Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 24 / 24

Aihe: Smok Tumbler Tank

  1. #21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    No elä nyt helvetissä mene ainakaan liimaa laittamaan siihen. Muutenkin tullaista muutaman euron kampetta kannata korjailla, ei se uus nyt niin kallis ole. Lue vaikka tuosta noin aluksi

    http://www.e-savuke.com/vb/aloitteli...aliimalla.html
    Voi vitun vittu helvetti perkele! Oireita odotellessa... En nyt ole kauheasti kuitenkaan kerennyt vapotella...

    E: Pistin tilaukseen Smokin T-Duxin kyllä heti kun tankki hajosi, ja cartoja on onneksi varalla.

     
     
  2. #22
    tupla poistettu

     
     
  3. #23
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    5
    Moro. Oli pakko heittää kommentia, nyt kaksi päivää kärytellyt smok tumblerilla. Eli minun mielipiteeni: itellä ollut tähän asti evod ja protank mini, nyt siis kokeillut pari päivää smok tumblerilla ja siitä tuli mun ykkös höyrylaitteeni. Hyvät, runsaat ja pehmeät höyryt. 3.5 ml tankki versus evodin ja protank mini n. 1.5 ml tankkiin on huippu. Metka muotoilu, täytyy myöntää..
    Tämä siis minun henkilökohtainen aatteeni.

     
     
  4. #24
    Höyrähtänyt martta's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    etelä-pohjanmaa
    Viestit
    17
    Mähän en mitään mistään tiedä, mutta viime tilaukseen puffilta klikkailin tällaisen ihan summissa. Oon tykännyt kovasti, ei pahaa sanaa sanottavana. Muotoilu (ja koko) on herättänyt hilpeyttä kavereissa ja mieskin kyseli, että mikäs maitotonkka tuo on..

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •