Sivu 1 / 17 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 328

Aihe: Barolen Vapottelut

  1. #1
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Barolen Vapottelut

    Nyt kun tällä nimellä menevä Youtube-kanava on pystyssä ja saanut jo pari tilaajaa, niin pykästään aiheesta topic. En nyt Tapatalkilla jaksa lisätä sisältöä, mutta tänne tullee sitten jatkossa kaikenlaista ryönää. Josko sitä hankkis ihan luurille tripodin ja kalansilmän, niin sujuis vähän helpommin tää tekeminen.

    Tähän asti käyttäny Movie Makeria paremman puutteessa, mutta mahdollisesti on Adoben Premiere tulollaan. Josko sitten jaksais leikellä ja panostaa editointiin muutenkin vähän enemmän... Ihan niiden raukkojen takia jotka noita kattelee.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #2
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Suosittelen melkeen tohon videoeditointiin AVS Video Editoria. Helvetin helppo ja loppu viimein melko monipuolinen.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    tai cyberlinkin power directoria, ainakin hd-matskua pakkaa puolet nopsammin kuin premiere
    toki premierellä efektien ja useamman videoraidan kanssa puljailu helpompaa mielestäni

     
     
  4. #4
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tuo AVS oli siihen asti että kokeikukausi loppu. Lopetin aikanaan warettamisen kun ankara paranoia kävi kimppuun, ja sillä tiellä oon pysyny. Mikä tahansa Movie Makeria parempi ilmainen räpellys kelpaa. Ja lopputulos ei oo enää niin korkeella tarkkuudella kun uppiminen tapahtuu saunasolmun mokkulalla... Menis ikä ja terveys. Mutta kiitän vinkeistä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #5
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059






    Ja kunhan varmistun että poika nukkuu sikeesti, niin saatanpa väsätä pätkän tuosta Smokin Scar Dual Coil dripperistä. Ehkä.

    edit. Ei tullu. Kamera (puhelin) vittuili, Movie Maker vittuili, Lightworks on mahoton ja mua alkaa vituttaa. Olkoot, katellaan joku toinen päivä. -.-

    editedit. Mullehan ei vittuilla. Video on perseestä, suorastaan kamala, mutta se on TULOSSA.
    Viimeksi muokannut Barole; 17.08.13 kello 23:37.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #6
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ja vajaan puolen tunnin kuluttua, jos Luoja ei tunne armoa, SMOK Scar pintapuolisessa tutkiskelussa!



    Pahoitteluni, pikaisesti latasin tähän hätään AVS Video Editorin, ja oon vähän ruosteessa sen kanssa. Sen lisäksi ajatus karkaili väsyneellä ja ties mitä muuta...
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #7
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Eikö se kannattais mielummin editoida rauhassa ja opiskella uus ohjelma, ja sitten vasta kun on paketti nätimmin kasassa niin julkaisee? Tosin, mitäpä olen puhumaan kun omat alkupään videot oli 35-45min
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #8
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Eikö se kannattais mielummin editoida rauhassa ja opiskella uus ohjelma, ja sitten vasta kun on paketti nätimmin kasassa niin julkaisee? Tosin, mitäpä olen puhumaan kun omat alkupään videot oli 35-45min
    Ei tuo mulle uus oo, vanha tuttu, mutta siitä on aikaa kun tullu käytettyä. Oli Adobe kovassa huudossa yhessä välissä ja sitten videohommat loppu kokonaan. Hyvin suju leikkelyt sun muut, mutta väsyneenä en avaukseen jaksanu panostaa. Mennään siis Tähtien Sota-efektillä. Se nyt on se suurin kömmähdys, pikaisella silmäilyllä oli muuten suhteellisen asiallinen. Siis, siihen nähden miten sitä voi editoinnilla parantaa, sisältö on asia erikseen. Kattoo sitten jos tähän jaksaa ja VOI uhrata vähä enemmän aikaa, ottaa vähä ammattimaasempi asenne. Nyt teen omaksi huviksi, muiden kiusaksi.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #9
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Hirvee hinku olis väsätä videota videon perään, mutta sitten taas.. Pitäis päivittää "kuvauskalustoa" vanhasta luurista ja pahvilaatikkorigistä edes sen verran että hankkis jalustan. Kuvanlaatu ja audio nyt saa näin harrastellessa välttää Youtubeen. Ehkä joskus jos on aikaa ja massia sen verran. Ja mahollisesti laajakuva- ja kalansilmälinssit luurin kaveriksi? Toisekseen, niinku jo Urdukin totes, pelkkiä nestevideoita jaksa tehdä jatkuvasti, meikäläisellä vielä se että ei tuu noita kaupallisia liemiä juuri käytettyä hinnan takia, DIY tulee sen verran halvemmaksi, vaikka paremmat "markkinat" olis varmasti kaupallisten nesteiden videoille. Laitteet? Ei oo vara. Mielellään sitä kokeilis pitkästä aikaa jotain uutta, mutta kun oma setti on kunnossa niin ei todella pysty pelkästään videoinnin takia ostelemaan.

    Nää on näitä pieniä harmistuksia, mutta näillä mennään mitä toistaseksi voidaan, omaksi ilokseni ja riemuksenihan mä tätä teen. Ja omalla tyylillä. Mä saatan harhailla ja jaaritella, mutta that's how I roll. Ainakin nyt, ei oo minkäänlaista painetta tai yllykettä vakavoitua.

    Ja takaisin aiheeseen, myöhemmin tänään pari kahvimakua Inaweralta. Nyt maltoin jo vähän enemmän hyödyntää jälkikäsittelyn taikaa. Vähän.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #10
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Jaaaaaaa tässä se on. Kaksi kahvia Inaweralta!

    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #11
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Aika jännä nyt. Tuo Scar-video ja tää kahvimaistelu on kuvattu samalla vehkeellä, editoitu samalla ohjelmalla ja tuotettu prikulleen samoilla asetuksilla. Miksei lopputulos oo vastaava?

    edit. Ongelma paikallistettu ja korjataan seuraavissa kuvauksissa. Seuraava video kärsii samasta lapsuksesta, mutta sille on annettu ensiapua.
    Viimeksi muokannut Barole; 20.08.13 kello 13:39.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #12
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Tuo rajaus on kai YouTubesta kiinni ja väritasapainot ja muut ovat taas kiinni valaistuksesta. Kännykällä kuvattaessa noi valkotasapainot ja värit heittelee ihan miten sattuu varsinkin kun ei ole studiovalaistusta tai muuten säädettyä valaistusta. YouTuben video käsittelijästä taas kukaan ei ota mitään selkoa miten se noita videoita rajaa kun huomaa paljon tyhjää videon reunoilla.

     
     
  13. #13
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Jeps. Riittävän hyvä laatu vanhemmalla luurilla, ja tuo S4 välttäis todella hyvin, sen ongelmaksi muodostuu tiedostokoko. Joka sekään ei olisi ongelma jos netti toimisi odotetusti... Ja tuo pikkufiba on ihan täysi käyttäjäerhe tällä tutkimisella. Varmuus tulee kun kuvataan seuraava pätkä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #14
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Mä en tosta AVS:stä tiedä, mutta yleensä se tiedoston koko määritellään vasta kun tallennetaan valmis video editoinnin jälkeen. Itselläkin kouluprojekteiden takia ollut jotain gigatavujen kokoisia video patkiä koneella ja lopullinen video ollut jotain muutama kymmenen megatavua, kun on siirrytty CHDK-kräkätyn EOSin täyskenno videosta normaaliin HD Ready tasoon

     
     
  15. #15
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kyllähän siihen kokoon vaikutetaan nimenomaan siinä tallennusvaiheessa, mutta liian suuri karsiminen vaikuttaa liiaksi laatuun. En mä sentään mitään elävää palapeliä halua nettiin ladata. Ja kovolla on aika rajallisesti vapaata tilaa, en tajua YHTÄÄN mihin se menee. Mutta katotaan, ties vaikka tää tästä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #16
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Kyllä se koko on joo välillä aika järkyttäväkin. Mulla kun on toi 5D käytössä, niin kaikki pätkät on automaattisesti +3 gigaa ennen editointia.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #17
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    En nyt oo ihan tyytyväinen lopputulokseen, mutta parempi jo, ku tuo kahvivideo. Eli meikäläisen pari senttiä aloituspakkaukseen!

    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #18
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    En tiedä olenko ainoa, mutta mulle välittyy hirvittävän teennäinen ja väkinäinen fiilis näistä videoista. Ihan kuin tekisit vain siksi kun voi tehdä, ei siksi että sulla oikeasti olis sanottavaa? Jo videon alkumetreiltä välittyy semmonen lyijynraskas fiilis. Aihealueet ei mua sillä tavalla kosketa ollenkaan, mutta katson mä vapovideoita siitä huolimatta mielelläni. Nyrkkiin ja tuoliin nojailu ei anna kovin hyvää vaikutelmaa ja tekee muutenkin vaikeasti lähestyttävän. Mutta tämä oli vaan mun fiilis
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #19
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ei, kyllä mä teen näitä hyvällä fiiliksellä ja huvikseni. Mä oon vaan suhteellisen väsyny ollu viimeset pari viikkoa, ja mä oon vähä hidas muutenkin. En siis _tyhmä_ vaan verkkainen olemukseltani. Ja nojailu ihan siitä, että ylikorostuneen lannelordoosin takia hyvä ryhti on mulle myrkkyä, saa aikaan järkyttävät alaselkäkivut kun korostaa notkoa entisestään. Ja vetelältä vaikuttava olemus korostuu vielä siitä, kun tuntuu että on silmät aina melkein kiinni, mutta sekin on mulle normaalia.
    Sitten taas, vittuako sitä selittelemään kenellekään. Mutta summa summarum, mä tykkään tehä tätä, jotain muuta puuhaa pelkän istumisen ja koirankusettamisen lisäksi, mutta anatomiset, fysiologiset ja luonteesta johtuvat tekijät saattaa tehdä sen vaikutelman että EVVK. Oliko tarpeeksi selkee? ^^

    Ja Defu, saahan sitä huomioita ja fiiliksiä heittää tottakai, joko auttaa petraamaan tai sitten ei vaikuta mitään. ^^ Kritiikki on aina tervetullutta.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #20
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Toisaalta on ihan viihdyttävää nähdä uusia tekijöita maisemissa. Functalle on vaikee toisaalta duunailla ainakaan mun voimavaroilla kovin hätkähdyttävää pätkää, koska käytetyt laitteet ja potentiaalinen katselijakunta on ainakin mun videoissa vähän eri tasolla. Mä taas voin oppia Functan pätkistä huomattavan paljonkin, koska oon vähän (enemmänkin) jälkijunassa monessa kohtaa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
Sivu 1 / 17 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •