Tulokset 1 - 20 / 20

Aihe: Kanger bottom coil yhteensopivat atopäät

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Ruovesi
    Viestit
    82

    Kanger bottom coil yhteensopivat atopäät

    Ketjuun voisi lisäillä kokemuksia mitkä atopäät sopii keskenään kun näkyypi aika kovalla vauhdilla tulevan uusia versioita sen ympärille..
    Itse tietoinen protankin ja evodin sopivuudesta keskenään ja helpot itse tehdyt setupit..?
    Kauppiailta näkyy aina välillä olevan loppu tiettyyn malliin tarkoitetut atopäät jotka voisi korvata vastaavilla varastossa olevilla ja tilata niitä!

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä texasavenger's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    82
    T3S atopäät menee ainakin MT3S/EVOD/Protank II sekä Smok Aro tankkiin. Testattu 1.8/2.2/2.8ohm päillä. Kuulemma EVOD atopäiden valmistus lopetettu joten jatkossa T3S atoja kangerin vehkeisiin.

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä tomi.id4's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vääksy
    Viestit
    92
    Toisinpäin ei sovi. Evodin/porotankin atopäässä oleva laippa on liian iso, ei mene t3s:n pohjakäppi pohjaan asti kiinni.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Kanger bottom coil yhteensopivat atopäät

    Koska tämän on soppeli yleisketju näille laitanpa tänne:

    ÄLÄ kuivapolta, eriste kärsii.
    Jos RBAssa haluaa hifistellä, niin NR-jalat, valmislangat eivät hinnankiroissa pyöri, noin 50 senttiä vs uusi atopää.

    Jos atopää ei ala toimia pesulla, vaihda se.
    KGO & Twist

     
     
  5. #5
    Hmh, harmittaa kun suomalaisetkin kaupat näköjään myy ProTank-atoja EVOD-atoina ja vice versa. :|
    Mutta kun ei ne ole sama asia, ProTank-atossa on huomattavasti pitempi se keskitolppa, ja sen olen taas huomannut vaikuttavan suuresti höyryttelynautintoon.
    Jos ostan EVOD-atoja, niin lähettäkää minulle niitä lyhyitä EVODin mukanakin tulevia atoja eikä niitä ProTank-atoja!
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Pössy tuota jo kiroili, kun Evodinkin atopäät tuli pitkällä "piipulla".
    KGO & Twist

     
     
  7. #7
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Koska tämän on soppeli yleisketju näille laitanpa tänne:

    ÄLÄ kuivapolta, eriste kärsii.
    Jos RBAssa haluaa hifistellä, niin NR-jalat, valmislangat eivät hinnankiroissa pyöri, noin 50 senttiä vs uusi atopää.

    Jos atopää ei ala toimia pesulla, vaihda se.
    Jos tarkoitat silikooni hattua, niin itse olen poistanut sen, toimii mielestäni paremmin ilman.
    NR-jalat ovat hyvät jos ei halua että ato kuumenee kuin kiukaan kivi kun ajelee isoilla watteilla..

     
     
  8. #8
    Tarkoittikohan sitä kumista eristettä siellä kierteiden alapuolella?
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  9. #9
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Sitä varmaankin joo, se kärtsää heti jos liikaa polttelee pelkillä R-langoilla.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199
    fasttechiltä ainekin saa vaihtoatoja lyhyillä atopäillä.. $4.09 EVOD Electronic Cigarettes Atomizer Heating Core (5-Pack) 5-pack - 1.8? / silver at FastTech - Worldwide Free Shipping

    Juuri muijalle tilasin tuolta..

     
     
  11. #11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bole Näytä viesti
    fasttechiltä ainekin saa vaihtoatoja lyhyillä atopäillä.. $4.09 EVOD Electronic Cigarettes Atomizer Heating Core (5-Pack) 5-pack - 1.8? / silver at FastTech - Worldwide Free Shipping

    Juuri muijalle tilasin tuolta..
    Noissa ei ollu NR-jalkoja ku tilasin pari kk sitten... En tiiä ovatko laittaneet uusiin?

     
     
  12. #12
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Kanger bottom coil yhteensopivat atopäät

    No eipä tuossa atopäässä kuin yksi eriste ole, tuo kumihattu on jotain muuta, paremmin tietävä tarkentakoon.
    Jos nämä uuden erän atopäät maistuvat jatkuvasti kumille, niin ovat tainneet korvata vanhat NR-jalat pelkällä yhtenäisellä R-langalla, eli perse edellä puuhun volyymin ja kustannusten takia.
    Eli kangergatea odotellessa.
    KGO & Twist

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tobv Näytä viesti
    Noissa ei ollu NR-jalkoja ku tilasin pari kk sitten... En tiiä ovatko laittaneet uusiin?
    Joo ei niissä varmaan NR-jalkoja olekaan.. Mä vastasin vaan tohon et jotkut paikat myy EVOD atoina niitä pidemmällä putkella olevia protank atopäitä.. sori etten tarkentanut sen paremmin..

    EDIT: mistähän noita NR-jaloilla varustettuja saisi..

     
     
  14. #14
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tekee ite.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #15
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    No Nr-jaloillahan saa vaikka Puffilta?

    En jaksa uskoa että kaikki tulis pelkillä R-jaloilla tästä lähtien.

     
     
  16. #16
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Puffilta saa varmasti NR-jaloilla, ainoastaan nuo fasttechin kopiot ovat niitä missä ei ole NR-lankaa raaskittu käyttää.

     
     
  17. #17
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    No eikös nuo piiput/ putket ole vaihdettavissa (tarkennus heittää pitkällä vesilintua ja vaihtaa vanhasta lyhyen jos siitä pitää)? Ajattelis että ne ei kulu. Toki työtä uuteen atoon vaihtaa. Omat kans NR langoilla mitä tähän saakka tilannu suomikaupoista. Sen puoleen ku nuo euron päälle maksaa ni maksas vaivaa alkaa ite tinaamaan ja setupoimaan ellei halua askarrella. Ja vv vermeelle tuo 2,2 ohmin luokka on juuri passeli.

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199
    Joo en mä itse ala todellakaan tekemään jos rahallakin saa.. Tuli vaan fasttechiltä tilattua muutakin roinaan niin samalla laitoin oita vaihtopäitä tilaukseen. Aika paljon tuntuu kehittyneen nuo perusvehkeetkin verrattuna ikivanhoihin 510 ja egotikkuihin..

    Mä oon enemmänkin noiden meshien kans vaan leikkinyt tähän saakka, mutta kiva olla joku huoleton laitekin mukana välillä jos H-atty pettää mitä ei vamasti kyllä tule tapahtumaan..

    Mutta joo puffilta jo noita tilasinkin niin niillä sitten..

     
     
  19. #19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tero Näytä viesti
    No eikös nuo piiput/ putket ole vaihdettavissa (tarkennus heittää pitkällä vesilintua ja vaihtaa vanhasta lyhyen jos siitä pitää)?
    Saahan ne vaihdettua juu, mutta olis ihan kiva saada sitä mitä tilaa.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Olenko oikeassa, että evodin atopäät ovat lyhyellä putkella ja Protankin pitkällä?
    Löyty nimittäin kaapin pohjalta ilmeisesti entisen MT3 atopäitä(en oo varma), mutta käykös nuo Protank/eVod?

    Kokeilin ruuvailla eVodin kantaan ja putken sisään ja tuntu ainakin sinne menevän, en tiedä sitten toimiiko oikein.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •