Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Outoja vaikutuksia e-nesteistä

  1. #1

    Outoja vaikutuksia e-nesteistä

    Morjens vaan kaikille. Eli haluaisin kertoa oudoista vaikutuksista joita olen joskus saanut / saan kun höyryttelen ja toivon että kertoisitte onko teillä ilmennyt vastaavaa tai jotain muita omituisia vaikutuksia höyrytellessä. Niitä ei ole paljon, oikeastaan vain muutama mutta olen ihmetellyt mistä tällaiset vaikutukset voisivat johtua.


    1) Välillä kun höyryttelen, niin käsissä tapahtuu jotain outoa. Tätä on melko vaikea selittää, mutta tuntuu kuin joku vahva sähkövirta menisi käden ja sormien lävitse ja jos esimerkiksi kirjoitan näppäimistöllä jotain niin kädet pongahtaa hetkeksi ilmaan aivan kuin ne olisivat saaneet jonkun tällin. Sen jälkeen pienen hetken ajan sormet ja kädet tuntuvat hieman heikoilta, mutta ei mitenkään merkittävän paljon.

    (Tätä on tapahtunut muutamia kertoja ja yleensä silloin kun olen höyrytellyt melko runsaasti putkeen.)



    2) Joskus myös höyryjen oton jälkeen tulee jotenkin nuutunut ja hieman väsynyt olo. Sitä voisi kuvailla ehkä hieman samanlaiseksi oloksi kuin vasta heränneenä, ei tosin niin voimakkaaksi. Eli ei oikein jaksaisi tehdä mitään hetkeen. (Tätä tapahtuu yleensä vain silloin kun on ollut vasta vähän aikaa hereillä.)



    Näistä ei varsinaisesti ole haittaa, mutta ajattelin että onkohan tämä ihan normaalia, varsinkin tuo 1. kohta

    Höyryttelyä olen harrastanut n. 1.5 vuotta ja laitteina olen pääasiassa käyttänyt eGon akkuja (eCigWizardilta tilattuja) ja dual coil cartoja. (samasta firmasta)

    Tällä hetkellä menossa Dekangin nesteitä ja nyt ensimmäistä kertaa ilmenee noita 1. kohdan vaikutuksia. Olen kyllä ennenkin Dekangin nesteitä käyttänyt, mutta mitään tällaista ei ole ilmennyt.


    Osaisiko kukaan sanoa, mistä tällainen voisi johtua? Liian korkea nikotiinipitoisuus? Huonolaatuiset nesteet? Vai onko tämä jotain mitä ei pystytä selittämään?

    Laitteet pitäisi olla ainakin ihan kunnossa.



    Laittakaa omia kokemuksianne, vinkkejä ja muuta tulemaan.
    Kiitos.

     
     
  2. #2
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    kohtaan 2) voisi auttaa nikotiinin osuuden tiputtaminen, ainakin aamusta. Mulla tekee 20mg+ nesteet ihan samaa tunnetta, sitä samaa kyllä alkoi tulla jo viimeisinä tupakointivuosina myös jokaisista aamusavuista.

     
     
  3. #3
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Komppaan edellistä.
    Ykköskohdasta sanoisin että pitäisi eliminoida mahdollisia aiheuttajia vähän enemmän, kuulostaisi siltä että voisi olla tohtorikäyntiin aihetta. Eräällä tutulla sairaanhoitajalla oli samansuuntaista, kuvaili että pari kertaa oli kuin sähköiskun olisi saanut ja kädet nykäisseet itsekseen. Olikohan joku hermo puristuksissa hartiaseudulla tjsp.
    Vaan vakaa maallikon näkemys; voipi olla vakavaakin, voipi olla olemattakin... Suosittelin lekurireissua jos isommin alkaa vaivata.

     
     
  4. #4
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    voe hyvän tähen näitä kännijuttuja.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #5
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Kohta 1, kaveri ollut 3v ilman nikotiinia ja halusi maistaa kun mun aga / snowmans kiss (~12mg) tuoksui niiiin hyvältä.
    Kuulemma ekasta imusta tuli kuin neulanpistoja sormiin hetki imun jälkeen. Kaveri siis otti vain yhden imun.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  6. #6
    2 kohta on tuttu mulle ja juuri aamuisin. Joskus tulee sellainen nollataulu fiilis aamun ensimmäisistä höyryistä, mutta menee ohi hyvin äkkiää.
    Tuota on silti tullut mietittyä, että tekeekö jatkuva höyryäminen jotain yleiseen vireystasoon. Vaikea sanoa kun olen muutenkin peruslaiska

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari Sirppi's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Orimattila
    Viestit
    247
    Kakkosta itelläkin havaittavissa, töissä kun istuu pitempään höyryllä ni tuleepi suht vetämätön olo.


     
     
  8. #8
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Juu. Itse höyrytellyt 7 viikkoa ja etenkin alkuun oli tosi väsy, tuli varmaan alkuinnostuksessa liikaa vedettyä ja liian vahvoja nesteitä. Ajan mittaan laskenut nikotiinia ja samalla on väsymys helpottanut. Koittanut myös päästä pois tupakointi tyylisestä sauhuttelusta, eli koittanut jättää höyryjen välille taukoa reilummin ja sit taas parit hatsit. Jotenkin ajatellut että saa happea siinä välissä, hapen puute takuulla väsyttää...suuri nikotiinimäärä taasen aiheuttaa useille juurikin sellaista "lihasvelttoutta".

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •