Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Red Bull (18mg)

  1. #1

    Red Bull (18mg)

    Red Bull (18mg)

    Valmistaja: Yunnan Dekang Biotechnology (jälleen kerran oletetusti)
    Kotisivu: http://www.yndekang.com/
    Hinta ostohetkellä: 2.50€ (10ml)
    Ostopaikka: http://www.heaven-gifts.com/
    Nikotiinipitoisuus: 18mg (High)
    PG / VG: Ei ilmoitettu, taas oletan että PG, eivätkös kaikki HG:n mehut ole? Onko Vizillä tai jollakin tähän valistunutta arviota?
    Pakkaus: Muovipullo

    Tämä maku herätti kyllä välittömästi mielenkiinnon, kun näin siitä puhuttavan täällä. Jotenkin ajattelin tämän soveltuvan sellaisiin tilanteisiin, joissa kaipaa vähän vaihtelua jatkuvasti käyttämistään perinteisemmistä mauista, ja olin oikeassa. Mausta on vaikea sanoa, onko se nyt ihan Red Bullia vai jotain muuta energiajuomaa, mutta nappiin osuu joka tapauksessa. Kokemus on pirteä ja makea, mutta ei ällö.

    Tämä on toistaiseksi testaamistani 18mg nesteistä ainoa, jota voi poltella mielestäni ihan nautiskelun vuoksi pidempäänkin eikä "nikotiinihakuisesti". Kurkkutuntuma on ihan mukava, mutta ei esimerkiksi yhtä voimakas kuin maistamissani tupakkamauissa. Suosittelen siis tilailemaan tätä ihan suoraan tämän vahvuisena, koska laimeampana varmaankin menisi liikaa energiajuoman makuisen vesipiipun polttelun kaltaiseksi kokemukseksi. Höyryä tulee tästäkin ihan mukavasti, täytynee jatkossa tarkkailla tätä enemmän, onko joissain runsaampi vai ei. Ainoa mitä olen huomannut, että Ruyan 4#:ssä on ehkä vähän niukempi höyryntuotto, mutta muut maut ovat menneet aika yksiin siinä suhteessa.

    Juu, eli tämä maku on omasta mielestäni tarkoitettu tuomaan vaihtelua varsinaisten suosikkimakujen oheen. Tätä ei oikein voi käyttää kiireessä matkustellessa tai muuten liikkuessa paljon, eikä oikein jatkuvasti kotonakaan makustellessa, koska kyseinen maku tulee liian monen toiston jälkeen jotenkin "yli". Tuo matkusteluun ja muuhun liikkumiseen itselläni vaadittu tupakanmakuinen e-neste on varmasti henkilökohtainen mieltymys, joka on selvinnyt itsellekin ihan vasta, mutta sen uskoisin olevan muillakin sama, että tätä on jotenkin häiritsevä höyrystellä "lempimakuna". Tuosta sopimattomuudesta jatkuvaan käyttöön tulee pisteen miinus, mutta sopivuudesta vaihteluksi laitan kuitenkin tälle kelpo pisteet. Väri on muuten tosiaan aika punainen, kun muilla e-nesteillä olen nähnyt käytännössä vain keltaisia värejä.

    Arvosana: 9 / 10

     
     
  2. #2

    Vs: Red Bull (18mg)

    Päivitänpä tätäkin jälkikäteen hieman. Nyt noista nesteistä olen käyttänyt tätä kaikista vähiten, joten vaikka maku oli alkuun mielenkiintoinen, niin ehkä se ei ihan 9/10:ä ansaitse. Voi toki olla että jollekin joka kaipaa vähemmän savuista ja tunkkaista makua ja enemmän tämmöistä pirteämpää "karkkia", niin tämä soveltuu ihan hyvin. Olen muuten huomaavinani myös, että höyryn määrä ei ole tässä ihan yhtä voimakas kuin muissa mauissa, joita olen tähän mennessä testaillut.

    Edit: Joo, höyrytinpä äsken tätä ja höyryn määrä vaikutti taas samalta kuin muissakin, joten ehkäpä se on enemmän atomisoijan ja akun vireestä kiinni ja suurta eroa ei ole kuin PG vs. VG.

     
     
  3. #3

    Vs: Red Bull (18mg)

    Mulle kävi ihan samalla tavalla Alkuun oli ihan mielenkiintoista "polttaa energiajuomaa" mutta nopeasti siihen kyllästyi.

     
     
  4. #4

    Vs: Red Bull (18mg)

    Olen yhteensä käyttänyt Totally Wicked:in vastavaa RedBullion:ia 60ml:iä ja nyt vaan enään höyrystelen tätä kun e-neste varastoni ovat vaaralisen tyhjät tullin ja rahapulan takia.
    Yks jäbä sanoi mulle että se on oikeastaan vaan pomgranade makua tuo "Red Bull" maku.

     
     
  5. #5

    Vs: Red Bull (18mg)

    Mulla on HG:lta tilattua 0mg Red Bullia....aika saippualle maistuu, mutta menee paremman puutteessa.

     
     
  6. #6

    Vs: Red Bull (18mg)

    On ikinä ennän osti sitä TW Red-Bull makua mitä olen kokeilu - oli se juuri niin kuin saippuaa ja ostin 60ml sitä mikä oli piina vetää kaikki.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209

    Vs: Red Bull (18mg)

    LF Red Energy 8mg PG, korkissa YNDK merkintä (=eli DEKANG?). Liekö alkuinnostusta kun tätä kuluu huomattavasti enemmän kuin TW mentholia. Mausta tulee kyllä energiajuoma joten kuten mieleen, hyvää on. Tätä täytyy kyllä tilata lisää

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Red Bull (18mg)

    Totally Wicked 11mg Red Bull on hieman miedon makuista mutta sinäänsä ok. Tuota jaksaa yhden työpäivän käyttää ja illalla sitten jotain muuta. Plussana ulostuvasta höyrystä että eräs henkilö sanoi että mitä toi on kun noin hyvälle tuoksuu.

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Red Bull (18mg)

    Peleonin 11mg Red Bull on puolestaan todella ärjyä kamaa, ainakin DC-cartolla höyrystettynä. Maku on kivan karkkimainen ja kirpeä, mutta jännästi tuo 11mg riittää tälle tekemään seoksesta ihan tosi tujua. Syytän tuota seoksen yleistä kirpeyttä, sillä tämä tosiaan tuntuu kitalaessa. Koska mä kuitenkin tykkään kirpeistä hedelmäkarkeista, tykkään tästäkin ihan tosi paljon näin alkumakujen perusteella. Ostanpa toistekin.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  10. #10
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Red Bull (18mg)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teekoo Näytä viesti
    Peleonin 11mg Red Bull on puolestaan todella ärjyä kamaa, ainakin DC-cartolla höyrystettynä. Maku on kivan karkkimainen ja kirpeä, mutta jännästi tuo 11mg riittää tälle tekemään seoksesta ihan tosi tujua. Syytän tuota seoksen yleistä kirpeyttä, sillä tämä tosiaan tuntuu kitalaessa. Koska mä kuitenkin tykkään kirpeistä hedelmäkarkeista, tykkään tästäkin ihan tosi paljon näin alkumakujen perusteella. Ostanpa toistekin.
    Tätä pitääkin laittaa seuraavaan tilaukseen, kirpeät hedelmäkarkit on parhautta!

     
     
  11. #11
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Red Bull (18mg)

    Flavor Artsin Red Bull on imho todella lähellä alkuperäistä, ainakin 18 mg VPGhen sekoitettuna suhteella 1/5. Paha vain että ei oikein pääse oikeuksiin 3,7 voltilla, tarvii kaveriksi lr-karton/aton tahi lisää voltteja.
    KGO & Twist

     
     
  12. #12

    Vs: Red Bull (18mg)

    Tänään kotiutui tuo 10 * 5ml paketti totally wickediltä ja sattumassa nappasin kouraani ensiksi tuon red bull nesteen. Kyllä tämä siltä itseltään taitaa maistua ja ehdottomasti meni suosikkien joukkoon.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •