Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 39 / 39

Aihe: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Joo, sellainen se on. Ja ne vanutankit ovat nimeltään? Voisin nimittäin kokeilla, kun ostoksille pitää mennä taas.

    Voiko tuolla muuten soveltaa suoratiputukseen, eli töötätä siihen teräsvillaan e-nestettä?
    Cartridges-osion alta niitä vanupatruunoita löytää, ovat ihan erinäköisiä kuin tankit, joten erottaminen ei ole hankalaa. Tosin noihin teräsvilla-atomisaattoreihin suosin itse juurikin suoratiputusta, eli 4-5 tippaa suoraan siihen teräsvillaan. Tuolla systeemillä ei tule vuotoja ja maut erottuvat paremmin kuin ei ole vanua tai muuta välissä, imo. Imuosana voi käyttää ihan tavallista tyhjää patruunaa tai tilata sitten erikseen tuollaisen driptipin, jonka läpi atomisaattoriin voi tiputella suoraan.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Akakabuto Näytä viesti

    nyt jo saa imutella about 15-30 min ennenkuin nikotiini tuntuu yhtään missään.. Tehnyt mieli käydä analogisella koska siinä nikotiinin vaikutuksen tuntee välittömästi..
    Mä olen ollut reilu 50vrk ilman perinteistä tupakkaa ja oon huomannut, että ns nikkikset ovat jääneet ihan tyystin pois. Vaikka on pari tuntia ilman höyryttelyä, ei ala ikeniä kiskomaan tai tule levoton olo. Jotain koukkukemikaalia tuossa paperiin käärityssä tupakkapurussa on pakko olla.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  3. #23
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Akakabuto Näytä viesti

    nyt jo saa imutella about 15-30 min ennenkuin nikotiini tuntuu yhtään missään.. Tehnyt mieli käydä analogisella koska siinä nikotiinin vaikutuksen tuntee välittömästi..
    Mä olen ollut reilu 50vrk ilman perinteistä tupakkaa ja oon huomannut, että ns nikkikset ovat jääneet ihan tyystin pois. Vaikka on pari tuntia ilman höyryttelyä, ei ala ikeniä kiskomaan tai tule levoton olo. Jotain koukkukemikaalia tuossa paperiin käärityssä tupakkapurussa on pakko olla.
    Eiks joku tutkimus ole joskus todennu että nikotiini koukuttaa analogisessa melkeen vähiten Siellä monen lisä myrkyn joukossa nuita on varmasti useampia..

    Ittellä kans tuo ettei tarvi olla kellon tarkasti höyryttämässä.. Toista se oli tupakilla.. Jos ei tunnin sisällä ollu nortti huulessa nii alko käpy palamaa

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Jaaahans. Töissä meni tänään pari tankillista peleonin 11mg menthoolia, ihan hyvin tuo tuntui kestävän pidempääkin höyryttelyä (maku siis). Tahditin höyryttelyn tyyliin muutama henkonen kymmenen(?) minuutin välein. Kahvitaukojen yhteydessä sitten vähän pidempi tuokio. Pidemmän höyryttelypaussin jälkeen ei sitten hetkeen tarvinnutkaan (lue: maistunut) höyrytellä. Tuo varmaankin vaikuttaa että olen ollut sen kuukauden pääosin purkan varassa, jota tälläkin viikolla on mennyt päivä päivältä vähemmän. Nyt höyryttelen nuo loput methoolit pois ja alan testailemaan 7mg kirsikkaa. :P



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Menee kyl vähän ohi alkuperäisen aiheen, mutta...
    Kyl se nikotiini on siinä se mikä koukuttaa, koska tupakoitsija kyllä joten kuten pärjää pelkällä purkalla. Tai oikeastaan purkka koko ajan suussa ja 30 min välein uusi. Ja ainakin itse, mitä vähemmän nikotiinia/savuke, niin sitä enemmän sitä tupakkaa poltan. Sinistä jopa 5 putkeen, joten siksi esim. punainen nortti on hyvä.
    Mutta tätä tupakkakoukkua lisää huomattavasti kaikki muut kemikaalit mitä tupakassa on mm. ammoniakki nopeuttaa ja parantaa nikotiinin imeytymistä. Ja ilman koko myrkkypakkausta vaikutus ei ole sama ollenkaan. Minkä takia esim. purukumi on aikas turha, jota syön vain jos makaan sairaalassa alhasessa happisaturaatiossa ja ehdoton kielto röökiin.

    Eli periaatteessa on tupakkakoukku ja sitten on nikotiinikoukku. Tupakoitsijaa vaivaa molemmat nämä ja esim. nuuskan käyttäjää vain jälkimmäinen.

    Näyttäisi kyl et terva olisi (ehkä ainoa) todellakin turha aine tupakassa. Sitä elimistökin vastustaa vimmalla, joillakin enemmän, joillakin hieman vähemmän. Mutta joka tapauksessa se on se, mikä aiheuttaa paljon oireita hengitysteihin. Varmasti isoin syy etsiä vaihtoehtoja.

    Sitten on tämä mukamas huippukeksintö: aktiivihiilifiltterillä varustetut savukkeet, jotka suodattaa tervan lisäksi kaikki muutkin hiukkaset minimiin, niin sama kun hengittelisi ilmaa. Loppujen lopuks niistä vaan repäsee hampailla ekan filtterin pois.

    Lopputulos: Vapottelu korvaa parhaiten tupakan, koska saa nikotiinia, saa savua (höyry simuloi sitä) ja saa samaa tekemistä, eikä tippaakaan tervaa.

    Itse en aio edes koskaan vähentää nikotiinia omasta vaposta. Minun tarkoitus ei ole päästä nikotiinista eroon vaan ainoastaan tervasta sun muista myrkyistä.
    että semmoista...

     
     
  6. #26
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Menee kyl vähän ohi alkuperäisen aiheen, mutta.
    Eipä tuo haittaa, toivottavasti mahdollisimman moni näkee tämänkin postauksen. Laatupostaus, kiitos siitä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #27
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lisää asiasta ohi meneviä asioita on että Tupakka riippuvuus on samaa luokkaa ja verrattavissa Heroiini riippuvuuteen... Ittellä kyllä nuo nuuskan ja purkan käyttö jäi aika nopeesti pois ku niitä käytin, mutta tupakasta eroon vasta ku sain 510 kouraan Varmaan se tapa riippuvuus siinä takana

     
     
  8. #28

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)


    Yeaa nyt on LR-atomisaattori ja meininki ihan eri luokkaa!

    Varmasti myös johtuen siitä että noi alotuspaketin atomisaattorit on ollu kovassa käytössä vaikka millä nesteillä.. Kunnon puhdistus pitäisi niille suorittaa..

    Tän uuden atomisaattorin myötä myös toi kurkkutuntuma ollut huomattavasti parempi ja ei tunnu läheskään niin karvaiselta..

    Happy times!

     
     
  9. #29
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    57

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Itellä ihan alku ego t kokemukset oli hyviä kun käytin perus atoa ja sopivaa vg nestettä minkä sain kaverilta. Taas lr ato ei tunnu pelaavan oikein. Pg nesteet kuluu tankki/tunti ja ato tulvii yleensä vaikka kuinka hitaasti imee. Vg nesteet taas ei valu tarpeeksi nopeaa joten maistuu kuiva palanut atomisaattori. Vg toimii kun tekee lisäreikiä tankkiin, mutta kun laite on esim taskussa pystyssä hetken on neste valunut atomisaattoriin ja hyvällä säkällä vielä taskuunkin. Tuolla ei saanut kun vitutusta aikaan, joten en kyllä startteriksi tätä tankki mallia suosittelisi. Sen verran takunnut tuo systeemi. Kai se on paljon nesteestä ja/tai tuurista kiinni kuinka sattuu pelaavan.
    Itse en kyllä enää kartojen jälkeen tankkeihin sekaannu. Tiedä olisko 510-t toimintavarmempi...

     
     
  10. #30

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Valumavikoja kans. Puolen tankkia pelaa hyvin, ja sit alkaa uittaan atoon. Oon yleensä ottanu tankin pois ja pössytellyt suoraan aton päästä. Tulee oikeen hyvät höyryt. Kartot jo onneks tilattu O0

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Valumavikoja kans. Puolen tankkia pelaa hyvin, ja sit alkaa uittaan atoon. Oon yleensä ottanu tankin pois ja pössytellyt suoraan aton päästä. Tulee oikeen hyvät höyryt. Kartot jo onneks tilattu O0
    Paras kun ottaa tankista vain korkin pois, tiputtaa 5 tippaa atoon ja tankki kiinni. Eli korkki pois tankista. Ei vuoda enää.

     
     
  12. #32

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Valumavikoja kans. Puolen tankkia pelaa hyvin, ja sit alkaa uittaan atoon. Oon yleensä ottanu tankin pois ja pössytellyt suoraan aton päästä. Tulee oikeen hyvät höyryt. Kartot jo onneks tilattu O0
    Eipä ole kuvatunkaltaisia ongelmia, mutta en myöskään lenkkeile tms. höyryttimet taskussa <- mietin vain miksi joillakin on niin paljon ongelmia tankkien kanssa. No, ehkä he eivät vain osaa

     
     
  13. #33
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Mäkin olen nyt eGo-T:n onnellinen omistaja eCigWizardilta tuli hienosti 4:ssä arkipäivässä, 2 kokonaista eGo-T:tä, muutama litkupullo ja yksi sellainen ego-mega-dual-mikänytolikaan kokeiluun. Tiistaista lähtien olen poltellut sätkiä ja sähkötupakkaa rinnakkain. Oon siis yli 10 vuotta polttanut askin/pvä, lähinnä punaista sätkää.

    Laitteeseen olen muuten tyytyväinen ("toimii"), mutta ei nämä tämän hetkiset maut niin suuresti miellytä. Tai ei pahaltakaan maistu, mutta ei oikein miltään. Osa oli 23(?)mg-litkua, joka tuntui ehkä liiankin vahvalta, tuntui käyvän keuhkoihin normiröökiä enemmän. Mutta sitten 16mg:n litku tuntuisi olevan liian mietoa, joutuu pössyttelemään kauemmin, että saisi tarpeeksi nikotiinia irti. Mieluummin vahvempi sitten varmaan, ehkä joku välimallin pitoisuus. Tässä kohtaa en ole siis vielä valmis luopumaan tupakasta kokonaan, mutta tämä 50/50 tuntuisi olevan ihan ok. Ehkä sitä glyseroli-pohjaistakin litkuakin pitäisi kokeilla?

    Olen myös ihmetellyt, kun latasin akun silloin ti-iltana, niin ei ole tuntunut tyhjentyneen vieläkään. Olen siis ehkä 10 tupakan edestä sitä päivittäin käyttänyt. Tässä kohtaa olen siis vielä aika pihalla näiden laitteiden kestosta. Tai mistä sen edes huomaa, että akku on lähes tyhjä? Tai että atomisoija vetelee viimeisiään?

    Pitäisi vaan kahlailla näitä ketjua läpi. En ole sitä mega-dual-hässäkkääkän vielä kokeillut. Muutakin tekemistä kummasti koko ajan on

     
     
  14. #34
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Pienenä miinuksena oli ekan tankin vuoto, mikäli spaddua piti rintataskussa imukeosa ylöspäin. Toista konstruktiota olen pitänyt imukeosa alaspäin, eli tankin reikä ylös ja litkut ovat pysyneet tankissa.
    Mulla on aina taskussa akku alaspäin. Ikinä ei oo vuotanu, 5 kuukautta ollu jo käytössä. Ne tankissa valmiina olevat muovikorkit kannattaa vaihtaa niihin kumi tms korkkeihin.

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sätkä
    Olen myös ihmetellyt, kun latasin akun silloin ti-iltana, niin ei ole tuntunut tyhjentyneen vieläkään....
    Mulla potki alussa muutaman viikon ajan eGo-T:n 650mAh akku lähes kolme päivää, nyt kun höyryttely on muuttunut lähes kokoaikaiseksi, niin pikkuakku kestää enää muutaman tunnin. 1100mAh kestää ehkä päivän. Voisi varmaan vähentää, mutta maistuu vielä ihan liian hyvältä.

    ...En ole sitä mega-dual-hässäkkääkän vielä kokeillut....
    Kehoitan kyllä kokeilemaan. Voi olla, että pääset ihan uusiin sfääreihin.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  16. #36
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Tuli tuota MegaDualCoiliakin kokeiltua. Ensin en huomannut suurtakaan eroa. Mutta kun se tyhjeni, käytin välissä ato+tankkia, heti huomasi eron niin päin vaihtaessa. Jäi MegaDualCoilia kaipaamaan. Eli niillä mennään jatkossa Pitää kyllä tankkejakin pitää varastossa, on nopeampi täyttää kuitenkin. Tai jos haluaa kokeilla uutta makua pienellä määrällä.
    Aika hyvin tässä on jo alkanut huomaamaan, milloin akku alkaa olemaan lopussa tai nesteet tyhjenemään.

     
     
  17. #37

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    eGo-T dual kartoilla jää Genesiksen Echon jalkoihin, höyryntuotto ihan eri maata Echon hyväksi
    e-cig: best electronics

     
     
  18. #38
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    2

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Muistan kyllä pitkään oman ekan höyryttelytestin. Ego t laitteena. Kaikki tein/meni muuten ihan oikein mutta en laittanut tankkiin korkkia takaisin päälle.
    Voi varmasti kuvitella miltä tuntui vetää pelkkää litkua henkeen. Meinasin jo että nyt mua on kusetettu kunnolla mutta onneksi näiden sivujen kautta sain ohjeet mitä tehdä. Ego t manuaali oli mielestäni aika surkea.

     
     
  19. #39

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Ego-t 650 akuilla toimi minulla aikas hyvin noin kaikenkaikkiaan (oisko ollut keskiviikko malli ) ja sillä muutamat kuukaudet höyryttelin hyvillä mielin,mutta kaikki kehittyy ja siirryin cartoihin ja sitten säädettäviin modeihin ja sillä tiellä olen nytkin tosin carto on nyt tankissa joka on aivan loistava yhdistelmä höyrytellessä 8)

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •