Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 34

Aihe: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Olisiko tämä ketju semmonen mikä on täällä esim. viikon olemassa ja suositusten jälkeen eniten ääniä saaneet tuotteet listataan nostoksi tyyliin otsikolla: Tervetuloa aloittaja! Osta nämä tuotteet höyrytyksen aloittamiseen!

    En tiedä onko tässä mitään ideaa, joten ylläpito poistaa tämän ketjun, jos näin katsoo parhaakseen.

    Omasta mielestäni tässä on kumminkin hyvä idea, joten suositelkaa kaikki tänne mielestänne paras alotussetti höyryttelyyn ja viikon päästä ylläpito voi demokratian merkeissä koota yhteenvedon asiaan ja tuhota tämän ketjun.

    Voin minäkin toki mahdollisen tulevan yhteenvedon tehdä, jos tämä saa kannatusta.

    No niin asiaan siis.

    Suosittelen ensimmäiseksi akuksi Joyetechin valmistamaa eGo-T - akkua 1000mah voimakkuudella ja usb-pasthrough mallina.

    Suosittelen ensimmäiseksi nesteeksi RY4-nestettä 18mg - vahvuudella.

    Jatkakaa..
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  2. #2
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Sama 1000mAh läpivienti akku ja Smokin Mega karto... Neste on paha sanoa mutta tuota.. Mistä tykkää.. ja vahuudeks se 18mg..

     
     
  3. #3

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    510 - 280mAh (tupakan paksuinen, kesto ok)
    eGo - 900mAh ja ylöspäin (sikarin paksuinen, kesto hyvä)
    Ja jos istuu tietokoneella, niin 510 kaveriksi passtrough / eGo passtrough setti...

    Boge/Smok Tech Cartomizers
    Tornado/Mega Dual Coil 5ml Cartomizer

    USA-Mix - 24mg
    RY4 - 24mg
    Cafe Brazilliano - 24mg
    BlueBerry - 0mg
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #4

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Samalla akulla menisin. Siihen sitten adapteri(tarvitaanko) LR dual coil cartoja. Neste riippyy siitä mitä on polttanut. Mutta vaikkapa 24mg RY4 tai Coffee menee aina

    Edit

    Tämän ketjun akkusuositusten(siis itsekkin suosittelin vaikka en kyseistä akkua omistanutkaan) perusteella itsekkin tein vielä päivän kolmannen tilauksen HC:lta. Tilaukseen sisältyi juurikin tuo kyseinen akku. Aiemmin mulla ei sellaista ole ollut mutta muutaman viikon päästä toivottavasti on.

    http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...en-664.25.html
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Hyvä, kiitos ja jatkakaa. Tosiaan viikon jälkeen voisi vetää yhteenvedon eniten suositelluista ratkaisuista ja pistää siitä hyvin ytimekkään alotuspaketin jokaiselle uudelle asiasta kiinnostuneelle!
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    eGo 1000mAh USB passthrough
    Boge Cartomizer
    Usa mix 24mg ja 0mg VPG

     
     
  7. #7

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    En näihin vielä niin hyvin ole perehtynyt, että osaisin ihmeemmin sanoa mutta ajattelin osallistua keskusteluun silti

    Elikkäs 510-T automaattiversion tilasin ensimmäiseksi kitiksi, oikein hyvin toimi mutta suoraan parin päivän kuluttua ilmeni jo tarvetta "parempaan" ja lähti muutamia lisätilauksia vetämään lähinnä akkujen kapasiteetti oli ainoa mikä häiritsi pahemmin. Ato on toiminut itsellä oikein hyvin, joskin niitäkin pistin lisää tulemaan "varmuuden vuoksi" ettei sitten lankea analogiseen tuon hajotessa :P

    Eli jos saisin nyt uudelleen valita pakettia tämän tietämyksen perusteella, ottaisin ehdottomasti eGo 1000mAh akun suoriltaan. Passthroughlla tai ilman, kaksi atoa samantien luult. tankkiversiona, ettei tarvitsisi kuumotella laitteistorikkoa samantien. 510-T tai eGo-T, jälkimmäistä en ole vielä päässyt tesmaamaan, mutta oletus on että on yhtä helppokäyttöinen?

    Litkuista senverran, että jos minttu/menthol/vast. maistuu missään muodossa niin se tuntuisi olevan "turvallisin" valinta ainakin muiden ohelle. Kaikille ainakin suositellut tähänasti että mentholista tietää "varmasti" edes jossainmäärin miltä se maistuu joten sitä yksi pullo varalle jos muut osoittautuvat pahanmakuisiksi, sitten niitä kahveja ja hedelmämakuja lisäksi testailua varten että löytää sen oman juttunsa.

     
     
  8. #8
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    No voisin suositella kahta samoin tein,
    510 T aloituspaketti (minkä ite tilasin oli kahella atomosaattorilla ja viidellä tankilla). Pärjää pitkään (paitsi toinen akuista melki aina latauksessa mutta kahdella pärjää ok). Lisäksi nestettä esim 5pack 10ml pulloja, ry4 18 tai 24mg, tupakkamaut melki järjestään ok, yksi minttu tai menthol hyvä olla joka miehellä. Ja jotain vähän erikoisempaakin aina hyvä kokeilla, 5ml tai 3ml pullokin riittää suht kauan jos maistella jotain haluaa.

    Toinen vaihtoehto mod runko (esim e-power) ja 2-3 akkua + laturi. Muutamat SR cartomizerit ja pari LR cartomizeria. Drip tip (voi käyttää myös cartomizerin päässä). Ja siihen päälle enää nestettä n viisi 10ml pulloa ni höyryää kauan. Modista kattoa liitäntä että samat kun cartomizereissa (510 esim).

    Toki myös 510 tankit (atomiser + tank) istuu 510 liitännäisten modien nokkiin. Eli peruspaketteja voi aina modata suuntaan ja toiseen.

    Tulikin jo noista akuista. Käytännössä karkeasti pikku e-powerin akku kestää 4 kertaa pidempään kuin 510n akku, ja vastaavasti ok laturilla 14650 latautuu neljä kertaa nopeammin (itselle tuli aika hyvä litiumlaturi, noiden kessukauppojen latureista ei itellä kokemusta. Muuta ku noista 510 latureista mitkä siis hitaita).


     
     
  9. #9

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Ei nyt luettella tänne, mikä on se oma alotussetti ollut. Eiköhän konsensus ole se, että 510-starter kitissa ei muuta hyvää ole kuin hinta. Itse en ainakaa tuota voi suositella.

    Suosittelisin vähintään 650mAh akkua (joko riva, tai ego) ja siihen lr-atot ja cartoja.

     
     
  10. #10

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ei nyt luettella tänne, mikä on se oma alotussetti ollut. Eiköhän konsensus ole se, että 510-starter kitissa ei muuta hyvää ole kuin hinta. Itse en ainakaa tuota voi suositella.

    Suosittelisin vähintään 650mAh akkua (joko riva, tai ego) ja siihen lr-atot ja cartoja.
    Hintakin riippuu siitä mistä tilaa. Itse aloitin höyryttelyn GreenSmoken starterkitin avulla. Hinta vaatimaton 65€ kahdesta 180mAh akusta, kahdesta atosta, muutamasta patruunasta ja laturista.

    Tuolla rahalla taitaa saada 3 kittiä mistä vaan muualta.


    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  11. #11
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ei nyt luettella tänne, mikä on se oma alotussetti ollut. Eiköhän konsensus ole se, että 510-starter kitissa ei muuta hyvää ole kuin hinta. Itse en ainakaa tuota voi suositella.

    Suosittelisin vähintään 650mAh akkua (joko riva, tai ego) ja siihen lr-atot ja cartoja.
    Hintakin riippuu siitä mistä tilaa. Itse aloitin höyryttelyn GreenSmoken starterkitin avulla. Hinta vaatimaton 65€ kahdesta 180mAh akusta, kahdesta atosta, muutamasta patruunasta ja laturista.

    Tuolla rahalla taitaa saada 3 kittiä mistä vaan muualta.
    Tuolla 65€ saa 6x q510 get startti kittiä itellä oli sellasia 2 ku alottelin...

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    8

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Itse aloitin TECC:n (kallis, mutta luotettava) Tornado Tank aloituskitillä. (http://www.theelectroniccigarette.co...k-product.html), jossa 2x paristoa, 2x atomisaattoria, 5x tankkia mentholilla täytettynä + akkujen laturi ja joitain tankkien vaihtokorkkeja. Tämä lienee ns. uudelleenbrändätty Ego-T, joita löytänee eri nimillä eri kaupoista.

    Ei valittamista, vastaavan lisäksi suosittelisin paketillista clearoja (5 kpl) 510 kierteillä ja maun mukaan nesteitä. Vahvempien nesteiden kaveriksi voi ottaa esim 0mg vaniljaa tai vastavaa. Muutaman mukavalta vaikuttavan nestepullollisen kanssa pääsee mielestäni hyvin alkuun.

    Oma, vaaleanvihreää marlboroa vuosia polttaneena, suosikkinesteeni on Easy Liquidsin &#039romedary Menthol' (http://www.easy-eliquid.com/products...d-10ml-PG.html), mutta kukin makunsa mukaan. Totaly Wickedin 'Rich Pipe' (http://www.theelectroniccigarette.co...2-product.html) ei ole lainkaan hassumpi sekään, mutta hieman hintava.

    E-cig Wizardin aloituskitti, http://www.ecigwizard.com/shop/en/el...arted-kit.html, jonka hankin 'varalle', on hintaansa nähden yllättävän pätevä, tämän kaveriksi tosin suosittelisin ehdottomasti paketillista clearoja ja ehkä kestävämpää akkua.





     
     
  13. #13

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Joeyn eGo-t tonninen aloitussetti, jossa normi ja lr ato. http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1289

    Paketti bogen lr cartoja tai joitain dualcoileja. http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7615

    510 lr ato ja drip tippi. http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7614 ja
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7861

    Tupakki neste, RY4 tai Gold&Silver, hedelmä makuja(mansikka, omena) jokin kahvi, jokin menthol, vahvuudet 14-18. Esim. liberty-flights.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    eGo-T.

    Akku tietty mahdollisimman iso, koska miksi ei..

    Enkä todellakaan lähtis suosittelemaan cartomizereita tai muuta hankaluutta, kun ihan tankeilla ja atoilla helppoa ja mukavaa alottelua.
    Näin tein itse, ja parin kaverin kokemuksiin verrattuna olen vakuuttunut sen olevan oikea ratkaisu. Myös kaikille muille.

    Makumaailmasta ei voi suositella muuta kuin kaiken kokeilua. Itse tilasin startterin mukana ison törskän USA Mixiä, mutta se lähti kaverille puolillaan kun en siitä oikeasti edes tykännyt. Nyt on kuusi eri 5ml putelia (RY4, vanilla, florida citrus explosion, green cow, mint, cinnamint), ja muutama uusi maku tulossa, ja alkaa pikkuhiljaa oikeasti hahmottumaan, mistä minä pidän.

     
     
  15. #15
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tusina Näytä viesti
    eGo-T.

    Akku tietty mahdollisimman iso, koska miksi ei..

    Enkä todellakaan lähtis suosittelemaan cartomizereita tai muuta hankaluutta, kun ihan tankeilla ja atoilla helppoa ja mukavaa alottelua.
    Näin tein itse, ja parin kaverin kokemuksiin verrattuna olen vakuuttunut sen olevan oikea ratkaisu. Myös kaikille muille.

    Makumaailmasta ei voi suositella muuta kuin kaiken kokeilua. Itse tilasin startterin mukana ison törskän USA Mixiä, mutta se lähti kaverille puolillaan kun en siitä oikeasti edes tykännyt. Nyt on kuusi eri 5ml putelia (RY4, vanilla, florida citrus explosion, green cow, mint, cinnamint), ja muutama uusi maku tulossa, ja alkaa pikkuhiljaa oikeasti hahmottumaan, mistä minä pidän.
    No tuota noin.. oletko testannu kartoa? Onhan toi tankki simppeli ratkasu.. Mutta jos ite alottaisin nii se olis ennemmin tuo karto.. Heittää vaan nesteet tuubiin ja lähteä paineleen.. Kestää kiitettävästi. Tuossa tankissa mikä tökkii alottelijalle suositeltavana on se pieni näprääminen ennen ku saa toiminta kuntoon.
    (Tämä minun mielipide ja ehkä jonkun muun mutta ei kaikkien)

     
     
  16. #16
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    No tuota noin.. oletko testannu kartoa? Onhan toi tankki simppeli ratkasu.. Mutta jos ite alottaisin nii se olis ennemmin tuo karto.. Heittää vaan nesteet tuubiin ja lähteä paineleen.. Kestää kiitettävästi. Tuossa tankissa mikä tökkii alottelijalle suositeltavana on se pieni näprääminen ennen ku saa toiminta kuntoon.
    (Tämä minun mielipide ja ehkä jonkun muun mutta ei kaikkien)
    Eihän siinä mitään näpräämistä ole. Sen kun puhaltaa putket puhtaaksi ja tankkaa ja antaa mennä. Hyvin pelaa ainakin uutena.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #17
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    No tuota noin.. oletko testannu kartoa? Onhan toi tankki simppeli ratkasu.. Mutta jos ite alottaisin nii se olis ennemmin tuo karto.. Heittää vaan nesteet tuubiin ja lähteä paineleen.. Kestää kiitettävästi. Tuossa tankissa mikä tökkii alottelijalle suositeltavana on se pieni näprääminen ennen ku saa toiminta kuntoon.
    (Tämä minun mielipide ja ehkä jonkun muun mutta ei kaikkien)
    Eihän siinä mitään näpräämistä ole. Sen kun puhaltaa putket puhtaaksi ja tankkaa ja antaa mennä. Hyvin pelaa ainakin uutena.
    Ottaa tankin avaa korkin, täyttää, laittaa korkin takas, Ja atoon kiinni... Kartossa.. Ottaa suu osan veke täyttää ja suu osa takas.. Ja jos ny sattuu olemaan tuollanen n. 40-50 vuotias raksa äijä jolle ite esittelen tuota laitetta nii se menee tuon karton mainostamiseks..
    (Nii ja siiten tosiaa Smokin Mega DCC esittelen )

     
     
  18. #18

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Puhumattakaan (tankeissa siis) sen imulangan säätämisestä, ilmareikien poraamisesta, vuoto/dryhit -ongelmista, muovin makusista hatseista yms. Cartot ftw!

     
     
  19. #19

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    No tuota noin.. oletko testannu kartoa? Onhan toi tankki simppeli ratkasu.. Mutta jos ite alottaisin nii se olis ennemmin tuo karto.. Heittää vaan nesteet tuubiin ja lähteä paineleen.. Kestää kiitettävästi. Tuossa tankissa mikä tökkii alottelijalle suositeltavana on se pieni näprääminen ennen ku saa toiminta kuntoon.
    (Tämä minun mielipide ja ehkä jonkun muun mutta ei kaikkien)
    Eihän siinä mitään näpräämistä ole. Sen kun puhaltaa putket puhtaaksi ja tankkaa ja antaa mennä. Hyvin pelaa ainakin uutena.
    Kaveri jolle tilasin Tankki eGon ilmoitteli, ettei saa kunnon imuja muuta kuin multa saamastaan Tornado 5ml DC'stä.. Laitto sitten mulle 2x ato + maistiais tankit... No eipä muuta kuin primerin puhalus ja homma pelitti.. Ei vain aina alottelijalle iskostu nuo (väitti kautta kiven ja kannon tietävänsä tarvittavat tankkisysteemistä).... :P
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Paras akku, höyrystin, neste tms. aloittajalle ekaan ostoon?

    Mulla on kolmet eri tankit ja vaikka ne toimivat, niin cartoja suosittelisin itse aloitukseen.

    Ego-T akku, XL-dualcoil carto ja RY4 neste. Siinä mun suosittelema alotussetti.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •