Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 156

Aihe: Nesteiden sekoitus

  1. #1

    Nesteiden sekoitus

    Morjens mä olen alottelemassa tätä höyryttelyä ja otin ekas mauks menholin kun poltan menhol tupakkaa. Maku on kyllä mentolia mutta siitä puuttuu se tupakan maku, kattelin noita eri maku vaihtoehtoja ja siellä näytti olevan mukana myös tupakka. Voiko näitä liemiä blandailla keskenään, siten että sisin mentolitupakan maun. En kyllä vielä oo maistanu sitä tupakkamakua millanen se on

     
     
  2. #2
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Tottakai voi sekoittaa keskenään. Haku käyttöön niin löytyy myös vinkkejä mitä porukka sekoittelee...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #3
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #4
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ja tähän se mitä monikin on sanonu; sitä "oikeaa" tupakkamakua tuskin koskaan tullaan saamaankaan, koska mikään ei pala. Tupakkamaut mun mielestä pääsee lähinnä sitä miltä tuore kessu tuoksuu, mutta palavan röökin makua ei oo tullu vastaan, ja tuskin tuleekaan.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #5
    Höyrykonkari koposenpera's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    173
    tuli ostettua liian nikotiinipitoista nestettä ja kurkkutuntuma on melkoinen! pystyyko sitä lantraamaan esim perus pg:llä?

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    ite olen joitain lantrannut 0 nesteellä kunhan ei liika laita ettei maku laimene parempi varmaan olisi laittaa saman maun 0 nestettä jos on saatavilla niin makukaan ei laimene

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari koposenpera's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    173
    ok.pitää kokeilla!

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    Noi nestekaavat ovat aika monimutkaisia. Sanotaan että on "vahingossa" tilannut 36mg nikotiinipitoista nestettä ja haluaisi siitä 18mg pitoista ainetta. Mikä olisi oikea suhde esim. 10ml verran (jos sekoittaa perus PG:tä sekaan). Makuhan tietenkin laimenee. Olisiko 5ml 36mg pitoista ja 5ml pelkkää PG:tä (siis puolet ja puolet)?

     
     
  9. #9
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Just noin. Jos et päässä halua laskea niin netti on pullollaan laskureita, tässä yks:

    eJuice Recipe Calculator

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    Toi laskuri on itse asiassa helppokäyttöinen.

     
     
  11. #11
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Jos valmisnesteistä haluaa niksoja pudottaa, niin kannattaa hankkia samaa litkua nikotiinittomana, niin ei maku katoa.

     
     
  12. #12
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Mites noi makeutusaineet? Kummosia määriä kannattaa ajatella, tippoina vai millilitroina kun 10 ml putelia sekoittelee. Ethyl maltolia on hyllysssä.

    Kokeilemallahan se oikea määrä vasta löytyy, mutta jotain suuntaa kaipaisin etten ala tippa kerrallaan lisäämään jos millilitroja vaaditaan.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  13. #13
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    10ml riittää ihan tippa kaksi

     
     
  14. #14
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mä oon käyttäny 10% ethylmaltolia sellain et 1-2 tippaa, bogemittaseen tankkiin.

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    11
    Mulla on ollut tapana käyttää sekoittaessa VG/PG suhdetta 60/40, mutta nyt on VG päässyt loppumaan, millastastas lientä tulee jos käyttää pelkkää PG:tä, kokemuksia?

     
     
  16. #16
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Surkeeta Ottaa kurkkuun ihan älyttömän kovaa, höyryä ei tule nimeksikään ja voisin veikata että jokainen clearo kusee välittömästi alleen kun neste vähän lämpenee.

     
     
  17. #17
    Tyhmä kysymys, mutta Jos laittaa 40 ml 70vg/30pg 18mg pohjaa+10ml pg tiivistettä, niin tuleeko siitä 50ml/6mg nestettä ja paljon toi vg pitoisuus tippuu tuosta 70%:sta?

     
     
  18. #18
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SodomHussein Näytä viesti
    Tyhmä kysymys, mutta Jos laittaa 40 ml 70vg/30pg 18mg pohjaa+10ml pg tiivistettä, niin tuleeko siitä 50ml/6mg nestettä ja paljon toi vg pitoisuus tippuu tuosta 70%:sta?
    Nikotiinipitoisuus on 14,4 mg tiivisteen lisäyksen jälkeen... Jos oikein laskin

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SodomHussein Näytä viesti
    Tyhmä kysymys, mutta Jos laittaa 40 ml 70vg/30pg 18mg pohjaa+10ml pg tiivistettä, niin tuleeko siitä 50ml/6mg nestettä ja paljon toi vg pitoisuus tippuu tuosta 70%:sta?
    Ja jos minäkin laskin oikein niin vg/pg suhde on silloin 56/44

     
     
  20. #20
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    30
    tässä joskus tilailin ton 100mg/100ml pullon mixiltä ja ajattelin varautua kieltolakiin ja tilata vpg sitä varten niin en osaa laskea vaikka kuinka yrittäny: paljonko saan valmista 15mg (saa heittää pari mg suuntaa jos toiseen) nestettä tuosta 100mg putelista, eli paljonko tarvin vpg:eetä eetä koko 100mg pullon saa siihen sekottaa

     
     
Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •