Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 21

Aihe: Janty Dura toimii heikosti

  1. #1

    Janty Dura toimii heikosti

    Voiskos joku konkari antaa vähän apua / vinkkiä aloittelijalle, jotta ei ihan kaikkea tarvitsis ostaa, ja kantapään kautta oppia?

    Näin 28 vuoden analogisen polttelun jälkeen, olen n. 3 vkoa pössytellyt sähköversiota, ja hyvin menee toistaiseksi Mulla on tollanen Dura -merkkinen, ja tuntuu, että pikkuisen on pliisut höyryt analogiseen verrattuna... Kysyisinkin, että mikä olisi paras konsti tuunata em. kessua, jotta a) tulisi kunnon höyryt, b) akussa riittäisi potkua kunnolla, c) ei tarttis johonkin trasseliin tai atomisaattoriin olla koko ajan tiputtelemassa lientä d) vai kannattaako vaihtaa mallia kokonaan?. Näitä vaihtoehtoja kun on niin pirusti, että sekasin menee, mikä sopii keskenään minkäkin härpäkkeen kanssa...

    Keltanokka kiittää

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Apua aloittelijalle

    Miten olis Ego-T, Type B?
    Tankkiin mahtuu 2ml nestettä (vastaa n.20 röökiä), ja jos otat starttipaketin missä 1000mAh läpivienti akku, niin yli päivän kestää ja kotona voit pitää piuhan päässä aina.

    Mun mielestä yks parhaimmista starttipaketeista http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=118
    että semmoista...

     
     
  3. #3
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apua aloittelijalle

    Moi ja tervetuloa!

    Nyt ensin;

    Kumpikohan dura sulla on? Tankkimallinen vai vanumallinen?
    jos vanumallinen niin vaihda se, eGo-T -mallistoon.

    2kpl 900-1100mAh akkuja
    10kpl Smok Dual Coil Cartomizereita
    2kpl latureita ko. akuille

    Muuta et tarvitse ja HÖYRYÄ sekä TUNTUMAA riittää naapuriin saakka.


    ps. äläkä ihmettele kun viestisi siirtyy sähkötupakka kategoriaan. ainakin toivotaan että siirtyy koska tämä olla väärä paikka

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Apua aloittelijalle

    Jos kerran perussetti on niin laitetaan tuollainen kevyt apupaketti:

    Akku - voidaan ladata mukana tulevalla mini-usb johdolla samalla kun höyryttelee. Akkukesto on noin 15-20 tuntia raskasta käyttöä.

    Atomisaattori matalavastus. Kunnon mahtihöyryt ja reilun kokoinen tankki. Näitä vähintään 2 tai niin paljon huvittaa

    Muovitankit atomisaattorille. 5 paketti minimi. 10 pärjää jo maailman tappiin. Itse tilasin vasta tuon 50kpl setin

    Noista kolmesta osasta saakin jo sellaisen hevipensselin että kyllä kelpaa röyhytellä rinta rottingilla.

     
     
  5. #5
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apua aloittelijalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    hevipensselin
    HAHAHA! ei stna

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #6

    Vs: Apua aloittelijalle

    [quote=eeHman;10736]
    Miten olis Ego-T, Type B?
    Tankkiin mahtuu 2ml nestettä (vastaa n.20 röökiä), ja jos otat starttipaketin missä 1000mAh läpivienti akku, niin yli päivän kestää ja kotona voit pitää piuhan päässä aina.


    Tähän Ego-T :n olen jo miettinytkin vaihtaa, mutta kuten jo mainitsin, alkaa tässä tuoteviidakossa tulla uskonpuutetta. Tämä vahvisti käsitystäni tästä vaihtoehdosta, kiitti

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Apua aloittelijalle

    Mä vähän niinku oletin puhuttavan "trasseleista", eli vanumallisista.

    Nyt näyttää siltä, et Ego-T Type B on loppunut Liberty Flightsista. Vannon, et eilen niit oli viel 49, siis mustana ja 1000mAh pakettia.

    Kyllähän noita dual coileja kannattaa testata, mut trasselia siinäkin on, jota ei vissiin saanu olla?
    Mutta toisaalta tilavuus on niissä niin suuri (2-5 ml), niin ei tartte lisäillä nestettä kylläkään vähän väliä, joten ei käryä niin tiuhaan.
    Low Resistance atoilla kyl ite meen kyseisellä vehkeellä, eikä oo moitittavaa. 18v. tullu vedettyä analogista punasta mallia ja 15-20 pötkylää päivässä. Riippuu paljon nesteen nikotiinimäärästä kurkkutuntuma. Itellä on 24mg ja karhasee kivasti LR atolla ja höyryä riittävästi.

    että semmoista...
    että semmoista...

     
     
  8. #8

    Vs: Apua aloittelijalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Moi ja tervetuloa!

    Nyt ensin;

    Kumpikohan dura sulla on? Tankkimallinen vai vanumallinen?
    jos vanumallinen niin vaihda se, eGo-T -mallistoon.

    2kpl 900-1100mAh akkuja
    10kpl Smok Dual Coil Cartomizereita
    2kpl latureita ko. akuille

    Muuta et tarvitse ja HÖYRYÄ sekä TUNTUMAA riittää naapuriin saakka.


    ps. äläkä ihmettele kun viestisi siirtyy sähkötupakka kategoriaan. ainakin toivotaan että siirtyy koska tämä olla väärä paikka
    nojuu en ihmettele... :-[

    Se on juurikin toi pumpulipölli... eli vaihtoon menee.

    Mitä mieltä tämmösestä? oisko heviuserin työkalu? http://www.peleon.pl/product.php?id_product=894

     
     
  9. #9
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apua aloittelijalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrymikke Näytä viesti
    Mitä mieltä tämmösestä? oisko heviuserin työkalu? http://www.peleon.pl/product.php?id_product=894
    jollakin täällä on tollanen, kertokoon jos näkee kyssärisi. mulla ei oo piipuista mitään kokemuksia.
    kato tuolta piippuketjusta.

    http://www.e-savuke.com/forum/sahkotupakka/e-piipuista-kokemusta-123.msg9306.html#msg9306

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #10
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Apua aloittelijalle

    Vanupatruuna se tuossakin piippumallissa on.

     
     
  11. #11

    Vs: Apua aloittelijalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Vanupatruuna se tuossakin piippumallissa on.
    Nojoo, ei se vanu sinänsä mikään peikko oo, mut pointti lähinnä on siinä, että mahd. vähällä pelaamisella mahd. paljon actionia... eli kun aamulla pumppaa tykin paloruiskulla täyteen lientä, ja ottaa akun irti 3-vaihepistorasiasta, niin illalla vielä höyryä riittää kuin Turkkilaisessa saunassa ...noin niinkuin kuvainnollisesti...

     
     
  12. #12
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apua aloittelijalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrymikke Näytä viesti
    Nojoo, ei se vanu sinänsä mikään peikko oo, mut pointti lähinnä on siinä, että mahd. vähällä pelaamisella mahd. paljon actionia... eli kun aamulla pumppaa tykin paloruiskulla täyteen lientä, ja ottaa akun irti 3-vaihepistorasiasta, niin illalla vielä höyryä riittää kuin Turkkilaisessa saunassa ...noin niinkuin kuvainnollisesti
    no sit ne on nuo mitä ehdotin. tosin jos laitat laturin 3-vaiheeseen, haluaisin siitä videon.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #13

    Vs: Apua aloittelijalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrymikke Näytä viesti
    Mitä mieltä tämmösestä? oisko heviuserin työkalu? http://www.peleon.pl/product.php?id_product=894
    Tervehdys.

    Eikös tuo ollut niitä kamppeita, joissa atomisaattori oli kiinteästi tuossa pesässä? Eli kun aika
    jättää atosta, niin sitten on harmin paikka. Henkilökohtasesti välttelisin tuota värkkiä.

    EDIT: No niin, niinhän tuolla toisaalla tosiaan sanottiinkin..

    Entry level -tason piippuja olen itse bongannut interwebistä pari kappaletta;
    yksi on juurikin tuo minipiippu, johon onkin linkki tuolla e-piipuista kokemuksia -säikeessä (http://www.mojurepublic.com/products...arter-Kit.html).

    Itsellä tämä piippu oli se ensimmäinen askel näihin höyryttelyihin :-)

    Tuo on muuten ihan OK, mutta ei ne höyryt mitään muhkeita ole, esimerkiksi verrattuna tuommoiseen egon tankkihässäkkään.
    Eli hevipensseliksi tuosta ei ole. Enemmän semmoinen herkän runopojan sivellin :-)
    Toinen huomioitava juttu tuossa on se, että jos erehdyt laittamaan patterin väärinpäin tuohon kamppeeseen ja aktivoimaan sen, on piippu entinen.

    Itsellä kävi noin. Ihmettelin notta mikä on kun ei savua tule, luukkua auki ja patteria ja pesää tuijottelemaan.
    Siellä haisi kuollut elektroniikka, semmoinen murhatun elektronin tuoksu tai jotain.

    Toisen, jonka olen bongannut löytyy tuota ukvapersin puolelta (http://ukvapers.com/topic/8394-mikro-pipe-mod/). Siellä joku jamppa sorvailee (vissiin juurikin noita kiinteäatoisia(?)) pesiä uuteen uskoon, sovittaa 18350 patterin pesään ja
    varteen 510-liittimen. Hinnalla tuo ei ole pilattu, 25 puntaa, mutta henkeänsä ei kannata pidätellä tuommoista
    odottaessa. Tuntuu olevan pitkä lista haluavia ja yksi jannu tekemässä.

    Ja morjesta vaan kaikille, eka viesti, wooohoo

     
     
  14. #14

    Vs: Apua aloittelijalle



    no sit ne on nuo mitä ehdotin. tosin jos laitat laturin 3-vaiheeseen, haluaisin siitä videon.
    [/quote]

    Aattelin jos pikku tuunauksella vaikka trukista ottais akun... ketterä ja huomaamaton matkamalli... ja virtaa piisais kohtuu hyvin... youtubessa tavataan

     
     
  15. #15

    Vs: Apua aloittelijalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrymikke Näytä viesti
    Nojoo, ei se vanu sinänsä mikään peikko oo, mut pointti lähinnä on siinä, että mahd. vähällä pelaamisella mahd. paljon actionia... eli kun aamulla pumppaa tykin paloruiskulla täyteen lientä, ja ottaa akun irti 3-vaihepistorasiasta, niin illalla vielä höyryä riittää kuin Turkkilaisessa saunassa ...noin niinkuin kuvainnollisesti
    no sit ne on nuo mitä ehdotin. tosin jos laitat laturin 3-vaiheeseen, haluaisin siitä videon.
    Mistäköhän löytyy kauppa, jonka hyllystä em. roinaa löytyy?, näyttää kaikista etsimistäni marketeista olevan loppu, prkl.

     
     
  16. #16
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Janty Dura toimii heikosti

    Tuossa mun ekassa viestissä ne linkit on piilotettu noihin sanoihin.

     
     
  17. #17

    Vs: Janty Dura toimii heikosti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tuossa mun ekassa viestissä ne linkit on piilotettu noihin sanoihin.
    Nojuu, kyl mä sen tajusin, en ihan noin pihalla viel ole... Etsiskelin kato sellasta starter kittiä, mut voihan sen noinkin kasata, tätä mä taas en heti tajunnu, kato f`n amatööri ku olen.

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: Apua aloittelijalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrymikke Näytä viesti
    Mistäköhän löytyy kauppa, jonka hyllystä em. roinaa löytyy?, näyttää kaikista etsimistäni marketeista olevan loppu, prkl.
    esim. http://peleon.pl/category.php?id_category=161
    ja jos on aikaa odotella niin http://www.healthcabin.net/index.php...dex&cPath=1072
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Janty Dura toimii heikosti

    Nyt löyty orig Ego-T Type B 1000mAh starter kitti ja peleonilta. Ihka uusi linkki.

    Tässä http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1289

    Kahta väriä ja molemmissa saldoa. Täysin sama setti mitä itellä.
    Kaikki muut edellisessä peleonin linkissä oli loppu tai Type A, eli pienemmällä säiliöllä (kartiomalli).
    Nyt oot sit nopee, ettei käy niin kuin antamassani Liberty Flightsin linkissä. Luultavasti huomenna saldo on jo 0.

    että semmoista...
    että semmoista...

     
     
  20. #20

    Vs: Janty Dura toimii heikosti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Nyt löyty orig Ego-T Type B 1000mAh starter kitti ja peleonilta. Ihka uusi linkki.

    Tässä http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1289

    Kahta väriä ja molemmissa saldoa. Täysin sama setti mitä itellä.
    Kaikki muut edellisessä peleonin linkissä oli loppu tai Type A, eli pienemmällä säiliöllä (kartiomalli).
    Nyt oot sit nopee, ettei käy niin kuin antamassani Liberty Flightsin linkissä. Luultavasti huomenna saldo on jo 0.

    että semmoista...
    Kiitos vinkistä! Ehdin jo tilata healthcabinista Sibin vinkkien mukaan, ja nyt tilasin täältä, joten kohta löytyy ko. settiä tuplana Oli mukava tilailla tuolta Peleonilta, kun tilauslomakkeella säilyi puolan kieli vaikka ois mitä tehny, kehyksistä vaihtui hienosti suomeksi ja englanniksi, muttei muualta... oisko siinä syy, että niitä sieltä vielä löytyy mulla ainaki toi puola taipuu tosi heikosti.
    Mut anyway... vinkiksi: toisen setin voin myydä, jos jollekin akuuttia tarvetta tulee, näyttää olevan haluttua kamaa.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •