Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 151

Aihe: SMOK Magneto

  1. #1
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    SMOK Magneto

    Onkos mitään käryä tästä laitteesta? Olis tarves saada halpa 22mm mekaaninen modi.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  2. #2
    Ihan näppärä vehje. Nappi on mukavan pehmeä käyttää Hävikit vissiin ihan hyvää luokkaa eli kohtuullisen vähän.

     
     
  3. #3
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #4
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Juu tuli tuo revikka katsottua. Ainoo mikä on ? Niin tuo ei säädettävä 510liitin.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Itsellä käytössä ollut viikon ja aivan mahtava peli. Vielä kun jostain löytäisi 22mm clearon niin olisi täydellinen

     
     
  6. #6
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Itsellä käytössä ollut viikon ja aivan mahtava peli.
    Onkos tuo ihan paketista vai ootkos tehnyt mitää muutoksia?


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  7. #7
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Onkos tuo ihan paketista vai ootkos tehnyt mitää muutoksia?
    ihan täysin paketista suoraan, itellä käytössä 1,5ohminen ato ja vivin clearo. Tämän ostin alunperin varalaitteeksi, mutta jotenkin tähän pohjakytkimeen tykästyin samantien. Todella näppärä ja jotenkin liukuva tuo magneettikytkin. Myös lukitus on todella kätevä rullata kun lopettaa tulittamisen

     
     
  8. #8
    Itellä on nyt toi magneto ja täytyy sanoa että hyvin toimii halppis putkeksi. Magneto on minulla duuni käytössa (rakennusmies), putki ei löysty ja akku ei koilise / kilise...

     
     
  9. #9
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    n soiva peli...mutta on mulla purnaamistakin..Huomenna puhutaan videolla siitä
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Tulipa sponttaanisti ostettua magneto.
    Siistin oloinen, ja peränappi toimii odotettua mukavemmin...samoin lukitus.
    Mutta.......
    510 liittimen rakenteessa pikkasen toivomisen varaa, pelitti vain yhdellä kolmesta eri atosta mulla.
    Näyttäs olevan kokolailla syvällä se plussan kontaktipinta, ja kaksi mun atoista ei yllä siihen pohjaan veivattunakaan.
    Eli pikkunen miinus tulee ylänavan säädön puutteesta.
    Eihän se mua pysäytä, mutta löysinpä siitä itelleni viikonlopuksi hommaa. Pakkohan se on modata säädettäväksi.
    Ei se kalliskaan ollu kun käytettynä sen just eilen sain...mut silti aavistus ketutusta ilmassa...
    En silti syytä myyjää mistään, itsehän sen kädestä ostin..ja tarkistin...siis oma vika
    Olisin kai mä sen siltikin ostanut vaikka sen puutteen olisinkin huomannut siinä kauppahetkellä.

    Eli ei huonoin tuubi kaikenkaikkiaan, mutta parempiakin varmasti on planeetalla.
    Eikse niin mee, että hinta korreloi laatua.

     
     
  11. #11
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260
    Moros

    Bargain vaporista saa myös ilman noita smokin kaiverruksia eli sileenä,hintaan 39 erkkiä Smok Magneto Mod

    - JJ

     
     
  12. #12
    Lainaus Alkuperäinen postaaja k-bar Näytä viesti
    Tulipa sponttaanisti ostettua magneto.
    Siistin oloinen, ja peränappi toimii odotettua mukavemmin...samoin lukitus.
    Mutta.......
    510 liittimen rakenteessa pikkasen toivomisen varaa, pelitti vain yhdellä kolmesta eri atosta mulla.
    Näyttäs olevan kokolailla syvällä se plussan kontaktipinta, ja kaksi mun atoista ei yllä siihen pohjaan veivattunakaan.
    Eli pikkunen miinus tulee ylänavan säädön puutteesta.
    Eihän se mua pysäytä, mutta löysinpä siitä itelleni viikonlopuksi hommaa. Pakkohan se on modata säädettäväksi.
    Ei se kalliskaan ollu kun käytettynä sen just eilen sain...mut silti aavistus ketutusta ilmassa...
    En silti syytä myyjää mistään, itsehän sen kädestä ostin..ja tarkistin...siis oma vika
    Olisin kai mä sen siltikin ostanut vaikka sen puutteen olisinkin huomannut siinä kauppahetkellä.

    Eli ei huonoin tuubi kaikenkaikkiaan, mutta parempiakin varmasti on planeetalla.
    Eikse niin mee, että hinta korreloi laatua.


    laitatko kuvia tänne tulemaan ??? rakentelu vaiheista ??

     
     
  13. #13
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Tuossa on yksi ratkaisu ylänavan säätöön 24min --->



    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  14. #14
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Siinäpä se tuli sen rakenne selväksi
    Eiku ruuvia dyykkaaman hyllyiltä.
    En tosin pidä urakantaruuveista, ovat niin keskiaikaisia sovelluksia....vaikka saa kait ne omat puheensa peruakkin...
    Sinänsä hieman ihmetyttää, miksi moinen lapsus on päässyt ihan tuotantoon asti Smok:ilta???
    Laitehan on muutoin nätisti tehty, ja justkin toi magneetti triggeri...ja sit kompastutaan tollaseen "pirkkaratkaisuun"
    No tällä hinnalla ei vaan ole mahdollista saada BUICK:ia
    Viimeksi muokannut k-bar; 23.08.13 kello 07:39.

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    ...ja menihän siihen n 10min mun elämästä..
    Delrini lätkä lähti tuurnalla kopauttamalla aika kesysti. Akup. keskinasta lähti Dremelillä vinguttamalla mäkeen.
    Hyllystä löyty 4mm rosteri pidätinruuvi, ja sinne uppos kuin vanhaan ihmiseen.
    IMG_1372.jpgIMG_1373.jpg
    Nyt pelittää niinkuin tahdon!
    Nappi on just niin mukava kuin kuvittelinkin, ja tulittaa hyvin kevyellä pohjakosketuksella.
    Pikkusen se on 18650:ellä pitkä paketti, but fuck that.

    Vois kait tota polkee 18350 akulla, mut sellasia mulla ei (vielä)ole.
    BTW: Mun laturi Nitrcore Intellicharger I2...sopiiko se 18350 akkujen latailuu??
    Laitteen bäksissä ei ole mainintaa juur siitä akusta,notta alko ujostuttamaan.
    Oliko kellään tietoa tästä?

     
     
  16. #16
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Itse en ole vielä nähnyt tarvetta tuolle operaatiolle koska kaiffarit ja SQuape istuu tuohon kuin nenä per.....en Ja SQuapessa on säädettävä keskiPousti. Tähän asti olen vain käyttänyt pelkästään SQuapea tuon magneton kanssa. Helpoltahan tuo projekti vaikuttaa joten jos tulee tarvetta niin tietää ainakin mitä pitää tehdä.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  17. #17
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    18350 periaatteessa sama akku kuin 18650. Lyhyempi ja pienempi kapasiteetti. Jotkut laturit (kuten oma) voi vaatia jatkopalan, itse käyttänyt metallista drip tippiä. Nitecore näytti että istuisi ilman jatkoholkkiakin (itselle moinen kanssa tulossa). Mutta lataa kyllä 18350:n kikkailulla tai ilman.

     
     
  18. #18
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lataa ilman kikkailua. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Vähän ihmettelen kun jengi puhuu tätä halpana modina... Omasta mielestä 55€ ledlenserin putkesta on "tajuton" raha (vertaa vamo v2 jossa on elektroniikkaa sisällä)... Oikeesti. Juu u, magneettikytkin on hyvä mutta kuitenkin, se on pätkä putkea, jonka toisessa päässä on 0.23€ liitin, ja toisessa päässä katkasija. Monesti duunissa pyöritelly tota käsissä että tämmösen olis oikeesti tehny itte duunissa lojuvista "jämäosista".

    Mutta, silti en hetkeäkään ole katunu ostosta. Asiallisen näkönen, jotenkin "ajattoman elegantti" ja istuu käteen aivan loistavasti. 18350 akulla vielä aika näppärän kokoinenkin. Löytyy multa tosta Vamokin, varmaan 10 henkäsyä siitä vetänyt, ei tunnu ikinä olevan maku kohdallaan vaikka kuinka veivaa voltteja tai watteja, jotekin toi magneto on vaan "aina hyvä".

    Toi magneettikytkin vitutti kun se aina välillä ruuvautu auki jos lukitusrengas oli liian tiukalla. Kierteiden vikaan uraan snadisti ruuvilukitetta niin ongelma ratkesi sillä. Samoin niihin itse kytkimen kullattuihin kontakteihin sama niin ei aukea itsekseen. Itse kytkimen toiminta kyllä hipoo täydellisyyttä.

    Ton 510 liittimen kanssa mulla ei oo ollu vielä mitää ongelmia, oikeestaan ainoa miinus minkä keksin on hinta (vaikka pidän itse "laitetta" loistavana, niin 55e rosteriputken pätkästä on aika "kova" raha) ja Rotaryn omassa arvostelussaan mainitsema "vuotonestekaukalon" puutos. Tosin itse oon aina huomannu että tankki on vuotanut kun ilma ei kulje kunnolla, jonka jälkeen kuivannut tuon päädyn, joten vielä ei ole nesteet ollu taskussa.

    Yleisarvosanaa mun on paha heittää kun vasta 2 modia tullu testattua. Vamosta en tykännyt ollenkaan, mutta jos sille antaisi kouluarvosanan 6, niin magnetolle antaisin 8.5

     
     
  20. #20
    Onhan toi 55e kohtuullinen mutta en halvaks "haukkuis". 20e on halpa imo. Hyvä putki kyllä, pitäskö laittaa tulee taas

     
     
Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •