Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Takuu ja takuuvaihdon toimivuus eri nettikaupoissa

  1. #1

    Takuu ja takuuvaihdon toimivuus eri nettikaupoissa

    Eli tästä haluaisin vähän tietää lisää, että miten noissa paikoissa, joista olette tilanneet, toimii takuu. HG:hän lupaa melko muikean takuun tuotteilleen, mutta pitääkö postit maksaa itse? Jos niitä ei korvata, niin takuuhan on täältä Suomesta yhtä tyhjän kanssa. Voisi ylipäätään olla mukava nähdä vertailuja eri nettikauppojen välillä, millaista takuuta lupaavat ja miten palvelu tämmöisessä tilanteessa pelaa. Tuo tieto kun on aika työlästä selvittää joka kaupan kohdalla erikseen itse.

     
     
  2. #2

    Vs: Takuu ja takuuvaihdon toimivuus eri nettikaupoissa

    Näistä on kokemusta..

    Heaven Gifts: On korvannut kaiken mikä on hajonnut, lähinnä 801/901 usb-johtoja ja manuaaliakkuja. Postikulut pitää maksaa itse, pieni paketti Suomesta Kiinaan oli jotain luokkaa 1.50€. Myös varaosan lähetys sinullepäin pitää itse maksaa ($3) tai osan voi ottaa extrakuluitta mukaan seuraavan tilauksen yhteydessä. Kannattaakin siis kerätä isompi satsi viallista tavaraa ja sitten vasta valittaa/lähettää jos tuntuu että romua tulee enemmänkin.

    iVapour.co.uk: Jantylle luvataan vuoden takuu ja pulju onkin puolen vuoden aikana vaihtanut kolme hajonnutta Janty penstyle atomisoijaa. Postikulut sinnepäin (alle euron) pitää maksaa itse mutta takaisinpäin maksuton.

     
     
  3. #3

    Vs: Takuu ja takuuvaihdon toimivuus eri nettikaupoissa

    http://www.e-cigs.co.uk/ hyvät takuu kokemukset. E-sikari oli rikki, mutta uusi lähti tulemaan välittömästi. Rikkinäinen piti palauttaa omin kustannuksin (ohjeet oli siinä varaosan mukana), olisiko ollut vähän yli 2€ postit.

    Kun vielä tilasin tuon takuun kanssa samaan postiin lisäkamaa, mm 10 kpl tyhjiä patruunoita, niin tuli muutama ylimääräinen mukana korvaukseksi.

     
     
  4. #4

    Vs: Takuu ja takuuvaihdon toimivuus eri nettikaupoissa

    HG ei tosiaan vaatinut itseltä atomisoijan saapumista paikan päälle, kun pistivät korvaavan tuotteen uuden tilaukseni mukana tulemaan. Sanoivat että laita rikkinäinen halvimmalla mahdollisella tavalla tulemaan, kun se sinulle sopii. Yhden atomisoijan kanssa ei kyllä ehkä kannata alkaa häsläämään, säästää ehkä sen 1,5e, kun atomisoijalla hintaa 5.5usd ja kuplamuovikirje maksaa 1,2e ja lähettäminen Kiinaan 0,7e

     
     
  5. #5

    Vs: Takuu ja takuuvaihdon toimivuus eri nettikaupoissa

    Ok minä olen vissiin poikkeus kun takuuvaihdossa on ollut vaan ongelmia ja vielä suosittujen firmojen kanssa.

    E-Cig City:n USB-läpivienti hajosi ja lähetin sen takaisin mutta ei tullut ikinä takaisin. Myyjä ei vastaa minun viesteihin. Lähetin sen sinne ilman seurantakoodia eli myyjä kai ajattelee kun en voi todistaa että tavara lähi täältä niin ei tarvitse noutaa takkua.

    Totally Wicked:istä ostin pari Screwdriver akkua josta 1 oli viallinen heti kun saapui. Soitin sinne ja kysyn miten toimi ja he sanoivat vaan että lähetä se takaisin. Niin minä tein taas ilman seurantakoodia että ei postikulut olisi kovin isot ja ei sieltäkään mitään tullut takaisin. Myyjä ei ole vielä vastannut minun viestiin mutta kai tämäkin vetoa siihen - oma mokka kun ei lähettänyt seurantakoodilla


     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Takuu ja takuuvaihdon toimivuus eri nettikaupoissa

    Itselläni meni 410 PCC aski rikki ekan latauksen jälkeen Libertyltä ja korvasivat creditteinä joilla tilasin uuden. Vanhaa eivät pyytäneet takaisin.

     
     
  7. #7

    Vs: Takuu ja takuuvaihdon toimivuus eri nettikaupoissa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Totally Wicked:istä ostin pari Screwdriver akkua josta 1 oli viallinen heti kun saapui. Soitin sinne ja kysyn miten toimi ja he sanoivat vaan että lähetä se takaisin. Niin minä tein taas ilman seurantakoodia että ei postikulut olisi kovin isot ja ei sieltäkään mitään tullut takaisin. Myyjä ei ole vielä vastannut minun viestiin mutta kai tämäkin vetoa siihen - oma mokka kun ei lähettänyt seurantakoodilla
    Sain TW:ltä uuden akun - kesti vaan ja en ole varma olisiko tullut jos en olisi s-postin laittanut lähetyksen perään.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •