Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 70

Aihe: Vaporhawk.com

  1. #21

    Vs: Vaporhawk.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hartsa Näytä viesti
    Halpaa tosiaan on. Tilasin täältä ego-t setin. Tuli parissa/kolmessa viikossa.. ja ihan laadukkailta näyttää osat yms, mutta ikävä kyllä toinen akku ja atomisaattori ei tunnu toimivan, niin nyt tässä selvitellään että mitenkä hyvin kauppa toimii ongelmatilanteissa. Yhteydenpito on ainakin toiminut hyvin tähän mennessä. Mitä nyt kielimuuri vähän vaikeuttaa.

    Jos joku tietää mitä tämän atomisaattorin/akun kanssa voisi kokeilla, niin saa ehdotella. Napissa valo palaa kyllä painettaessa jne. laturissa näyttää että olisi täysi, mutta kumpaan tahansa atomisaattoriin laittaa kiinni niin ei tule höyryä, aton rätinää tms. Itse veikkaisin, että joko akku on vaan jotenkin sökö, tai sitten ei jostain syystä saa kontaktia atomisaattoriin. Toisessa akussa taas toinen atoista toimii hienosti, mutta toinen ato ei siinähään reagoi mitenkään.

    Viallisia osiahan nyt varmaan voi mistä vaan sattua huonolla tuurilla, ja yhteydenpito on toiminut tähän mennessä niin jospa tämä jotenkin järjestyy.
    Akun keskinippaa koittanu nostaa? Joskus ne on liian matalalla ja ei siksi kosketusta atoon saa.

    Laitteisto: VV-boxmod, miniDon, miniLava

     
     
  2. #22
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    20

    Vs: Vaporhawk.com

    En vielä.. en uskalla mitään kovin radikaalia tehdä, ettei tule jälkiä jos joutuu palauttamaan. Ei ole kokemusta että kuinka paljon voimankäyttöä moinen operaatio vaatii, jos sattuisi pinsetit olemaan niin voisihan tuota varovasti kokeilla.

     
     
  3. #23
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    12

    Vs: Vaporhawk.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hartsa Näytä viesti
    En vielä.. en uskalla mitään kovin radikaalia tehdä, ettei tule jälkiä jos joutuu palauttamaan. Ei ole kokemusta että kuinka paljon voimankäyttöä moinen operaatio vaatii, jos sattuisi pinsetit olemaan niin voisihan tuota varovasti kokeilla.
    Akkua ei välttämättä kannata ryhtyä sorkkimaan. Itse kokeilisin mieluummin atomisaattorin navan nostoa. Eli aton pohjassa keskellä oleva "nappi" on tiivisterenkaan sisällä ja sitä voi hiukan nitkuttaa ylöspäin vaikkapa kynnellä tai klemmarilla. Akku tuntuisi muuten olevan ihan kunnossa, mutta ei vain saa kontaktia atoon. Aton navan ei tarvitse nousta kuin joitain millin osia, jolloin homman pitäisi toimia.


     
     
  4. #24
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Vaporhawk.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Olli Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hartsa Näytä viesti
    En vielä.. en uskalla mitään kovin radikaalia tehdä, ettei tule jälkiä jos joutuu palauttamaan. Ei ole kokemusta että kuinka paljon voimankäyttöä moinen operaatio vaatii, jos sattuisi pinsetit olemaan niin voisihan tuota varovasti kokeilla.
    Akkua ei välttämättä kannata ryhtyä sorkkimaan. Itse kokeilisin mieluummin atomisaattorin navan nostoa. Eli aton pohjassa keskellä oleva "nappi" on tiivisterenkaan sisällä ja sitä voi hiukan nitkuttaa ylöspäin vaikkapa kynnellä tai klemmarilla. Akku tuntuisi muuten olevan ihan kunnossa, mutta ei vain saa kontaktia atoon. Aton navan ei tarvitse nousta kuin joitain millin osia, jolloin homman pitäisi toimia.
    Ei tämä mitään avaruusaluksien tekniikkaa ole, se keskinapa on silikonirenkaalla kiinni ja liikkuu helpostikkin eestaas. Esim. neulalla kampeaa niitä hiukan ylöspäin niin akuissa kuin atoissa jne.
    Kait niitä "rikkinäisiä" kaluja olisi itsekkin saanut heitellä repullisen jo roskiin jos ei uskaltaisi liittimiä rassata.

     
     
  5. #25
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    12

    Vs: Vaporhawk.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Ei tämä mitään avaruusaluksien tekniikkaa ole, se keskinapa on silikonirenkaalla kiinni ja liikkuu helpostikkin eestaas. Esim. neulalla kampeaa niitä hiukan ylöspäin niin akuissa kuin atoissa jne.
    Kait niitä "rikkinäisiä" kaluja olisi itsekkin saanut heitellä repullisen jo roskiin jos ei uskaltaisi liittimiä rassata.
    No joo. Samalla tavalla se akunkin rassaaminen onnistuu. Itse vain olen päässyt helpommalla aton kanssa, koska kynnen saa näpsäkästi tiivisteen väliin, mutta tietysti riippuu millaiset nakit kullekin on luotu.

     
     
  6. #26
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    20

    Vs: Vaporhawk.com

    Juu olen tässä nyt koittanut näitä napoja klemmarilla ylöspäin hivuttaa ja onhan nuo selkeästi ylöspäin tullutkin. Kiitos vihjeestä. Ei vaan silti tunnu kumpikaan osa pelittävän. Huonoa tuuria lie ollut nyt tämän kanssa.

     
     
  7. #27

    Vs: Vaporhawk.com

    Pistin itse tilaukseen 280mAh:n 510-T startteripakkauksen. Käyköhän siihen sellanen Joyetechin/Genesiksen/yms.valmistajien PCC?

    edit: Hintaa setille tuli 17€ nykyisellä surkealla $-kurssilla. Myyjä oli Ocean Blue ja kun laitoin lisätietoihin, että haluan valkoisilla pattereilla, enkä nikotiinia mukaan, niin vastasi 3 minuutin sisällä. Asiallista meininkiä. Saa nähdä kuinka kauan posteihin menee.

     
     
  8. #28
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Vaporhawk.com

    30.11.2011 klo 23.35 voitettu vaporhawkilta "huuto", tilana vieläkin prosessing. Onko tuolla aina ollut noin hidasta tuo lähetys?

     
     
  9. #29

    Vs: Vaporhawk.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    30.11.2011 klo 23.35 voitettu vaporhawkilta "huuto", tilana vieläkin prosessing. Onko tuolla aina ollut noin hidasta tuo lähetys?
    Mulla samana päivänä tehty tilaus vaporhawkista ja on sivujen mukaan "processing" tilassa. Laitoin vaporhawkin kautta viestiä myyjälle, että onko lähetetty ja saisko seurantakoodin. Niin tuli nopsaan vastaus ja koodi. Oma paketti lähetetty 6.12 ja on vielä kiinassa, kun china postin seurannasta vilkaisin.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  10. #30

    Vs: Vaporhawk.com

    Ihan kauheasti noihin heidän seurantakoodeihinsa ei voi näköjään luottaa. Itsekin kyselin tänään yhteen tilaukseeni seurantaa ja sain saman koodin kuin toisessa saman myyjän ostamassani kohteessa oli. Tämän myyjän kanssa oli nimen omaan viestinvaihtoa ettei kahta ostamaani tuotetta pakata samaan pakettiin ja kaiken lisäksi tuntui vielä ymmärtävänkin asian.

    Toiselta myyjältä ostamani kohteen seurantakoodi ilmoittaa että paketti on saapunut tänään postikonttoriin 96100 Rovaniemi ja siitä on ilmoitettu vastaanottajalle. Tosin siinä on sellainen pikku juttu että asun itse Tampereella.

    Laittelin molemmille message boardin kautta viestiä jos vaikka vielä tarkastaisivat koodinsa. Ainakin nyt tuntuu siltä että Vaporhawk jää minun kohdaltani pelkästään kokeiluksi jos tämä on näin hankalaa.

     
     
  11. #31

    Vs: Vaporhawk.com

    30.11. tilattu paketti tuli perille 12.12. Ego-c klooni näyttää päällisin puolin siltä kuin sen pitääkin.

    Manuaalin osaluottelon perusteella paketista puutuu kantopussi. Sillä ei sinänsä mitään väliä, roskiin se varmaan olisi mennyt kuitenkin. Sen sijaan pitkän miinuksen saa se heebo, joka oli pakannut ilman suojamuovia nestettä täynnä olleen tankin mukaan.

    Vaporhawk jäänee kertakokeiluksi. Tietysti koskaan ei saa sanoa ei koskaan, saatanhan tuolta napata tulevaisuudessa jonkun muunkin uutuustuotteen kloonin etuajassa ...
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  12. #32
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Vaporhawk.com

    juu oma ego-c kopio tuli ongelmitta, vajaassa kahdessa viikossa. Ei ongelmia sen suhteen. Kokemuksia voin kirjoitella sitten eGo-c:n ketjuun lisää kunhan tässä testailen eka!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  13. #33

    Vs: Vaporhawk.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ADvaper Näytä viesti
    30.11. tilattu paketti tuli perille 12.12. Ego-c klooni näyttää päällisin puolin siltä kuin sen pitääkin.

    Manuaalin osaluottelon perusteella paketista puutuu kantopussi. Sillä ei sinänsä mitään väliä, roskiin se varmaan olisi mennyt kuitenkin. Sen sijaan pitkän miinuksen saa se heebo, joka oli pakannut ilman suojamuovia nestettä täynnä olleen tankin mukaan.

    Vaporhawk jäänee kertakokeiluksi. Tietysti koskaan ei saa sanoa ei koskaan, saatanhan tuolta napata tulevaisuudessa jonkun muunkin uutuustuotteen kloonin etuajassa ...
    Ei ole tuolta tullut vielä tuo eGo-C:kään ja jo laitoin eGo-W:n tilaukseen, kaikkee kun pitää kokeilla. Holmöä jos laittavat nikotiinillista nestettä mukaan, kiinasta?

     
     
  14. #34

    Vs: Vaporhawk.com

    Tännekin saapui tänään tuo ego-c klooni vaporhawk:lta. Omassa paketissa ei ollut nesteitä vaan ainoastaan 5 tyhjää tankkia.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  15. #35

    Vs: Vaporhawk.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Tännekin saapui tänään tuo ego-c klooni vaporhawk:lta. Omassa paketissa ei ollut nesteitä vaan ainoastaan 5 tyhjää tankkia.
    Yep, mulla oli neljä tyhjää tankkia muovikelmuissa ja sitten toi yksi irtonainen, joka oli valunut pitkin laatikkoa. Säätäjä-ässä Lin Tsai Lee on innovoinut, kun tyhjät tankit on päässeet loppuu kasauslinjalta.
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  16. #36

    Vs: Vaporhawk.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja thugsucker Näytä viesti
    Pistin itse tilaukseen 280mAh:n 510-T startteripakkauksen. Käyköhän siihen sellanen Joyetechin/Genesiksen/yms.valmistajien PCC?

    edit: Hintaa setille tuli 17€ nykyisellä surkealla $-kurssilla. Myyjä oli Ocean Blue ja kun laitoin lisätietoihin, että haluan valkoisilla pattereilla, enkä nikotiinia mukaan, niin vastasi 3 minuutin sisällä. Asiallista meininkiä. Saa nähdä kuinka kauan posteihin menee.
    Setti tuli, mutta automaattiakkujen sijaan mukana oli manuaalit ja tankit oli täytetty medium nikotiininesteellä...laitoin viestiä, että nopeesti automaattiakut tänne, tai menee Paypalin käsittelyyn...

    edit: Nyt kun tarkistelin viestit uudestaan, niin enhän mä huomannut pyytää autoakkuja...eli ihan jees setti tuli. Nikotiini ei haittaa, kun sillähän mä ne oisin muutenkin täyttänyt :P.

    edit 2: SUMMASUMMARUM: Hyvää palvelua, hyvä tuote. 510-akku toimii hienosti ainakin cartojen kanssa. Oli akut vielä valmiiksi täydet.

     
     
  17. #37

    Vs: Vaporhawk.com

    Varoituksen sana niille jotka ovat tilanneet Vaporhawk.com:sta myyjältä Ocean Sun, eivätkä vielä ole saaneet tavaroitansa.

    Ostin tältä myyjältä "Buy Now"-kaupalla 3kpl eGo-C settiä. Ensimmäinen tuli kutakuinkin niinkuin pitikin, kuitenkin sekin pienellä viestien vaihtamisella. Sain kelvollisen seurantakoodin ja paketti löysi perille. Pyysin myös kahteen muuhun seurantakoodeja ja sainkin niitä koodi toisensa perään. Tosin millekään niille ei löytynyt edes Kiinan postista seurantaa. Myyjä väitti lähettäneensä ne samana päivänä kuin ensimmäisenkin, joka on ollut nyt minulla 3 päivää kädessäni.

    Olen kysellyt että olisiko nyt mahdollisesti sattunut joku erehdys kun seurannassa ei kyseisiä lähetyksiä löydy, jolloin olen saanut aina uudet eri koodit. Nyt näitä seurantakoodeja on arvottu jo useita kappaleita molemmille paketeille ja millään niistä ei löydy yhtään mitään. Laitoin vielä yhden viestin, johon myyjä ei enää ole vastannut ja huomasin samalla että koko myyjän Vaporhawk store on hävinnyt. Ocean Sun toimii nyt nimellä Ocean Haiyuan. Laitoin tämän huomattuani saman tien Paypalille disputen.

    Joten jos Ocean Sunilta ostamianne kamoja ei kuulu, eikä seurantaa löydy niin suosittelen toimimaan Paypalin kanssa samoin kuin minä. Tavaroita sieltä tuskin enää edes tulee, kun puljun nimikin on vaihtunut.

     
     
  18. #38
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47

    Vs: Vaporhawk.com

    Itsellänikin huonot kokemukset Ocean Sun nimisestä myyjästä.
    Mutta Ocean Blue on ollut hyvä (4 kaupan perusteella).

     
     
  19. #39

    Vs: Vaporhawk.com

    Mulla on tolle Ocean Sunille tehty tilaus 2.12 eikä mitään ole kuulunut, luultavasti on käytettävä tuota disputea jollei tänäänkään ole lappua postilootassa.

    10.12 tilatuille tavaroulle jotka on tulossa ainy zeng:iltä tuli tänään kiinan postin seurantakoodi, kauan on pitkä aika sano, koko Vapor Hawk on nyt itselläni tilassa epäluotettava älä käytä!

     
     
  20. #40

    Vs: Vaporhawk.com

    Laitoimpa samoin tein disputen, firman nimi näyttää olevan Zhang Min ??

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •