Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 37 / 37

Aihe: Passiivinen höyryttely

  1. #21
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Passiivinen höyryttely

    On teilläki jutut Virallisen kuulosta ku sanoo "metaani päästöistä aiheutuva ääni"

     
     
  2. #22
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    4

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Kun hankin sähkötupakan ja aloin höyryttelemään sisällä, vaimo (joka ei polta) sai PG:n yliherkkyyteen viittaavia oireita (ylähengitystiet tulivat kipeiksi ja silmiin sattui). Ne alkoivat itteasiassa pikkuhiljaa, eka viikko meni vielä ihan hyvin, mutta koko ajan vaimon oireet vaan pahenivat ja pahenivat.

    Enkä edes itseasiassa höyrytellyt puhdasta PG-litkua vaan litkussa oli 1/3-osaa PG:tä ja 2/3 VG:tä.

    Tilasinpa sitten VG-nikotiinia ja pöllyttelin olohuoneessa ihan 100% VG-litkua. Vaimo sai 10 minuuttia kestävän yskäkohtauksen, painui huoneesta ulos yskimään kaksin kerroin. Edes analoginen tupakka ei aiheuta sille sellasta kohtausta.

    Istun eteisessä höyryttelemässä, ei sentään tarvitse ulos mennä.

    Oon lukenut tätä foorumia ja muutenkin kuullostellut ihmisten reaktioita, vaimo vaikuttaisi olevan ainoa, joka reagoi passiiviseen höyryyn tuolla tavalla.


     
     
  3. #23

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jotivoni Näytä viesti
    Kun hankin sähkötupakan ja aloin höyryttelemään sisällä, vaimo (joka ei polta) sai PG:n yliherkkyyteen viittaavia oireita (ylähengitystiet tulivat kipeiksi ja silmiin sattui). Ne alkoivat itteasiassa pikkuhiljaa, eka viikko meni vielä ihan hyvin, mutta koko ajan vaimon oireet vaan pahenivat ja pahenivat.

    Enkä edes itseasiassa höyrytellyt puhdasta PG-litkua vaan litkussa oli 1/3-osaa PG:tä ja 2/3 VG:tä.

    Tilasinpa sitten VG-nikotiinia ja pöllyttelin olohuoneessa ihan 100% VG-litkua. Vaimo sai 10 minuuttia kestävän yskäkohtauksen, painui huoneesta ulos yskimään kaksin kerroin. Edes analoginen tupakka ei aiheuta sille sellasta kohtausta.

    Istun eteisessä höyryttelemässä, ei sentään tarvitse ulos mennä.

    Oon lukenut tätä foorumia ja muutenkin kuullostellut ihmisten reaktioita, vaimo vaikuttaisi olevan ainoa, joka reagoi passiiviseen höyryyn tuolla tavalla.
    No eipä ole koskaan vastaavaa eteen tullut todellakaan että ei itse höyryttele ja on molemmille aineille allerginen 8)

     
     
  4. #24

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Tätä passiivisen höyryttelyn vaikutuksia olen tässä itsekin viime päivinä miettinyt. Saatan kuppilassa istua rahapeliautomaateilla pitkiäkin aikoja ja höyryttelen usein samaan aikaan, jostain syystä on tuntunut että viereisillä koneilla jengi on alkanut yskimään tavallista enempi. Tämä saattaa tietty olla ihan päänikin sisällä nämä luulot kun vielä kumminkin hieman jännittää jengin suhtautuminen e-savukkeeseen. Eli nämä yskijät saattavat yskiä ihan muistakin syistä.

    Kuppilan vakityöntekijä (itsekin höyryttelijä) on kyllä maininnut ettei kukaan ole missään vaiheessa valittanut höyryttelystä joten ei se kai ihmisiä häiritse sitten. Ainakaan vielä.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  5. #25
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Mansester
    Viestit
    61

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jotivoni Näytä viesti
    Kun hankin sähkötupakan ja aloin höyryttelemään sisällä, vaimo (joka ei polta) sai PG:n yliherkkyyteen viittaavia oireita...
    Mikä on vaimosi suhtautuminen höyryttelyysi sisällä? Olisiko yskä ns. henkistä?

     
     
  6. #26

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Aika paljon kissojen omistajia täällä. (Minä myös).. Olen myös huomannut että analogisen aikana kissat eivät mielellään tulleet lähelle.. Höyryttely ei näytä haittaavaan. Toinen kissa tykkää jopa jahdata höyryrenkaita .
    Sama. Välillä toinen kissoista tulee viereen kyttäämään että puhalla nyt niitä renkaita s**tana!!
    Höyrykissoja
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  7. #27
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    98

    Vs: Passiivinen höyryttely

    wikipediasta (http://en.wikipedia.org/wiki/Propylene_glycol):

    Animals

    Propylene glycol is an approved food additive for dog food under the category of animal feed and is generally recognized as safe (GRAS[30]) for dogs.[31] Similarly, propylene glycol is an approved food additive for human food as well.[32] The exception is that it is prohibited for use in food for cats because of a species-specific reaction in the body, as noted in 21 CFR 582.1666.

    Veterinary data indicate that propylene glycol is toxic to dogs with a 50% chance of being lethal at doses of 9mL/kg, although the figure is higher for most laboratory animals (LD50 at levels of 20mL/kg).[33]

    However, propylene glycol may be toxic to cats in ways not seen in other animals. The U.S. Food and Drug Administration has determined that its presence in or on cat food has not been shown by adequate scientific data to be safe for use. Any such use is considered an adulteration of the cat food and a violation of the Federal Food, Drug, and Cosmetic Act.[34]



    tuota olen vähän miettinyt, kun tuo kissa tuossa sylissä aina makailee kun tässä koneella höyrystelen. Höyryt koitan ainakin puhallella pois päin ihan varmuuden vuoksi.

     
     
  8. #28
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Aika moni höyryttelijä näkyy olevan kissaihmisiä.

     
     
  9. #29
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Aika moni höyryttelijä näkyy olevan kissaihmisiä.
    kuin myös. Katit ei muuten perusta, mutta höyryn naamalle puhaltelusta lähtevät kiitämään.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  10. #30
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Aika moni höyryttelijä näkyy olevan kissaihmisiä.
    Tai siis aika moni internetissä paljon aikaansa viettävä/foorumilla kirjotteleva näyttäs olevan kissaihmisiä?

    No ei. On sitä itelläkin muinoin ollu katteja, nykysin kani. Eläin kun eläin on pop. O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  11. #31
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    4

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Spoonyli Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jotivoni Näytä viesti
    Kun hankin sähkötupakan ja aloin höyryttelemään sisällä, vaimo (joka ei polta) sai PG:n yliherkkyyteen viittaavia oireita...
    Mikä on vaimosi suhtautuminen höyryttelyysi sisällä? Olisiko yskä ns. henkistä?
    No tällä koulutuksella en oo lähteny sen tarkempaa psykoanalyysiä tekemään, saattaahan siellä joku lapsuuden trauma olla, joka liittyy sisällä polttamiseen (joskin poltin sisällä omassa kämpässäni sillon, kun vielä seurusteltiin ja sillon hänkin vielä poltti ihan sujuvasti vieressä), mutta ihan sydämestään on ollut pahoillaan, etten mä voi höyrytellä tässä samassa tilassa.

     
     
  12. #32
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    4

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fox_FaTC Näytä viesti
    Kuppilan vakityöntekijä (itsekin höyryttelijä) on kyllä maininnut ettei kukaan ole missään vaiheessa valittanut höyryttelystä joten ei se kai ihmisiä häiritse sitten. Ainakaan vielä.
    Eipä sisällä tupakointiinkaan oo varsinaisesti puututtu vasta kuin viimeiset 15-20 vuotta, tupakkaa on poltettu melkosesti kauemmin ja sekin oli aikoinaan tutkittu hyvinkin terveelliseksi. Ihmiset eivät tienneet sen olevan haitallista vasta kuin tuossa 30 vuotta sitten.

    Mä toivon sydämestäni, ettei historia toistaisi itseään sähkötupakan kanssa.

     
     
  13. #33

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fox_FaTC Näytä viesti
    Tätä passiivisen höyryttelyn vaikutuksia olen tässä itsekin viime päivinä miettinyt. Saatan kuppilassa istua rahapeliautomaateilla pitkiäkin aikoja ja höyryttelen usein samaan aikaan, jostain syystä on tuntunut että viereisillä koneilla jengi on alkanut yskimään tavallista enempi. Tämä saattaa tietty olla ihan päänikin sisällä nämä luulot kun vielä kumminkin hieman jännittää jengin suhtautuminen e-savukkeeseen. Eli nämä yskijät saattavat yskiä ihan muistakin syistä.

    Kuppilan vakityöntekijä (itsekin höyryttelijä) on kyllä maininnut ettei kukaan ole missään vaiheessa valittanut höyryttelystä joten ei se kai ihmisiä häiritse sitten. Ainakaan vielä.
    Tähän aikaa vuodesta on aika hankala vetää yskimisen perusteella mitään analyysia kun kaikki flunssapöpöt on liikkeellä ja joka toisella on jokin yskä päällä.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  14. #34

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Mulla kans kaks kissaa (tai oikeesti 3, mut yks asuu vanhempien luona) ja toinen lähtee höyryä karkuun kuin raketti, on muutenkin vähän "villikissa". Toinen nököttää sylissä kun pössyttelen töllöä katellessa eikä edes suostu siirtymään sivummalle. Päin en sitäkään puhaltele.

     
     
  15. #35
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Se kissa joka armeliaasti sallii mun nukkua samassa kämpässä, köllöttelee yleensä joko sylissä tai vieressä sohvalla ja vilkuilee lähinnä huvittuneesti mun höyryämistä, edes renkaat ei kiinnosta tarpeeksi

     
     
  16. #36
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Pääsen testaan kunhan ensin opettelen uuden harrastukseni muorilla.Muori super astmaatikko ja jos se ei mitään saa oireita niin ei kukaan

     
     
  17. #37
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Passiivinen höyryttely

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Se kissa joka armeliaasti sallii mun nukkua samassa kämpässä, köllöttelee yleensä joko sylissä tai vieressä sohvalla ja vilkuilee lähinnä huvittuneesti mun höyryämistä, edes renkaat ei kiinnosta tarpeeksi
    Sama juttu täälläkin. Tosin tuo meidän ötökkä on aina välillä eri mieltä nukkumisesta, eli hyökkää peiton alle riehumaan. Tosin siinäkään ei höyryttelyllä ole osaa asiaan
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •