Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: VS4

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    VS4

    Ensimmäinen arvosteluni, kokemusta on jo useista e-savukkeista sekä nesteistä. Tämä testi on tehty uudella DSE901 atomisaattorilla sekä automaattiakulla.

    Valmistaja: Vapor Station?
    Kotisivu: http://www.vaporstation.co.uk/
    Hinta ostohetkellä: 8,75£ (30ml)
    Ostopaikka: http://www.vaporstation.co.uk/
    Alennuskoodi: VSEUROPE(-5%)
    Nikotiinipitoisuus: 16mg
    PG / VG: PG
    Pakkaus: Lasipullo, mukana pipettikorkki

    Tilasin VS4 e-nestettä, koska se on saanut todella hyvät suositukset jenkki foorumeilla. Lisäksi suosikkimakuni on RY4 ja maku luvataan olevan samankaltainen. Mukana olevasta lasipullosta pipetin kanssa on kohtalaisen helppoa annostella joko suoraan atomisoijaan tai "filtteriin". Itse olen kumminkin hankkinut pieniä tippapulloja, joita on helppoa pitää mukana. Ensimaku muistuttaa hyvin paljon RY4 nestettä, joka on todella positiivinen asia. Maussa ei ole kitkeryyttä vaan makua voisi kuvailla enemmänkin pehmeäksi. Neste on selvästi karkkitupakka kategorian kirkkaimpaan kärkeen sijoittuva. Maussa olen maistavinani hieman toffeen ja vanilijan vivahteita. Tupakka maistuu hieman etäisesti, mutta ei niinkään savunmakuisena vaan palamattoman tupakanpurun vivahteina. Maku ei ole liian voimakas, ja tämä onkin helppo valinta koko päivän höyryttelyyn. Jälkimakua ei ole höyryn puhaltamisen jälkeen. Neste on paras maistelemani yhdessä RY4:n kanssa, näillä nesteillä ei omaan makuaistiin ole juurikaan eroa.

    Höyryntuotto on tässä nesteessä jopa parempaa kuin dekangin nesteissä. Kurkkutuntuma ei ole nikotiinipitoisuuteen nähden kovinkaan pistävä. Oikeastaan kurkkutuntuman perusteella on todella yllättävä miten paljon höyryä tuleekaan ulospuhaltaessa.

    Kuvaa ei ole nyt saatavissa, mutta pullo on ruskea 30ml lasipullo valkealla VS4 etiketillä, etiketti on selvästi tehty pikaisesti, eikä ole yhtä tyylitelty kuin Vaporstationin muut pullot.

    Arvosana: 9,5 / 10
    Edit: Arvosanan voisi nostaa täyeen kymppiin. Kokeilin tätä myös kahdella muulla E-savukkeella ja maku on jopa parempi kuin RY4 nesteellä. Oikeastaan en osaa sanoa miten makua voisi tästä enää parantaa. Ehdoton ykkössuosikkini.

     
     
  2. #2

    Vs: VS4

    Naminami, mulle on myös tulossa tätä

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: VS4

    Miksen löytänyt tällaista kotisivulta?

     
     
  4. #4

    Vs: VS4

    Sanoivat että sivu päivitetään joskus ensi viikolla eli kohta pitäis löytyä

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: VS4

    Jos nestettä haluaa ennen kuin virallisesti kauppaan tullee, rohkeasti sähköpostilla kyselyä menemään.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: VS4

    Nyt minulle tuli ilmeisesti eri "erää" oleva pullo, maku ei ole niin hyvä tai oikeastaan makua on selvästi vähemmän. Melkein pitäisi tiputtaa pykälällä pisteitä. Uusikaan pullo ei missäännimessä ole huono vaan verratessa RY4 nesteeseen makua on vähemmän ja ei niin makeaa.

     
     
  7. #7

    Vs: VS4

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oodi Näytä viesti
    Nyt minulle tuli ilmeisesti eri "erää" oleva pullo, maku ei ole niin hyvä tai oikeastaan makua on selvästi vähemmän. Melkein pitäisi tiputtaa pykälällä pisteitä. Uusikaan pullo ei missäännimessä ole huono vaan verratessa RY4 nesteeseen makua on vähemmän ja ei niin makeaa.
    Mulle kävi Defenderin kanssa melkein samoin. Eka pullo oli todella hyvää. Toisessa pullossa oli joku outo palaneen kumin maku.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: VS4

    vaporin pullot siis 10ml on kyllä TODELLA peestä..saat korkin auki niin kynsin kaivat sen hemmetin pipetin sieltä pullosta irti ja sitten dippailet.ja puolet noista pipeteistä ei edes itsellä toimi mitenkään ilman neulalla tehtyä isompaa reikää..no tämä nyt ei oikein liittynyt noihin nesteisiin mutta kyllä jää tilaamatta itsellä nesteet kyseisestä paikasta pelkästään liika monimutkaisten pottujen takia.
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •