Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Coffee (18mg)

  1. #1

    Coffee (18mg)

    Käytän jälleen soveltuvissa osin törkeästi Vizin arvostelupohjaa hyväkseni

    Coffee (18mg)

    Valmistaja: Yunnan Dekang Biotechnology (todennäköisesti)
    Kotisivu: http://www.yndekang.com/
    Hinta ostohetkellä: 2.50€ (10ml)
    Ostopaikka: http://www.heaven-gifts.com/
    Nikotiinipitoisuus: 18mg (High)
    PG / VG: Ei ilmoitettu, olettaisin että PG
    Pakkaus: Muovipullo

    Ostin siis tämmöisen maun ajatellessani, etten hirveän makeasta mausta kuitenkaan välttämättä pidä, minkä vuoksi päädyin tähän cappuccinon sijaan. Odotin sellaista pirteää kahvipavun makua ja melko lievää kurkkutuntumaa, joista odotukset maun suhteen toteutuivatkin jollain tavalla. Jotenkin omituisesti ensimmäisillä henkosilla mustan kahvin kaltainen maku on nimittäin aika vahva, mutta seuraavilla henkosilla maku muuttui makeahkoksi ja vähän kaakaomaiseksi tai lähelle tuota cappuccinon makua. Välillä makea maku sai aikaan mielleyhtymän liköörikonvehtiin. Täytyy huomauttaa kuitenkin, että olen höyrytellyt samalla atomisoijalla aikasta paljon muita makeita makuja, jotka voivat vaikuttaa tähänkin johtopäätökseen. Jos totean tätä maistellessani tulevaisuudessa vielä jotain muutosta tämän makeuden suhteen, niin päivitän tietoa tähän sitten.

    Kurkkutuntuma 18mg nesteellä oli taas aika voimakas, vaikka ajattelin että ehkä tässä maussa se osittain peittyisi jotenkin kahvin luontaiseen makuun. Toisin sanoen odotin, että kurkkutuntuma olisi heikompi kuin vastaavan vahvuisissa tupakanmakuisissa e-nesteissä, mutta ei se oikeastaan ollut. Tämä neste voisi olla todella nautinnollinen 11mg vahvuisena, mutta nyt sen polttelu jää melko vähälle, koska itsellä vahvan kurkkutuntuman nesteet ajavat lähinnä pikatupakan roolia silloin kun olen liikkeellä, jota varten haluaisin kyseisen vahvan nesteen myös maistuvan vähän tupakalta. Tämä on varmaankin silti henkilökohtainen ominaisuus, jonka itsekin tajusin vasta tässä näitä eri makuja maistellessa. Höyryn määrässä en tässäkään huomannut olennaista eroa muihin nesteisiin, mutta voi olla etten tarkkaile tätä edes niin paljoa, pääasia että höyryä tulee jonkin verran.

    Loppupäätelmänä totean, että ainakin omalle makuaistille tämä sopisi oikein hyvin nautiskelumauksi aamukahvin kylkeen, mutta mieluummin laimennettuna tai suoraan tilattuna 11mg vahvuisena tai sinne suuntaan. Maku ei sinällään ole mitenkään paha, mutta mielestäni se ei sovi vahvan kurkkutuntuman seuraksi. Tuosta makeudesta täytyy vielä testata lisää ja päivittää tilannetta sen mukaan.

    Arvosana: 5 / 10

     
     
  2. #2

    Vs: Coffee (18mg)

    Menin jo tilaamaan tätä kokeeksi ennen kuin pääsin tätä lukemaan. Aika lupaavaltahan tuo kuulostaa mutta pelkään silti että maku on lopulta enemmän sellanen keinotekoinen pikakahvi/konvehtikahvi kuin oikean kahvin maku. Makeus ei oikeastaan haittaa koska kahvini juon muutenkin sokerin kanssa

    Olen melkein varma että HG myy vain PG-Dekangia. Uusissa pulloissa on korkin kaulassa YNDK kirjaimet ja aineslistassa "propylene glycol (75%)". Tosin myös Dekangin muissa nesteissä on jostain syystä sama ainesosalista mutta en keksi miksi HG myisi jotain muuta.

     
     
  3. #3

    Vs: Coffee (18mg)

    Joo, en tiedä onko oma makuaisti riittävän tarkka kuvailemaan näitä makuja aina seikkaperäisesti Suurimmaksi kykenen arvioimaan vain, että miltä päällisin puolin maistuu ja tykkäänkö vai en. En tosiaan osaa sanoa, onko maku hirveän keinotekoinen vai ei, ehkä se hieman on, mutta olin kyllä silti positiivisesti yllättynyt kahvinmaun tarkkuudesta (voi johtua siitä, etten oikein vielä tiedä, mihin noilla esansseilla pääsee). Mutta monilla on näistä aika varmasti tosiaan se oma mielipide, maut kun ovat subjektiivisia. Silläpä onkin hyvä kirjoitella mahdollisimman monista mauista arvostelu ja vähän avata keskustelua

    Mutta odottelen innolla arvostelua tästä tuonne e-savukkeen puolelle, toivottavasti tilasit / pystyt halutessasi laimentamaan 11mg vahvuiseksikin tämän, niin saisi kuulla sitten siitä vielä, että voisiko kuitenkin tilata tätä makua laimeampana.

     
     
  4. #4

    Vs: Coffee (18mg)

    Juu olin ehkä liian raaka tämän arvostelun suhteen alkuun. Nyt olen poltellut enemmänkin kyseistä makua ja suurimmalta osin ihan liikkuessani ympäriinsä. Edelleen olen sitä mieltä, että kahvin maku sopii parhaiten fiilistelyyn ja ei ole parhaimmillaan yhdistettynä kovaan kurkkutuntumaan, mutta voi tätä kyllä ihan nikotiinitarpeeseenkin käyttää. Lisäksi maku ei varsinaisesti ole paha, sopisi kuitenkin edelleen mielestäni paremmin 11mg nesteelle, mutta nostettakoon oma lopullinen arvosana: 7/10

     
     
  5. #5

    Vs: Coffee (18mg)

    Kokeilin Dekangin kahvia 14mg vahvuisena ja ei se kyllä maistu siltä kuin itse haluaisin kahvilta maistuvan e-nesteen maistuvan. Kirjoitan kunnon arvostelun jossain vaiheessa..

     
     
  6. #6

    Vs: Coffee (18mg)

    Njoo, voi olla että itse tyydyn vähempään, kun en ole tiedä vielä miten tarkkaan tulokseen esansseilla pääsee. Onhan tuossa selkeä joko kahvin tai kahvipapujen hajun maku, mutta tuo makeus sen itselläni sitten muuttaa joksikin muuksi, ei kuitenkaan mielestäni niin hirveän pahaksi mauksi. Kurkkutuntuman vahvuus 18mg-vahvuisena vähän yllätti, kun se on tupakkamakujen luokkaa. Itse saattaisin tätä laimeampana vielä testatakin, mutta en varmaankaan isossa pullossa. Osaatko Vizi (tai osaako joku muu) suositella, minkä vahvuisena esimerkiksi cappuccinon makuista nestettä kannattaisi tilata? Se voisi kuulua itsellä seuraavaan tilaukseen myös.

    Mutta kyllä hiljalleen opettaa tämä testailu myös, että pitää testata noita makuja itsellä vähän pidempään ja mielellään atomisoijan puhdistuksen jälkeen tai tuoreella atomisoijalla, niin mielipide muodostuu siitä vähitellen. Olin tosin huomaavinani, että tämä maku maistui... "mielenkiintoiselta", kun atomisoijaan oli jäänyt edelliseltä höyryttelyltä vähän vaniljaa

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209

    Vs: Coffee (18mg)

    Tuli tilattua puteli mistEliquid:lta 5ml 18mg Coffee makua, aika "outo" kahvin maku, ei ihan sitä mitä toivoin, onneksi on noita pieniä pulloja millä kokeilla makuja

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •