Sivu 3 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 114

Aihe: Ajatuksia ja kokemuksia

  1. #41
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Osta nyt ihmeessä rebuilde atoina vaikka iglu dripperi ja rsst mesh ato ja kenties mekaaninen putki näiden kaveriksi niin on askartelua iltoihin maut pomppaa uusiin ulottuvuuksiin samoin nesteen kulutus
    Pitää varmaan jossain vaiheessa ostaa Nyt mulle ei tuo mesh ato sano vielä mitään, mutta täytyy opiskella niin eiköhän se siitä.
    Nyt kuitenkin kasaan sellaista settiä, että on helposti käytettävää tavaraa riittävästi sitä parin viikon päästä koittavaa Kreetan reissua varten, sinne pitää saada helpot ja varmatoimiset vehkeet mukaan

    Se Nova mini tuli jo mainittua, mutta onhan sitä muutakin tavaraa matkan varrella.
    Kartojen lisäksi tällaista odotettavissa ensi viikolla saapuvaksi:

    1x Kanger MINI ProTank clearomisaattori bottom coil 2,2ohm lasiputkella UUTUUS (näitähän mulla on jo yksi, kohta kaksi )
    1x Vision MINI Vivi Nova Kit purettava tankki-clearo 3 atomisaattorilla 1,8/2,4/2,8ohm
    2x SMOK Tumbler Tank -clearomisaattori bottom coil 2,0ohm UUTUUS

    Ja lisää nesteitä
    ecigwizardilta tulossa:
    Blackcurrant Burst 18mg 10ml
    Brain Freeze 18mg 10ml
    Havana Mild 18mg 10ml
    Keep of the Grass 18mg 10ml
    Kentucky Honey Blend 15mg 10ml
    Kentucky KY4 15mg 10ml

    ja Finnvapelta (ensimmäinen tilaus sinne):
    Liqua Kirsikka 18mg 10ml
    Liqua Menthol 18mg 10ml
    Liqua Vanilja 18mg 10ml

     
     
  2. #42
    Älä haasaa kaikkia pelimerkkejä nyt clearoihin ja tankkeihin, kun kohta siirryt kumminkin laitteistossa astetta ylemmäs ja kaikki jää tarpeettomaksi.
    "Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."

     
     
  3. #43
    Ei nuo tarpeettomaksi jää Töihin, koiralenkille jne ei varmaan viitsi jatkossakaan kovin hienoja systeemeitä raahata, joten sellaiseen käyttöön hyviä myös tulevaisuudessa

     
     
  4. #44
    Itsekkin luulin noin, mutta kun sai mekaanisen putken ja rsst rosterivaijeri wikillä niin siihen loppui muiden käyttö. Ei vuoda ja toimii aina toki, on protank ja svd aina varalla + muut kertyneet romut

    e: Parasta tässä "harrastuksessa" on omasta mielestä tuo pikkuhiljaa parempiin vehkeisiin siirtyminen. Pitäisi piruuttaan pari päivää kokeilla umpipaskoilla diy kokeiluilla ja egolla ja paljon vuotavalla c4 clearolla tai 510-t llä ja sitten takas mesh vehkeisiin niin alkaisi taas arvostamaan noita

     
     
  5. #45
    Joo ei siitä egojen mukana ronttaamisesta mitään tule jos kotona pöydällä odottaa vaikka mekaaninen + meshiato.
    "Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."

     
     
  6. #46
    Se onkin yksi syy miksi en ihan vielä halua "siirtyä eteenpäin" Tällä hetkellä esim. Protank Mini / Protank II noiden mun ego vv akkujen kanssa tuntuu erittäin hyvältä kokonaisuudelta, joten en halua vielä pilata sitä jollain paremmalla
    Viimeksi muokannut MTM1977; 18.08.13 kello 20:04.

     
     
  7. #47
    sirkku
    Vieras
    Mä oon ollu tyytyväinen Egon akkuihin, yhellä latauksella riittää moneksi päiväksi (900/1100 mah). Enkä mitenkään höyryttele vähän vaan aika reilusti. Yläosa sitten vaihtelee riippuen mikä toimii ja vähän tarkoituksestakin. Joskus haluu isoo ja joskus pientä höyryä, Evod mä en tykkää, joko toimii tai sitten ei, mut aina valskaa, clearo5 ja 7 toimii ja niihin voi lisätä viiksiä, jos meinaavat valskata. Mini pro on OK, kokeilussa Mini nova, eipä uskalla vielä sanoa juuta tai jaata, ollu niin vähän käytössä. Tokihan isoilla pojilla on hyvän näköisiä härpäkkeitä, mutta sitten puhutaan jo isommista rahoistakin. Eikä nolota liikkua sähköröökin kanssa ihmisten ilmoilla, se on niitten ongelma jos se ei sovi niitten pirtaan. Utelioita aina joskus löytyy, mut osa tuijottaa vaan, eikä uskalla kysyä mitään. Unohtu vähintään kolme akkua päivittäisessä käytössä eri nesteillä

     
     
  8. #48
    Mitäs sitten, kun löytyy täydellinen mesh-laitos ja vielä täydellinen e-neste? Siihenkö loppuu tutkiminen . Mulla meni pari ekaa kuukautta clearoilla ja nyt on silica RBA työn alla, Dream bt804 tarkemmin. Ja Kayfun lite pitäisi kolahtaa ensi viikolla luukusta. Jos näillä malttaisi jokusen viikon ennen meshiin siirtymistä.

    Vielä on melkein päivittäin kyllä clearot(itsetehdyillä setupeilla toki!) käytössä, kun noita omia nestekokkailuja maistelen.

     
     
  9. #49
    Tuskin ikinä löytyy täydellistä vehjettä ja makua En tosin noihin highendeihin perehtynyt, hintansa takia. Vivinovalla ja egoilla itselläkin meni noin 5kk ja sitä ennen kartoilla ja nyt rba vehkeitä vain

     
     
  10. #50
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Aina sitä löytää uutta tutkittavaa. Ei mulla jääny ainakaan kartot/protankit käyttämättä kun siirryin mekaanisiin ja korjattaviin.
    Töissä on hyvä olla just kartotankki tahi proo.

     
     
  11. #51
    Ensimmäinen viikko tätä harrastusta täyttyy pian ja kyllähän tämä edelleen hauskaa puuhaa on.
    Nyt on tullut testattua ato-t, clearo ja tänään uusimpana carto.
    Clearo ja carto tuntuu hyviltä omaan käyttöön, ato-t ei oikein innosta. Tankit ei ole vuotaneet tms. mutta muuten vaan tuntuu, että ei anna höyryjä yhtä hyvin kuin clearot tai cartot.

    Eli päivittäiseen käyttöön jää nyt toistaiseksi clearo/carto yhdistelmät.

    Nyt on myös aika pistää varustelu hetkeksi lukkoon, alkaa olla tarvikkeita jo riittävästi Eli hetken aikaa tilaillaan vaan uusia nesteitä.
    Samalla sitten täytyy miettiä, että onko tämä nykyinen varustus riittävä vai pitääkö ottaa seuraava askel jossain vaiheessa...
    Kuten tuossa aiemmin tuli todettua, niin tällä hetkellä tuntuu siltä, että clearojen (ja nyt myös cartojen) ja eGo VV akkujen kanssa pärjää aika mainiosti eli sen suhteen ei ole tarvetta upgradeen. Kiinnostus on kuitenkin herännyt, joten katsotaan mihin se johtaa

     
     
  12. #52
    Tuli opittua taas jotain
    Olen taistellut tuon Protank II:n kanssa, kun ei ole mitenkään lähtenyt toimimaan tyydyttävällä tavalla.
    Vaikuttaa siltä, että ongelma ei ehkä olekaan laitteessa vaan nesteessä. Tuo ENJuicen Primo Coffee ei vaan maistu hyvältä tai ei ainakaan toimi tuossa Protank II:ssa.
    Pesin Protankin ja vaihdoin vielä atopään, sitten sisään Apple neste ja johan alkoi maistua. Volttejakaan ei tarvitse kuin 3.9v-4.1 (2,5ohm ato) ja hyvin höyryää.
    Laitoin sen coffeen nyt korkki auki pimeään, olkoon siellä muutaman viikon ja kokeillaan sitten ehkä uudestaan

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146
    Green Apple Hard Candy - Ginger's e-Juice, Inc.

    Jos tykkäät omenasta niin ala metsästämään tuota nestettä. Höyryttelin tuota jonkun 300ml yhteensä ja en kyllästynyt missään vaiheessa. Ihan käsittämättömän ihanan makuinen. Tosi kirpeä karkkiomena ja suu napsuu vieläkin, kun muistelen kaiholla!

     
     
  14. #54
    Ja ekaks mekaaniseks löytyy halpoja putkia ja rsst. Helppo tehdä setuppi. Itellä meni jo myyntiin mutta kartot ei iskekään enään joten tilasin uudelleen Pienellä rahallakin pääsee jo alkuun kunhan valitsee toimivat laitteet, esim k100 ja k101 puskee hyvin virtaa vaikka maksaa parikymppiä.

     
     
  15. #55
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kympin sentinelki iskee lujaa.

     
     
  16. #56
    Lainaus Alkuperäinen postaaja noutti Näytä viesti
    Green Apple Hard Candy - Ginger's e-Juice, Inc.

    Jos tykkäät omenasta niin ala metsästämään tuota nestettä. Höyryttelin tuota jonkun 300ml yhteensä ja en kyllästynyt missään vaiheessa. Ihan käsittämättömän ihanan makuinen. Tosi kirpeä karkkiomena ja suu napsuu vieläkin, kun muistelen kaiholla!
    Mistä tuota ostit?
    Äkkiseltään katsottuna löysin vaan ameriikoista ja sieltähän ei voi tilata. En tosin kovin syvällistä etsimistä ehtinyt vielä suorittaa

    Tällä hetkellä tosiaan noiden nesteiden kanssa alkaa näyttää siltä, että nuo hedelmämaut ainakin toimii oikein hyvin. Kahvi tosiaan ei toiminut, vaikka kahvista muuten pidänkin. Täytyy katsoa miltä se maistuu, kun saa vähän kypsyä.

     
     
  17. #57
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    mä olen kahviin laittanut välillä vähän vanilijaa tai suklaata taikka molempia, kun ei ole löytynyt sellaista kahvi makua mitä voisi pelkästään höyrytellä

     
     
  18. #58
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannep Näytä viesti
    mä olen kahviin laittanut välillä vähän vanilijaa tai suklaata taikka molempia, kun ei ole löytynyt sellaista kahvi makua mitä voisi pelkästään höyrytellä
    Tuota pitää kokeilla. Vaniljaa pitäisikin lähipäivinä olla tulossa postilaatikkoon.

     
     
  19. #59
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    House of Liquidilta löytyy omaan makuuni ylivoimaisesti paras kahvi, Brasileiro. Ja onhan siellä myös mahtava omenatupakka El Toro Eden.
    Noitakaan ei kyllä bottom coileilla (Pro Tankit) kannata vetää.

     
     
  20. #60
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti

    Noitakaan ei kyllä bottom coileilla (Pro Tankit) kannata vetää.
    Nyt onkin hyvä tilaisuus kysyä, että miksi? Sen jo huomasin, että kahvi ei PT II:n kanssa toiminut, mutta en arvannut, että syy on bottom coil rakenteessa?

    Mulla on nyt myös muutama karto, niissä toimisi paremmin?

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •