Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 105

Aihe: Tupakanpolton lopettamisen vaikutus painoon?

  1. #81
    Kyllä ihmisen kuuluu pitsaa saada kerran viikossa!
    Täällä on noin -8 kg vapottelun alottamisesta. Ei sokeri enää uppoa. "Voi harmi"


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  2. #82
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Hyvin tullut 10kg lisää tässä reilun vuoden höyryttelyn aikana. Johtunee aika paljon siitä, että makuaistin parannuttua alkoi ruoka maistumaan tavallista enemmän. En pidä negatiivisenä asiana
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  3. #83
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonn Näytä viesti
    Täällä kanssa yrittänyt kovasti saada tätä mahaa pois. Liikunta on yks vitullinen ongelma, aina kävelyn jälkeen tulee karmaiseva päänsärky. Siis ihan hirveä, tuntuu että joku vetäis dremelillä viiltoa aivolohkoon. Ensin oletin että se johtuu siitä ettei ole vuosikausiin harrastanut liikuntaa, mutta se jatkuu edelleen vaikka kunto on kasvanut kohisten. Tuntuu että liikuntatavalla ei ole väliä, vaikka kotosalla tekee jotakin sarjaa, niin päänsärky on aivan samanlainen kun ulkona "reippaillessa".

    Paino ei ole vähentynyt yhtään vaikka annoskoot on puolittunut, napostelu loppunut, ja edes yhtä ainoata olutta en ole koko liikuntatoiminnan aikana nakannut hudlariin... Ruuan teen/tehdään itse alusta loppuun, pihveistä leipään kaikki. Joten rasvapitoisuudet ynnä muut on hyvinkin tiedossa, ovat siis erittäin vähäiset.

    Minkälaista liikuntaa MrDelirium harjoitti?
    Crossaria ja aerobista. Ja silleen et ämpärillinen hikee oli lattialla joka treenin jälkeen. Tosta sun päänsärystä kannattaa varmaan jutella ihan lekurin kanssa, se kun ei oo ihan normaalia.

    Puntin runttaaminen taas ei laske painoa mihinkään, eikä polta rasvaa. Painoa ja lihasmassaa se toki nostaa Jos haluaa laihtua ja samalla treenata voimaa, niin sit treenaa ykkösiä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #84
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Kannattaa kokeilla myös uimista, monipuolista ja kuluttavaa. Entisenä kilpauimarina voin suositella ihan jokaiselle (tietenkin ne perustaidot vaaditaan).

     
     
  5. #85
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    316
    Vuosi sitten painoin 82kg nyt 73kg, en muuta muutosta ole tehnyt kuin kerman ja voin läträäminen ruokiin on vähentynyt, roskaruokia en syö ja hyvin harvoin karkkia, juomapuoli kahvi vesi joskus mehut kaljanlitkut ei ole ikinä maistunu.
    Yllättävää miten huomaamatta paino on pudonnut tekemättä juuri mitään muutoksia, liikuntaa en ole harrastanut sen enempää kuin ennenkään eli ei yhtään ylimääräistä askelta kuin juuri senverran mitä on pakko liikkua.

     
     
  6. #86
    Höyryttelijä rantakemisti's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    64
    Ei ole tullut lisää, oikeastaan vaan laskenut kuukauden aikana 67->65. Muutama vuosi takaperin lopetin analogisen polttamisen vuodeksi, eikä silloinkaan paino heilahtanut muuhun suuntaan kuin alaspäin. Toisaalta olisihan tässä 180 cm pitkänä jätkänä vähän varaa lihoakin...


    "Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true! "

    -Homer Simpson

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Minäkin luulin jotta ei se paino mihinkään nouse kun savu vaihtuu höyryyn. Reilu kuukaus siihen meni ennen kun totuus iski lujaa. Vyönsolki hajos.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  8. #88
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Onhan se varmasti iso muutos kropassa kun niin monta kemikaalia jää pois päivittäisestä käytöstä. Mutta laskekaa kalorinne ja kulutuksenne jos painonnousu ihmetyttää. En jaksa uskoa että johtuisi yksinomaan tupakan lopettamisesta, mutta vaikka johtuisikin, niin säätäkää päivittäinen syömisenne sitä vastaamaan. Yhtä paljon sisään kuin ulos. Mulla on paino pysynyt samana viimeiset kymmenen vuotta vaikka sen aikana on tupakointi lopetettu ja lihasmassa roimasti vähentynyt.

     
     
  9. #89
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Tasan 80kg ollut viimiset 5 vuotta, se ja sama mitä syö ja kuinka paljon. Nautitaan nyt kun tätä vielä kestää...

     
     
  10. #90
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Itellä tuli se +10kg siihen aikaan kun muksu syntyi.
    Nyt oon täs koittanut alkaa katsomaan mitä syö ettei tulis mätettyä ylimääräisiä kalorioita.

     
     
  11. #91
    itsellä painoa tuli 3-5 kiloa lisää mutta se ei menoa haittaa kun päässyt eroon analogisesta ja voihan painoa pudottaa aina pois

     
     
  12. #92
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Pitää myös muistaa että 30v jälkeen se alamäki alkaa

    Siihen saakka sai syödä ja ryypätä miten tahtoo ja karu arki alkoi just tosta paalusta...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari degneva's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    126
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Puntin runttaaminen taas ei laske painoa mihinkään, eikä polta rasvaa. Painoa ja lihasmassaa se toki nostaa Jos haluaa laihtua ja samalla treenata voimaa, niin sit treenaa ykkösiä.
    No eiköhän se painon runttaaminenkin kuitenkin kaloreita polta, ainakin omissa reeneissä hiki virtaa. Toki onhan näitäkin ihmisiä, jotka tulee salille katselemaan telkkaria ja vaihtelemaan kuulumisia niin tarina on aivan toinen. Mitä enemmän lihasta -> sitä suurempi passiivinen kulutus. Kaloreita palaa myös passiivisesti enemmän jopa monen tunnin ajan treenin jälkeen. Itse ainakin painonpudottamisessa tähdännyt myös siihen, että suurin osa pudotetusta painosta olisi nimenomaan rasvaa eikä lihasta.

    Painoa pudonnut nyt n. 30 kiloa ja 4 treeniä + 2 aerobista tulee tehtyä viikkoon.

     
     
  14. #94
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Voihan se olla jotta liikunnan määrää tulee lisättyä jos keuhkot pelaa paremmin. Pitäis varmaan fillari nykiä irti kinoksesta ja sulatella ajokuntoon. Sittenpä tuon näkee.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  15. #95
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Mulla on tapana ennen raudan liikuttelua vetää kuntopyörällä ittensä lämpimäksi ja punttien jälkeen vähän kevyemmin vielä päälle.
    Kyllä tämä painon nousu kuitenkin liittyy tähän röökin lopetukseen, no onpa taas motivaatiota enemmän punnertaa eteenpäin

     
     
  16. #96
    Höyrähtänyt baze's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Loviisa
    Viestit
    15
    Ei mulla ainakaan oo ruokahalu "parantunu" vaikka moni muu onkin. Haju ja maku aistit+ hengitys kulkee paremmin

     
     
  17. #97
    Ekoihin pariin kuuukauteen ei tapahtunut painon suhteen minkäänlaisia muutoksia. Nyt reilut puolivuotta höyryä ja +10kg... hyvin huomaa eron kun viimevuotisia kesävaatteita yrittää ujuttaa päälle.

     
     
  18. #98
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    30
    itsellä höyryttely lisää nälkää... tuntuu kuin maha tyhjänä koko ajan, auttaa kun juo enemmän vettä kaippa tuo kuivattaa sitten enemmän

     
     
  19. #99
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 12:36.

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari Unzki's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    216
    +8 kg on tullut kahdessa vuodessa lisää painoa, tosin suurin osa on lihasta, mutta luulen että kyllä sitä taisi pari kiloa läskiäkin tulla kun röökäämisen lopetti. Ylioppilaskeväänä painoin 68 kg @ 181 cm, nykyään aamupaino on 76,7. Pulkannarukokoa vieläkin, mutta ei niin pahasti.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •