkikäteen, mihinkä tämä katosi kun sitä kirjoitin? ehken kirjoittanutkaan...)
    Uutuuksena oli Smokin Air controller....
    En nyt ole sata varma että mikä helvetti tuo on, mutta kun ei maksanut kuin pari egeä risat, otin senkin pykälään..
    VPG 36mg, ku vpg plus onpi paskaa minun mielestä (kiva kun kehtaa vihdoinkin kiroilla julkisesti tällä foorumilla,olen aiemmin sitä välttänyt ja vältän jatkossakin muualla kuin omassa blogissani....)
    Joker French Pipe 18mg valmis sekoitus...
    näistä Jokerin litkuista ollaan montaa mieltä, itse niistä pidän ja erityisesti tuosta... me likes, siinä nyt vain on jotain yum yum.
    Sitten otin vielä parit aromi putelit haukkumaani flavorx omenaa...
    sekä sitä tavallista että green apple...
    Totesin vain kun tuossa joitakin viikkoja sitten pikakypsytin mikrossa noita, niin on ne kyllä ihan jees..
    sellainen teennäinen omena mutta passaapi minulle.
    Aiemminhan minä nuo haukuin toisaalla ihan paskaksi, ehkä ne sitä on... ?

     
     
  5. #5
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Vähän päivityksiä...
    Kaapit ja laatikot notkuu atoja ja rba:ta, mutta tällä hetkellä vakio käytössä on ollut
    enimmäkseen kangerin pro tank 1, koska en ole jaksanut väsäillä mitään setuppeja (muuta kuin tuohon..)
    Kakkonen on edelleen avaamattomana paketissaan laatikossa..
    AGR+ pyrex kartotankkia olen myöskin käyttänyt, mutta sen toimivuus on kyllä vähän niin ja näin..
    Välillä se toimii kuin unelma, ja sitten taas kiukuttelee..
    Jostain kumman syystä se tuntuu kuluttavan nestettäkin huomattavasti enemmän kuin tavalliset kartotankit..
    Uusista halpis atoista oikeastaan kiinnostaa kovastikkin puffille tuleva fogger v2, jonka pistän oitis tilaukseen..
    Tarkoituksena olisi saada mahdollisimman helppo setti mukaan talveksi kanarialle, ettei tarvitsisi liikoja viettää aikaa
    tekemässä itse setuppeja jatkuvasti.
    Isot on odotukset foggerille ainakin minulla, en nyt ole ihan varma onko siinä syytä käyttää edes meshiä silican sijaan, kun
    kyseessä on bottom coil ato?
    varmaa jokatapauksessa on, että matkalle lähtee mukaan sekä silicaa että meshiä.
    Eipä tässä muuta tällä kertää.
    Höyryttelemisiin.

     
     
  6. #6
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Hmm...
    Finnvape tiesi kertoa mulle että yksityishenkilöt eivät saa Espanjassa tilata nikotiinia itselleen..
    Mulla tulee sitten olemaan varmaan joulukuussa muutaman kilon edestä nikotiini nesteitä matkalaukuissani kun lähden Kanarialle... :P
    Nesteiden -ON- riitettävä vähintään 4KK ..
    Toisaalta, siellä on kyllä hieman erilainen lainsäädäntö, ainakin osittain..
    Täytyypä selvittää tätä asiaa kissojen ja koirien kanssa..
    Muussa tapauksessa ei muuta kuin bargainvapourilta läjä 100ml hangsen valmis nesteitä mukaan.. :P

     
     
  7. #7
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mutta nikotiinittomien nesteiden ostaminen sielläkin varmaan sallittua? Hommaat etukäteen vaan putelin tai pari Mix n' Matchin 100mg:tä, ja pikkuisen turautat 0mg valmisnesteeseen aina tarvittaessa. Ei pahemmin makukaan kärsi, ja varmasti riittää pitkäksi aikaa niksoja.

     
     
  8. #8
    Siis nikotiinillisia nesteitä ei saa tilata, mutta saa hakea alan liikkeestä ja liikkeet saavat myydä ulkomaille? Kai tässä joku logiikka on taustalla. Luulis, että isommista kaupungeista löytyy liike joka kulmalta, jos on tollasta.

     
     
  9. #9
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Nojoo...
    Finnvape korjasi vähän viestiään ja sanoi että sama kuin suomessa, ETA-alueen ulkopuolelta EI saa tilata.
    Sitähän minäkin. puuuh..
    Kyllä mä otan aikamoiset satsit sekä vermeitä että nesteitä jokatapauksessa mukaan matkalaukussa, myös akut menee matkalaukkuun,
    en tod. rupea kaikkia akkuja viemään käsimatkatavaroissa kun on muutoinkin läppäriä yms yms. rojua käsimatkatavaroissa.
    Minulla on angstinen kapina vaihe meneillään! :P

     
     
  10. #10
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Nojoo...
    Finnvape korjasi vähän viestiään ja sanoi että sama kuin suomessa, ETA-alueen ulkopuolelta EI saa tilata.
    Sitähän minäkin. puuuh..
    Kyllä mä otan aikamoiset satsit sekä vermeitä että nesteitä jokatapauksessa mukaan matkalaukussa, myös akut menee matkalaukkuun,
    en tod. rupea kaikkia akkuja viemään käsimatkatavaroissa kun on muutoinkin läppäriä yms yms. rojua käsimatkatavaroissa.
    Minulla on angstinen kapina vaihe meneillään! :P
    Katoppa muuten finnairin sivuilta Muistaakseni akkuja EI saa laittaa matkatavaroihin. Käsimatkatavaroissa vehkeissä akut sisällä + 2 vara-akkua kotelossa, vehkeitä ei oo rajoitettu
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #11
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Katoppa muuten finnairin sivuilta Muistaakseni akkuja EI saa laittaa matkatavaroihin. Käsimatkatavaroissa vehkeissä akut sisällä + 2 vara-akkua kotelossa, vehkeitä ei oo rajoitettu
    Ei saakkaan, eikait tavallisia pattereitakaan saisi, mutta useimmiten kaikki ne aina pitää siellä matkaradionsa sisällä, matkalaukussaan..
    Katselen tässä nyt vähän, josko ottaisin vain AW IMR akkuja 6-8kpl ja laittaisin ne käsimatkatavaroihin, ja muut akut saapi jäädä tänne suomeen..
    hmm,tuo määrä onkin syytä pitää mielessä.. eli kannan repussa 4 modia akkuineen mukana.

     
     
  12. #12
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Epic failiour..
    Nimittäin tuo AGR+ tankki..
    idea ja keskellä menevä putki ihan jopa nerokaskin idea (voi vaihtaa karton vaikka juissit olisi sisällä)
    en jaksa enään tapella sen kanssa, liian monta kartoa lensi roskiin "huonoina" ..
    sitten rupesin vähän ihmettelemään että ei nää kaikki puffilta tilatut kartot voi olla paskoja...
    kokeeksi pari noihin muovikumi halpis karto tankkeihin, kas ne (kartot) toimii ihan normaalisti..
    AGR+ sekä tavallinen molemmat kärsivät juurikin samasta ongelmasta, että ne nesteet ennemmin tai myöhemmin joko..
    a) kuseksii jostain tiivisteiden läpi, b) tulvii kartosta suuhun
    tai sitten on kyllä todella PICKY että mitkä kartot sille kelpaa, sillä ekan kerran kun kokeilin 40mm "normaali" kartoa niin se toimi
    kuin unelma, ei mitään ongelmia..
    sen jälkeen kun vaihdoin karton niin alkoikin sitten ongelmat..
    tämä apparatus menee eteenpäin varatankkeineen...
    ei jatkoon, piste.

     
     
  13. #13
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Mä puhun aina kaikista kangerin pro tankeista yms...
    Jengi ei uskokkaan että kuinka paljon mulla on kaikki noi gennyt mistä hehkutatte yms.
    Mun mielestä tuo vaijeri wick on ihan paskaa...
    Mä haluan helppoa, yksinkertaista, varmatoimista.
    Mulla on suuret odotukset puffin fagärille, tilaan sen heti ku tulee myyntiin..
    Lähtökohta on se, että foggerin kun saa niin ei muuta tarvitse.
    Mä toivon että se on noin.
    Nyt mennään kanger pro tankilla, ja tämä kyl antaa sellaisen ihme paskan maun suuhun,
    kuten Defuncta jossain postissaan mainitsi.
    Paskan makua suuhun, ja silti tätä imen koko ajan....
    hmm.. on täs kyl joku ihme paska aina... pistää omena juissia ni tulee ihme hittiä..

     
     
  14. #14
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    cry.
    kanger pro tank 1 ei toimi mun evicissä, k100:ssa pössyää juuri parhaillaan.
    nyt on pakko avata kanger pro tank 2 paketti. :P
    toivottavasti tuo fogger v2 peittoaa kaikki tarpeeni jatkossa, niin gennyjen sekä silican suhteen.
    bottom coil med mesh/silica kuulostaa kyllä hyvältä, on sitten eri asia toimiiko se kuten oletetaan..

     
     
  15. #15
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Viimeinen olut avattu ja kanger pro tank 2 vihdoinkin korkattu..
    hyvästi karto tankit ja kaikki muutkin, vain fogger v2 voi olla parempi.

    edit:
    mun piti mennä kuntosalille aamupäivällä, mutta passaa iltapäiväkin...
    eilenkin menin vasta klo 13 ko krapula ei antanu periksi aiemmi :O
    rankkaa tämä yksityisyrittäjän elämä..


    Kesken saarnaa savolaispappi huomasi, että monet olivat nukahtaneet, ja jotkut supattelivat keskenään. Silloin hän sanoi:
    - Olokeepas akat hiljoo, jotta miehet suap rauhassa nukkua.
    Viimeksi muokannut Darra; 12.09.13 kello 04:04.

     
     
  16. #16
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Istuskelen juuri motoristienkin suosimassa BootHill ravintolassa, Kampissa, Hesassa..
    Tulin käymään kun etsin yhtä frendiä joka toisinaan roikkuu täällä..
    Eipä näy.
    Mutta koko postauksen tarkoitus olikin
    Kertoa että täällä saa höyrytellä sisällä..
    Tarkistan ton listan homenna, jos ei ole nii lisään.

    Jabkyl o persiistä naputella tän samsung galaxyn kans, tulee hitosti kirjoitusvirheitä.

     
     
  17. #17
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    eVic hajosi muutossa...
    yläcap irtosi, ja samalla irtosi juotoksistaan nuo sen silällä olevat punainen ja musta rautalanka..
    joku jolla kolvi pysyy hyvin kädessä pystyisi tämän korjaamaan hyvinkin helposti.
    Taidan laittaa huutokaupaksi myöhemmin, takuukin on muistaakseni voimassa..
    Takuu tuskin korvaa itse huolimattomuudessa tuollaista aiheutettua..

     
     
  18. #18
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    postita tänne ni kolvaan sen sulle ilmaiseksi
    varmaa 10 noita tullut korjattuu

     
     
  19. #19
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    postita tänne ni kolvaan sen sulle ilmaiseksi
    varmaa 10 noita tullut korjattuu
    Katson oliko mulla kolvia itsellä enään jäljellä, mutta olen kyllä sellainen rähmäkäpälä että voisi kylla antaa jonkun toisen tehdä tämän.
    Laitan YV:n asiasta myöhemmin.
    Kiitokset avun tarjoamisesta!

     
     
  20. #20
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Katson oliko mulla kolvia itsellä enään jäljellä, mutta olen kyllä sellainen rähmäkäpälä että voisi kylla antaa jonkun toisen tehdä tämän.
    Laitan YV:n asiasta myöhemmin.
    Kiitokset avun tarjoamisesta!

    Juu älä pelkää kysyä apua jos tarvit
    se on suht helppo kolvata pidä putki alaspäin jos itte kolvaat (vaihda samalla piuhat vähän paksumpiin)
    cäpille vähän santapaperii ja vain muutama tippa liimaa väliin ku kasaat

     
     
Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •