Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 62

Aihe: Peruskäyttöopas 510-T

  1. #21
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sambo Näytä viesti
    tulikohan kaikki mitä piti?
    aivan niinkuin jotain puuttuisi aloituspakkauksesta.............
    Missä sun akkulaturi on? Ja mikä aloituspaketti ja mistä toi on?

    E: lisätty tietoja. Kyllä tuossa kaikki on. Tiputtelet litkua tonne kartoon ja kun se ei ime ennää nestettä niin ruuvaat akkuun ja ota varovaisesti testihöyryjä.

     
     
  2. #22
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vähäkyrö
    Viestit
    6

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    muokkasin omaa tekstiäni samaan aikaan kun vastasit........

     
     
  3. #23
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Siellähän on pullo baileys and coffeeta. Toivottavasti sait ehtaa etkä palanutta grillimakkaraa. Saletisti karto pilalla kun tuota laittaa sinne

     
     
  4. #24
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja stuikka Näytä viesti
    (...)
    Tuli just ostettua 510-T ato ja maistu ihan palaneelle heti. Noh nyt viisaampana jälkipesin sen ja huomenna uusi yritys, toivottavasti ei mennyt pialle jo tuossa.

    Mutta kysymys, isoveli tilasi eGo-T:n starttipaketin (oon käyttänyt omaa laitetta 2 viikkoa, tästä innostuneena 2 tuttua on jo tilannut oman ja kolmas tulee tilaamaan :P), niin voiko nuita ohjeita soveltaa myös siihen?

    Edit: eli siis tuo aton käsittely ennen ensimmäistä käyttöä (pesu, täyttö ym)

     
     
  5. #25
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T


    Hyvät ohjeet on nämä, ja minusta toimii eGo T värkille yhtä lailla. eGo on samanlainen, mutta siinä on vain kaikki isompaa. Ja samat osat, clearot yms käy, jos semmoisia sattuu saamaan hyppysiinsä.


    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #26
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja whispering Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stuikka Näytä viesti
    (...)
    Tuli just ostettua 510-T ato ja maistu ihan palaneelle heti. Noh nyt viisaampana jälkipesin sen ja huomenna uusi yritys, toivottavasti ei mennyt pialle jo tuossa.
    Katso, että tankissa on reikä piikkiä varten kunnolla, ja tuputa sille atolle pari kolme tippaa e-nestettä ennekuin tökkäät tankin siihen. Ei pitäis tankkivehkeen maistua palaneelle, kun ei siinä ole palavaa materiaaliakaan matkalla.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #27

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja whispering Näytä viesti
    Tuli just ostettua 510-T ato ja maistu ihan palaneelle heti. Noh nyt viisaampana jälkipesin sen ja huomenna uusi yritys, toivottavasti ei mennyt pialle jo tuossa.
    Tuskimpa meni pilalle, kuivapoltosta seuraa pahimmillaan vastuslangan katkeaminen jolloin ato ei lämpiäisi enää ollenkaan. Nopea pesu ja se muutama tippa e-nestettä suoraan sinne atoon niin pitäisi wörkkiä. Also kuten ohjeessa lukee, ensimmäinen tankillinen ei sitte tuota sitä "maksimaalista" höyrymäärää/makua vielä, eli kestää ennenku se ato alkaa toimimaan niinkun pitäisi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja whispering Näytä viesti
    Mutta kysymys, isoveli tilasi eGo-T:n starttipaketin (oon käyttänyt omaa laitetta 2 viikkoa, tästä innostuneena 2 tuttua on jo tilannut oman ja kolmas tulee tilaamaan :P), niin voiko nuita ohjeita soveltaa myös siihen?

    Edit: eli siis tuo aton käsittely ennen ensimmäistä käyttöä (pesu, täyttö ym)
    Voi ja pitäisikin soveltaa, kaikissa tankkimalleissa pätee samat ohjeet ainakin oman tietämyksen perusteella eGo on tästä isompi versio. Aton pesu ja sinne suoraan e-nesteen tiputtelu aivan samalla lailla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Katso, että tankissa on reikä piikkiä varten kunnolla, ja tuputa sille atolle pari kolme tippaa e-nestettä ennekuin tökkäät tankin siihen. Ei pitäis tankkivehkeen maistua palaneelle, kun ei siinä ole palavaa materiaaliakaan matkalla.
    Oman kokemukseni mukaan kyllä tuo egicwizin 510-T maistui aika kitkeränpalaneelle kuivalla atolla tiedä sitten mitä tehdaslientä sinne atoon on tökitty vai onko se imulanka joka kuivana lämmetessään tuo ton palaneen maun, mutta kyllä se siis samankaltaista makua voi antaa varsinaisesti vanuahan sielä ei ole palamassa.

     
     
  8. #28
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja stuikka Näytä viesti
    Oman kokemukseni mukaan kyllä tuo egicwizin 510-T maistui aika kitkeränpalaneelle kuivalla atolla tiedä sitten mitä tehdaslientä sinne atoon on tökitty vai onko se imulanka joka kuivana lämmetessään tuo ton palaneen maun, mutta kyllä se siis samankaltaista makua voi antaa varsinaisesti vanuahan sielä ei ole palamassa.
    Kiits, vinkeistä. Oma oli juurikin tuolta ecig wizardilta. Sen jälkeen kun tein tuon tilauksen, päätin siirtyä kokonaan Health Cabinin Joye laitteisiin. Tosin ekassa tilauksessa ei ole tulossa toista tankki atoa.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Kiitoksia erittäin paljon opastuksesta. Tilasin tuon saman 510-T mallin manuaalisena ensimmäiseksi sähköspaddukseni. Hyvin näyttää pelaavan. Heräsi kuitenkin pari kysymystä.

    -Olen nyt kolmatta päivää käytellyt tuota ja tuntuu, että täys suulakkeellinen nestettä (ei ihan piripinnassa sentään) menee todella nopeasti. Tai en minä tiedä mikä on nopeasti, mutta sanotaan, että tunnin välein pössyttelen 3-7 kunnon hatsia menemään. Huomaan vain että tuo tankki tyhjenee melkein 3 tunnin päästä jo eli monta täyttöä per päivä vaatii? ei tuo muo haittaa, mutta onko normaalia vai vedänkö ihan väärin tota jos joutuu useesti päivässä täyttelemään? Kerran taisin vetästä ohjeessakin varotetulla tavalla "liian nopeasti kuin tupakkaa" ja sen kyllä sit maistoki suussa.

    -Akun kestostakin sen verran että tuntuu olevan yllättävän heikko :O. Sitäkin 2 kertaa ladannut jo tänään. Ensilataus tosin jäi tekemättä kun bongasin tämän ohjeen vähän liian myöhääs

    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  10. #30

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Kiitoksia erittäin paljon opastuksesta. Tilasin tuon saman 510-T mallin manuaalisena ensimmäiseksi sähköspaddukseni. Hyvin näyttää pelaavan. Heräsi kuitenkin pari kysymystä.

    -Olen nyt kolmatta päivää käytellyt tuota ja tuntuu, että täys suulakkeellinen nestettä (ei ihan piripinnassa sentään) menee todella nopeasti. Tai en minä tiedä mikä on nopeasti, mutta sanotaan, että tunnin välein pössyttelen 3-7 kunnon hatsia menemään. Huomaan vain että tuo tankki tyhjenee melkein 3 tunnin päästä jo eli monta täyttöä per päivä vaatii? ei tuo muo haittaa, mutta onko normaalia vai vedänkö ihan väärin tota jos joutuu useesti päivässä täyttelemään? Kerran taisin vetästä ohjeessakin varotetulla tavalla "liian nopeasti kuin tupakkaa" ja sen kyllä sit maistoki suussa.

    -Akun kestostakin sen verran että tuntuu olevan yllättävän heikko :O. Sitäkin 2 kertaa ladannut jo tänään. Ensilataus tosin jäi tekemättä kun bongasin tämän ohjeen vähän liian myöhääs
    Viikon kokemuksella voin kertoa näihin omia vastauksia,

    -Täytän tankit suht täyteen mutta en niin että korkkia kiinni laitattaessa tulee mitään yli. Kannan mukanani kaksi kokonaista 510-T:tä ja kun molemmat on täynnä niin kestävät noin kaksi päivää, ehkä vähän alle. Vaikka tankit näyttävätkin tyhjiltä niin kyllä sieltä vielä höyryä irtoaa ihmeen paljon ja imutella saa vielä monen monta kertaa. Itse otan välillä lyhyempiä henkosia ja välillä pidempiä joten tapakin vaihtelee. Ja käytän tätä mielestäni todella paljon, työaikana pari kolme kertaa saatan ottaa laitteen käteeni ja höyrytellä (n. 5-10 "hatsia"), vapaa-ajalla sitten saattaa olla pitkäänkin laite kädessä josta höyryttelen käytännössä koko ajan.

    -Itsekään en tehnyt ensilatausta koska huomasin että akut oli jo ladattu kauppiaan toimesta (tiedä sitten onko hän tehnyt valmiiksi ensilataukset vai onko kyseessä joku tehdaassa valmiiksi hieman ladattu). Koska pidän kahta höyrykonetta mukanani niin aika hyvin olen selvinnyt juuri kahdella akulla. Jos olen pidempään liikkeellä (viikonloppu ja koko päivän viihteellä) niin pidän laturia mukanani koska joudun lataamaan akut mitä luultavammin ainakin kerran.

    510-T on ollut erittäin hyvä vehje minulle aloittelijana ja olen ollut tyytyväinen. Suosittelen sitä myös muille aloittelijoille


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  11. #31

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fox_FaTC Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Kiitoksia erittäin paljon opastuksesta. Tilasin tuon saman 510-T mallin manuaalisena ensimmäiseksi sähköspaddukseni. Hyvin näyttää pelaavan. Heräsi kuitenkin pari kysymystä.

    -Olen nyt kolmatta päivää käytellyt tuota ja tuntuu, että täys suulakkeellinen nestettä (ei ihan piripinnassa sentään) menee todella nopeasti. Tai en minä tiedä mikä on nopeasti, mutta sanotaan, että tunnin välein pössyttelen 3-7 kunnon hatsia menemään. Huomaan vain että tuo tankki tyhjenee melkein 3 tunnin päästä jo eli monta täyttöä per päivä vaatii? ei tuo muo haittaa, mutta onko normaalia vai vedänkö ihan väärin tota jos joutuu useesti päivässä täyttelemään? Kerran taisin vetästä ohjeessakin varotetulla tavalla "liian nopeasti kuin tupakkaa" ja sen kyllä sit maistoki suussa.

    -Akun kestostakin sen verran että tuntuu olevan yllättävän heikko :O. Sitäkin 2 kertaa ladannut jo tänään. Ensilataus tosin jäi tekemättä kun bongasin tämän ohjeen vähän liian myöhääs
    Viikon kokemuksella voin kertoa näihin omia vastauksia,

    -Täytän tankit suht täyteen mutta en niin että korkkia kiinni laitattaessa tulee mitään yli. Kannan mukanani kaksi kokonaista 510-T:tä ja kun molemmat on täynnä niin kestävät noin kaksi päivää, ehkä vähän alle. Vaikka tankit näyttävätkin tyhjiltä niin kyllä sieltä vielä höyryä irtoaa ihmeen paljon ja imutella saa vielä monen monta kertaa. Itse otan välillä lyhyempiä henkosia ja välillä pidempiä joten tapakin vaihtelee. Ja käytän tätä mielestäni todella paljon, työaikana pari kolme kertaa saatan ottaa laitteen käteeni ja höyrytellä (n. 5-10 "hatsia"), vapaa-ajalla sitten saattaa olla pitkäänkin laite kädessä josta höyryttelen käytännössä koko ajan.

    -Itsekään en tehnyt ensilatausta koska huomasin että akut oli jo ladattu kauppiaan toimesta (tiedä sitten onko hän tehnyt valmiiksi ensilataukset vai onko kyseessä joku tehdaassa valmiiksi hieman ladattu). Koska pidän kahta höyrykonetta mukanani niin aika hyvin olen selvinnyt juuri kahdella akulla. Jos olen pidempään liikkeellä (viikonloppu ja koko päivän viihteellä) niin pidän laturia mukanani koska joudun lataamaan akut mitä luultavammin ainakin kerran.

    510-T on ollut erittäin hyvä vehje minulle aloittelijana ja olen ollut tyytyväinen. Suosittelen sitä myös muille aloittelijoille
    Mulla menee 1-3 tankillista päivässä, riippuen suurimmaksi osaksi käyttötavasta. Eli ei tuo nyt niin erikoiselta kuulostaisi niitten tankkien tilavuus on oman käsitykseni mukaan 0.5ml, eli kolme-viisikin tankkia päivässä olisi vielä nestekulutuksen kannalta normaalia. (1.5-2.5ml). Tuo "kiireessä tupakan lailla imeminen" aiheuttaa tosiaan sen, että kaikki neste ei mahdollisesti kerkeä höyrystyä atomisoijassa ennenkuin imuilma nappaa sen mukaansa jolloinka sitä päätyy nestemäisessä muodossa suuhun asti. Kirvelee/kihelmöi ja maistuu pahalta.

    Pidän yleensä mukana vaan yhtä kasattua laitetta ja 10ml nestepulloa, helppo täytellä sitten kun loppuu. En myöskään pahemmin seuraa sitä tankissa olevan nesteen määrää, sielä atomisoijassa kun tosiaan on sitä nestettä vielä pariinkin höyryttelytaukoon vaikka tankki itsessään näyttäisikin typötyhjältä. Oma tapa on vaan höyrytellä niin pitkään kunnes alkaa maistumaan kitkerä/palanut/tunkkainen (miten tuota nyt kuvailisi?) josta huomaa samantien notta nyt on aika lisätä nestettä. Tämän jälkeen tankki täyteen, pari nopeaa imaisua ilman sähköä jollon neste lähtee tankista liikkeelle atomisoijaan ja höyryttely jatkukoon.

    Noihin alkuperäisiin pikkuakkuihin paloi itellä käämi viikon päästä pakko oli tilata isompaa kun 2-3 kertaa vuorokaudessa sai olla latailemassa ja viikonlopuksi ei voinut lähteä mihinkään missä ei ollut sähköä nyt on eGo 1000mAh manuaaliakku jossa kiinni tuo 510-T:n alk.per. atomisoija ja tankki hyvin kestää parikin päivää yhdellä latingilla... Kokoa tuli sitten melkein tuplasti enemmän, mutta itsellä se käytettävyys meni edelle.

    Akut ladataan kyllä yleensä tehtaalla/kauppiaan toimesta johonkin asti, mutta ei välttämättä täyteen eli ensilataus on silti suositeltavaa. Tuskin tuolla kuitenkaan akkuja rikki saa jos sen jättää tekemättä itse nyt tykkään pelata varmanpäälle, eikä siitä haittaakaan ole.

    On hyvä vehje aloittelijalle ja on hyvä vehje jatkossakin. Ainoa oma suositukseni on tilata isompi (manuaali)akku tuohon. Automaattiakut kun tahtoo hajota sitten jonkin ajan kuluttua, mulla toimii enää toinen niistä paketissa tulleista "täydellisesti". Toinen menee päälle ja sammuilee vähän miten tahtoo. Vieroksuin ensin noita manuaaliakkuja kun ajattelin ettei sen käyttö olisi "yhtä helppoa", mutta nyt tuohon napin painelemiseen on tottunut niin, ettei sitä enää edes huomaa.

    Kokovertailu akuista:


     
     
  12. #32
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    En tunnista tuota viimeistä. Ilmeisesti kertakäyttöisiä kun mAh ei ole mitattu.

     
     
  13. #33
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    En tunnista tuota viimeistä. Ilmeisesti kertakäyttöisiä kun mAh ei ole mitattu.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  14. #34

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    En tunnista tuota viimeistä. Ilmeisesti kertakäyttöisiä kun mAh ei ole mitattu.
    en muista käyttöikää, en oo käyttänyt kohta pariin kuukauteen

     
     
  15. #35
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    En tunnista tuota viimeistä. Ilmeisesti kertakäyttöisiä kun mAh ei ole mitattu.
    Se on tulevaisuutta, ns. analoginen höyryke. Siitä ei tule oikeaa höyryä, vaan höyryä imitoidaan hapettamalla tupakanlehtiä polttamalla. Kun höyrykkeet ensi vuonna kriminalisoidaan, tullaan siirtymään näihin testatusti testattuihin ratkaisuihin. Ei ole kellään sanomista siitä, että näitä ei ole tutkittu tarpeeksi.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja stuikka Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    En tunnista tuota viimeistä. Ilmeisesti kertakäyttöisiä kun mAh ei ole mitattu.
    en muista käyttöikää, en oo käyttänyt kohta pariin kuukauteen
    Tussi, lyijykynä ja sanonkomävielä mikä puikula puuttuu

    Sopisi sitten vertailla yhdennäköisyyksiä.

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Kiitoksia vastauksista!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja stuikka Näytä viesti

    Noihin alkuperäisiin pikkuakkuihin paloi itellä käämi viikon päästä pakko oli tilata isompaa kun 2-3 kertaa vuorokaudessa sai olla latailemassa ja viikonlopuksi ei voinut lähteä mihinkään missä ei ollut sähköä nyt on eGo 1000mAh manuaaliakku jossa kiinni tuo 510-T:n alk.per. atomisoija ja tankki hyvin kestää parikin päivää yhdellä latingilla... Kokoa tuli sitten melkein tuplasti enemmän, mutta itsellä se käytettävyys meni edelle.
    Tuo eGon 1000mAh voisi iteänikin piristää ihmeesti. Ilmeisesti tuohon tarvitsee jonkinsortin adapterin väliin? meinaan noita atomisaattoreita on 510 mallista sen verra paljo, että ne kannttaa ainakin loppuun käyttää ennenku koko pötkön merkkiä vaihdan eGoksi.


    edit: Bongasin tuollaisen. Tuohan näyttäisi olevan samaa kastia ja menevän ilman mitään adaptereita kiinnikkin?
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ak...ry-900mah.html
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  18. #38
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Egossa on normaali 510-kierre ja lisänä tuo ulkolaidan cone-kierre, johon Ego-T:lle suunnitellut isommat atomisaattorit käyvät. Eli mitä tahansa 510-kierteellä olevaa saa kiinni suoraan Ego-T:hen, myöskin nuo vakio 510-atot.

     
     
  19. #39
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    Egossa on normaali 510-kierre ja lisänä tuo ulkolaidan cone-kierre, johon Ego-T:lle suunnitellut isommat atomisaattorit käyvät. Eli mitä tahansa 510-kierteellä olevaa saa kiinni suoraan Ego-T:hen, myöskin nuo vakio 510-atot.
    Kiitos, laitan varmaan tuon linkkaamani vekottimen tilaukseen anyway. Kokeillaan jospa sillä pääsis vähän pidemmälle.
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  20. #40

    Vs: Peruskäyttöopas 510-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    Egossa on normaali 510-kierre ja lisänä tuo ulkolaidan cone-kierre, johon Ego-T:lle suunnitellut isommat atomisaattorit käyvät. Eli mitä tahansa 510-kierteellä olevaa saa kiinni suoraan Ego-T:hen, myöskin nuo vakio 510-atot.
    Kiitos, laitan varmaan tuon linkkaamani vekottimen tilaukseen anyway. Kokeillaan jospa sillä pääsis vähän pidemmälle.
    Jeps kuten edellä jo todettiinkin niin eGo akkuihin sopii tuo 510-T ato ilman mitään adaptereja.

    Itse hankin puolasta, usb passthrough lisänä niin ei tarvitse erillistä laturiakaan ja voipi höyrytellä samalla kun on latauksessa:
    http://peleon.pl/product.php?id_product=1290

    (79 PLN = 17.80 EUR)

     
     
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •